خدمات تولید محتوا با 10 تا از سایت های خارجی خوب

خدمات تولید محتوا و ایده یابی محتوانویسی با 10 تا از سایت های خارجی خوب

خدمات تولید محتوا برای انواع وبسایت ها درست همانند اکسیژن برای موجودات زنده اهمیت دارد. با انتشار محتواهای جذاب است که یک وبسایت، به روز نگه داشته می شود و روز به روز، مخاطبان بیشتری به دست می آورد. آشنایی با انواع سایت های تولید محتوا برای همه مدیران، صاحبان سایت ها و همچنین نویسندگان محتوای محتی، ضروری است.

تقاضا برای تولید محتوای با کیفیت مخصوص وب سایت ها، آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، به طوری که 91٪ از بازاریابان B2B و 86٪ از بازاریابان B2C آن را به عنوان عنصر کلیدی استراتژی های بازاریابی آنلاین خود به کار می برند.

مسئله این است که، اگرچه صاحبان کسب‌وکارها نیاز به محتوای جدید و به روز را تشخیص می‌دهند، 65 درصد از متخصصان گفته اند که برای تولید محتوای متنی جذاب تلاش می‌کنند. از بین تمامی کسانی که تلاش می کنند این کار را انجام دهند، فقط 9٪ ، استراتژی های خود را “عالی” ارزیابی می کنند، در حالی که اکثریت شان نمره “متوسط” به خود می دهند.

این گزینه ها به ما نشان می دهند با افزایش نیاز به محتوای با کیفیت برای وبسایت ها، نیاز به آشنایی با بهترین سایت های تولید محتوای با کیفیت نیز افزایش می یابد. کسانی که برای تدوین تقویم محتوایی اقدام می کنند، کارشناسان بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ، به دنبال این هستند تا سایت های خوب خارجی را پیدا کنند و اط مطالب به روز آنها برای ترجمه تخصصی محتوا بهره ببرند.

ما نیز در سایت کافه محتوا از بهترین منابع برای تولید محتوای متنی استفاده می کنیم، زیرا می دانیم که پایه و اساس موفقیت یک سایت را محتواهای متنی جذاب و باکیفیت تشکیل داده است. با ما همراه باشید تا شما را با 10 تا از سایت های خارجی خوب آشنا کنیم که می توانید از مطالب آن برای اهداف محتوایی خود استفاده کنید.

خواندن این مقالات را به شما پیشنهاد می دهیم:

هنر داستان سرایی در بازاریابی محتوایی

چند چاشنی خوب برای نوشتن یک محتوای جذاب!

تبلیغات محتوا محور چیست و چه مزایایی دارد؟

بهترین وب سایت های تولید محتوا را کجا باید جستجو کنیم؟

سایت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا را کجا پیدا کنیم؟

ده‌ها منبع خوب وجود دارد که نویسندگان حرفه‌ای را بیابید که انواع محتوای مورد نیاز کسب‌وکار شما را تولید می کنند. در واقع، یک جستجوی سریع در گوگل با عنوان “بهترین سایت های خدمات تولید محتوا”، فهرستی از بین ۸ تا ۵۱ وب ‌سایت محتوانویسی را به همراه فهرستی از خدماتی ارائه می‌کند به شما نشان می دهد؛ در میان آنها سایت های واسطه ای مانند Upwork، Fiverr، Content Cloud یا شرکت های تولید محتوا مانند BKA Content را خواهید یافت.

هر یک از سایت های خدمات تولید محتوا، سبک های متفاوتی برای نوشتن محتواها دارند، بنابراین، فرصت هایی را برای انتخاب درست به مدیران کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کنند. همیشه می توانید از طریق گوگل، سایت های مورد نظر خود را پیدا کنید؛ اما باید توجه کنید که آیا سبک نوشتاری و نوع خدمات آنها برای کسب و کار شما مناسب هست یا خیر.

سفارش تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی

10 سایت خوب خارجی برای خدمات تولید محتوا

با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت تولید محتوای متنی، با اکثر رقبای خود، چه بزرگ و چه کوچک آشنا هستیم. ما تحقیقات خود را در مورد آنچه که هر کدام ارائه می دهند، مدل‌های کسب‌وکارشان، و در بسیاری از موارد، احساس مشتریانشان در مورد آنها انجام داده‌ایم.

بر اساس این اطلاعات، ما یک لیست از 11 وب سایت محبوب جمع آوری کرده ایم که خدمات تولید محتوای متنی را برای انواع کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهند. همه امتیازات رتبه بندی بر اساس مقیاس 1 تا 5 فهرست شده اند. وقتی می خواهید ایده تولید محتوای سایت را پیدا کنید، بهترین روش این است که از قسمت blog هر سایت استفاده نمایید. عناوین مقالات این سایت ها همواره به روز هستند و برای موضوعات تولید محتوا، ایده آل می باشند.

1- BKA Content

آدرس سایت: www.bkacontent.com

میانگین امتیاز: 4.9 از 5

سایت خدمات تولید محتوا

سایت خدمات تولید محتوا

BKA Content سال ها است که به عنوان برترین شرکت تولید محتوا در Glassdoor رتبه بندی می شود، و همچنین توجه منتقدان وبسایت ها را به خود جلب کرده است. این وبسایت، بهترین مرجع برای خدمات تولید محتوا است و همواره محتواهای دست اول را در هر صنعت تولید می کند.

خدماتی که در این وبسایت ارائه می شود شامل تولید محتوای بلاگ سایت، تولید محتوا محصول نویسی، محتوای صفحات فرود، توضیحات دسته بندی های سایت، محتوانویسی خبری، تولید کتاب های الکترونیکی و … است. بهترین و جذاب ترین عناوین مرتبط با دنیای محتوانویسی و خدمات دیجیتال مارکتینگ در این وبسایت منتشر می شود که می توانید آنها را ترجمه نموده یا ایده های جدید خلق کنید.

تولید محتوا با سبک نگارشی سفارشی، به کارگیری تیم های اختصاصی نویسندگی، راه های ارتباطی متنوع برای مشتریان، تخفیف های حجمی برای انواع سفارش ها، رعایت اصول سئو محتوا و طراحی تصاویر مناسب، از مهم ترین ویژگی های سایت www.bkacontent.com برای خدمات محتوای سایت هستند.

2- Verblio

آدرس سایت: www.verblio.com

میانگین امتیاز: 4.8 از 5

سایت خارجی خدمات تولید محتوا

سایت خارجی خدمات تولید محتوا

Verblio با بیش از 3000 نویسنده محتوا، در ایالات متحده مستقر است؛ هر یک از این نویسندگان محتوا در طیف گسترده ای از صنایع تخصص دارند. در نتیجه، سایت خدمات تولید محتوا، Verblio قادر به ایجاد محتوای آگاهانه برای مشتریان، در طیف متنوعی از موضوعات است. مشتریان می توانند انواع محتوا را برای استراتژی های بازاریابی محتوای خود سفارش دهند، از جمله وبلاگ ها، صفحات وب، مقالات، توضیحات محصول، محتوای ویدئویی و کتاب های الکترونیکی. خدمات تولید محتوا حرفه ای نیز در دسترس است و ارزش سرمایه گذاری را دارد. این خدمات با توجه به استراتژی ها ارائه می شوند که شامل کمک به تقویت سئو سایت، سئو محتوا و ایجاد موضوعات جدید می شود.

مشابه خدمات نوشتن محتوای وب سایت که در کافه محتوا (www.cafe-mohtava.ir) ارائه می شود و کیفیت همه محتواها تضمین شده است، Verblio نیز به نویسندگان اجازه می دهد موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شما به عنوان یک کارفرما، سفارش خود را همراه با جزئیات مربوطه ارسال می کنید و نویسندگان علاقه مند در صورتی که احساس کنند با تخصص آنها مطابقت دارد، می توانند آن را تحویل بگیرند و انجام دهند.

Verblio، بر اساس یک سیستم اشتراکی کار می کند. شما می توانید انتخاب کنید که فقط یک مقاله در ماه، به همراه خدمات افزودنی مانند عکس، بهینه سازی و ویراستاری به نویسندگان سفارش بدهید. چه به صورت ماهانه یا سالانه قصد ثبت سفارش محتوای سایت را داشته باشید، این امکان را دارید که برنامه نوشتن محتوای خود را در هر زمان تغییر دهید.

3- Content Development Pros

آدرس سایت: www.contentdevelopmentpros.com

میانگین امتیاز: 4.1 از 5

سایت خارجی تولید محتوا

سایت خارجی تولید محتوا

سایت Pros Development Content منبع دیگری برای خدمات تولید محتوای متنی وبسایت ها است؛ هرچند منبعی کوچکتر است اما ایده های نو را معرفی می کند. این آژانس – که در طراحی وب و سئو نیز تخصص دارد – در سایت خود بیان می کند که می توانند پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، صفحات فرود، کپی رایتینگ، نگارش متون تبلیغاتی، توضیحات محصول در آمازون و موارد دیگر را نگارش کنند.

خدمات نوشتن محتوای وبلاگ، از 12.95 دلار در هر صفحه شروع می شود، اگرچه می توانید با پرداخت مبلغ بیشتر، درخواست کار با کیفیت تری را داشته باشید. می توانید محتوا را به صورت مستقل سفارش دهید یا در گزینه خدمات سفارشی شرکت ثبت نام کنید. شما می توانید تمام سفارشات خود را از طریق وب سایت www.contentdevelopmentpros.com انجام دهید.

4- Content Cucumber

آدرس سایت: www.contentcucumber.com

میانگین امتیاز: 3.9 از 5

سایت خارجی تولید محتوا

سایت خارجی تولید محتوا

Content Cucumber با سایر سایت های تولید محتوا در این لیست متفاوت است، زیرا شما با یک نویسنده اختصاصی با هزینه ماهانه ثابت همکاری می کنید. هیچ پرداختی برای هر کلمه یا هر پروژه در این آژانس وجود ندارد؛ چیزی که مزایا و معایب خود را دارد.

نکته مثبت در مورد این وبسایت خدمات تولید محتوا، مدل Content Cucumber، به این معنی است که شما با نویسنده روبرو هستید و آنچه را که برای محتوانویسی می خواهید برایتان اجرا شود، مستقیماً با او در میان می گذارید. هر تعداد محتوا که در طول یک ماه نیاز داشته باشید را می توانید ثبت کنید. و البته خدمات ویراستاری محتوا و طراحی عکس مناسب نیز برایتان ارائه می شود. در واقع، نویسنده ای که به حساب شما اختصاص داده شده است روزانه برای شما می نویسد.

برای جلوگیری از ازدحام کاری بیش از حد مشتریان، برای نویسندگان خود، برای هر محتوای 400 کلمه ای، یک تا دو روز زمان اختصاص می دهد. هزینه محتوای ماهانه 490 دلار است، و این مبلغ، منصفانه است چون یک نویسنده به طور اختصاصی با شما همکاری می کند. نکته منفی درباره این خدمات نگارش محتوا این است که این نویسنده به اندازه هر محتوا و تعداد کلمات در روز، فرصت نسبتاً محدودی دارد. اگر هدف شما تولید محتوای انبوه در یک روز است، چندان برایتان مناسب نخواهد بود.

اگرچه مدل سایت Content Cucumber برای این صنعت نوآورانه است، اما ممکن است برای مشاغلی که به دنبال مقاله‌های زیاد برای وبلاگ‌های مستقل و وسیع هستند، چندان منطقی نباشد.

5- ContentWriters

آدرس سایت: www.contentwriters.com

میانگین امتیاز: 4.3 از 5

بهترین سایت تولید محتوا

بهترین سایت تولید محتوا

ContentWriters یکی از بهترین سایت های خارجی برای خدمات تولید محتوا است. در این وبسایت، خدمات نوشتن محتوا برای مشتریانی که به دنبال متن های مستقل و مدیریت شده هستند، همچنین برای آژانس ها، شرکت ها و ناشران ارائه می شود. تعرفه نوشتن محتواهای معمولی از 99 دلار شروع می شود و با خدمات ویرایش، تصحیح، تشخیص سرقت ادبی و تجدید نظر ارائه می شوند.

هزینه خدمات نگارش محتوا از طریق این وب سایت، برای انواع موضوعات کسب و کارهای آنلاین، متفاوت است و به نیازها و بودجه منحصر به فرد مشتری ها بستگی دارد. تمام محتواهای قابل تحویل، صرف نظر از مدلی که انتخاب می کنید، با ضمانت 100٪ کیفیت، ارائه می شوند.

6- WriterAccess

آدرس سایت: www.writeraccess.com

میانگین امتیاز: 4.2 از 5

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

WriterAccess که در سال 2010 تأسیس شده، ادعا می ‌کند که در دوران فعالیت خود به بیش از 40000 مشتری خدمات ارائه کرده است. WriterAccess دارای پایگاه بزرگی از نویسندگان حرفه ای است که هر یک از آنها با “رتبه بندی ستاره” مشخص می شوند. سیستم رتبه بندی در این وبسایت، یک سیستم ساده 2 تا 5 ستاره است. مشتریان می توانند از میان نویسندگان برتر، فرد مناسب را انتخاب کنند؛ همچنین باید برای محتوای تولید شده توسط نویسندگان با رتبه بالاتر، هزینه بیشتری بپردازند.

برای استفاده از خدمات تولید محتوا در این وبسایت می توانید درخواست خود را از طریق پلتفرم ثبت کنید؛ نویسنده های مرتبط، در صورت موافقت با درخواست شما، آن را می پذیرند.

روش دوم برای استفاده از این خدمات، ثبت سفارش مستقیم برای یک نویسنده است. می توانید نویسندگان را بر اساس رتبه بندی ستاره دار آنها، انواع محتوا و تجربه موضوعی شان جستجو کنید. نمایه یا پروفایل هر نویسنده حاوی اطلاعاتی است که کارفرما را برای ثبت سفارش، راهنمایی می کند.

در پروفایل نویسنده ها می توانید اطلاعاتی مانند تاریخ پیوستن آنها به WriterAccess، تعداد سفارش‌هایی که تکمیل کرده‌اند، بررسی‌ها و تأییدیه‌ها و نمونه‌هایی از کارهای قبلی را ملاحظه نمایید. اگر نمونه کارهای نویسنده ای را می پسندید، می توانید از طریق فرم ثبت درخواست، به او سفارش دهید. با استفاده از این گزینه، شما فقط یک بار که سفارش خود را به یک نویسنده اختصاص می دهید، پول واریز می کنید.

هزینه تولید محتوا که از طریق WriterAccess خریداری می کنید در دو عامل اصلی خلاصه می شود: تعداد کلمات محتوا و تجربه نویسنده محتوا. قیمت هر کلمه بسته به پیچیدگی موضوع و مهارت نویسنده ای که استخدام می کنید از 0.02 تا 2 دلار متغیر است. البته قیمت ها به صورت دوره ای، به روزرسانی می شوند.

7- HOTH Blogger

آدرس سایت: www.thehoth.com

میانگین امتیاز: 4 از 5

انواع سایت های تولید محتوا

انواع سایت های تولید محتوا

HOTH – که مخفف “Hit ’em Over the Head” است – یک آژانس سئو است که اختصاصی عمل می کند. به این ترتیب، نوشتن محتوا تنها بخش کوچکی از کارهایی است که انجام می دهند.

در میان دو سرویس تولید محتوا که HOTH ارائه می دهد، به نظر می رسد  HOTH Blogger برتر باشد. بر خلاف HOTH Blogger، نسخه حرفه ای آن، از نویسندگان درجه یک که دارای تجربه گسترده ای هستند استفاده می کند. تفاوت کیفیت بین این دو سرویس، قابل توجه است؛ که هم در بررسی های دو سرویس و هم در قیمت آنها مشهود می باشد. تعرفه ها در HOTH Blogger از 40 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که قیمت در سرویس HOTH Blogger Pro از دو برابر آن، 80 دلار در ماه شروع می شود. ابتدایی ترین بسته تولید محتوا در این سرویس ها، با یک پست وبلاگی 500 کلمه ای ارائه می شود.

هنگامی که برای هر یک از خدمات ثبت نام کردید، به سرویس پشتیبانی HOTH اطلاع می دهید که می خواهید به چه موضوعاتی بپردازید. سپس تیم تولید محتوا، ایده هایی را ارائه می کند و برای تایید، برای شما می فرستد. پس از تأیید، HOTH نویسندگانی را پیشنهاد می دهد که برای انجام درخواست‌های موضوع شما مناسب‌تر هستند.

خدمات وبلاگ نویسی سایت HOTH، کیفیتی مشابه خدمات SEO دارد. تنها مشکل این است که برای دریافت نوع محتوای تحقیق شده و اصولی، معتبر و جذاب، چیزی که نرخ تبدیل را افزایش دهد، باید دو برابر هزینه پرداخت کنید.

8- SEO Butler

آدرس سایت: www.seobutler.com

میانگین امتیاز: N/A

سایت های خدمات تولید محتوا

سایت های خدمات تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا از طریق وبسایت SEO Butler، نوع محتوایی را که می‌خواهید انتخاب کنید – از مقالات عمومی با قیمت 0.05 دلار در هر کلمه، تا محتوای فوق‌العاده و سئو ‌شده با قیمت 0.135 دلار به ازای هر کلمه، با ویراستاری، توضیحات دسته‌ها و راهنمای محصولات، همه قابل سفارش هستند. سپس تعداد کلمات محتوای سایت و سبک نوشتاری را انتخاب می کنید.

در نهایت، سایر قسمت های فرم را کامل کنید؛ جزئیاتی را که ممکن است نویسنده برای تولید یک محتوای سفارشی نیاز داشته باشد، مانند کلمات کلیدی مورد نظر، لینک های مرجع، عنوان پیشنهادی، CTA و هر اطلاعات دیگری که فکر می کنید مرتبط است، در اختیار او قرار دهید.

سایت SEO Butler برای سفارش های بیش از 5000 کلمه، تخفیف های خوبی دارد؛ و همچنین قیمت تولید محتوا انبوه برای سفارش های 10000 کلمه یا بیشتر، همراه با تخفیف های عالی تعیین می شود. زمان تحویل برای اکثر سفارشات، شش روز است، اما این زمان بسته به شرایط کار می تواند متفاوت باشد.

کار با SEO Butler، چند مشکل دارد. به عنوان مثال، SEO Butler خدمات کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی، توضیحات متا، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره) را ارائه نمی‌ دهد؛ زمان واقعی در مقایسه با استاندارد زمان تولید محتوای معمولی، کمی طولانی است و شما نمی‌توانید برای یک نویسنده، از پروژه ای به پروژه دیگر درخواست ثبت کنید. سفارش از طریق این وب سایت محتوا نیز نسبت به سایر ارائه دهندگان خدمات تولید محتوا، بسیار گران تر است.

9- Express Writers

آدرس سایت: www.expresswriters.com

میانگین امتیاز: 3.5 از 5

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

سایت Express Writers یک آژانس تولید محتوا است که همه خدمات این حوزه را، از تبلیغ نویسی گرفته تا پست های وبلاگی و طراحی اینفوگرافیک را با قیمتی بین 0.09 دلار تا 0.50 دلار برای هر کلمه ارائه می کند. در این وبسایت می توانید مقالات مستقل سفارش دهید، یا برای خرید اشتراک تولید محتوا ثبت نام کنید. پلن های اشتراک، از 220 دلار در ماه شروع می شوند.

10- Scripted

آدرس سایت: www.scripted.com

میانگین امتیاز: 3.2 از 5

بهترین سایت های خدمات تولید محتوا

بهترین سایت های خدمات تولید محتوا

Scripted دارای بیش از 6000 نویسنده حرفه ای تولید محتوا است که برای تولید انواع مختلف محتوا، از جمله صفحات وب، پست‌های وبلاگی، خبر مطبوعاتی، سناریو ویدئویی و خبرنامه‌ها، توانایی های لازم را دارند. این وبسایت بر اساس سیستم اشتراک کار می کند و بسته اصلی آن از قیمت 199 دلار در ماه شروع می شود.

در بسته اصلی خدمات تولید محتوا، امکاناتی نظیر دو تا چهار محتوا، بهینه سازی، بررسی سرمقاله، بررسی دستور زبان و سرقت ادبی، ویراستاری و تجدید نظر و تضمین کیفیت ارائه می شود. بسته‌های گران‌تر با خدمات اضافی، مانند تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، استراتژی محتوا، گزارش عملکرد و خدمات مدیریت شده همراه هستند.

برترین مقالات حرفه ای در تولید محتوای متنی

21 روش جادویی برای نوشتن عنوان جذاب در تولید محتوا

افزایش فروش اینترنتی با تولید محتوا چگونه ممکن است؟

12 نکته مهم برای تولید محتوا حرفه ای سایت

ایده یابی برای تولید محتوا بر اساس بهترین منابع

6 تا از وبسایت های خوب که خدمات تولید محتوا حرفه ای را ارائه می دهند

دوره آموزش تولید محتوا

کافه محتوا، بهترین سایت برای تولید محتوای تخصصی

ما در وبسایت کافه محتوا تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین و باکیفیت ترین محتواهای متنی را برای مدیران کسب و کارهای آنلاین ارائه دهیم. تمامی مقالات منتشر شده در این وبسایت، نمونه کارهای اجرایی هستند که مشتریان می توانند بر اساس آن، برای ثبت سفارش خود تصمیم گیری کنند.

قیمت تولید محتوای متنی بر اساس تفکیک موضوعی تعیین می شود. کافیست برنامه های ماهانه سایت خود را برای نگارش محتوا با ما در میان بگذارید. ثبت سفارش از طریق وبسایت و شماره تلفن های درج شده امکان پذیر است.

برخی از موضوعات مهم که خدمات محتوانویسی تخصصی را برای آنها ارائه می دهیم به شرح زیر هستند:

  • محتوا سایت گردشگری
  • محتوا سایت صنعتی
  • محتوا سایت پزشکی
  • محتوا سایت سلامت و تغذیه
  • محتوا سایت پوشاک و مد
  • محتوا سایت فروشگاه اینترنتی
  • محتوا سایت مجله اینترنتی
  • محتوای سایت بازاریابی و تبلیغاتی
  • محتوای سایت B2B
  • محتوای سایت تکنولوژی
  • محتوای سایت خودرو لوازم یدکی
  • محتوای سایت تفریحی و سرگرمی
  • محتوای سایت آموزشی و مدرسه
  • محتوای سایت خانواده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *