خرید رپورتاژ آگهی و انتشار در معتبرترین وبسایت های خبری و مجله ای

 

درباره اشتراک ویژه سایت کافه محتوا

اشتراک ویژه سایت

خرید اشتراک ویژه کافه محتوا

 

1-پلن اشتراک ویژه در سایت کافه محتوا چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پلن اشتراک ویژه این امکان را برای کاربران ویژه سایت فراهم می آورد که بتوانند به بهترین منابع انتشار رپورتاژ آگهی دسترسی داشته باشند.

معتبرترین سایت های مجله اینترنتی، سایت های سلامت و پزشکی، سبک زندگی، ورزشی، گردشگری، خودرو، خبری و ...، برای انتشار متن های رپورتاژی موجود هستند. دامین آتوریتی این سایت ها از 10 تا 90 متغیر است و قیمت خرید رپورتاژها هم نسبت به همین عددها، تعیین شده است.

محتواهای تخصصی صنعتی و گردشگری و سایر محتواهایی که به صورت حرفه‌ای در حوزه تحقیق و پژوهش گردآوری شده‌اند، قابل انتشار در این سایت ها هستند. تمام این موارد برای کسب و کارهای آنلاین که قصد افزایش رتبه سایت و ترافیک سایت خود را دارند، نتایج مثبت دارد.

2-چرا باید از اشتراک ویژه کافه محتوا استفاده کنیم؟

به دلیل این که رقابت برای رتبه گرفتن در موتور جستجوگر گوگل میان سایت ها بسیار زیاد است، یک ابزار کارآمد به عنوان رپورتاژ آگهی به میدان آمده و این نیاز را مرتفع ساخته است. این پلن های بازاریابی محتوایی حرفه ای، فرصتی را فرآهم می کند تا به بیشتر از 200 سایت برای انتشار رپورتاژ دسترسی پیدا کنید.

کافه محتوا زمان زیادی را برای ترجمه تمام مطالب اختصاصی صنعتی و گردشگری و … برای بهترین متن رپورتاژی صرف می کند و از بهترین منابع خارجی برای گردآوری و ترجمه استفاده می کند.

هزینه‌های در نظر گرفته شده برای پلن های ویژه کاملاً منصفانه بوده و با در نظر گرفتن حقوق کاربران عزیز وب سایت، ارائه شده است.

4-مزایای خرید اشتراک ویژه از سایت کافه محتوا چیست؟

اگر تمایل دارید در بازه‌ های زمانی مختلف، متن تبلیغی و رپورتاژ آگهی خود را در تمام حوزه‌ های مربوطه با هزینه کمتر منتشرر کنید، می توانید از پلن اشتراک ویژه استفاده کنید. تمام سایت های تخصصی در اشتراک ویژه دسته بندی می‌شوند و همگی بسیار تخصصی هستند. انتخاب سایت ها بر اساس دامین آتوریتی و از منابع معتبر انجام می گیرد.

*در صورتیکه نیاز دارید تعداد بیشتری رپورتاژ منتشر کنید، و اگر دامین آتوریتی خاصی را در نظر دارید، حتماً با ما تماس بگیرید.

**مجدداً تاکید می‌کنیم که استفاده از پلن اشتراک ویژه از لحاظ قیمت برای کاربران وب سایت مقرون به صرفه تر خواهد بود.

**برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سوالات احتمالی می توانید از طریق فرم تماس با ما یا شماره تلفن 0913865125 از طریق پیام رسان واتس اپ اقدام نمایید.

خرید رپورتاژ آگهی

اهمیت انواع روش‌های تبلیغاتی

اهمیت رپورتاژآگهی، خدمات اشتراک ویژه در سایت، اشتراک ویژه در سایت، تولید محتوا، بهترین خدمات تولید محتوا، کپشن نویسی اینستاگرام، اهمیت دیجیتال مارکتینگ، اهمیت تبلیغات آنلاین

از گذشته تا کنون افراد از روش های مختلف برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند زیرا تبلیغات به آنها کمک می کند تا کار خود را گسترش داده و در مدت زمان کوتاهی به موفقیت دست پیدا کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به برخی از روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات آنلاین، خدمات اشتراک ویژه در سایت و… بپردازیم. به این وسیله شما می توانید با این روش‌ها و همچنین اهمیت آنها در کسب وکار آشنا شوید و از آنها برای رسیدن به موفقیت بیشتر خود استفاده کنید.

اهمیت خرید رپورتاژ آگهی برای کسب و کارها چیست؟

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی، شیوه تبلیغات نیز دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده است.

یکی از روش های تبلیغی که با استقبال زیادی رو به رو گشته، رپورتاژ آگهی می‌باشد. به همین دلیل برای آشنایی با اهمیت خرید رپورتاژ آگهی برای کسب و کار بهتر است در ابتدا یک توضیح کوتاه در مورد چیستی آن ارائه دهیم و بعد به سراغ اهمیت و نقش آن برویم.

اگر بخواهیم رپورتاژ آگهی را به طور خلاصه و ساده تعریف کنیم باید بگوییم که منتشر کردن تبلیغات به صورت متنی در قالب یک گزارش خبری رپورتاژ می گویند. رپورتاژ آگهی امروزه توانسته به دلیل اهمیت و مزایای بسیار زیادی که دارد، به میزان زیادی مورد استفاده افراد برای تبلیغات کسب وکار قرار بگیرد.

افراد به کمک این متن ها می توانند رپورتاژ آگهی را در سایت هایی که آمار بازدیدشان زیاد است قرار دهند و به این وسیله مخاطبان بیشتری را جذب کنند. گفتنی است که افراد موفق همواره به نقش و اهمیت رپورتاژ آگهی برای کسب و کار توجه ویژه داشته اند و همواره آن را به کار گرفته و نتیجه موفقیت آمیزی نیز به دست آورده اند.

اهمیت رپورتاژ آگهی برای کسب و کار به دلیل دارا بودن مزایای زیر می‌باشد :

1-کم هزینه بودن: با استفاد از این روش دیگر نیازی به صرف هزینه‌های سرسام آور تبلیغات گران قیمت  نخواهید داشت. زیرا می توانید با پرداخت هزینه اندک برای رپورتاژ آگهی نتیجه مثبت زیادی به دست آورید. به همین دلیل این روش بسیار برای کسانی که تازه کسب و کار خود را استارت زده اند بسیار مناسب می‌باشد.

2-قابل استفاده برای همه افراد و انواع مختلف کسب و کار: کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هدف های مختلفی و گوناگونی که دارند اگر به اهمیت رپورتاژ آگهی برای کسب و کار توجه داشته باشند، می‌توانند به راحتی از این شیوه استفاده کنند و در کار خود به موفقیت‌های باور نکردنی برسند.

3-کمک به بالا رفتن میزان سئو سایت: جالب است بدانید که با قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت باعث افزایش میزان سئو سایت خواهید شد. این موضوع افزایش آمار بازدید سایت را در پی خواهد داشت و در نتیجه آن، مخاطبان بیشتری نیز جذب رپورتاژ آگهی شما می‌شوند.

4-کمک به دیده شدن بیشتر در میان مردم: با قرار گرفتن رپورتاژ آگهی در سایت های پربیننده، تعداد افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شده و در نتیجه باعث بیشتر دیده شدن شما می‌شود که این موضوع  می‌تواند در موفقیت شما نقش بسیار زیادی داشته باشد.

5-بالا بردن میزان اعتماد مردم به برند شما: روانشناسان معتقدند که هر چه بیشتر افراد یک آگهی تبلیغاتی را ببینند به میزان بیشتری می‌توانند به آن اعتماد کنند. به همین خاطر با انجام اشتراک ویژه رپورتاژ آگهی می توانید به راحتی اعتماد مردم را جلب کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

با توجه به مزایایی که در بالا گفته شد اکنون به میزان اهمیت رپورتاژ آگهی برای کسب و کار پی برده اید و اگر شما قصد دارید در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های بزرگ برسید بهتر است هر چه سریع تر به استفاده از این روش اقدام کنید.

 

اصول تولید محتوای تخصصی سایت

اصول تولید محتوای تخصصی سایت

 

خدمات اشتراک ویژه خرید رپورتاژ آگهی در سایت چیست؟

همانطور که می دانید افراد همواره به دنبال کشف راه‌هایی هستند تا از طریق آن بتوانند درآمد خود را از وب سایتی که در اختیار دارند به میزان زیادی افزایش دهند. به همین دلیل امروزه راه‌های مختلفی برای این تحقق این هدف به وجود آمده است که خدمات اشتراک ویژه خرید رپورتاژ آگهی در سایت در مقایسه با روش های دیگر بسیار کاربردی تر و همچنین موثر تر می باشد.

شما با به کار بردن این روش می توانید درآمد نسبتاً قابل توجه ای از سایت خود به دست آورید. حتماً برای شما سوال پیش آمده است که این خدمات اشتراک ویژه در سایت به چه معنا است و چه کاربردی دارد؟

برای تعریف آن بهتر است از یک مثال استفاده کنیم؛ به این صورت که گاهی شما به سایتی وارد می‌شوید و از محتوای آن سایت استفاده می کنید؛ ولی ناگهان با پیغامی رو به رو می شوید که به شما می گوید برای استفاده از بقیه محتوای درون سایت و استفاده بیشتر از خدمات ارائه شده آن می‌بایست اشتراک ویژه سایت را دریافت کنید. برای دریافت این اشتراک نیز نیاز است مقدار کمی هزینه کنید و اشتراک آن را خریداری کنید، به این روش گفته شده خدمات اشتراک ویژه در سایت می‌گویند.

دارندگان سایت برای ارائه خدمات در سایت خود از کاربران مبلغی را دریافت می‌کنند. گفتنی است که این روش همانطور که مشاهده کردید می تواند افزایش درآمد را برای شما به همراه داشته باشد و به کسب و کار شما رونق بیشتری دهد.

البته توجه داشته باشید که نباید استفاده از تمامی خدمات سایت خود را مشمول اشتراک ویژه کنید زیرا کاربران باید در ابتدا قسمتی از مطالب را ببینند و تا حدودی از خدمات استفاده کنند تا مجاب به پرداخت هزینه برای خرید اشتراک ویژه شوند. اشتراک ویژه خرید رپورتاژ آگهی

نکته دیگری که در استفاده از این روش باید مد نظر قرار دهید این است که برای استفاده از اشتراک ویژه در سایت باید چند گزینه با مهلت‌های متفاوت مانند یک ماهه، دو ماهه، یک ساله و… در اختیار کاربر قرار دهید تا او بتواند با توجه به نیاز خود یکی از گزینه‌ها را انتخاب کند و همچنین قدرت انتخاب بیشتری نیز داشته باشد.

انواع روش‌ها برای اشتراک ویژه و خرید رپورتاژ آگهی در سایت چگونه است؟

حال که با چیستی و مفهوم اشتراک ویژه در سایت آشنا شدید و قصد به کار بردن آن را دارید بهتر است با انواع روش‌های مختلف این کارآشنا شوید. بنابراین برای اطلاع از این روش‌های مختلف به مطالبی که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشید.

انواع روش‌ها برای اشتراک ویژه در سایت به شرح زیر می باشد:

1-استفاده از نرم افزار وردپرس: با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی وب سایت خود اشتراک ویژه قرار دهید. گفتنی است که برنامه ورد پرس یکی از قدیمی ترین روش‌ها برای انجام این امر می‌باشد و برای به کار بردن این نرم افزار کافیست تا طرز کار با وردپرس را بلد باشید.

2-استفاده از تجربه و راهنمایی های متخصصان: برخی از افراد با تجربه با گرفتن مبلغ اندکی برای سایت یک اشتراک ویژه مطابق خواسته شما قرار می‌دهند؛ بنابراین اگر وقت کافی برای انجام این کار ندارید بهتر است از این روش استفاده کنید. این افراد تخصص و مهارت کافی را در اختیار دارند و می توانند این کار را در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما انجام دهند.

3-استفاده از نرم افزار های اشتراک ویژه سایت: برخی از نرم افزارها ویژه این کار طراحی شده اند. البته باید دقت داشته باشید که این نرم افزارها را از سایت‌های معتبر و شناخته شده تهیه کنید. زیرا امروزه برخی از افراد سودجو تنها به فکر منافع خود بوده و با ارائه نرم افزارهای سطح پایین از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

بنابراین شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های گفته شده در بالا که برای شما مناسب تر است اقدام به قرار دادن اشتراک ویژه در سایت خود کنید تا بتوانید از مزایای آن به بهترین نحو استفاده کنید و درآمد خود را نیز افزایش دهید.

چرا به تولید محتوا نیاز داریم؟

این سوال ممکن است برای برخی پیش آید که چرا به تولید محتوا نیاز داریم؟

پاسخ این سوال در چند مورد خلاصه می‌شود که برای شما شرح داده خواهد شد البته توجه داشته باشید که تولید محتوا انواع مختلفی دارد؛ مانند محتوای متنی، صوتی و… .

  • توانایی برقراری ارتباط: شما به وسیله تولید محتوا می‌توانید به راحتی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و از آن به عنوان وسیله تبلیغاتی و یا اموری دیگر استفاده کنید.
  • جلب اعتماد: مهم است بدانید که بدون داشتن محتوایی مناسب هرگز نمی‌توانید اعتماد کسی را جلب نمایید زیرا تنها راه ارتباطی شما با مخاطبان و مشتریان خود همین امر می‌باشد.
  • قدرت انتخاب بیشتر به مخاطب: روانشناسان می‌گویند که هر گاه به کسی قدرت انتخاب بیشتری دهید، آن فرد می تواند بهتر تصمیم بگیرد و همچنین به شما بیشتر اعتماد کند، به همین دلیل امروزه از تولید محتوا برای تحقق این هدف استفاده می‌کنند.

این موارد به خوبی می‌توانند پاسخ پرسشی که در ابتدا مطرح شد را بدهند. البته لازم به یادآوری است که به علت افزایش محتواهای مختلف، می‌بایست همواره به کیفیت محتوای تولید شده خود توجه داشته باشید.

زیرا در عصر حاضر افرادی برنده هستند که قدرت بیشتری برای تولید یک محتوای را داشته باشند.

به همین منظور در مبحث بعد به چگونگی انتخاب بهترین خدمات تولید محتوا اشاره خواهیم کرد.

اشتراک ویژه رپورتاژ آگهی

اصول تولید محتوای تخصصی سایت

اصول تولید محتوای تخصصی سایت

 

چگونه بهترین خدمات تولید محتوا را انتخاب کنیم؟

لازم به ذکر است که محتوا نویسی برای سایت می‌تواند به تنهایی در بالا بردن رتبه الکسا موثر باشد و هر چه رتبه الکسا در سایت بالاتر رود، به همان میزان نیز آمار بازدید سایت نیز افزایش پیدا می کند.

اگر قصد دارید تا برای سایت خود از بهترین خدمات تولید محتوا استفاده کنید باید ویژگی‌هایی این خدمات را به خوبی را بشناسید تا بتوانید با آگاهی بیشتری برای این امر اقدام کنید.

بهترین خدمات تولید محتوا دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

1-محتوای یونیک تولید کند: تولید یک محتوای مناسب برای سایت بسیار مهم است که حق کپی رایت را رعایت کنند و از کپی کردن محتوای دیگر سایت‌ها پرهیز نمایند. این کار علاوه بر اینکه باعث افزایش بازدید سایت نخواهد شد، بلکه یک تخلف نیز به حساب می‌آید. بنابراین خدماتی خوب محسوب می‌شود که بتواند یک محتوای یونیک و جدید را به شما تحویل دهد.

2-استفاده از منابع مختلف: اگر برای تولید کردن محتوای سایت از منابع مختلف کمک گرفته شود طبیعتا محتوای تولید شده از کیفیت و بار علمی بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. پس حتماً می‌بایست خدمات انتخابی شما این موضوع را به خوبی رعایت کند.

3-پرداختن به موضوع اصلی و پرهیز از اضافه گویی: شاید دیده باشید که برخی از محتواهای تولید شده به قدری به موضوعات بی ربط و حاشیه ای می‌پردازند که خواننده موضوع اصلی را کلا فراموش می‌کند؛ به همین دلیل خدماتی که از اضافه گویی خودداری می‌کنند از سایر خدمات تولید محتوایی که به این موضوع بی‌توجه هستند یک قدم جلوتر می‌باشند.

با توجه به موارد گفته شده بهترین خدمات تولید محتوا، خدماتی است که همه موارد فوق را رعایت کند. بنابراین همواره قبل از اقدام به انتخاب دقت داشته باشید که خدمات مورد نظر شما خصوصیاتی که در بالا گفته شد را داشته باشد. در غیر این صورت سایت شما بازدید زیادی نخواهد داشت و رتبه الکسای آن نیز به سرعت کاهش می‌یابد.

بنابراین بهتر است از خدماتی کمک بگیرید که دارای سابقه کار بیشتری دارد و در این حوزه شناخته شده است و علاوه بر آنها دارای یک تیم از افراد متخصص و با تجربه باشد، کمک بگیرید.

اشتراک ویژه رپورتاژ آگهی

کپشن نویسی اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

مدتی است که اینستاگرام با قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس همراه با کپشن توانسته در بین رده های سنی مختلف مخاطبان بسیاری پیدا کند.

به طوری که امروزه افراد بیشتر تایم خود را درون اینستاگرام می گذرانند. به همین دلیل علاوه بر کاربرد شخصی، کاربرد تجاری نیز پیدا کرده است و افراد برای گسترش کسب و کار خود از از راه تبلیغ در اینستاگرام نیز استفاده می کنند.

این موضوع باعث شده تا کپشن نویسی اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

کپشن نویسی اگر به درستی انجام شود می تواند برای شما فواید بسیار زیادی داشته باشد. به همین علت به چند نمونه از فواید کپشن نویسی اینستاگرام اشاره خواهیم کرد که شما به اهمیت این کار به ظاهر بی فایده پی ببرید.

فواید کپشن نویسی اینستاگرام عبارت اند از:

1-افزایش فالور: اگر کپشن شما جذاب و اصولی نوشته شده باشد موجب می شود کاربران دیگر به پست های شما علاقه مند شده و شما را به اصطلاح فالو یا دنبال کنند. این موضوع می تواند برای شما یک تبلیغات رایگان به حساب آید زیرا هر چه تعداد فالور و یا دنبال کننده پیج شما بیشتر شود به همان میزان نیز می توانید بیشتر شناخته شوید.

2-افزایش ارتباط با دنبال کنندگان: با کپشن نویسی درست می توانید با دنبال کنندگان خود ارتباط بیشتری برقرار کرده و از این ارتباطات برای شبکه سازی کسب و کار خود بهره ببرید. همانطور که می دانید شبکه سازی می تواند در پیشرفت کسب و کار بسیار موثر باشد.

3-فروش بیشتر: اگر دقت کنید می بینید که در اینستاگرام پیج های تجاری زیادی وجود دارد اما تنها برخی از آنها می توانند از این راه کسب درآمد کنند و محصولات و خدمات بیشتری را به کاربران و دنبال کنندگان خود بفروشند. تنها دلیل این موفقیت کشپن نویسی دقیق و جذاب می باشد.

اگر شما شروع به فعالیت در اینستاگرام کرده اید و می خواهید از آن برای افزایش درآمد خود و فروش محصولات استفاده کنید می بایست حتما به کپشن نویسی اینستاگرام توجه داشته باشید.

البته اگر در این زمینه مهارت و دانش کافی را در اختیار ندارید می توانید به افراد با تجربه که در این حوزه کار می کنند کپشن نویسی پیج اینستاگرام خود را واگذار کنید.

اشتراک ویژه رپورتاژ آگهی

تولید محتوا اینستاگرام

تولید محتوا اینستاگرام

 

اهمیت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

گفتنی است که امروزه مشاغل از حالت سنتی خود خارج شده اند و بیشتر به صورت اینترنتی و آنلاین درآمده اند.

برای همین می‌توان گفت همه آنها نیازمند به کار بردن ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای کار خود می باشند می باشند.

زیرا افراد با استفاده از این روش می‌توانند کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند و همچنین در مقایسه با روش‌های سنتی از قابلیت بیشتری برای جذب مشتری و مخاطب برخوردار است.

این موضوع می‌تواند به افراد این امکان را بدهد که توانایی بیشتری برای رقابت با رقیبان خود را به دست آورند و به سرعت آنها را پشت سر بگذارند.

اهمیت دیجیتال مارکتینیگ به علت امکانات زیر می‌باشد:

1-معرفی کالا و خدمات خود به تمام نقاط: به این وسیله می‌توانید در مدت زمان کوتاه کالا و خدمات خود را به تعدادی زیادی از افراد نه تنها در تمام نقاط ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز معرفی کنید تا آنها با کسب و کار شما آشنا شده و در صورت تمایل با شما ارتباط گرفته و از خدماتتان استفاده کنند.

2-جذب مشتریان دائمی: شما از این طریق می‌توانید شماره تماس و یا ایمیل مشتریان خود را گرفته و به طور منظم آنها را در جریان خدمات و محصولات جدید خود قرار دهید. علاوه بر آن نیز می‌توانید هر چند وقت یکبار برای تشویق مشتریان خود کدهای تخفیفی در نظر گرفته و آن را به شماره و یا ایمیل آنها ارسال کنید.

3-به روز بودن: افراد موفقی که از میزان اهمیت دیجیتال مارکتینگ آگاهی دارند همواره از این روش استفاده می‌کنند. زیرا می‌توانند با کمک آن همواره به روز بوده و برخلاف تبلیغات سنتی که قابلیت به روز شدن سریع را ندارد هر چند وقت یکبار تبلیغات خود را به روز کنند تا نظر مشتریان به آنها بیشتر جلب شود.

4-کم هزینه بودن: با استفاده از این روش می‌توانید نتیجه دلخواه خود را تنها با صرف هزینه اندک انجام کسب  کنید. سود حاصل از دیجیتال مارکتینگ برای شما بسیار بیشتر از هزینه‌های آن است به همین علت افراد این روش را به روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند.

5-اشتغال زایی: با توجه به کاهش آمار اشتغال در کشور اهمیت دیجیتال مارکتینگ بیشتر نمایان می شود. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای جوانان کوشا و با استعداد یک فرصت شغلی فراهم کند. اگر آنها در این راه تلاش کنند حتما به نتایج بسیار خوبی دست پیدا می‌کنند.

همانطور که مشاهده کردید میزان اهمیت دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر بسیار زیاد می باشد و اقتصاد امروز برای رشد خود به آن نیاز دارد.

اما باید بدانید که استفاده از این روش نیازمند آموزش‌های اولیه می‌باشد. بنابراین اگر شما تازه وارد این عرصه شده اید بهتر از قبل از انجام هر کاری اول آموزش‌های لازم را دریافت کنید.

برای این کار کافیست تا از کلیپ‌ها و یا کتاب‌های آموزشی افراد متخصص و باتجربه در این حرفه استفاده کنید. برای تهیه آنها می‌توان به راحتی به سایت های معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه کرد به راحتی پکیج های آموزشی را دریافت کرد.

اهمیت تبلیغات آنلاین چیست؟

جالب است بدانید که برای اولین بار در حدود سال 1994 تبلیغات آنلاین شکل گرفت و از آن سال به بعد کم کم در امر تبلیغات انقلابی ایجاد شد، به طوری که امروزه تبلیغات سنتی بسیار کمتر به چشم می‌خورد. عواملی مانند اینترنتی شدن برخی مشاغل، استفاده زیاد مردم از فضای مجازی و… باعث شده است که اهمیت تبلیغات آنلاین در سال‌های اخیر بسیار بیشتر از گذشته شود.

این تبلیغات خاصیت اثر بخشی زیادی بر موفقیت شغلی افراد دارند و می‌توان به وسیله آنها تمامی محصولات و خدمات مختلف را به راحتی تبلیغ کرد. به همین علت قصد داریم برای درک بهتر اهمیت تبلیغات آنلاین به چند نمونه از ویژگی‌های آن در زیر اشاره کنیم.

ویژگی‌های تبلیغات آنلاین:

1-قابلیت معرفی کامل محصول و خدمات: همانطور که میدانید در تبلیغات سنتی امکان نشان دادن عکس ها و فیلم معرفی محصولات به طور کامل وجود ندارد، اما با تبلیغات آنلاین می‌توان به راحتی عکس و فیلم‌های زیادی از محصولات و یا خدمات ارائه شده به مشتری نشان داد که این کار موجب می‌شود تا مشتری بیشتر جذب شود و به تبع آن سود بیشتری نیز به دست آورید.

2-قابلیت اندازه گیری میزان تاثیرگذاری: با این روش می‌توان میزان تاثیرگذاری تبلیغات خود را به خوبی اندازه گیری کرد. ولی این امکان در روش‌های سنتی وجود ندارد. به خاطر همین موضوع افراد تمایل زیاد به استفاده از تبلیغات آنلاین را دارند.

3-امکان دیدن نظرات و پیشنهادات مشتریان: تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از نظرات و پیشنهادات مشتریان خود آگاه شوید و از آن در جهت بهبود کار خود بهره بگیرید.

این موارد گفته شده تنها چند نمونه کوچک از ویژگی‌های بسیار زیاد تبلیغات آنلاین بود زیرا ویژگی‌های آن به قدری زیاد است که برای بیان تمام موارد آن نیاز به نوشتن یک مقاله دیگر خواهد بود. بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید از رقیبان خود عقب نمانید بهتر است از اهمیت تبلیغات آنلاین غافل نشوید و حتما از آن استفاده کنید.

 

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی

 

خرید رپورتاژ آگهی در بهترین سایت ها

شما می توانید بر اساس بودجه مالی که در هر ماه برای تبلیغات رپورتاژی خود تعیین می کنید، این کمپین ها را سفارش بدهید. ما با استراتژی های بازاریابی محتوایی، تحقیقات کلمات کلیدی و بازار هدف، می توانیم وبسایت های برتر و ارزشمند را برای این کمپین ها به شما معرفی کنیم. ما برایتان متن های تبلیغاتی قوی می نویسیم و آن را در وبسایت های خبری و مجله ای و …. منتشر می کنیم. کافیست به ما بگویید که چقدر بودجه مالی برای این کار اختصاص می دهید.

به طور کلی شما می توانید کمپین های رپورتاژ آگهی را از قیمت های 500 هزار تومان تا بیشتر از 50 میلیون تومان سفارش بدهید. هر کمپین، تعداد معینی رپورتاژ را در خود جای می دهد و اهداف لینک سازی، برندینگ و یا فروش را برای کسب و کارتان دنبال می کند. 

با ما تماس بگیرید.