تولید کتاب الکترونیکی

تولید کتاب الکترونیکی

علی رغم توسعه و گسترش فناوری های رایانه ای و دستگاه های هوشمند، کتاب و کتابخوانی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در تمام گروه های سنی و اقشار مختلف جامعه می توان افرادی را یافت که عاشق کتاب و مطالعه هستند.

در این میان، فناوری های اطلاعات، رایانه و برنامه نویسی در دنیای پر هیاهوی امروز باعث شده اند محصولات جدید و پرطرفدار در حوزه کتاب، تحت عنوان “کتاب های الکترونیکی” به فضای اینترنت راه پیدا کنند.

کتاب های الکترونیکی در موضوعات متنوع و جذاب منتشر می شوند و قیمت آن ها در مقایسه با کتاب های چاپی، ارزان تر است. استفاده از کتاب های الکترونیکی به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

با این کتاب ها می توانید با هر دستگاه هوشمند یا تلفن همراه، در هر زمان و مکان به سادگی به دنیای کلمه ها، داستان ها و سرزمین های دور سفر کنید.

“کافه محتوا” با داشتن دانش تخصصی نویسندگی و با سال ها تجربه در زمینه آموزش و تحقیقات، افتخار دارد خدمات خود را در زمینه تولید کتاب های الکترونیکی به شما عزیزان ارائه نماید.

با انتشار کتاب یا کاتالوگ الکترونیکی می توانید کسب و کار یا فعالیت خود را به طور مؤثر به بازار معرفی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش تهیه و تدوین کتاب الکترونیکی می توانید از طریق فرم مخصوص ثبت سفارش و یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید. پس از ثبت درخواست، در کمتر از 4 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.

 

تعرفه خدمات طراحی و تولید کتاب الکترونیکی:

طراحی کتاب و کاتالوگ الکترونیکی شامل طراحی صفحات، تایپ و ورود اطلاعات، درج تصاویر و صفحه آرایی است.

قیمت طراحی کتاب الکترونیکی به تعداد صفحات و نوع طراحی بستگی دارد. قیمت ها از 45000 تومان تا 65000 تومان به ازای هر صفحه متغیر می باشد.

پس از ثبت سفارش خود، جزئیات پروژه شما را بررسی کرده و قیمت نهایی را به شما اعلام خواهم کرد. لطفا با من در ارتباط باشید.

 برای مشاهده نمونه کارها می توانید از لینک های زیر وارد شوید:

کاتالوگ الکترونیکی

کاتالوگ الکترونیکی

کتاب الکترونیکی

کتاب الکترونیکی

 

مزایای تولید کتاب الکترونیکی

اکثر تلاش های کمپین بازاریابی محتوا بر تولید یک وبلاگ متمرکز است که به طور مرتب به روز می شود و مقادیر کمتری از اطلاعات را فراهم می کند که توسط خواننده به راحتی قابل هضم می باشد. این مورد شما را رها نمی‌کند تا به تنهایی در عمق راه حلی که ارائه داده اید غرق شوید.

تولید کتاب الکترونیکی فرصتی عالی برای گسترش جنبه های مختلف کسب و کار شما یا موضوعاتی در صنعت شما است که شما فکر می کنید مردم باید از درک بهتری در این مورد بهره مند شوند.

فراتر از فرصت پرداختن به جزئیات، استراتژی های تولید کتاب الکترونیکی همچنین مزایای متعددی دارد که تلاش های بازاریابی محتوای شما را تقویت می کند.

نمونه کارهای کافه محتوا را از اینجا مطالعه کنید…..

 

1-تولید کتاب الکترونیکی وضعیت تخصص شما را تعیین می کند

مزیت اصلی تولید کتاب الکترونیکی این است که اعتبار خود را آنلاین ایجاد می کنید. شما می خواهید به عنوان رهبر صنعتی و یک متخصص شناخته شده باشید که خوانندگان می توانند برای حل مشکلات خود به او اعتماد کنند.

هنگامی که به تولید کتاب الکترونیکی می‌پردازید و یک کتاب را برای خوانندگان خود ارائه می دهید، مشاهده می کنید که به معنای واقعی کلمه تخصص خود را نشان داده اید و این به ایجاد و تقویت وضعیت خود به عنوان یک مقام شاخص در صنعت شما کمک می کند.

 

2-تولید کتاب الکترونیکی دارای ارزش بسیاری است.

در حالی که پست های وبلاگ و مقالات اطلاعات ارزشمندی برای مشتریان شما ارائه می دهند، پست های خود آنها برای خواننده ارزش چندان زیادی ندارد. به عبارت دیگر، آنها مایل نیستند در صورت نیاز اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار دهند.

با این حال، تولید کتاب الکترونیکی، دارای ارزشی درک شده برای خوانندگان شما است و اکثر آنها مایل هستند، معمولا اطلاعات خود را برای دریافت کتاب الکترونیکی به شما بدهند.

خوانندگان احساس می کنند که این امر یک تبادل منصفانه بوده و شما با ارائه یک محصول که می تواند بلافاصله دانلود شود، لذتی فوری و آنی برای آنها فراهم کرده اید.

 

3-تولید کتاب الکترونیکی، سریع است.

هنگامی که شما تمایل دارید چندین موضوع را پوشش دهید، می توانید کتاب الکترونیک را هفته ها یا حتی ماه ها سریعتر از کتابی که به روش سنتی چاپ شده است توزیع کنید.

دستیابی به محتوای کتاب های الکترونیکی می توانید به راحتی جمع آوری مجموعه ای از پست های وبلاگ، مقالات و نمودارهای اطلاعاتی بر روی یک موضوع خاص و جمع آوری اطلاعات به تناسب در قالب یک کتاب باشد.

اوراق سفید نیز می تواند به راحتی جمع آوری شده و به تولید کتاب الکترونیکی ختم شوند. همچنین می توانید یک طرح بنویسید و یک نویسنده را استخدام کنید که بتواند به سرعت ایده های خود را به متنی تبدیل کند که برای تولید کتاب الکترونیکی آماده است.

تولید کتاب الکترونیکی

ثبت سفارش تولید کتاب الکترونیکی

 

4-کتاب های الکترونیک راحت در دسترس هستند

هنگامی که کتاب خود را ایجاد کرده اید، مجبور نیستید به طور مداوم محصول را مدیریت کنید. اگر شما تولید کتاب الکترونیکی خود را به پایان رسانده اید، یک صفحه فرود موثر در وبسایت خود برای جمع آوری اطلاعات طراحی کنید و چندین صفحه و پست طراحی کنید که به کتاب الکترونیک شما اشاره کنند.

پس از آن شما می توانید تمرکز خود را برای نظارت بر تعداد کلیک ها قرار دهید و فرم های اطلاعات کاربران را که از دانلود کتاب، بدست آورده اید را مطالعه کنید.

کتاب های الکترونیکی نیز برای خواننده مناسب است. شما می توانید انتخاب کنید که تولید کتاب الکترونیکی خود را در یکی از فرمت های کتاب خوان استاندارد و یا حتی ساده تر منتشر کنید و آنها را به عنوان فایل های PDF توزیع کنید، که خوانندگان شما به راحتی می توانید در رایانه های خود، تبلت ها و گوشی های هوشمند بدون برنامه های خاص و یا حتی اتصال به اینترنت پس از تکمیل دانلود این کتاب های الکترونیک را مطالعه کنند.

 

5-کتاب های الکترونیک برای فروش، مناسب هستند.

کاربران وب، اکثر اوقات در برابر تبلیغات مستقیم مقاومت و ایستادگی می کنند، مخصوصاً در مواقعی که هنوز در مرحله تصمیم گیری برای خرید قرار دارند.

 تولید کتاب الکترونیکی برای بازاریابی می تواند یک مکان امن برای مشتریان باشد تا در مورد موضوعات مختلف اطلاعات کسب کنند و ترس از اینکه در هر گوشه‌ای یک بسته فروش پنهان شده را کنار بگذارند.

این، بدان معنا نیست که کتاب های الکترونیک برای شما یک فرصت بازاریابی نیستند، البته تنها تمرکز محصول شما باید بر روی تعداد زیاد اطلاعات مرتبط با موضوع و حل مسئله برای خواننده باشد.

شما می توانید این اطلاعات را به خوانندگان ارائه کنید و به آنها اجازه دهید که شرکت شما و راه حل های شما را با محتوا و حجم تحت کنترلتان مورد ارزیابی قرار دهند.

تولید کتاب الکترونیکی

تولید کتاب الکترونیکی

 

6-تولید کتاب الکترونیکی، تعاملی است

یکی از دلایل اینکه پست های وبلاگ و مقالات وب سایت برای کسب و کار بسیار سودمند است، توانایی ارائه لینک های قابل کلیک است.

این امر می تواند به صورت لینک مستقیم برای اطلاعات بیشتر و یا راه های آسان برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود با اجرای دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی و یا نقل قول ها و آمارهای قابل توئیت، باشد.

این موارد و دیگر عناصر تعاملی را می توانید به کتاب الکترونیک خود بیافزایید تا خواننده ضمن اینکه محتوای اطلاعاتی بیشتری بدست می آورد تجربه بهتری نیز در این مورد داشته باشد.

پیاده سازی این نکات در مورد بازاریابی کتاب در استراتژی های بازاریابی محتوا، هم برای کسب و کار شما و هم برای مشتریان شما مواردی ارزشمند ارائه می دهد که به تنهایی نمی تواند با پست های وبلاگ و مقالات به دست آید.

مشتریان شما اطلاعات دقیق و راه حل های مربوط به مشکلات خود را دریافت می کنند و شما اطلاعات تماس مناسب و کاربران تازه ای پیدا می کنید که می‌توانید بر روی آنها انواع بازاریابی ها را انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم در مورد مزایای تولید کتاب الکترونیکی صحبت کنیم و این موضوع را از زوایای مختلفی ببینیم. حتماً پس از خواندن این مقاله یک کتاب الکترونیکی ساده تولید کنید و تجربه خوبی در این مسیر بدست آورید.

 

همین حالا می توانید کتاب الکترونیکی کسب و کار خود را سفارش دهید….

برای ثبت سفارش کاتالوگ الکترونیکی می توانید از لینک زیر وارد شوید…

تولید کتاب الکترونیکی

ثبت سفارش تولید کتاب الکترونیکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *