آیا خرید ملک در قبرس شمالی، روش خوبی برای سرمایه گذاری است؟

آیا خرید ملک در قبرس شمالی، روش خوبی برای سرمایه گذاری است؟

خرید ملک در قبرس شمالی این روزها به یک روش محبوب و پرطرفدار برای مهاجرت و سرمایه گذاری تبدیل شده است. بسیاری از خانواده ها که تصمیم دارند یک کشور اروپایی ارزان قیمت را برای اقامت دائمی خود انتخاب کنند، قبرس شمالی را در فهرست انتخاب های خود قرار می دهند. اما یک سوال بزرگ وجود دارد، و آن این است که آیا اگر ملک، زمین یا ویلا یا آپارتمان در قبرس شمالی بخریم، کار درستی است یا نه؟!

برای پاسخ به این سوال مهم، ابتدا لازم است کمی با کشور قبرس، ناحیه قبرس شمالی آشنا شویم و ببینیم که چه شرایطی آنجا حاکم است. در ادامه، باید بدانیم که قیمت خرید آپارتمان و ویلا در قبرس شمالی چقدر است و با چه سرمایه ای می توان یک زندگی راحت را برای خود فراهم کرد!

چیزی که واقعیت دارد این است که قبرس شمالی یکی از زیباترین نواحی در اروپا است و سواحلی آرام، با شن های طلایی و ماسه های درخشان را به نمایش می گذارد! منظره ای که چشمان شما را به خود خیره می سازد! پس بی شک، مهاجرت به قبرس شمالی و یک زندگی دائمی، فرصتی را فرآهم می کند تا در کنار این دیدنی ها، تعطیلات تابستانی دلچسب را تجربه کنید!

همه متقاضیان مهاجرت به قبرس شمالی می توانند ملک بخرند، فقط کافیست که حداقل سرمایه را داشته باشند. مقدار بودجه مالی برای خرید ویلا یا آپارتمان در این کشور جزیره ای، با آن پولی که برای هزینه های زندگی خود کنار می گذارید باید کاملاً مجزا باشد. هیچ محدودیتی وجود ندارد که مهاجران را از خرید ملک در قبرس شمالی باز دارد. پس اگر فکر می کنید این مکان، با سلیقه ها و سبک زندگی شما سازگار است، همین حالا دست به کار شوید.

اطلاعاتی که باید درباره قبرس شمالی بدانید

نقشه قبرس

نقشه قبرس

قبرس شمالی، همانطور که روی نقشه بالا مشاهده می کنید، یک منطقه جزیره ای مانند است که توسط دولت ترکیه به رسمیت شناخته شده است و از یک نظام سیاسی دموکراتیک تبعیت می کند. شکل توپوگرافی این جزیره، کمی خاص است و به دو ناحیه قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم بندی شده است. ناحیه قبرس شمالی، مستقل است و بهترین ویژگی ها را برای زندگی دائمی دارد.

در قبرس شمالی، اقتصاد با ثبات و پایدار را می توانید به وضوح مشاهده کنید. بنابراین اگر تصمیم دارید که در این جا یک آپارتمان، زمین یا ویلا بخرید، کار عاقلانه ای است. نگران گرانی قیمت ملک در قبرس شمالی نباشید. درست است که قیمت املاک کمی نوسان دارد اما هرگز شما را با چالش های بزرگ مواجه نمی کند.

یکی از جذابیت های زندگی در قبرس شمالی، داشتن فرهنگ غنی مردم است. در شهرهای مختلف این منطقه می توانید جشنواره های موسیقی و رقص، تئاتر، سینما و ادبیات را مشاهده کنید. بسیاری از مسابقات ورزشی در شهرهای قبرس شمالی، به ویژه در مناطق ساحلی برگزار می شوند.

علاوه بر این، شما عاشق غذاهای بومی و محلی در قبرس شمالی نیز خواهید شد، زیرا مجموعه ای از بهترین غذاهایی است که می توانید در کل جهان پیدا کنید. برای تجربه تمام این مزایا، باید برای خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کنید. حتی می توانید به صورت موقتی، ملکی را اجاره کنید و چند ماه زندگی کنید، و اگر خوشتان آمد، ملک مورد علاقه تان را بخرید.

قیمت ملک در قبرس شمالی چقدر است؟

مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی

آمار و اطلاعات متعددی در زمینه بررسی قیمت املاک در قبرس شمالی در هر سال منتشر می شوند. بر اساس گزارش ها، با وجود رشد نسبب تورم، قیمت املاک نیز کمی افزایش داشته است. به طور مثال، قیمت آپارتمان در قبرس شمالی، بیش از 7.38 درصد و برای فروش ویلا در قبرس شمالی، قیمت ها بیش از 1.08 درصد افزایش داشته است!

لازم به ذکر است این اعداد و ارقام هیچ نظریه ای را به اثبات نمی رسانند و مانع از این نمی شوند که شما از سرمایه گذاری در این حوزه منصرف شوید. قیمت ملک در قبرس شمالی در برخی شهرها کمی کاهش داشته که نشان از تأثیرات عوامل دیگر در بازار مسکن است.

قیمت خانه های مدرن در قبرس شمالی، 2000 پوند در هر متر مربع است، و به طور میانگین، این عدد، 1500 پوند گزارش شده است. قیمت آپارتمان در مرکز گیرنه، 1500-2700 پوند در هر متر مربع است. قیمت آپارتمان در خارج از شهر گیرنه از 2000 تا 3500 پوند در هر متر مربع است. قیمت ویلاهای خصوصی از 2000 تا 3500 پوند در هر متر مربع متغیر است.

قیمت ملک در قبرس شمالی بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش است. و بر اساس اعداد فوق، قیمت ملک در شهر گیرنه، سریعتر از هر منطقه دیگری در قبرس شمالی افزایش یافته است. کلاً قیمت املاک ساحلی در قبرس شمالی، نسبت به سایر موقعیت های شهری، گران تر است اما از معماری و طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند.

ایجینت مبین؛ بهترین وکیل مهاجرتی به قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

بازار تقاضا برای خرید ملک در قبرس شمالی این روزها بسیار داغ و پرطرفدار است. قیمت املاک نیز بر همین اساس، رو به افزایش است. با اینکه محدوده قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی، کوچک تر است، اما به لطف سواحل زیبا و رشد اقتصادی خوب، محیط امن و شهرهای پیشرفته، مکان خوبی برای مهاجران خارجی معرفی می شود.

اگر علاقه مند هستید تا برای مهاجرت به قبرس شمالی و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، یک مشاوره دریافت کنید، بهترین وکیل مهاجرتی به قبرس شمالی در خدمت شما است. دفتر مهاجرتی ایجنت مبین، با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه خدمات مهاجرتی به قبرس شمالی، همراه شما است تا سرمایه گذاری امن را تجربه کنید. همین حال از طریق وبسایت www.agentmobin.com با این کارشناسان تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *