طراحی پست اینستاگرام؛ حرفه ای، اختصاصی و منحصر به فرد

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام

 

طراحی پست اینستاگرام یک نیاز ضروری برای تمام افرادی است که در این رسانه اجتماعی فعالیت می کنند. شبکه اینستاگرام، یک رسانه اجتماعی با جلوه بصری فوق العاده بالا است. اینستاگرام از نظر محتوای تفریحی و سرگرمی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

میلیون ها کاربر در سراسر جهان از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای سرگرمی، تفریح، تبلیغات، فروش، بازاریابی و موارد دیگر استفاده می کنند. شاید به همین دلیل است که طراحی مناسب برای پست اینستاگرام و استوری اینستاگرام اهمیت دارد.

با انواع مدل های مختلف از طراحی پست اینستاگرام در طول روز سر و کار دارید. اگر نگاه کوتاه و گذرایی به انواع پیج اینستاگرامی بیندازید، به انواع و اقسام مدل ها و طراحی ها برخورد می کنید که هر کدام جنبه مشخصی دارند.

ممکن است در یک پیج اینستاگرامی با تصاویر واضح روشن و شفاف برخورد کنید؛ در صورتی که در پیج دیگر، طراحی پست های اینستاگرام با رنگ های تیره انجام گرفته است. اگر می‌خواهید پیج اینستاگرام خود را به روشی صحیح و اصولی طراحی کنید یا حتی اگر می‌خواهید پست اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشید، خواندن این صفحه را به شما پیشنهاد می دهیم.

 شاید از خود سوال کنید که چرا باید پیج اینستاگرام من خاص و متفاوت باشد؟ این سوال کاملاً واضح و شفاف است؛ چرا که شما قصد دارید پس از حضور در شبکه اینستاگرام، فالوورهای زیادی را جذب کنید و اگر هدف شما افزایش فروش باشد، به راحتی موفق می شوید.

با چند راهکار ساده می توانید بهترین و زیباترین پیج اینستاگرامی را داشته باشید. طراحی پست اینستاگرام حرفه ای به شما کمک می کند به اهداف خود برسید.

در ادامه به چند راهکار مهم اشاره می کنیم که به شما کمک می کنند برای ثبت سفارش طراحی پست اینستاگرام، طراحی استوری اینستاگرام و موارد مشابه، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

 

بهترین نمونه طراحی پست اینستاگرام به صورت اختصاصی در کافه محتوا

 

 

نمونه کارهای ما را در پیج های اینستاگرامی زیر می توانید مشاهده کنید:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

@hamyar_golkhaneh_ir

@cafe_sanat_ir

 

نکات مهم طراحی پست اینستاگرام حرفه ای و منحصر به فرد

 

1- قالب پست اینستاگرام را به درستی انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در طراحی انواع پست اینستاگرام و طراحی استوری اینستاگرام ارائه می‌شود، انتخاب بهترین رنگ برای پست اینستاگرام است. قالبی که شما برای طراحی اینستاگرام استفاده می کنید باید یک سری ویژگی ها داشته باشد.

در حقیقت شما باید برای قالب پست اینستاگرام یک رنگ زیبا یا ترکیبی از رنگ های مناسب را به کار ببرید. انتخاب رنگ مناسب برای قالب پست اینستاگرام به اندازه ای اهمیت دارد که می تواند نظر مخاطبان را به شدت جذب کند و فالوورهای شما را افزایش دهد.

اولین چیزی که مخاطبان پیج اینستاگرامی با آن مواجه می‌شوند، رنگ پیج اینستاگرام است. رنگ مناسب در ایجاد احساس خوشایند برای فالوورها نقش زیادی دارد. رنگ باید به درستی انتخاب شود تا فضای خاصی را در پیج اینستاگرام ایجاد کند و بر روی حافظه مخاطبان تاثیر مثبت داشته باشد.

برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی پست اینستاگرام از تئوری رنگ ها و روانشناسی رنگ و اثر آن بر مخاطبان استفاده کنید.

مثلاً طیف رنگی آبی، احساس آرامش را تداعی می کند. در صورتی که اگر موضوع کسب و کار شما موضوع خاصی باشد، باید رنگ همان موضوع را انتخاب کنید. به طور مثال برای پیج اینستاگرام با موضوع آرایشی و بهداشتی، استفاده از رنگ‌های روشن نظیر سفید، خاکستری، صورتی، بنفش روشن، زرد یا نارنجی روشن پیشنهاد می شود.

 

2- طراحی پست اینستاگرام با استفاده از تکنیک فضای سفید

یکی از کارهایی که به شما کمک می کند طراحی پست اینستاگرام را به صورت حرفه ای انجام دهید، استفاده صحیح و مناسب از فضای سفید است.

شاید تصور کنید مشاهده فضای سفید در داخل یک پیج اینستاگرامی خسته کننده و کسل کننده به نظر برسد اما در حقیقت، چیزی غیر از این به نمایش در می آید.

اگر از فضای سفید در پست اینستاگرام استفاده کنید، یک تعادل مناسب را برای تصاویر و فضای اطراف آن به وجود می آورید. اگر فضای سفید در پست های اینستاگرامی وجود داشته باشد، موضوع مورد نظر شما و متن های نوشته شده از یکدیگر متمایز دیده می‌شوند و می‌توانند نظر مخاطب را جذب کنند.

اگر در طراحی پست و استوری اینستاگرام از عکس هایی استفاده کنید که هیچ فضای سفید یا فضای روشن در داخل آن به کار نرفته است، فالوورهای شما سردرگم می‌شوند که در پیج اینستاگرامی شما به دنبال چه چیزی باشند!

 

3- استفاده از تصاویر مناسب و با کیفیت

یکی از کارهایی که در طراحی پست اینستاگرام حرفه‌ای توصیه شده است، استفاده از تصاویر مرتبط با کیفیت و جذاب است. اگر عکس های اینستاگرامی خود را به طور واضح منتشر نکنید، مخاطبان، شما را نمی شناسند.

طراحی پست های اینستاگرامی باید متناسب با نوع کسب و کار شما باشد؛ بنابراین تصاویری را هم که منتشر می کنید بر همین اساس انتخاب می شوند.

از نام تجاری، نام شرکت یا لوگوی خود در پست های اینستاگرامی استفاده کنید. این کار باعث می‌شود اعتبار فعالیت شما نزد مخاطبان و فالوورها افزایش پیدا کند. جذابیت پست اینستاگرام را با یک طراحی حرفه ای می توانید افزایش دهید.

قیمت تولید محتوای صنعتی چقدر است؟

 

طراحی پست اینستاگرام اختصاصی و حرفه ای

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام

 

 خدمات طراحی پست اینستاگرام اختصاصی و حرفه ای به خدماتی گفته می شود که در آن، طراحان بدون هیچ قالب پیشفرض، پست های اینستاگرامی را با استفاده از خلاقیت و مدل های جدید طراحی می کنند.

برای جذاب بودن پست اینستاگرام لازم نیست یک طراح حرفه ای باشید؛ کافیست بدانید که چه عناصری توسط مخاطبان شما مورد توجه قرار می‌گیرند.

به طور مثال اگر اینستاگرام شما درباره فست فود، کافی شاپ یا رستوران است می توانید عکس های واقعی از منوی غذایی، محیط رستوران یا تهیه غذاها داشته باشید و آن را در پیج اینستاگرام منتشر کنید.

 پست اینستاگرام اختصاصی و حرفه ای با تکیه بر خلاقیت طراح طراحی می شود. تصاویر خلاقانه، استفاده از گرافیک ساده و قابل فهم، انتخاب رنگ مناسب در کنار یکدیگر باعث می شود پیج اینستاگرامی زیباتر دیده شود.

برای اینکه پست اینستاگرام را کاملاً حرفه ای و اختصاصی طراحی کنید نیاز دارید که هدف خود را از نوع و مدل کسب و کار مشخص کنید. مثلاً مشتری شما در حوزه پرورش گل و گیاه فعالیت می‌کند. بهترین قالب پست اینستاگرام برای این موضوع، رنگ سبز در طیف روشن و تیره است.

 قیمت طراحی پست اینستاگرام که به صورت اختصاصی و حرفه‌ای انجام می‌شود در مقایسه با طراحی با قالب های پیشفرض گران تر است. وقتی طراح قرار است طرح های جدید و خلاقانه ارائه دهد باید منابع مختلف را بررسی کند و به روش طوفان فکری، طرح های جدیدتری ارائه دهد؛ بنابراین قیمت طراحی، گران تر خواهد شد.

پست های اینستاگرامی که به صورت حرفه ای طراحی شده اند از نظر رنگ و نوع نوشته ها هم بی نظیر و خواص هستند.

خدمات طراحی پست و طراحی استوری اینستاگرام جزو خدمات ادمین اینستاگرام دسته بندی نمی شود اما مشتریان می توانند این خدمات را در پکیج موردنظر سفارش دهند.

 

نمونه طراحی پیج اینستاگرام طلا و جواهرات

@damasgold20

 

@amytist_online_gallery

 

قیمت طراحی پست اینستاگرام

 قیمت طراحی پست اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آن جایی که مدل انواع کسب و کارها روز به روز در پیج های اینستاگرامی افزایش پیدا می کند و تنوع زیادی دارد، بنابراین طراحی پست و استوری اینستاگرام یک نیاز اساسی برای صاحبان کسب و کارها است.

تولید محتوای اینستاگرام شامل طراحی پست، طراحی استوری و کپشن نویسی و انتخاب مناسب هشتگ ها است. تمام این موارد از نظر قیمت متفاوت هستند. قیمت تولید محتوای اینستاگرام برای کپشن نویسی و هشتگ ها بر اساس تعداد کلمات محاسبه می شود؛ اما قیمت طراحی پست اینستاگرام متفاوت است.

از طرف دیگرف قیمت طراحی پست و استوری اینستاگرام زمانی که به حالت پست ویدیویی تبدیل می شود با قیمت طراحی بنر ثابت نیز متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت های دقیق طراحی پست، استوری یا ادمین اینستاگرام می توانید درخواست خود را به شماره تلفن 09138651225 در پیام رسان واتساپ ارسال کنید تا برای شما زمان مشاوره تعیین شود.

 قیمت های طراحی پست اینستاگرام، ادمین اینستاگرام و تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر اساس پکیج های مختلف  دسته بندی می شود. نیاز مشتری مشخص می کند که چگونه باید اقدام کند و به کدام پکیج ها برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام نیاز دارد.

آنچه به آن نیاز دارید: تولید محتوای سایت + قیمت ها و ثبت سفارش در کافه محتوا

 

چگونه طراحی پست اینستاگرام را سفارش دهیم؟

قبل از اینکه طراحی پست اینستاگرام یا خدمات کپشن نویسی اینستاگرام را سفارش دهید، هدف خود را از این کار مشخص کنید. برخی از کسب و کارهای اینستاگرامی فقط به دنبال افزایش مخاطب یا همان فالوور هستند بدون آنکه به فروش بیشتر فکر کنند.

اگر کالا یا خدماتی را برای ارائه در اینستاگرام دارید حتماً باید در کنار افزایش فالوور، نمای جذاب‌تری به پست های اینستاگرامی خود بدهید تا اعتبار و کیفیت کار شما نزد مخاطبان بالاتر برود. خدمات ادمین اینستاگرام با طراحی پست یا استوری اینستاگرام بسیار متفاوت است.

هنگام سفارش ادمین اینستاگرام باید طراحی پست اینستاگرام را هم سفارش دهید. این خدمات در یک پکیج معرفی می شود و هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

ممکن است قیمت پکیج ها از ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان و حتی بیشتر متغیر باشد. به همین دلیل لازم است که هدف خود را مشخص کنید و سپس برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

برای کسب هرگونه اطلاعات در زمینه طراحی پست اینستاگرام، خدمات ادمین اینستاگرام، طراحی استوری اینستاگرام و مواردی که به این شبکه اجتماعی مربوط می شود، لازم است درخواست خود را با جزئیات با ما در میان بگذارید. پس از بررسی درخواست شما، زمان مشاور تعیین می‌شود و مراحل کار آغاز می گردد.