تولید محتوا به زبان انگلیسی راهی به سوی جهانی شدن

تولید محتوا به زبان انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی

امروزه، کم تر کسی را می شناسید که با اینترنت و فضای مجازی آشنا نباشد. به کمک اینترنت، برندها و کسب و کارهای مختلف توانسته اند محصولات و کالاهای خود را در سطح جهانی به همگان معرفی کنند.

پس اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود در آن سوی مرزهای کشور هستید، تولید محتوا به زبان انگلیسی این امکان را برای شما مهیا کرده است تا از این طریق بتوانید با مشتریان خود در خارج از کشور نیز ارتباط برقرار کنید.

از طرفی باید گفت که تولید محتوا به زبان انگلیسی، از شاخه های بازاریابی دیجیتال به شمار می آید.

به همین دلیل بسیاری از مدیران کسب و کارها سعی دارند تا با تولید محتوای مناسب، کاربران خود را افزایش دهند.

در چند سال اخیر، علاوه بر تولید محتوای فارسی، بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای فعال در اینترنت به دنبال تولید محتوا به زبان های مختلف به ویژه انگلیسی بوده اند.

با تولید محتوا انگلیسی می توان ارتباط گسترده ای با سراسر جهان برقرار کرد.

همچنین، صاحبان کسب و کارها می توانند برند خود را به جهانیان معرفی کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

از طرفی با تولید محتوای انگلیسی می توان نوعی بازاریابی در سطح جهانی انجام داد.

بنابراین، هر کسب و کاری که قصد انجام فعالیت بین المللی دارد باید به تولید محتوا انگلیسی توجه ویژه ای داشته باشد و به دنبال یک سایت معتبر، مانند کافه محتوا برای تولید محتوای با کیفیت به زبان انگلیسی باشد.

اهمیت تولید محتوا انگلیسی برای سایت‌ ها چیست؟

تولید محتوا انگلیسی، بهترین راهکار برای کسب و کارهایی است که قصد دارند به دنیای پر رقابت جهانی برای تجارت وارد شوند. وبسایت های شرکتی و صنعتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان خارجی، نیاز به خدمات تولید محتوا انگلیسی دارند.

در طول دهه‌های متوالی ارتباط و تجارت تنها به افراد حاضر در یک جامعه‌ واحد محدود می‌شد، اما امروزه به لطف تکنولوژی و یک زبان بین‌المللی در میان تمام افراد دنیا، این مشکل حل شده است و افراد می‌توانند با مردم خارج از دایره‌ی جامعه‌ی خود نیز ارتباط داشته باشند.

در این میان به لطف پیشرفت تکنولوژی، سایت‌ها به یک پل ارتباطی بسیار قوی برای انتقال دانش، گسترش تجارت، مبادله‌ی کالا و… تبدیل شده‌اند.

اگر تصمیم دارید تا سایت و کسب و کار خود را از دایره‌ محدود افراد هم‌زبان خود خارج کنید، تولید محتوا انگلیسی یک راه‌حل کلیدی محسوب می‌شود.

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

 

 به طور کلی، 4 دلیل عمده برای اهمیت تولید محتوا انگلیسی وجود دارد:

مزیت اول: اگر به دنبال استحکام موقعیت خود در دنیای کسب و کار و یا در صدد ایجاد پل‌های ارتباطی در دنیای بازار آنلاین هستید، باید شبکه‌ی ارتباطی خود را گسترش دهید و تولید محتوا انگلیسی باعث می‌شود تا از مرزهای جغرافیایی فراتر روید.

مزیت دوم: زبان انگلیسی، زبان رسمی کشورهای مهمی است و بسیاری از افرادی که حتی زبان انگلیسی زبان مادریشان نیست، برای سرچ در گوگل از این زبان استفاده می‌کنند تا به نتایج بیشتر و موثق‌تری دست پیدا کنند. پس شما درواقع با تولید محتوا انگلیسی، مخاطبان خود را بین‌المللی می‌کنید.

مزیت سوم: موفقیت آنلاین یک سایت به سئوسازی و رتبه‌ی آن از سوی گوگل بستگی دارد. با تولید محتوا به زبان انگلیسی ترافیک سایت خود را افزایش می‌دهید و این باعث تاثیرگذاری در رتبه‌ی شما و شناخته شدن کسب و کارتان خواهد شد.

مزیت چهارم: وقتی شما تولید محتوا انگلیسی انجام دهید، درواقع به مخاطبان نشان می‌دهید که به بازارها و شبکه‌های ارتباطی گسترده‌تری دسترسی دارید. در غیر این صورت از محتوای انگلیسی استفاده نمی‌کردید؛ این امر باعث افزایش اعتماد آن‌ها به تجارت شما، اطلاعات داده شده و محصولات موجود در سایت می‌شود و از طرفی در حیطه‌ بازاریابی نیز تصویر بهتری از خود ارائه می‌دهید.

 

تعرفه تولید محتوا انگلیسی در اصفهان در سال 1403 به ازای هر کلمه، 380 تومان است. قیمت تولید محتوا را از این قسمت دریافت کنید:

تبلیغات شرکت ها

ثبت سفارش

 

مراحل سفارش تولید محتوا انگلیسی چیست؟

1- برای سفارش تولید محتوا، شما ابتدا باید هدف سایت و کسب و کار خود را بدانید و سپس تصمیم بگیرید که چه محتوایی برای هدف شما مناسب‌تر است.

2- در هنگام سفارش تولید محتوا انگلیسی توجه کنید که می‌خواهید متن شما تالیفی یا بازنویسی باشد. اگر می‌خواهید متن شما تالیفی باشد، باید عنوان و کلید واژه‌های مناسبی را تعیین کنید که به خوبی هدف شما را پوشش دهد.

از طرفی، اگر می‌خواهید که متن شما بازنویسی باشد و تصمیم دارید تا خودتان منبع را ارائه دهید، باید به دنبال مقاله و لینک ‌های معتبر و جامعی بگردید.

3-پس از این مرحله، باید در مورد تیم‌ها و شرکت‌های تولید محتوا انگلیسی تحقیق کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که تولید محتوای تخصصی، بسیار برای ترافیک سایت شما و به طور کلی کسب و کارتان مهم است؛ پس برای داشتن نتیجه‌ای راضی‌کننده، باید آن را به دست حرفه‌ای‌ ها بسپارید.

4- پس از انتخاب شرکت و تیم مورد نظر خود، معمولاً از طریق سایت، ایمیل و روابط عمومی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

5- در هنگام سفارش تولید محتوا انگلیسی حتماً خواسته‌ خود را به طور واضح بیان کنید تا بین شما و نویسنده‌ی مطلب، همسویی شکل بگیرد.

6-  زمان دقیق و تاریخ مورد نظر خود برای تحویل محتوا بگویید تا مطلب به موقع در اختیار شما قرار گیرد؛ زیرا اشتراک نامنظم مطالب، در امتیاز سایت شما تاثیرگذار خواهد بود.

7- شما برای ثبت سفارش تولید محتوا انگلیسی و فارسی خود، نیازی نیست تا به صورت حضوری با تیم تولید محتوا ارتباط برقرار کنید و می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

8- پس از نوشته شدن سفارش توسط نویسنده‌ محتوا، محتوا توسط تیم سئو ویراستاری شده و بعد از آن در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

9- توجه داشته باشید پس از تحویل محتوای انگلیسی خود، حتماً آن را بررسی کنید تا در صورت نیاز، ویرایش و تغییرات لازم توسط نویسنده و تیم مورد نظر انجام شود.

 

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

 

چه سایت ‌هایی به تولید محتوا انگلیسی نیاز دارند؟

امروزه در دنیای کسب و کار، جهانی شدن و گسترش عرصه‌ی کار خود، چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد.

بسیاری از صنایع و حرفه‌ های داخل ایران و هر کشور دیگری نیاز دارند با دیگر کشورهای خاورمیانه یا حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی در ارتباط باشند تا بتوانند در بازار محصولات به موقعیت خوبی برسند.

این ارتباط‌گیری جز با استفاده از زبان انگلیسی میسر نخواهد بود.

معمولاً سایت‌ های دو زبانه، سایت‌ های شرکت‌های صنعتی و بین ‌المللی، سایت‌های گردشگری، سایت‌های خبری، سایت تجارت‌ها و بازرگانی‌های خارج مرزی، سایت شرکت ‌های تجاری دارای مراوده با خاورمیانه یا کشورهای اروپایی، سایت‌های پزشکی، سایت شرکت‌های صادرات و واردات و حتی سایت‌های دانشگاه‌ها و موسسات عالی به تولید محتوا انگلیسی برای ایجاد این ارتباط نیاز دارند.

همچنین اگر شما صاحب یک شرکت B2B هستید، یعنی به جای مشتریان با تاجران و شرکت‌های بازرگانی دیگر در ارتباط هستید، برای تقویت شعبه‌ مجازی تجارت خود، حتما به تولید محتوا انگلیسی نیاز خواهید داشت.

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

 

5 مزیت عمده در تولید محتوا انگلیسی برای سایت‌ها:

1– افزایش فروش برای این سایت‌ها بسیار مهم است و در واقع محرک تمام تصمیمات آن‌ها به حساب می‌آید. بازارهای محلی آنطور که باید پاسخگوی بلندپروازی صاحبان کار نیستند و برای آنکه بتوانند فروش بهتری داشته باشند، باید به بازارهای دیگر راه پیدا کنند و تولید محتوا انگلیسی یکی از قدم‌های مهم این امر به شمار می‌آید.

2– داشتن یک سایت با محتوایی به زبان انگلیسی، یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های گسترش کسب و کار محسوب می‌شود.

3- سرعت دنیای رقابت در هر عرصه‌ای به لطف استراتژی‌های آنلاین بسیار سریع شده است و برای ماندن در بازار رقابت باید حتما موقعیت خود را به ثبات برسانید.

با بومی نگه داشتن کسب و کار خود شما ثبات خود را تنها وابسته به یک بازار کرده‌اید اما با تولید محتوای انگلیسی موقعیت خود در بازارهای دیگر را نیز به ثبات می‌رسانید و موفقیت شما تنها وابسته به یک بازار واحد محلی نخواهد بود زیرا شبکه‌ی ارتباطی خود را وسیع‌تر کرده‌اید.

4- درست است که شما نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید اما همیشه راهی برای راضی نگه داشتن اکثریت وجود دارد.

مشتریان و مخاطبان شرکت‌های صاحب صنایع، کارخانه‌ها و… در صورتی راضی خواهند شد که تلاش آن‌ها را ببینند و این تلاش نه تنها در کیفیت محصولات بلکه در کیفیت ارتباط نیز نهفته است.

تولید محتوا انگلیسی، کیفیت ارتباط در دنیای آنلاین را با گسترش طیف مخاطبان، افزایش می‌دهد.

5- صاحبان هر کسب و کاری باید مرکزیت هر چیزی را مشتریان قرار بدهند. اگر اطلاعاتی که در سایت خود به خوانندگان و مشتریان می‌دهید به طوری باشد که آن‌ها را کاملاً از اصل قضیه آگاه کند، آنگاه احساس خواهند در مرکزیت هستند.

وقتی شما به بازارهای بین‌المللی راه پیدا می‌کنید، لازم است این حس مرکزیت را در تمام مخاطبان خود ایجاد کنید و بهره‌گیری از تولید محتوا انگلیسی راه‌حلی تضمین شده برای این امر می‌باشد.

 

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

 

هزینه تولید محتوا انگلیسی چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ تولید محتوا انگلیسی به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد و با توجه به نوع سفارش مشتری می‌تواند طیف قیمتی متغیری داشته باشد.

عوامل عمده‌ای که در هزینه‌ تولید محتوای انگلیسی تاثیر می‌گذارند از جمله موارد زیر هستند:

نکته اول: در هنگام سفارش تولید محتوا انگلیسی حتماً باید توجه داشته باشید که می‌خواهید متن شما جدید و تالیفی یا که بازنویسی باشد.

اگر شما بخواهید کاملاً تالیفی باشد، آنگاه نویسنده‌ محتوا از منابع گوناگونی استفاده خواهد کرد تا سفارش شما را انجام دهد و متن کاملاً یونیک خواهد بود.

در حالت دوم ممکن است خودتان یک مقاله و یا یک لینک را در نظر داشته باشید و تنها مطالب موجود در همان را بخواهید و سفارش بازنویسی مطلب را بدهید.

به طبع هزینه‌ بازنویسی محتوای انگلیسی از یک منبع خاص از مورد قبل کمتر خواهد بود و هزینه‌ متن تالیفی توسط خود نویسنده بیشتر از آن است.

نکته دوم: تعداد کلمات و تعداد مقالات در هزینه‌ تولید محتوا انگلیسی تاثیرگذار خواهند بود. اگر تعداد کلمات سفارش مورد نظر زیاد باشد، بعضی از تیم‌های تولید محتوا هزینه را کمتر می‌کنند و همچنین اگر تعداد مقالات شما نیز بیشتر باشد، باز هم هزینه‌ کمتری را در مقایسه با تک مقاله یا تعداد مقاله‌ی کم پرداخت خواهید کرد.

در واقع، تعداد کلمات و مقالات مشمول تعرفه‌های خاص شرکت‌های تولید محتوا خواهد شد.

نکته سوم: همچنین توجه داشته باشید که تخصصی و یا عمومی بودن محتوای انگلیسی و فوری بودن آن نیز در هزینه‌‌ها موثر است.

با توجه به مطالب بالا، می‌توان یک قیمت کلی برای تولید محتوا انگلیسی در نظر گرفت و در بیشتر شرکت‌های تولید محتوا با همین طیف قیمت مواجه خواهید شد:

برای محتوای انگلیسی ترجمه و تالیفی قیمتی از 380 تومان تا 450 تومان برای هر لغت در نظر گرفته شده است و برای تولید محتوا انگلیسی بازنویسی نیز قیمتی بین 300 تومان تا 350 تومان در نظر گرفته شده است.

 

تعرفه تولید محتوا انگلیسی در اصفهان در سال 1403 به ازای هر کلمه، 380 تومان است. قیمت تولید محتوا را از این قسمت دریافت کنید:

تبلیغات شرکت ها

ثبت سفارش

 

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه به کسب و کارهای آنلاین کمک می‌کند؟

بازاریابی محتوایی، استراتژی است که در آن شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف محتوایی جامع و کاربردی با توجه به نوع محصول خود تولید می‌کنند و به وسیله‌‌ی آن با مشتری ارتباط می‌گیرند و آن‌ها را جذب می‌کنند.

در این روش، شما از بازاریابی مدرن استفاده می‌کنید و سعی دارید تا به وسیله‌ی انتشار منظم و بهینه‌ سازی محتوا، ترافیک سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه مشتریان احتمالی خود را جذب و مشتریان فعلی را حفظ کنید.

هدف بازیاربی محتوایی این است که مشتریان را با آخرین اطلاعات موجود از محصول آشنا کند تا بتوانند یک خرید آگاهانه و عاقلانه داشته باشند.

توجه داشته باشید که درست است هدف نهایی تمام این تلاش‌ها افزایش فروش و باقی ماندن در میدان رقابت است اما یک چیزی در این میان نباید فراموش شود و آن جلب اعتماد مشتریان است.

محتواهای تولید شده توسط سایت ‌های هر محصول، هر تجارت و هر کسب و کاری درواقع پایه و اساس اعتماد مشتریان به آن‌ها را می‌سازد.

وقتی که شما مرتباً محتواهای تازه و مفید در اختیار مخاطب قرار می‌دهید، به یک منبع مورد اعتماد برای اطلاع‌رسانی تبدیل می‌شوید و باعث می‌شود تا مخاطب به طور مرتب سایت شما را دنبال کنند.

اینکه در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده‌های بسیاری داشته باشید، یک مسئله است و اینکه بتوانید محتوایی بسازید که به ترند تبدیل شود مسئله‌ی دیگری است.

اگر شما از آن دسته کسب و کارهایی هستید که در شبکه‌های اجتماعی حضور دارید اما نمی‌توانید بازخوردهای مناسبی دریافت کنید و یا فروش خود را از آن طریق زیاد کنید، یکی از اشکالات کار می‌تواند در عدم کیفیت محتوا و بازاریابی محتوایی ضعیف باشد.

در کسب و کارهای آنلاین، رابطه‌ بین صاحب کار و مشتریان بسیار مهم است. اگر صاحبان کسب و کار در یک سو باشند و مشتریان در سویی دیگر، یکی از چیزهایی که این دو را به یکدیگر متصل می‌کند محتوای موجود در سایت‌ها می‌باشد.

یک محتوای خوب باعث اعتماد مشتریان به شما، تکرار خرید و استمرار ارتباط می‌شود و همین تکرارها باعث می‌شود تا قدرت شما در وفادار نگه داشتن مشتریان به برند خود بیشتر شود.

 تولید محتوا برای بازاریابی محتوایی یک محرک به شمار می‌آید. اگر شما بازاریابی محتوایی قوی‌ای داشته باشید، قادر خواهید بود که به خوبی مشتریان خود را قانع کنید تا محصولات شما را خریداری کنند.

همچنین شما به وسیله‌ی بازاریابی محتوایی می‌توانید آوازه و تصویر برند خود را بهبود بخشید.

هنگامی که مشتریان شروع به خواندن محتوای شما می‌کنند، در واقع شما به طور غیرمستقیم در حال شکل دادن طرز فکر آن‌ها از سایت و تجارت خود هستید؛ آن‌ها هر حسی به محتوای شما داشته باشند، همان حس را به کل کسب و کار شما نیز خواهند داشت.

بهترین شرکت تولید محتوا انگلیسی در اصفهان

تولید محتوا انگلیسی در مقایسه با تولید محتوای فارسی به تخصص بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل باید در هنگام سفارش آن هوشیار باشید.

به طور کلی، بازاریابی محتوایی و تولید محتوای زبان انگلیسی چیزی نیست که بخواهید آن را به دست هرکسی بدهید زیرا چهره‌ی آنلاین کسب و کار شما به آن بستگی دارد و لازم است تا انتخاب‌ عاقلانه‌ای داشته باشید.

 اگر به دنبال خدمات تولید محتوا در اصفهان هستید با ما تماس بگیرید…..

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

 

بهترین شرکت تولید محتوا انگلیسی، ویژگی های زیر را دارد

یک آژانس معتبر تولید محتوا علاوه بر تولید محتوای فارسی در عرصه‌ی تولید محتوا انگلیسی نیز فعالیت دارد. این شرکت با بهره‌گیری از اصول سئوسازی و استاندارهای تولید محتوا و همچنین با استفاده از تیم حرفه‌ای از نویسندگان به راحتی می‌تواند کیفیت محتوای شما را تضمین کند.

کافه محتوا، با تولید محتوا به زبان انگلیسی به راحتی شما را به بازارهای دیجیتال جهانی وصل خواهد کرد.

شرکت های تولید محتوا انگلیسی در اصفهان با داشتن سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ی بسیار بدون هیچ دردسری به بهره‌گیری از آخرین استاندارهای روز قادر خواهند بود محتوایی بی نقص به شما ارائه دهد.

بهترین شرکت تولید محتوا انگلیسی، با تولید محتواهایی تاثیرگذار و جذاب مخاطبان بسیاری را جذب سایت شما خواهد کرد و به علت رعایت و اعمال حرفه‌ای استاندارهای سئو در تولید محتوا، می‌توانید به راحتی به صفحه‌ی اول نتایج گوگل برسید.

تیم کافه محتوا با عملکرد حرفه‌ای خود و ارائه‌ مطالب غنی و مفید بدون هیچ نگرانی‌، کیفیت محتوای شما را برای ورود به بازارهای بین‌المللی با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب تولید محتوا تضمین می‌کند.

کاربرد تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا انگلیسی

کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی چیست؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید به زبان انگلیسی محتوا تولید کنید؟

در پاسخ باید گفت که امروزه بسیاری از شرکت های داخل کشور با شرکت ها، سازمان ها و موسسات بین المللی همکاری گسترده ای دارند، بنابراین داشتن یک وب سایت به زبان انگلیسی علاوه بر وب سایت فارسی برای این کسب و کارها ضروری است.

این نوع کسب و کارها تنها محدود به داخل کشور نیستند و می توانند با مناطق مختلف آسیا، اروپا و سایر نقاط جهان تجارت و مراودات مختلفی داشته باشند.

از طرفی، برخی از شرکت ها، محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند و حتی دارای شرکای خارجی هستند.

طبق آمار به دست آمده، نکته قابل توجه راجع به تولید محتوا به زبان انگلیسی این بوده که 51.4 در صد از محتوای تولید شده در سال گذشه به زبان انگلیسی بوده است.

این عدد نشان از این است که در بازار رقابتی امروز اکثر کسب و کارها به دنبال شناخت محصولات و خدمات خود در سطح جهانی هستند.

به همین دلیل به تولید محتوای انگلیسی با کیفیت و مقرون به صرفه توسط یک شرکت معتبر مانند کافه محتوا نیاز دارند.

مزایای محتوای انگلیسی برای سایت ها

همانطور که پیش تر گفته شد با تولید محتوا انگلیسی می توانید کسب و کار خود را به مردم دنیا معرفی کنید. زمانی که به زبان انگلیسی محتوایی را تولید می کنید، اعتبار برند خود را افزایش می دهید و مشتریان بیش تری به دنبال خرید محصولات شما خواهند بود و این گونه کسب و کار شما رونق می یابد. در واقع شرکت هایی که به دنبال ارتقا جایگاه خود نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی هستند به تولید محتوای انگلیسی نیاز شدیدی دارند.

از طرفی شرکت ها و تیم هایی که تولید محتوا به زبان انگلیسی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهند، انگشت شمار هستند. بنابراین، پیدا کردن شرکت معتبری که بتوانید کسب و کار خود را با اطمینان به آن بسپارید، کاری سخت و دشوار است.

زمانی که به زبان انگلیسی محتوایی را تولید می کنید، در واقع کسب و کار خود را محدود به مرزهای جغرافیایی نمی کنید و به ایجاد اعتبار جهانی برای کسب و کارتان کمک بزرگی می کنید. به علاوه می توان گفت که با تولید محتوای انگلیسی، یک شرکت کوچک به یک شرکت بین المللی و مطرح تبدیل می شود.

بنابراین، نباید از این نکته غافل شد که با تولید محتوا به زبان انگلیسی، اعتبار زیادی برای خود و شرکتتان در موتورهای جستجو به ویژه گوگل ایجاد می کنید. از طرفی می توانید برای شرکتتان یک سرمایه گذار خارجی پیدا کنید. به علاوه، اعتبار و قدرت برندتان را در سطح بین المللی افزایش داده و درآمد دلاری به دست می آورید.

نکته قابل ذکر این است که همه این مزیت ها برای تولید محتوا در صورتی محقق می شود که تولید محتوای خود را به افراد کاردان و کاربلد بسپارید تا در سریع ترین زمان محتوای باکیفیت و قیمت مناسبی را دریافت کنید.

مهارت های نویسنده محتوای انگلیسی چیست؟

اگر تا به حال تولید محتوا انجام داده باشید می دانید که این کار بسیار تخصصی بوده و با توجه به افزایش کسب و کارها در اینترنت، امروزه اهمیت بیش تری نسبت به گذشته پیدا کرده است. به همین دلیل برای تولید محتوا به زبان انگلیسی باید به سراغ شخص یا شرکتی بروید که در این زمینه مهارت بالایی داشته باشد. شاید بتوانید اشخاص زیادی را در حوزه تولید محتوا به زبان فارسی پیدا کنید اما کم تر کسی پیدا می شود که در حال حاضر بتواند به زبان انگلیسی تولید محتوا انجام دهد.

پس اگر به دنبال تولید محتوای انگلیسی با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت هستید، کافه محتوا می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با این وجود باید بدانید که یک نویسنده تولید محتوای انگلیسی دارای ویژگی های زیر است:

1-مسلط بر اصول نگارش در زبان انگلیسی

مهم ترین ویژگی کسی که کار تولید محتوا به زبان انگلیسی انجام می دهد، تسلط به اصول نگارشی این زبان است. در واقع، تولیدکننده محتوا انگلیسی باید تمامی قواعد موجود در زبان انگلیسی مانند رعایت علائم نگارشی ویژه این زبان، نکات گرامری و به کار بردن کلمات در جای مناسب خود را بداند و آن را در زمان تولید محتوای انگلیسی به کار ببرد.

2-آشنایی لازم با اصول سئو

آشنایی با اصول سئو از ویژگی های یک تولیدکننده محتوا به همه زبان ها از جمله انگلیسی است. در حقیقت، فردی که تولید محتوا به زبان انگلیسی انجام می دهد باید با الگوریتم ها و ربات های گوگل آشنا باشد و با هر آپدیت گوگل خود را بروز کند.

3-داشتن تجربه لازم برای تولید محتوای انگلیسی

صاحبان کسب و کاری که به دنبال تولید محتوا سایت انگلیسی هستند باید این کار را به افراد ماهر در این زمینه مانند کافه محتوا بسپارند. زیرا با این کار مطمئن خواهند بود که محتوای با کیفیتی را دریافت خواهند کرد.

نکات سئو در تولید محتوا انگلیسی

الگوریتم های موتورهای جست و جو برای وب سایت های انگلیسی پیچیده تر از زبان های دیگر هستند. بنابراین قبل از تولید محتوا به زبان انگلیسی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

1-محتوایی تولید کنید که برای Featured Snippet بهینه باشد

برخی از کارشناسان بر این باورند که Featured Snippet جایگاهی در نتایج جستجوی گوگل ندارد. بنابراین بهتر است تا در این بخش قرار بگیرید زیرا میزان کلیک و بازید وب سایتتان افزایش پیدا می کند.

از طرفی قبل از این که شروع به تولید محتوای انگلیسی کنید، با تکنیک های مرتبط با بهینه سازی محتوا برای قرار گرفتن در فیچرد اسنپیت آشنا شوید تا محتوای خود را بر اساس این تکنیک تولید و منتشر کنید.

2-محتوای انگلیسی را برای FAQ بهینه کنید

علاوه بر Featured Snippet، زمانی که در موتورهای جستجو، موضوعی را سرچ می کنید، با بخشی تحت عنوان People also asked مواجه می شوید. در این بخش، مرتبط با آن موضوع، سوال های مهم و کاربردی همراه با پاسخ آن ها نمایش داده می شود.

شما به عنوان کسی که کار تولید محتوا به زبان انگلیسی را انجام می دهید باید محتوای خود را به گونه ای بنویسید که مناسب این بخش باشد. زیرا این احتمال وجود دارد که محتوای شما در صفحه اول گوگل نباشد اما در این بخش قرار بگیرد و بازدید سایتتان را افزایش دهد.

3-رعایت اصول سئو (SEO)

اگر تمامی اصول سئو را در زمان تولید محتوا به زبان انگلیسی رعایت کنید، محتوای شما در نتایج گوگل دیده می شود و به راحتی در دید مخاطبان هدفتان قرار می گیرد.

تولید محتوا انگلیسی در اصفهان

تولید محتوا انگلیسی در اصفهان

خدمات تولید محتوا انگلیسی در اصفهان

همانطور که تا به حال متوجه شده اید، یکی از مهم ترین ابزارها برای توسعه کسب و کارهای امروزی، تولید محتوا به زبان انگلیسی است.

از طرفی، شرکت هایی که به دنبال فعالیت در بازارهای بین المللی و همکاری با سرمایه گذاران خارجی هستند باید محتوای وب سایت خود را به زبان انگلیسی تولید کنند.

بنابراین، کسب و کارهایی که در اصفهان فعالیت می کنند می توانند شرکت های تولید محتوا را در این شهر پیدا کرده و کار تولید محتوای انگلیسی خود را به آن ها بسپارند.

از طرفی، شرکت های تولید محتوا انگلیسی در اصفهان به کسب و کارهای اینترنتی یا شرکت هایی که در شهرهای دیگر فعالیت می کنند نیز خدمات تولید محتوا انگلیسی را ارائه می دهند؛ زیرا بهترین راه بازاریابی محتوایی، تولید محتوایی است که جایگاه وب سایت شما را درگوگل ارتقا دهد.

شرکت های تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی در اصفهان در زمینه نگارش انگلیسی نیز مهارت بالایی دارند و نویسندگانی را استخدام می کنند که کیفیت بالایی در زمینه تولید محتوا داشته باشند.

همچنین، این شرکت ها خود را متعهد می دانند که در صورت وجود هرگونه اشتباه یا خطایی آن را در سریع ترین زمان اصلاح کنند.

شرکت تولید محتوا انگلیسی در اصفهان همواره سعی در تولید محتوا به صورت خلاقانه داشته است، زیرا با تمامی اصول سئو آشنا بوده و محتوای یونیک و با کیفیتی را تولید می کند. در واقع باید گفت که برای شناخته شدن برندتان و مشاهده وب سایت خود در نتایج اول گوگل به محتوایی کاربر پسند نیاز دارید.

همچنین، این شرکت خود را موظف می داند تا محتوای تولید شده را در سریع ترین زمان به دست مشتریان خود برساند. در یک کلام می توان گفت که بهترین شرکت تولید محتوا انگلیسی در اصفهان نسبت به روان بودن محتوا حساسیت ویژه ای دارد و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود انجام می دهد.

مراحل انجام محتوا به زبان انگلیسی

1-برنامه ‌ریزی برای تولید محتوا  (Plan)

اولین مرحله برای تولید محتوا به زبان انگلیسی، برنامه ریزی است. مدیران بخش تولید محتوا برای این کار از یک تقویم محتوایی استفاده می کنند. در این تقویم، موضوع محتوا، کلید واژه های مورد نیاز، مخاطب هدف، زمان انتشار آن بررسی و تعیین می شود.

2-تولید محتوا به زبان انگلیسی (Create)

تولید محتوا مهم ترین مرحله از مراحل تولید محتوای انگلیسی است. در واقع می توان گفت که این مرحله به توانایی و مهارت نویسنده بستگی دارد.

اگر نویسنده در تولید محتوای انگلیسی مهارت کافی داشته باشد، فرآیند تولید محتوا با دقت بیش تری انجام می گیرد. نکته قابل توجه این است که تنها مهارت انگلیسی نویسنده مدنظر نیست بلکه او باید بتواند تمامی اصول سئو را در زمان تولید محتوای خود رعایت کند.

3-انتشار محتوای نوشته شده (publish)

کم هزینه ترین و آسان ترین روش برای منتشر کردن محتوای متنی، انتشار آن در وبلاگ سایت است. در واقع محتوایی که در وبلاگ یک وب سایت منتشر می شود باعث آشنایی بیش تر مخاطب با برند و کسب و کارتان می شود. همچنین، تصویر محصول و خدماتتان تا مدت ها در ذهن او باقی می ماند.

4-تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از محتوا (Analyze)

برای این که بدانید محتوایی که به زبان انگلیسی منتشر کردید، در موتورهای جستجو چه جایگاهی به دست آورده است باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. دو معیار مهم برای تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده از تولید محتوا، نرخ پرش (Bounce Rate)  و زمان متوسط حضور در صفحات  (Average Time on Page)هستند. بنابراین اگر تولید محتوا به زبان انگلیسی انجام داده اید، حتما پس از انتشار آن، نتایج به دست آمده را تجزیه و تحلیل کنید تا علاوه بر به دست آوردن جایگاه مناسب در گوگل بتوانید محتوای باکیفیت تری منتشر کنید.

خدمات تولید محتوا انگلیسی

خدمات تولید محتوا انگلیسی

قیمت تولید محتوا به زبان انگلیسی

هزینه های تولید محتوا با توجه به نوع همکاری شما می تواند متفاوت باشد.

به طور مثال اگر فردی را به عنوان کارشناس تولید محتوا زبان انگلیسی استخدام می کنید می توانید حقوق و مزایای آن را به صورت ساعتی یا به ازای هر کلمه تولید محتوا پرداخت کنید.

از طرفی، امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید محتوا انگلیسی فعالیت می کنند که می توانید به ازای پرداخت مبلغی با آن ها همکاری داشته باشید.

با توجه به این موارد، می توان گفت که سپردن تولید محتوا به سایت های معتبر مانند کافه محتوا مقرون به صرفه تر است و در کاهش هزینه های مربوط به کار تولید محتوا صرفه جویی می کند.

شما می توانید با شرکت های مدنظر خود قرارداد های بلند مدت و یا کوتاه مدت منعقد کنید و محتوای انگلیسی خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

اگر هم قصد همکاری با یک کارشناس تولید محتوا را دارید، پیش از استخدام مطمئن باشید که این فرد مهارت کافی برای تولید محتوای انگلیسی را داشته باشد و تمامی اصول نگارش زبان انگلیسی را رعایت کرده و محتوای باکیفیتی را تحویل دهد.

نتیجه‌گیری

کسانی که با دنیای آنلاین سر و کار دارند، به طور قطع نمی‌توانند تاثیر محتوای خوب را انکار کنند و مهم است که بدانید این محتوا چقدر برای پیشرفت کار شما و داشتن یک ارتباط سالم با مشتریان ضروری می‌باشد.

از طرفی شما همزمان با این که ارتباط خود با مشتریان را نگه می‌دارید، باید به کیفیت ارتباط خود با موتورهای جست و جو نیز توجه کنید و خود را در بازار رقابت نگه دارید.

یک راهکار ساده برای گسترش عرصه‌ی ارتباطات، افزایش فروش و موفقیت در حوزه‌ی کاری تولید محتوا به زبان انگلیسی و بازاریابی محتوایی درست و استاندارد است.

محتوا، صدای شما به مخاطبان و به دنیا است و هرچه این صدا رساتر باشد شما با اطمینان بیشتری می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید و اگر این صدا به زبانی باشد که اکثریت مردمی که با کار شما در ارتباط هستند بتوانند آن را بفهمند، گسترش شبکه‌ی ارتباطی خود را نیز می‌توانید به این موفقیت اضافه کنید.

در واقع، با تولید محتوا انگلیسی نشان داده‌اید که شما به عنوان صاحب سایت و کسب و کار، قدم لازم را برای درگیر کردن و آگاه ساختن مخاطب خود برداشته‌اید و از آن سو نیز مخاطبان به نوبه‌ی خود تلاش می‌کنند تا خود را با زبان انگلیسی همگام سازند، حتی اگر زبان مادری‌شان نباشد.

وقتی که شما محتوایی به زبان انگلیسی تولید می‌کنید، به مشتریان فعلی و احتمالی بیشتری این فرصت را می‌دهید که شما را ببینند، اطلاعات لازم را کسب کنند و محصولات شما را خریداری کنند یا از مطالب سایت شما استفاده کنند.

شک نداشته باشید که این امر باعث افزایش کیفیت ارتباط، موفقیت در بازار رقابت و کسب رضایت مشتریان خواهد شد.