قوانین و مقررات جدید تولید محتوای سایت و تولید محتوا اینستاگرام در سال 1400 

نکته بسیار مهم!

نمونه کارهایی که در این سایت مشاهده می کنید مشمول حق نشر از طرف کارفرما هستند و کپی برداری از آن ها پیگرد قانونی دارد. لطفاً به حقوق مدیران وبسایت ها احترام بگذاریم!

برای سهولت کارفرما و تسریع در فرآیند ثبت سفارش، مراحلی را که باید در ثبت سفارش به آن ها توجه داشته باشید برای شما تشریح کرده ام. لطفاً تمام موارد را با دقت مطالعه نمایید.

برای دریافت فرم ثبت سفارش و پرداخت آنلاین هزینه ها می توانید وارد این صفحه شوید.

مراحل ثبت سفارش تولید محتوا:

1-تعیین موضوع تولید محتوا

(یکی از موارد تولید محتوای متنی، نگارش رپورتاژ آگهی، خرید رپورتاژ آگهی، تولید محتوا اینستاگرام، تولید محتوا انگلیسی، طراحی بنر و پست اینستاگرام، تولید محتوا تک عددی را انتخاب می کنید.)

2-مراجعه به صفحه ثبت سفارش و انتخاب یک یا چند موضوع دلخواه (در این قسمت، مجموع کلمات خود را در نظر بگیرید و با توجه به قیمت هر موضوع، برای خرید اقدام کنید)

مثال: برای موضوع صنعت،شما قصد دارید 10 محتوای 1000 کلمه ای سفارش دهید. مجموع کلمات شما برابر با 10000 کلمه است. این عدد را در 90 تومان ضرب می کنید؛ رقم پرداختی شما معادل 900000 تومان خواهد بود.

3-کلیک بر روی دکمه خرید و ثبت سفارش  

4-زمانی که به پنل “سایت زرین پال” متصل می شوید، مبلغ پروژه اختصاصی را از همان قسمت ثبت می کنید. درصورتیکه نیاز به راهنمایی دارید می توانید فرم تماس با ما را کامل کنید و برای ما ارسال نمایید. 

فراموش نکنید که باید پس از پرداخت، فرمی که در قسمت پایین همان صفحه قرار دارد را کامل کرده و ارسال نمایید. می توانید جزئیات درخواست خود را به آدرس ایمیل سایت نیز ارسال نمایید.

(این روش ثبت سفارش در سال 1400 به این دلیل ارائه شده است که کاربران عزیز با اطمینان خاطر، سفارش های خود را ثبت کرده و هزینه را به صورت تضمین شده پرداخت نمایند.)

5-انجام پروژه در مدت زمان معین

6-ارسال فایل های تولید محتوا به شماره واتس اپ کاربر یا آدرس ایمیل مشتری (در صورت نیاز، ویرایش پروژه به صورت رایگان برای مشتری انجام می شود)

تخفیف روی محتواها بنابر حجم سفارش شما لحاظ می شود. اگر تعداد کل کلمات شما از 50000 کلمه بیشتر باشد شامل تخفیف خواهد بود. برای هماهنگی با ایمیل در ارتباط باشید.

نکات مهم ثبت سفارش تولید محتوا برای کاربران:

*لطفاً قبل از ثبت سفارش، تعداد محتواهای مورد نظر خود را دقیقاً مشخص کنید.

*در صورتیکه موارد خاص مورد نظر شما است (مانند مقایسه بهترین محصولات پرینتر در سال 2018) می توانید ابتدا در خواست خود را از طریق تماس تلفنی مطرح کنید.

*نگارش تولید محتوای متنی برای سایت ها به صورت تألیف و ترجمه ای هستند و با بهترین کیفیت و اصول سئو نوشته می شوند.

*بهترین تصاویر مرتبط با کیفیت عالی برای متن های هر محتوا منتشر می شوند.

*برای هر متن، تیترهای داخلی و عناوین جذاب انتخاب می شود.

*من تضمین می کنم محتواهایی که برای شما تولید می شوند در سایت دیگری منتشر نخواهند شد و فقط در این سایت به عنوان نمونه کار قرار می گیرند. در صورتیکه تمایل داشته باشید، لینک داخلی برای شما در نظر می گیرم.

*برای اطلاع از سایر خدمات و تعرفه آن ها می توانید صفحه ” خدمات من  را مطالعه فرمایید.

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهم بود!