بهترین دانشگاه های انگلستان

بهترین دانشگاه های انگلستان

تحصیل در دانشگاه های انگلستان یکی از اهداف و آرزوهای بسیاری از جوانان در سراسر دنیا است. کشور انگلستان یک کشور پادشاهی است و بدیهی است که دانشگاه های آن، از رتبه علمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

رشته های زیادی در تمام زمینه ها و تخصص ها از جمله علوم پایه، پزشکی، مهندسی و رایانه در دانشگاه های انگلستان تدریس می شوند.

تفاوت در شیوه های آموزش عالی را می توانید به وضوح در دانشگاه های انگلستان مشاهده کنید. اگر قصد دارید در انگلستان تحصیل کنید، برای آشنایی بیشتر با دانشگاه های این کشور تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت فرم ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

دانشگاه آکسفورد (University of Oxford)

یکی از برترین دانشگاه های کشور انگلستان، دانشگاه آکسفورد می باشد. این دانشگاه جزو ده دانشگاه معروف جهان قرار دارد.

دانشگاه آکسفورد، یک دانشگاه دولتی در انگلیس محسوب می شود. رشته های مهندسی و مدیریت و رشته های علوم پایه در این دانشگاه تدریس می شوند.

بخشی از فضای دانشگاه آکسفورد به یک موزه اختصاص داده شده است که در آنجا، آثار هنرمندان معروف، از جمله نقاشان مشهور جهان مانند لئوناردو داوینچی (Leonardo Davinci) و پیکاسو (Picasso) قرار دارند. کتابخانه بزرگی که در دانشگاه آکسفورد وجود دارد یک منبع علمی بزرگ و ارزشمند محسوب می شود.

 

دانشگاه ناتینگهام (University of Nottingham)

ورود به دانشگاه ناتینگهام و تحصیل در آن یکی از رویاهای جوانان انگلستان است. ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه بسیار کم است و لذا قوانین سختی برای قبول شدن در رشته های این دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه ناتینگهام در کشورهایی مانند مالزی و چین نیز دارای شعبه می باشد. دانشگاه ناتینگهام یک دانشگاه دولتی محسوب می شود و در شهر ناتینگهام انگلستان قرار دارد.

اگر می خواهید در دانشگاه ناتینگهام تحصیل کنید باید عالی ترین رتبه را در رشته خود به دست آورید.

 

دانشگاه کمبریج (University of Cambridge)

دانشگاه کمبریج یکی از قدیمی ترین دانشگاه های انگلستان است. این دانشگاه در شهر کمبریج این کشور قرار گرفته است. رشته های متنوعی در دانشگاه کمبریج تدریس می شوند.

در این میان، رشته های حقوق، اقتصاد و زیست شناسی محبوبیت بیشتری در بین دانشجویان دارند. افراد سرشناس تاریخ علم مانند آیزاک نیوتن (Isaac Newton )، چالرز داروین (Charles Darwin) و ویلیام هاوکینگ (William Hawking) در این دانشگاه درس خوانده اند.

 

دانشگاه ادینبورگ (University of Edinburgh)

قدیمی ترین دانشگاه انگلستان، دانشگاه ادینبورگ نام دارد و از نظر جذب دانشجو رتبه سوم را در کل این کشور به خود اختصاص داده است. این دانشگاه معتبر در رده بیستم دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه در شهر اسکاتلند واقع شده است.

تمام رشته های علوم پایه در دانشگاه ادینبورگ تدریس می شوند. دانشمندان تاریخ علم مانند جیمز ماکسول (James Clerk Maxwell )، توماس بیز (Thomas Bayes )، الکساندر گراهام بل (Alexander Graham Bell) و دیوید هیوم (David Hume) در این دانشگاه درس خوانده اند.

 

دانشگاه منچستر (University of Manchester)

رشته های مدیریت و مهندسی دانشگاه منچستر در انگلستان در کل جهان شهرت دارند. دانشگاه منچستر یکی از بهترین و عالی رتبه ترین دانشگاه های اروپا به شمار می رود.

دانشجویان زیادی از سراسر جهان در رشته های مختلف این دانشگاه تحصیل می کنند. علوم پلیمر و پزشکی در این دانشگاه به شدت در حال پیشرفت می باشند.

 

دانشگاه بیرمنگام (University of Birmingham)

معروف ترین دانشگاه انگلستان که در زمینه فناوری IT و برنامه نویسی رایانه ای و علوم مربوط به رایانه فعالیت دارد، دانشگاه بیرمنگام انگلستان است.

کیفیت آموزش در این دانشگاه بسیار بالا است. دانشجویان دانشگاه بیرمنگام در طول تحصیل خود، پروژه های برنامه نویسی، کدنویسی و رمزگذاری مختلفی را انجام می دهند.

اگر به علوم برنامه نویسی علاقه مندید و می خواهید در انگلستان تحصیل کنید، پیشنهاد می کنیم از دانشگاه بیرمنگام پذیرش دریافت کنید.

** این محتوا دارای حق نشر از سوی کارفرما است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *