تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

اهمیت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی؛ مبحث SEO در وب سایت های فروشگاهی شامل سه بخش می شود. دو سوم مباحث بر”آنچه که وب سایت های فروشگاهی باید درباره SEO بدانند” تکیه دارند و یک سوم آن بر ایجاد لینک برای وب سایت های فروشگاهی متمرکز شده اند.

تجارت الکترونیک صرفاً در مورد کیفیت یا قیمت محصول نیست. اگر نتوانید محصولات را با بهترین قیمت در لیست خرید خود قرار دهید یا محصولاتی را بفروشید که فروش زیادی داشته باشند و تغییر زیادی در بازار فروش ایجاد کنند، در امر تجارت الکترونیک موفق نمی شوید.

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا موفقیت سایت فروشگاهی شما در گرو آن است و این مولفه است که کاربران به سمت سایت شما جذب می کند.

وب سایت فروشگاهی که محتوا ایجاد نمی کند، مانند یک مرکز خرید در تاریک ترین اعماق جنگل های بارانی آمازون است.

در ادامه متوجه می شوید که چرا تولید محتوا برای سایت فروشگاهی بسیار اهمیت دارد و چگونه می توان بازدید کنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کرد.

مقالات کافه محتوا را از اینجا دریافت کنید….

 

چگونه تولید محتوا برای سایت فروشگاهی می تواند سئوی شما را بهبود بخشد؟

Google ارزش یک صفحه وب را بر حسب پارامترهای مختلف اندازه گیری می کند که آنها را در ادامه بررسی می کنیم.

1-کلمات موجود در صفحه

الگوریتم گوگل به هنگام بررسی محتوا، به کلمات موجود در صفحه توجه می کند. اما Google چگونه این مسئله را متوجه می شود؟

برای مثال وقتی در گوگل تایپ می کنید “بهترین روش نگهداری از حیوانات خانگی” اولین صفحه ی گوگل بالا می آید که حاوی کلمات تایپ شده و سرچ شده شما است.

به تعداد زیادی سیگنال نیاز دارید تا بهترین صفحه در مورد “بهترین روش نگهداری از حیوانات خانگی” را پیدا کنید.

مهم نیست که این صفحه دقیقاً همان عنوانی که شما تایپ کرده اید ظاهر شود اما در خود محتوا باید همین عنوان، با همین برچسب و شرح محصول قرار داشته باشد.

تحقیقات زیادی انجام شده که نشان می دهند نتایج موتور جستجوی Google بسیار عالی عمل می کنند. اساسا، هرچه اطلاعات بیشتری مثلا در مورد “بهترین روش نگهداری از حیوانات خانگی” در صفحه وجود داشته باشد، برای کاربر به هنگام سرچ بهتر است.

اگر برای تولید برچسب و کلمات کلیدی، محتوای دیگری را از جای دیگر کپی کنید یا از کلمات کلیدی بی مفهومی استفاده کنید، گوگل متوجه می شود و مراحلی را برای مجازات وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، انجام می دهد و دامنه های آنها در رتبه بندی جستجوها کاهش می دهد.

با توجه به این نکته، باید مراقب باشید که تولید محتوا برای سایت فروشگاهی را منحصر به فرد و طبیعی انجام دهید. این کار همیشه آسان نیست، به خصوص هنگامی که شما در حال توصیف محصولات هستید، اما مرحله ای ضروری است.

ولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

مقالات گردشگری کافه محتوا را از اینجا مطالعه کنید….

 

2-لینک ها

یکی دیگر از نکات کلیدی، اندازه گیری تعداد پیوندهای خارجی است که برای اشاره به مطالبی در محتوای تولید شده، استفاده کرده اید.

بسیاری از دارندگان وب سایت ها دوست دارند با پیوند دادن به یک صفحه وب خارجی و لینک دادن به محصولات عالی، محتوای مفید، جالب و سرگرم کننده برای مخاطبین تهیه کنند (در حقیقت، اگر به نتایج جستجو برای “بهترین روش نگهداری از حیوانات” نگاه کنید، بیشترین نتایج حاصل از وبسایت های مبتنی بر اطلاعات هستند و اثری از سایت های فروشگاهی مشاهده نمی شود).

جریان سئو بر اساس هر دامنه و هر صفحه محاسبه می شود (این همان نکته ای است که نشان می دهد چگونه برخی از سایت ها به رتبه بندی بالا دست می یابند.).

بنابراین بهتر است که محتوای قابل اشتراک در سرتاسر سایت خود داشته باشید تا از طریق وب سایت شما با دیگر وبسایت ها ادغام شود.

به منظور تقویت پروفایل های بک لینک، برخی از صاحبان وبسایت از “پست های مهمان” برای محبوب سازی سایت و لینک دهی به دامنه خود استفاده می کنند که در واقع یک استراتژی مشترک برای تقویت سئو و آگاهی از برند محسوب می شود.

به خصوص در میان صاحبان مشاغل کوچک که هنوز ترافیک زیادی ندارند و به شهرت خاصی نرسیده اند. با این کار، شغل شما شروع به رشد می کند و از نظر زمانی بسیار جلو خواهید افتاد و به صرفه است. حالا شاید بهتر اهمیت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی را درک کنید.

پیوندهای داخلی Google به این لینک ها توجه می کند. اگر صفحه ای دارید که پیوندهای داخلی زیادی دارد، گوگل این صفحه را پیدا می کند.

با این حساب، پیوند دادن به صفحات اصلی و صفحات محصول همیشه مفید است و این روش به افزایش تعداد بازدیدها از وب سایت شما کمک کند.

ثبت سفارش تولید محتوای گردشگری در کافه محتوا…..

 

3-محتوای تازه

فاکتور دیگری که برای بهبود ارزش یک دامنه در مقابل چشم جستجوگران بسیار اهمیت دارد، محتوای تازه است.

Google تعداد دفعات تولید محتوای جدید را بررسی می کند. وب سایتی که با محتوای جدید به روز شده است، از نظر گوگل با ارزش تر به نظر می رسد. به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های فروشگاهی وبلاگ خود را راه اندازی می کنند و به تولید محتوا برای سایت فروشگاهی خود می پردازند.

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

 

بازاریابی و تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

بهبود سئو تنها دلیلی نیست که باعث می شود بسیاری از مشاغل آنلاین شروع به نوشتن پست های جدید کنند. این کار برای نشان دادن تخصص کارفرما در صنعت است.

این فرایند بازاریابی محتوا لقب گرفته و به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی ها برای جذب مشتریان جدید به صورت آنلاین شناخته می شود.

تولید محتوای جدید فقط به منظور بهبود سئو و شهرت شما به عنوان یک رهبر متفکر در صنعتی که در آن فعالیت می کنید، نیست بلکه باعث می شود تعامل برند شما با رسانه های اجتماعی دیگر نیز بسیار آسان تر شود.

در واقع این رسانه ها بیشتر با سایت شما پیوند می خورند و بیشتر دنبال می شوند زیرا مردم دوست دارند صفحاتی را رسانه های اجتماعی دنبال کنند که محتوای مفیدی برای آنها داشته باشد.

در حالی که بدون وجود رسانه‌ی اجتماعی این کار بسیار دشوار است و باید بسیار جستجو کرد تا صفحه‌ی مناسبی مرتبط با مطلب مورد نظر را پیدا کرد.

تبلیغات به ازای هر کلیک و سایر رسانه های مستقیم هنوز جایگاه خود را در تبلیغ برند دارند اما بازاریابی محتوا روش بهتری است تا بتوانید خوانندگان جدید را قبل از تشویق شدن به خرید به مشتریان آینده برای محصولات خود تبدیل کنید.

این کار در مقایسه با استفاده از یک بنر تبلیغاتی جهت جذب مشتری ممکن است زمان بیشتری ببرد اما با این کار می توانید نام برند خود را به گوش کسانی که هیچ اطلاعی از نام برند و محصولات شما ندارند، برسانید.

هزینه تولید محتوای تخصصی سایت را از اینجا مطالعه کنید….

 

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی در تمام مقیاس ها بسیار مهم است!

اکثر مشاغل آنلاین وبلاگ دارند، اکثر صفحات محصول با محتوا پر شده اند و بیشتر شرکت های SEO سرویس تولید محتوا برای سایت فروشگاهی را ارائه می دهند.

اما ایجاد محتوای عالی برای موفقیت در تجارت آنلاین کافی نیست. هدف شما باید ساخت یک سایت تجارت الکترونیک باشد. در این سایت باید بهترین خدمات با تولید محتوا برای سایت فروشگاهی ارائه شوند و مشتری از آن لذت ببرد.

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی سایت از طریق فرم ثبت نام در سایت….

کلمه کلیدی: تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

 

**شاید به این مطلب نیز علاقه من باشید: تولیدمحتوای تخصصی چیست؟”

رپورتاژ آگهی

کافه محتوا؛ مجری تولید محتوای تخصصی گردشگری و صنعتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *