آژانس مسافرتی و گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری؛ آژانس گردشگری و مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر

این رپورتاژ آگهی به سفارش آژانس گردشگری و مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر تهیه شده است و مشمول حق نشر از سوی کارفرما می باشد…..

کافه محتوا؛ مرکز تخصصی تولید محتوای صنعتی و گردشگری – رپورتاژ آگهی تخصصی

برای ثبت سفارش رپورتاژ آگهی و یا دریافت تعرفه رپورتاژ آگهی از این لینک اقدام کنید…

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

یک آژانس مسافرتی – گردشگری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

آیا به دنبال پیدا کردن یک آژانس مسافرتی خوب و مطمئن می گردید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا می دانید یک آژانس مسافرتی خوب چه ویژگی هایی دارد و چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟ آیا تمایل دارید در یک تور ایرانگردی جذاب و مهیج شرکت کنید؟ اگر این چنین است این مطلب، ویژه شما نوشته شده است. برای آشنایی با یک آژانس مسافرتی حرفه ای ما را همراهی کنید.


یک مسافرت لذت بخش با آژانس مسافرتی فارا گشت

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

در ابتدای بحث لازم می دانیم شما را با ویژگی های یک آژانس مسافرتی خوب و حرفه ای آشنا کنیم. قطعاً برای شما پیش آمده است که برای ایام تعطیلات آخر هفته، تعطیلات نوروزی، مسافرت های فصل پاییز یا زمستان و حتی تعطیلات گرم و دلپذیر تابستانی به دنبال یک آژانس مسافرتی خوب هستید تا با خیال راحت مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شکی در آن نیست اگر یک آژانس مسافرتی بتوانند خدمات گسترده تر و جذاب تری را برای تورهای ایرانگردی و جهانگردی به مشتریان خود ارائه دهد از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد. در یک دفتر خدماتی مسافرتی، برگزاری تورهای داخلی، تورهای خارجی، صدور ویزا و غیره، ارتباط صمیمانه و صحیح بین کارمندان آژانس و مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به جرات می توان گفت ارتباطات صحیح با مشتری نه تنها پرستیژ کاری آژانس را افزایش می دهد، بلکه مشتریان را به صورت دائمی برای خود نگه خواهد داشت. مشتریانی که از عملکرد یک دفتر مسافرتی و گردشگری رضایت نداشته باشند بیشتر از یک بار از خدمات آن استفاده نمی کنند!

 
ویژگی های یک آژانس مسافرتی گردشگری خوب چیست؟

1-داشتن دانش تخصصی

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

زمانی که یک فرد به عنوان مسافر تصمیم می‌گیرد یک آژانس گردشگری و مسافرتی انتخاب کند، قطعاً در نگاه اول به دنبال پیدا کردن یک دفتر یا آژانس مسافرتی متخصص و حرفه ای است.

یک مشتری در میان هزاران کسب و کار گردشگری و مسافرت به دنبال بهترین ها می گردد، بنابراین آژانس هایی در این حوزه موفق تر هستند که اطلاعات کاملی را در مورد سفرهای هوایی، شرایط پذیرش فرودگاه ها، انواع مقاصد گردشگری داخلی و خارجی، تنوع تورهای داخلی، تور ایرانگردی، تور جهانگردی، خدمات و سرویس دهی غذا و اقامتگاه ها به مسافران و بسیاری موارد دیگر در اختیار مشتریان قرار دهند.

به عبارت کلی داشتن دانش تخصصی در حوزه گردشگری یکی از مهمترین ویژگی های آژانس مسافرتی خوب است.


2- کسب و کار حرفه ای

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

دومین ویژگی یک آژانس مسافرتی، خوب و حرفه‌ای بودن است. اگر مدیر آژانس، انتظارات بالایی از کارمندان خود داشته باشد و همواره سطح عملیاتی و مهارت های ارتباطی آنها را ارتقا دهد، به طور کلی این مجموعه در سطح حرفه‌ای قرار می‌گیرد. مدیریت این چنین آژانسی برنامه های مدیریتی بهتری تنظیم می کند.


3-
توجه به سلیقه مشتریان

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس گردشگری حرفه ‌ای و متخصص دقیقاً می داند که مشتریان او از چه تورهای گردشگری بیشتر استقبال می کنند و به چه خدماتی نیاز دارند. ثبت نام در تورهای داخلی و خارجی در مناسبت ها، تعطیلات و ایام نمایشگاهی یا کسب و کارها بیشترین طرفدار را در میان مسافران و گردشگران دارد. آژانس خوب حتی می تواند پیشنهادهای جذاب را برای سفرهای ماجراجویانه به مشتریان خود بدهد.


4- مهارت های ارتباط با مشتری

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

قطعاً شما هم با ما موافقید که یک آژانس گردشگری خوب و حرفه ای باید به مهارت های ارتباط با مشتری مسلط باشد. آنچه گردشگران را در نظر اول به خدمات یک آژانس جذب می کند، شیوه سخن گفتن و برخورد با مشتریان آژانس است.

اگر مدیریت یک آژانس گردشگری زمان کافی را برای آموزش کارمندان خود در ارتباط با مشتری اختصاص دهد، قطعاً بازخورد بهتری دریافت می ‌کند، بنابراین، این عامل یک اهرم برای موفقیت هر چه بیشتر آژانس گردشگری محسوب می‌ شود.


5- صداقت در خدمات

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

آنچه می‌تواند محبوبیت آژانس گردشگری و مسافرتی را نزد مشتریان افزایش دهد، گستردگی و صداقت در خدمات مسافرت و اقامت است. فرض کنید شما آژانس گردشگری را برای سفر انتخاب کرده ‌اید؛ اگر این آژانس تورهای گردشگری خارجی متنوع یا تورهای ایرانگردی نداشته باشد، شما پس از جستجوی کوتاهی آنچه را که نیاز دارید نخواهید یافت.

بنابراین یک ویژگی بسیار ارزشمند برای آژانس های مسافرتی این است که خدمات متنوع ارائه دهند و در نحوه ارائه دادن و بیان خدمات خود صداقت را با مشتری در نظر داشته باشند.


 آژانس مسافرتی فارا گشت؛ متخصص و حرفه ای

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

با توجه به تمام ویژگی هایی که برای یک آژانس مسافرتی حرفه ای در قسمت فوق اشاره شد، به نظر می رسد برای مسافرت هایی که مد نظر دارید بروید، آژانس مسافرتی فارا گشت، یک پیشنهاد عالی برای شما باشد (https://faragasht.com/) 

در این مرکز تخصصی و حرفه ای با موقعیت های جدید و هیجان انگیز برای تورهای گردشگری روبه‌رو خواهید شد. مدیریت این مجموعه بسیار قوی بوده و خدمات و قیمت ها مطابق با نیاز مشتریان تنظیم شده است. به راحتی می توانید تور گردشگری مورد علاقه خود را در بسته تورهای داخلی و تورهای خارجی از این مرکز تخصصی دریافت کنید.

در ادامه این مطلب شما را با مهم ترین تورهای ایرانگردی که در آژانس مسافرتی فارا گشت ارائه می شود آشنا می سازیم. همچنان با ما همراه باشید.

 

یک سفر خاطره انگیز با تورهای ایرانگردی فاراگشت

 برای اینکه بتوانید جاهای دیدنی ایران را با مجموعه گردشگری فاراگشت تجربه کنید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید. قطعاً در فاراگشت، جذاب ترین و هیجان انگیزترین تور ایرانگردی و جهانگردی را مطابق با علاقه خود پیدا خواهید کرد. لینک زیر را در مرورگرخود وارد کرده و به وبسایت فاراگشت وارد شوید:

(https://faragasht.com/تور-داخلی/)

 درباره تورهای داخلی بیشتر بخوانید.

 بهترین تورهای ایرانگردی

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

کدام یک از شهرهای ایران را برای گردشگری انتخاب می کنید؟ ترجیح می‌دهید در مناطق پرباران و خوش آب و هوای شمال کشور اقامت کنید و یا در سواحل نیلگون خلیج فارس تعطیلات خود را بگذرانید؟ آیا به قدم زدن روی شن های ساحل علاقمند هستید و یا ترجیح می دهید از تماشای مناظر کوهستانی لذت ببرید؟ شاید هم به گردش و تفریح در یک منطقه کویری علاقه دارید؟ هر طور که باشد انواع تورهای ایرانگردی در دسترس شما قرار دارند.

از شمال کشور گرفته تا مناطق جنوبی و مرکزی، شهرهای شمال غربی، شهرهای بندری در جنوب کشور و …، همگی جذاب‌ترین تورهای ایرانگردی را برای گردشگران ارائه می دهند.

 سفر به سواحل نیلگون خلیج فارس

تور ایرانگردی

تور ایرانگردی

*می‌شود ایرانی باشی و ایرانگردی را دوست نداشته و جای‌جای سرزمینمان را به مدد تور ایرانگردی نشناسی؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن‌سوی آب‌ها به سمت خود می‌کشاند و جاذبه‌هایش علاقه‌مندان بسیاری را شیفته نموده است.*

یکی از بهترین پیشنهادهایی که برای لذت بردن از تور ایرانگردی برای شما داریم، سفر به سواحل نیلگون خلیج فارس است. تورهای گردشگری ویژه قشم، تور گردشگری چابهار و تور جزیره کیش، جذاب ترین تورهای گردشگری داخلی برای سفر به سواحل خلیج فارس هستند.

زیباترین جاذبه های گردشگری در مناطق جنوب کشور وجود دارند؛ بندر چابهار به عنوان یک مرکز آزاد تجاری، فرصت های کسب و کار گردشگری و رونق اقتصادی زیادی را در این منطقه به وجود آورده است.

جزیره کیش و قشم نیز دو مقصد گردشگری داخلی بسیار محبوب و پرطرفدار در میان گردشگران داخلی محسوب می شوند. بیشتر مسافران از جزیره های کیش و قشم دیدن کرده اند و از زیبایی های آن لذت برده اند اما تفریحات و سرگرمی های آبی در این دو جزیره به قدری هیجان انگیز هستند که گردشگران را برای بارها و بارها به سمت مقاصد گردشگری جذب می کند.

 سفر به شهرهای کویری؛ اصفهان  – کرمان – یزد

تور ایرانگردی

تور ایرانگردی

از جنوب کشور به سمت نیمه ‌های مرکزی حرکت می‌کنیم. تور ایرانگردی اصفهان، کرمان و یزد، بهترین فرصت برای تماشای جاذبه های گردشگری، مکان های تاریخی و باستانی و لذت بردن از مناطق کویری و کوهستانی است.

در شهر اصفهان، شاهکار معماری و هنر را مشاهده می کنید و در شهر یزد بناهای باستانی با قدمت تاریخی ارزشمند را از نزدیک شاهد خواهید بود. در شهر کرمان نیز می توانید از گرمای لذت بخش و مناطق کویری بسیار زیبا لذت ببرید. در سفرهای کویری، آژانس مسافرتی فارا گشت همراه شما خواهد بود.

 

 سفر به نیمه شمالی کشور

تور ایرانگردی

تور ایرانگردی

کم کم از قسمت مرکزی به سمت شمال کشور حرکت می‌کنیم؛ تور مشهد، سرعین و تبریز، نمونه ای از انواع تورهای گردشگری داخلی هستند که در آژانس مسافرتی فارا گشت ارائه می شوند. شاید تصمیم داشته باشید از خواص درمانی آب گرم سرعین بهره ببرید.

شاید ترجیح می دهید یک سفر زیارتی و سیاحتی به شهر مشهد داشته باشید. در این میان جاذبه های گردشگری تبریز تعداد زیادی گردشگر داخلی را را به خود جلب می کند. ارتفاعات سهند و سبلان زیباترین شاهکار طبیعت در تبریز هستند. در این سفر نیز آژانس مسافرتی فارا گشت  شما را همراهی خواهد کرد.

 

بهترین تور جهانگردی و ایرانگردی را از کجا پیدا کنیم؟

تور ایرانگردی

تور ایرانگردی

یکی از مهمترین چالش هایی که برای مسافران و گردشگران وجود دارد این است که علیرغم این که می دانند کدام مقصد گردشگری را در نظر دارند با این حال در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی و گردشگری، دچار تردید هستند.

شما به عنوان یک مسافر یا گردشگر داخلی ترجیح می دهید با چه آژانس مسافرتی سفر کنید؟ تمایل دارید در طول سفر خود چه خدماتی را دریافت کنید؟ آیا انتظار دارید آژانس گردشگری، خدمات رزرو بلیط سفر، مکان اقامتی و تورهای گردشگری را برای شما در شهر مقصد ارائه دهد؟ و …

سوالات فوق به عنوان مهمترین مواردی مطرح شده‌اند که اغلب مسافران با آن روبرو هستند. اگر می خواهید بهترین تور جهانگردی و ایرانگردی را در اختیار داشته باشید چند نکته است که آنها را به شما خاطرنشان می کنیم. لطفاً به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • اگر قرار است بهترین تور جهانگردی و ایرانگردی را از طریق وب سایت های آنلاین پیدا کنید لازم است یک مرکز معتبر و حرفه ای را برای خود انتخاب نمایید. برای این کار حتماً به تنوع خدمات آژانس، نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه فعالیت آن توجه داشته باشید.
  • اگرچه بهترین راهکار برای بررسی چندین آژانس گردشگری در کنار یکدیگر، استفاده از فضای اینترنت است اما اگر دوستان یا آشنایان شما از خدمات گردشگری یک مرکز استفاده کرده اند و راضی بوده اند می توانید از مشورت آنها کمک بگیرید.


 به شما پیشنهاد می کنیم:

دنیای جذاب و هیجان انگیز صنعت گردشگری، کسب و کارهای مربوط به آژانس های مسافرتی و گردشگری بسیار پر رونق هستند. هر کدام از آژانس ها، خدمات متنوعی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند اما اساس عملکرد تمام آنها برگزاری تورهای جهانگردی و ایرانگردی، خدمات رزرو بلیط، هتل و تورهای سیاحتی کوتاه مدت است.

*حال ایرانیان چگونه در این مسابقه سفر و مسافرت از توریست‌ها عقب‌مانده و با مناطق دیدنی کشورشان بیگانه باشند؟ پس تا بیش از این دیر نشده با آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر تماس گرفته و یک تور داخلی ایرانگردی برای خود و خانواده و یا جمع دوستانتان رزرو نمایید و این لذت را با آن‌ها نیز تقسیم کنید.*

آژانس مسافرتی گردشگری

آژانس مسافرتی گردشگری

 

آژانس گردشگری و مسافرتی فاراگشت کوروش کبیر

  • وبسایت: https://faragasht.com/
  • ایمیل: info@faragasht.com
  • تلفن تماس: 02188909296 / 02186037414 / 09208008108
  • روزهای کاری: روزهای شنبه الی چهار شنبه 9.20 الی 18.00 و روزهای پنج شنبه 9.20 الی 14.30
  • آدرس آژانس: تهران – میدان ولی عصر – ابتدای کریمخان- ساختمان کیمیا – واحد 33.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *