دست سازه های هنری

صنعت کارآفرینی – قسمت اول؛ دست سازه ها با الیاف

صنعت کارآفرینی – دست سازه های خلاقانه با الیاف

صنعت کارآفرینی عبارت است از ایجاد شغل در یک حوزه خاص برای تعداد مشخصی از افراد. در این صنعت مهم، فرد یا افراد با دنبال کردن یک ایده درآمدزا، شغل مناسبی را برای خود و اطرافیان و سایر افراد ایجاد می کنند.

هنگام کار آفرینی این مسئله اهمیت دارد که ظرفیت ‌های بازار در چه انداز است؛ میزان امکانات در دسترس، قیمت‌ها و استقبال مردم از طرح های تولیدی چقدر است.

زمانی که صحبت از ایده های کارآفرینی به میان می‌آید، حوزه‌های مختلف مطرح می شود؛ یکی از پرطرفدارترین ایده های درآمدزا که در سال‌های اخیر مورد توجه کسب و کارهای خانگی و زنان خانه‌دار قرار گرفته است، ایده های دست سازه های خلاقانه است.

در این دنیای جذاب، زیبا و پرطرفدار دست سازه های خلاقانه، از تمام مواد اولیه می توان برای خلق یک اثر هنری در راستای ایده های کارآفرینی استفاده کرد. یکی از این ایده های پرطرفدار، دست سازه های ساخته شده از الیاف است.

ایده های کارآفرینی که با استفاده از انواع پارچه و منسوجات تهیه می شوند به عنوان یکی از ایده های کارآفرینی درآمدزا در این حوزه جایگاه خوبی پیدا کرده اند. افرادی که در حوزه بافندگی، خیاطی، دست سازه های مبتنی بر صنایع خلاقانه، اشیای خلاقانه دکوری و … با استفاده از انواع منسوجات، مهارت دارند می‌توانند به هنر خود به عنوان یک راه درامد زا توجه کنند.


ایده های هنری با الیاف

شاید تعجب کنید اگر به شما بگوییم که چه ایده های جدیدی وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک صنعت کارآفرینی به آن نگاه کنید. به طور مثال کوسن های مخصوص مبلمان، بالشتک‌های پارچه ای، انواع کیف های پارچه ای، یا لوازم دکوری که توسط پارچه به صورت مختلف طراحی و تولید می‌شوند در بازار، فروش خوبی را نیز به خود اختصاص می‌دهند. به این ترتیب به عنوان یک ایده درآمدزا برای کارآفرینی می توان آن ها را معرفی کرد.

مقالات کافه محتوا را از اینجا دریافت کنید.

 

دست سازه هایی که از الیاف تولید می شوند در همین راستا می توانند درآمد زا هم باشند. اگر فردی بتواند امکانات ابتدایی را برای یک کارگاه هنری تهیه کند و یکی از ایده های کارآفرینی به صورت هنرهای دستی را راه ‌اندازی کند، در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی می رسد.

البته در راه اندازی یک کارگاه هنری نباید از این نکته غافل شد که تولید محصولاتی با نمای جذاب و متناسب با نیاز بازار اهمیت زیادی دارد؛ از طرف دیگر، روش های اصولی بازاریابی برای فروش محصولات می تواند صنعت کارآفرینی در حوزه دست سازه های پارچه ای و الیاف را به طور کامل متحول کند.

برای ثبت سفارش معرفی محصولات کارآفرینی از اینجا اقدام کنید…

 

در ادامه با برخی از برترین طرح های جذاب در خصوص کارآفرینی مبتنی بر ساخت دست سازه ها با الیاف آشنا می شوید.

دست سازه های هنری

ساخت دیوارکوب با الیاف و چوب – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت زیورآلات با الیاف و مهره – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت حلقه تزئینی برای درب ورودی و درب اتاق – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت حلقه تزئینی برای درب اتاق – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت جامدادی با الیاف – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت جا شمعی با الیاف – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت سبد با الیاف – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت آباژور با الیاف و پارچه های رنگی – ایده درآمدزا

دست سازه های هنری

ساخت دیوارکوب تزئینی با الیاف – ایده درآمدزا

 

کافه محتوا؛ مرکز تولید محتوای گردشگری و صنعتی / معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای خانگی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *