تولید محتوا مهاجرت به استرالیا و روش های مهاجرت و اقامت

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا؛ مهاجرت به استرالیا برای بسیاری از افراد یک هدف مهم به شمار می‌رود. این کشور به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و زیست بوم ایده آل و زبان بین‌المللی مردم خود (انگلیسی) و از همه مهم تر، به دلیل مهاجر پذیر بودن، یکی از مقاصد محبوب برای افرادی است که میل به مهاجرت دارند.

نخستین گامی که برای رسیدن به این هدف باید طی شود، بررسی راه‌های مختلف مهاجرت به این کشور است؛ چرا که در گام اول باید ببینیم کدام روش به شرایط ما نزدیک‌تر است و یا امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز کدام شیوه می‌تواند آسان‌تر تمام شود.

بنابراین در این مقاله به اختصار درباره راه‌های ممکن صحبت خواهیم نمود.

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم: تولید محتوا درباره انواع ویزای کانادا و روش های مهاجرت

 

راه‌های قانونی مهاجرت به استرالیا

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

 

کشور استرالیا با 25 میلیون نفر جمعیت و 7.7 میلیون کیلومتر مربع مساحت، یکی از کشورهای واقع در جنوب شرقی آسیا است که البته در قاره اقیانوسیه واقع گردیده است.

این کشور، یکی از کشورهای توسعه یافته جهان محسوب می‌شود و فرصت‌های کاری و تجاری بسیاری در آن وجود دارد.

البته نکته قابل توجه برای مهاجرت به استرالیا در این است که این کشور به سبب نزدیکی به قاره آسیا، شرایط نه چندان آسانی برای مهاجرت گذاشته و سال‌ها است که از پذیرش پناهنده ها نیز سرباز می‌زند. تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

به همین دلیل باید راه‌های قانونی مهاجرت به این کشور را بدانید و از همین راه‌ها اقدام نمایید:

1-مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری:

نخستین راه مهاجرتی، سرمایه گذاری است که نیازمند حداقل 800 هزار دلار دارایی و 200 هزار دلار سرمایه گذاری در این کشور است.

این سرمایه گذاری می‌تواند با کارآفرینی، ثبت شرکت، ایجاد یک استارتاپ یا سرمایه گذاری در موسسات مالی معتبر این کشور انجام گیرد.

اگر دارایی و سرمایه مورد نیاز را دارید بهتر است پیش از هر اقدامی با قوانین مالیاتی و شرایط و ریسک‌های سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید.

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

2-مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار:

بسیاری از افراد این روش را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند که باید قبل از هر چیز بگوییم روشی طولانی مدت است.

در این روش افراد بر اساس سطح تحصیلات، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری و برخورداری از مدرک زبان انگلیسی اقدام به اخذ ویزای کار می‌کنند که انواع مختلفی دارد و برخی از آنان به اخذ اقامت منجر نمی‌شود.

با این حال اگر نوع ویزای کاری شما قابلیت تبدیل به ویزای اقامت را داشته باشد، باز هم ممکن است از 3 تا 12 سال پروسه اقامت شما طول بکشد.

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

3-مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل:

این روش ممکن است روشی منطقی به شمار بیاید؛ چرا که استرالیا اجازه اقامت به کسانی که در این کشور تحصیل کرده‌اند و پس از تحصیل نیز به کار مشغول می‌شوند را خواهد داد.

البته شهریه دانشگاه‌های آن نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر بالا است که آن هم می‌تواند با کار در حین تحصیل تا حدودی فراهم شود.

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

4-مهاجرت از طریق ازدواج:

یکی دیگر از روش‌های مرسوم برای مهاجرت به استرالیا، ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است.

البته این روش در همان ابتدا اقامت دائم را به همراه نخواهد داشت و نیازمند تمدید سالانه ویزای اقامت موقت خواهد بود.

همچنین همسر استرالیایی شما باید به عنوان اسپانسر مالی شما (تامین کننده هزینه‌های زندگی) مدارک مالی خود را به تایید مقامات مربوطه برساند و سلامت جسمی و فکری وی نیز توسط پزشکان این کشور تایید شود.

تولید محتوا مهاجرت به استرالیا

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط با اقامت، مهاجرت و تحصیل در خارج، محتوای تخصصی منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

 

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *