تولید محتوای گردشگری مالزی

تولید محتوای گردشگری مالزی؛ بهترین زمان سفر به مالزی

تولید محتوای گردشگری مالزی

بهترین زمان سفر به مالزی با توجه به آب و هوای تقریباً یکنواختی که دارد، چه زمانی می‌تواند باشد؟ کشور مالزی از جمله کشورهای جنوب شرقی آسیا است که با تایلند، سنگاپور و اندونزی دارای مرزهای مشترک بوده و در سال‌های اخیر، همپای همسایگان خود، رکورد توسعه سریع را در هم شکسته است.

این کشور علاوه بر صنعت، در زمینه گردشگری نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده و هم اکنون تور سفر به مالزی یکی از پرطرفدارترین تورهای ایران و کشورهای دیگر به شمار می‌رود.

در سال 2018 چیزی در حدود 26 میلیون توریست خارجی از کشور مالزی دیدن کرده‌اند و این آمار، خود نشان دهنده وجود جاذبه‌های دیدنی و بسترهای ایده‌آل گردشگری در این کشور است.

در این مقاله کوتاه می‌خواهیم دریابیم که با توجه به اینکه آب و هوای مالزی در تمام طول سال تقریباً مشابه است، چه زمانی برای سفر به این کشور از همه فصول بهتر است؟

تولید محتوای گردشگری مالزی

خواندن این مطلب را پیشنهاد می دهیم: هزینه تولید محتوا چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

 

بهترین زمان برای سفر به مالزی

تولید محتوای گردشگری مالزی

تولید محتوای گردشگری مالزی

 

تولید محتوای گردشگری مالزی؛ کشور مالزی دارای آب و هوایی استوایی همراه با رطوبت بالا است و با وجود بارش باران‌های موسمی و سیل آسا در فصول مختلف سال، آب و هوای این کشور تقریبا ثابت است و چندان تغییری نمی کند.

دلیل این ثبات در وضعیت آب و هوایی در واقع وجود کوه‌های «تی تی وانگ سا» (Titiwangsa)  در شرق کشور و جزیره سوماترا است که مانند حصاری کشور مالزی را محاصره کرده اند.

بنابراین مسافرانی که این کشور را برای سفر انتخاب می کنند، باید بدانند که اغلب روزهای سال، آب و هوای آن بارانی است و مخصوصاً از ابتدای پاییز (شهریور یا مهر) تا اوایل بهار (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت)، فصل بارش باران‌های موسمی در مالزی است، اما با این حال هوا گرم است؛ به طوری که دمای هوا معمولاً در طول شبانه روز بین بازه 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند. تولید محتوای گردشگری مالزی

این آب و هوای استوایی با دمای متوسط و رطوبت بالا ممکن است برای طولانی مدت چندان جذاب نباشد، اما با این حال اگر دچار باران‌های فصلی نشوید، این آب و هوا برای یک سفر پرخاطره، آب و هوای ایده‌آلی محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به مالزی با توجه به اینکه اغلب افراد به دلیل مناظر طبیعی زیبا و سواحل گرم آن به آنجا سفر می‌کنند، بسته به منطقه مورد نظر می‌تواند کمی متفاوت باشد. تولید محتوای گردشگری مالزی

به عنوان مثال بهترین ماه برای سفر به کوالالامپور و سواحل شرقی مالزی بین بازه بین خرداد تا تیرماه است که کمترین میزان بارش و بیشترین روزهای آفتابی سال را دارد.

اما اگر می‌خواهید در پاییز و زمستان به این کشور سفر کنید، زمانی بین ماه‌های آبان تا بهمن را انتخاب کنید و مقصدتان هم سواحل غربی مالزی باشد. تولید محتوای گردشگری مالزی

مالزی، کشوری دیدنی با طبیعتی فراموش نشدنی است که می‌تواند سفری خاطره انگیز را برای شما خلق کند.

سفر به مالزی و دیدن شهرهای توسعه یافته در کنار طبیعت بسیار جذاب آن و همینطور چشیدن طعم غذاهایی با طعم‌های جدید، انگیزه سفر گردشگران سراسر جهان است. تولید محتوای گردشگری مالزی

با این حال به عنوان آخرین توصیه باید بگوییم که در هر فصلی از سال که به مالزی سفر می‌کنید، اگر عاشق خیس شدن زیر باران نیستید، حتماً با خود چتر به همراه داشته باشید؛ چرا که ممکن است در هر فصلی از سال (حتی بهترین زمان سفر به مالزی) باز هم با باران‌های ناگهانی این کشور، غافل‌گیر شوید!

تولید محتوای گردشگری مالزی

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود محتوای گردشگری با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط را منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

 

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

برنامه ریزی تولید محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *