رپورتاژ آگهی گردشگری؛ مهاجرت و اقامت؛ شرایط وقت سفارت فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و کانادا

رپورتاژ آگهی گردشگری نوعی از رپورتاژ آگهی است که برای تبلیغ و شناسایی کسب و کارها و مشاغل مختلف در حوزه اقامت، خدمات مهاجرتی، ویزا و مسافرت های داخلی و خارجی، تهیه و تولید می‌شود.

این رپورتاژ آگهی به سفارش مجموعه مهاجرتیتهران ویزا به آدرس سایت www.visa21.org، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی، اقامت و ویزا، تهیه و تولید شده است…

**کافه محتوا: مجری تولید محتوای تخصصی گردشگری رپورتاژ آگهی گردشگری

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی از این قسمت اقدام نمایید….

تولید محتوای سایت- مگا پست

تولید محتوای سایت- مگا پست

 

أخذ وقت سفارت فرانسه و اطلاعات مورد نیاز

وقت سفارت فرانسه، زمانی است که از سوی سفارت فرانسه در تهران برای متقاضیان دریافت ویزا صادر می شود. افرادی که قصد ورود به کشور فرانسه را دارند باید برای ارائه درخواست خود به سفارت این کشور در یک زمان مشخص شده در سفارت فرانسه حاضر شوند.

گرفتن وقت سفارت فرانسه به زمان نیاز دارد بنابراین اگر متقاضی، قصد داشته باشد در یک تاریخ معین به فرانسه سفر کند حتماً باید حدود 2 ماه زودتر برای دریافت ویزای فرانسه اقدام کند. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

چگونه وقت سفارت فرانسه بگیریم؟

برای گرفتن وقت سفارت فرانسه لازم است درخواست خود را به سفارت این کشور ارائه دهید. اما آیا مراجعه حضوری به محل سفارت فرانسه، آن هم از ازدحام و شلوغی شهر، زمان و انرژی زیادی را از شما نخواهد گرفت؟!

مطمئناً اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به فرانسه هستید باید کارهای خود را به سرعت انجام دهید؛ بنابراین بهترین راهکار برای أخذ وقت سفارت فرانسه، استفاده از خدمات مؤسسه های معتبر مهاجرتی و صدور ویزا است.

به این ترتیب پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام وقت سفارت فرانسه با کارشناسان مجموعه visa21 تماس بگیرید. با خدمات این گروه مهاجرتی می توانید در کوتاهترین زمان، مراحل دریافت ویزای فرانسه را به پایان برسانید.

رپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری

 

 مراحل گرفتن وقت سفارت فرانسه

برای ثبت نام و گرفتن وقت سفارت فرانسه باید درخواست خود را به این سفارت ارسال کنید. اما پیش از انجام این کار بهتر است اطلاعات لازم را در مورد مراحلی که پیش رو دارید به دست آورید.

مهم ترین قسمت دریافت ویزای فرانسه، تعیین هدف از سفر به این کشور است؛ چه بسا یکی از سوالات اصلی که روز مصاحبه توسط افسر سفارت از شما پرسیده می شود، دقیقاً همین مورد است.

اگر تمام مدارک شما کامل باشد اما کوچک ترین تردیدی در هدف خود از سفر به فرانسه داشته باشید، درخواست شما ریجکت می شود.

معمولاً متقاضیان تعیین وقت سفارت فرانسه با اهداف مختلفی نظیر دریافت ویزای کار، ویزای تجارت و سرمایه گذاری، ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و … درخواست خود را به سفارت ارسال می کنند.

هر کدام از ویزاهای فوق، مدارک و اسناد معینی را نیاز دارند. اگر شما هم متقاضی دریافت ویزای فرانسه هستید باید تمام مدارک لازم را از قبل آماده کنید.

 Visa21 به شما کمک می کند تا این کارها را در کمترین زمان انجام دهید و به سرعت بتوانید ویزای خود را دریافت کنید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

نحوه گرفتن وقت سفارت فرانسه؛ مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت فرانسه

قبل از آنکه سفارت فرانسه برای شما یک وقت معین در نظر بگیرد باید تمام مدارک خود را آماده کرده باشید. شاید دانشجو هستید و برای تحصیل به فرانسه سفر می کنید.

ممکن است از سوی یکی از آشنایان و اقوام، دعوت نامه سفر به فرانسه دریافت کرده اید و برای دیدار آن ها می خواهید راهی این کشور شوید.

شاید هم برای کار یا صرفاً برای گردش و تفریح به فرانسه سفر می کنید؛ در هر صورت باید تمام مدارک مورد نیاز را در روزی که سفارت برای شما تعیین کرده است به همراه داشته باشید.

 مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت فرانسه به صورت زیر فهرست می شوند:

  • فرم تکمیل شده أخذ ویزای فرانسه به همراه ترجمه آن (اگر ترجمه به زبان فرانسه هم در اختیار باشد، مورد قبول است)
  • عکس رنگی فرد متقاضی که پس زمینه روشن داشته باشد در ابعاد 5/3 در 5/4
  • اصل پاسپورت با مدت زمان اعتبار حداقل 3 ماه پس از پایان مدت ویزای فرانسه (اگر ویزای شینگن هم موجود است باید آن را ارائه داد)
  • مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی آن
  • سند ازدواج برای افراد متأهل که قصد سفر به همراه هم را دارند؛ اگر فردی با تبعه فرانسه ازدواج کرده باشد باید سند و گواهی ازدواج خود را به سفارت ارائه دهد. اگر فرزندی هم متولد فرانسه باشد باید گواهی تولد و مدارک هویتی خود را ارائه دهد.
  • فرم دعوتنامه از سوی کارفرما برای متقاضیان ویزای کار و یا از سوی فرزندان و اقوام برای متقاضیان ویزای توریستی یا دیدار فرزندان در فرانسه
  • اسناد و مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی فرد متقاضی ویزای فرانسه؛ در این قسمت باید پرینت فیش بانکی، صورتحساب گردش 3 ماه آخر حساب بانکی متقاضی، اسناد بانکی و ترجمه آن و یا گواهی حامی مالی فرد متقاضی ویزای فرانسه تهیه شود. برای تعیین وقت سفارت فرانسه باید تمام این مدارک به همراه مهر و امضای معتبر آماده شوند.
  • ارائه بیمه نامه پزشکی بین المللی
  • ارائه آدرس محل اقامت در فرانسه برای افرادی که دارای دعوتنامه هستند و یا اعلام آدرس هتل محل اقامت به همراه فرم رزرو هتل
  • فرم تکمیل شده ویزا برای هر یک از اعضای خانواده
  • گواهی نامه اشتغال به کار برای کارمندان و یا اسناد مالکیت کسب و کار مانند جواز کسب یا ثبت شرکت متعلق به کارفرمایان و مدیران
  • گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان
  • ارائه فرم دعوتنامه از دانشگاه پذیرش کننده در فرانسه (این مورد برای متقاضیان تحصیل در فرانسه مورد نیاز است. با این مدارک، دانشجویان برای أخذ ویزای تحصیلی در فرانسه اقدام می کنند.)
  • تکمیل فرم تعهد نامه و ارائه چک بانکی به عنوان ضمانت

 

لازم به ذکر است که حضور فرد متقاضی دریافت ویزای فرانسه در مصاحبه وقت سفارت فرانسه، لازم و ضروری است و فرد دیگری مجاز نیست به جای او در این مصاحبه شرکت کند.

 

تولید محتوای سایت- مگا پست

تولید محتوای سایت- مگا پست

 

آدرس سفارت فرانسه

سفارت فرانسه در کشور ایران در تهران قرار دارد؛ برای ارائه فرم درخواست خود برای أخذ وقت سفارت باید به آدرس تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 66-64 مراجعه کنید.

سفارت به جز روزهای تعطیل، در ساعات اداری 7:30 تا 20:00 باز می باشد.

افرادی که تمایل دارند در وقت خود صرفه جویی کنند و یا برای مراجعه به سفارت با مشکلاتی مواجه هستند می توانند مراحل درخواست وقت سفارت فرانسه را به مجموعه Visa21 بسپارند.

این گروه مهاجرتی، تضمین می کند در تمام مراحل دریافت ویزای سفر به فرانسه همراه شما خواهد بود. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

راهنمای سفر به فرانسه

یکی از کشورهای غرب اروپا که گردشگری و صنعت آن در تمام جهان شهرت دارد، کشور فرانسه است. فرانسه در طول تاریخ همواره ثبات و پایداری خود را ثابت کرده است که برترین نمونه تاریخی آن، ناپلئون بناپارت و انقلاب صنعتی بوده است.

 این کشور با آلمان، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک هم مرز است. آنچه گردشگران جهان را به سمت این کشور زیبا و وصف ناپذیر جلب می کند، برج ایفل است که همانند نگینی در شهر پاریس می درخشد.

 با أخذ ویزای فرانسه می توانید از تمام جاذبه های گردشگری این کشور لذت ببرید.

در کشور فرانسه می توانید شرایط مختلف آب و هوایی را تجربه کنید؛ از آب و هوای لذت بخش مدیترانه ای گرفته تا سرمای زمستانی، شهرهای فرانسه را در برگرفته است.

بارش باران و برف در فرانسه بسیار تماشایی است. اگر قصد دارید در بهترین فصل سال به این کشور سفر کنید، بهار را به شما پیشنهاد می دهیم.

اما اگر به جشن های سال نو و شرکت در مراسم کریسمس، به ویژه در پاریس رویایی علاقه مند هستید، ماه های فوریه و ژانویه را برای سفر به پاریس انتخاب کنید.

گروه Visa21 به عنوان یک مجموعه مهاجرتی معتبر، آماده ارائه خدمات أخذ ویزای شینگن، دریافت ویزای فرانسه، ارسال درخواست متقاضی برای تعیین وقت سفارت فرانسه و … می باشد.

با اطمینان خاطر می توانید تمام امور دریافت ویزای خود را به این مجموعه بسپارید. با خدمات مشاوره کارشناسان با تجربه می توانید در مصاحبه وقت سفارت فرانسه موفق شوید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

آنچه نیاز داریم در مورد تعیین وقت سفارت ایتالیا بدانیم

تعیین وقت سفارت ایتالیا، یک چالش مهم برای متقاضیان سفر به ایتالیا است. کشور ایتالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری جهان است و دانشگاه های آن نیز مورد توجه بسیاری از محققان و دانشجویان در سراسر جهان، به ویژه دانشجویان ایرانی قرار گرفته است.

افراد زیادی هر ساله تقاضای ویزای توریستی و یا مهاجرتی به این کشور را دارند؛ به همین دلیل است که تلاش و تکاپو برای تعیین وقت سفارت ایتالیا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در هر صورت، فراهم ساختن تمام ملزومات سفر به کشور ایتالیا از ضروریات کار می باشد.

تعیین وقت سفارت ایتالیا برای افرادی که قصد سفرهای گردشگری به ایتالیا را دارند و یا می خواهند درخواست خود را مبنی بر أخذ هرگونه ویزا به سفارت ارائه دهند، در نظر گرفته می شود.

آنچه در وقت سفارت ایتالیا اهمیت دارد، سرعت انجام کارهای مربوط به دریافت ویزا و زمان مصاحبه است.

شاید اگر خود فرد به تنهایی به دنبال انجام مراحل کار وقت سفارت و آماده کردن مدارک مورد نیاز باشد، وقت و انرژی زیادی را از دست می دهد، کما اینکه شاید در طول این زمان بتواند به امور مهمترین مانند تقویت رزومه کاری یا دریافت مدرک زبان انگلیسی معتبر بپردازد.

با این اوصاف، بهترین راهکار برای سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به تعیین وقت سفارت ایتالیا، استفاده از خدمات مؤسسه های مهاجرتی معتبر نظیر مجموعه “تهران ویزا” باشد.

اگر شما هم یکی از متقاضیان تعیین وقت سفارت ایتالیا هستید، قطعاً تمایل ندارید که در راه أخذ ویزای ایتالیا، هزینه و وقت خود را هدر بدهید.

مجموعه تهران ویزا، بهترین گزینه برای شما خواهد بود اگر می خواهید در سفارت ایتالیا موفق باشید؛ امور مهاجرتی و اداری سفارت ایتالیا را با این مجموعه هماهنگ کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، وقت سفارت ایتالیا را دریافت کنید.

رپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری

 

تعیین وقت سفارت ایتالیا برای تمام سفرها به این کشور لازم است

تفاوتی نمی کند توریست باشید، برای تحصیل به ایتالیا سفر کنید، قصد دیدار اقدام را داشته باشید و یا هدف از سفر شما به ایتالیا، کار و سرمایه گذاری باشد؛ آنچه اهمیت دارد این است که باید برای تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام کنید.

بررسی هدف شما از سفر به این کشور در جلسه مصاحبه که برای شما در سفارت ایتالیا در نظر گرفته شده است، انجام می گیرد.

به این ترتیب باید قبل از روز مصاحبه، هدف خود را شفاف سازی کرده باشید. اگر در این راه، تردیدی به خود راه دهید، درخواست شما از سوی سفارت ایتالیا ریجکت می شود.

اگر برای اولین بار است که برای تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام می کنید شاید از بسیاری از قوانین و مقررات سفارت برای انجام مراحل کار دریافت ویزا بی اطلاع باشید.

سفارت ایتالیا فاکتورهای مهمی را در نظر دارد که در روز مصاحبه به بررسی آن ها می پردازد. کامل بودن مدارک فرد متقاضی أخذ ویزا، اولین نکته است. مصاحبه با فرد و بررسی رفتار و شخصیت او در مرحله دوم اهمیت قرار دارد.

برای هر فرد، متناسب با نوع ویزای درخواستی او باید مدارک لازم آماده شود. به طور مثال، اگر یک دانشجو قصد دارد مدارک خود را برای تعیین وقت سفارت ایتالیا آماده کند باید فرم درخواست را تکمیل کرده، مدارک هویتی خود، عکس، نامه مالی، نامه پذیرش از دانشگاه معتبر در ایتالیا و … را به همراه داشته باشد.

تعیین وقت سفارت ایتالیا برای افرادی که به صورت توریست قصد سفر به ایتالیا را دارند، به مدارک بیشتری نیاز دارد.

مدارک هویتی، اسناد مالی به همراه ترجمه آن، نامه تأییدیه مالی، عکس فردی، فرم درخواست، ضمانت مالی برای بازگشت به کشور و …، مهم ترین مدارک لازم برای توریست ها هستند.

 رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

تعیین وقت سفارت ایتالیا فوری و ارزان

مجموعه “تهران ویزا” به افرادی که قصد دارند برای تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام کنند به شدت توصیه می کند قبل از پرداخت هرگونه وجه نقد در مقابل این کار به شرکت ها یا واسطه ها، از معتبر بودن فعالیت آن ها اطلاع پیدا کنند.

در حال حاضر برای انجام سریع تر امور وقت سفارت ایتالیا و صرفه جویی در هزینه ها، مؤسسه های معتبری به انجام این امور مشغول هستند. قیمت خدمات سفارت و أخذ ویزای ایتالیا در مناطق مختلف، متفاوت است.

در هر شهر یا منطقه ای که باشید می توانید درخواست خود را به سفارت ارائه دهید اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کدام مؤسسه می تواند راه دریافت ویزا و تعیین وقت سفارت ایتالیا را برای شما کوتاه تر سازد.

تعیین وقت سفارت ایتالیا فوری و ارزان از هر نظر مقرون به صرفه است اما اگر خود فرد متقاضی بخواهد به تنهایی، تمام مراحل را طی کند هم بودجه مالی او را هدر می دهد و باید زمان زیادی را به این کار اختصاص دهد؛ چه بسا رفت و آمد در شهر شلوغ تهران برای مراجعه به سفارت ایتالیا، واقعاً دشوار است. به این ترتیب بهتر است این کارها را به شرکت های معتبر و فعال واگذار کنید.

تولید محتوا اصفهان

تولید محتوا اصفهان

 

تعیین وقت سفارت ایتالیا، دریافت ویزای ایتالیا و یک سفر رویایی به این کشور

ایتالیا به کشور چکمه ای معروف است. آوازه زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این کشور از دور، نظر علاقه مندان به تاریخ رم و گردش در شهرهای زیبای این کشور را به خود جلب می کنند.

ایتالیا یکی از کشورهای ساحلی در غرب اروپا است. جزیره سیسیل، زیباترین شهر ساحلی این کشور در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد.

لاتزیو، ساردنی، کالابریا، پولیا، مولیز، لیگوریا و …، تنها برخی از شهرهای زیبای ایتالیا هستند. گردش در تمام نواحی این کشور، جذاب و رویایی است.

تعیین وقت سفارت ایتالیا، بهترین فرصت را برای أخذ ویزای ایتالیا و لذت بردن از جاذبه های گردشگری این کشور است.

دانشگاه های ایتالیا نیز از اعتبار بالای علمی برخوردار هستند و یک انتخاب ایده آل برای تحصیل محسوب می شوند.

هرچه در وصف دیدنی های تاریخی شهر رم در ایتالیا بازگو کنیم، کم گفته ایم! رم، فلورانس و ونیز، یادگاری از دوران قرون وسطی هستند که در طول تاریخ، شاهد وقایع بسیاری بوده اند.

این سه شهر، محبوب ترین مقصد گردشگری جهان به شمار می رود. اگر قصد دارید به دوران تاریخی گلادیاتورها سفر کنید، تعیین وقت سفارت ایتالیا می تواند راه دریافت ویزای این کشور را برای شما هموار سازد. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

خدمات ویژه برای تعیین وقت سفارت ایتالیا و أخذ ویزا

به شما اطمینان می دهیم اگر مراحل دریافت ویزای ایتالیا و تعیین وقت سفارت ایتالیا را از طریق شرکت های مهاجرتی پیگیری کنید، احتمال موفقیت شما در مصاحبه سفارت بیشتر بوده و در کمترین زمان می توانید ویزای خود را دریافت کنید.

شاید با این جمله یک ابهام بزرگ در ذهن شما ایجاد شود و آن ابهام این است که اقدام برای دریافت ویزا به صورت شخصی چه تفاوتی با استفاده از خدمات مؤسسه های مهاجرتی دارد؟!

برای پاسخ به سوال فوق، لازم است خدمات متنوعی که مؤسسه های مهاجرتی ارائه می دهند بررسی کنیم.

مهم ترین خدمات مهاجرتی در این شرکت ها عبارتند از مشاوره أخذ ویزا، مشاوره حقوقی دریافت ویزا و مهاجرت، خدمات مشاوره برای انتخاب یک کشور خارجی برای سکونت، خدمات مشاوره برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل در یکی از کشورهای خارجی، مشاوره و راهنمایی در تهیه مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت ایتالیا ویژه متقاضیان سفر به ایتالیا، پشتیبانی از متقاضی حتی پس از دریافت ویزا و … .

برای درک اهمیت استفاده از خدمات مؤسسه های مهاجرتی و دریافت ویزا و موفقیت در تعیین وقت سفارت ایتالیا، کافی است موارد فوق را بررسی کنید.

به نظر شما آیا پیگیری مراحل أخذ ویزای ایتالیا از طریق یک مرکز معتبر، مقرون به صرفه نخواهد بود؟

آیا بهتر نیست به جای اینکه وقت خود را میان شلوغی های شهر هدر بدهید، خدمات تعیین وقت سفارت ایتالیا را به صورت غیر حضوری و تنها با تماس با یک شرکت حقوقی و مهاجرتی انجام دهید؟!

قطعاً پاسخ دو پرسش فوق، مثبت خواهد بود.

در اینجا لازم می دانیم مجموعه “تهران ویزا” را به عنوان یک مرکز مهاجرتی و حقوقی معتبر برای ارائه خدمات تعیین وقت سفارت ایتالیا و أخذ ویزای ایتالیا به شما معرفی نماییم.

این مجموعه افتخار دارد به عنوان یک مجری برای أخذ ویزا و وقت سفارت، خدمات خود را به متقاضیان ارائه دهد.

با خیال آسوده می توانید کلیه امور خود را برای أخذ ویزای ایتالیا، ویزای فرانسه، ویزای هلند، تعیین وقت سفارت ایتالیا و همچنین مشاوره برای فراهم کردن مدارک مورد نیاز، از طریق این مجموعه پیگیری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان مجرب می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس www.visa21.org مراجعه نمایید. تمام خدمات این مرکز کاملاً تضمین شده هستند.  

رپورتاژ آگهی

 

سفر به کشور هلند؛ چگونه می توانیم برای أخذ وقت سفارت هلند اقدام کنیم؟

وقت سفارت هلند، زمان معینی است که از سوی سفارت برای متقاضیان أخذ ویزای هلند در نظر گرفته می شود.

تمام افرادی که درخواست های خود را برای دریافت ویزای سفر به هلند یا أخذ ویزای شینگن به سفارت ارائه دادند ملزم هستند پس از تعیین وقت سفارت هلند از سوی کارشناسان مربوطه، در روز و ساعت مشخص شده در سفارت هلند حاضر شوند.

حضور به موقع در سفارت و با آمادگی کامل، احتمال موفقیت متقاضی دریافت ویزای هلند را تا حد زیادی افزایش می دهد.

کشور هلند یکی از کشورهای اروپایی، عضو پیمان شینگن و یکی از مقاصد مهاجرتی محسوب می شود. در هر سال، تعداد زیادی متقاضی از کشورهای خارجی برای دریافت ویزا و أخذ وقت سفارت هلند اقدام می کنند.

معمولاً متقاضیان دریافت ویزای هلند برای مهاجرت، کار یا تحصیل قصد دارند به این کشور سفر کنند. به هر حال، پس از ارسال تمام مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزا، تعیین وقت سفارت هلند و موفقیت در مصاحبه، مرحله نهایی برای ورود به هلند است. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

رپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری

 

نکات مهم در أخذ وقت سفارت هلند چیست؟

أخذ وقت سفارت هلند در حقیقت، مرحله پایانی دریافت ویزای هلند است. بنابراین به راحتی می توان دریافت که برای اینکه بتوانید در وقت سفارت هلند موفق شوید، ابتدا باید تقاضای خود را برای دریافت ویزای این کشور تکمیل کند.

سفارت هلند به درخواست هایی پاسخ می دهد که قبلاً توسط سیستم ثبت نام آنلاین یا مراجعه حضوری، ثبت شده باشند.

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای دریافت ویزای هلند، مراحل دریافت ویزای شینگن، تعیین وقت سفارت هلند، مدارک مورد نیاز و سایر موارد را به دقت بررسی کنید.

اگر اطلاعات شما در این زمینه کامل نیست توصیه می کنیم مراحل کار را از طریق مشاوران مهاجرتی و حقوقی معتبر پیگیری نمایید.

وقت سفارت هلند برای افرادی صادر می شود که متقاضی دریافت ویزای کار، ویزای تحصیلی هلند، ویزای توریستی هلند، ویزای دیدار اقوام و فرزندان و … می باشند.

هر یک از انواع ویزاهای هلند، یک سری شرایط و قوانین خاصی دارند و مدارکی که باید تهیه شوند نیز متفاوت هستند.

افرادی که دارای دعوتنامه از فردی ساکن کشور هلند هستند، موفقیت بیشتری در مصاحبه وقت سفارت هلند دارند.

سعی کنید مدارک لازم برای ارائه به سفارت هلند را به طور کامل و بدون نقص آماده کنید تا احتمال ریجکت شدن درخواستتان بسیار کمتر گردد.

 

مراحل أخذ وقت سفارت هلند شامل چه مواردی هستند؟

قبل از هر چیز باید خاطرنشان کنیم که تعیین وقت سفارت هلند، بردباری شما را طلب می کند. در تمام مراحل دریافت ویزای هلند و وقت سفارت هلند هرگز عجله نکنید.

اجازه دهید کارها طبق روال قانونی خود انجام گیرند. هنگامی که تمام مدارک خود را برای سفر به کشور هلند آماده کردید و درخواست خود را برای ویزای هلند نیز تکمیل کرده و ارائه دادید می توانید فرم تعیین وقت سفارت هلند را نیز تکمیل کنید.

این کار را می توانید هم به صورت آنلاین انجام دهید و هم می توانید برای تسریع مراحل اداری و قانونی و صرفه جویی در وقت و انرژی، تکمیل فرم أخذ وقت سفارت را به مؤسسه های معتبر مهاجرتی همچون تهران ویزا بسپارید.

هنگامی که فرم تعیین وقت سفارت هلند را تکمیل کردید، آن را برای سفارت هلند ارسال کنید. اگر این کار را به صورت آنلاین انجام دهید، ایمیل تأئیدیه از سوی سایت ثبت نامی برای شما ارسال می گردد.

پس از بررسی مدارک فرد متقاضی از سوی سفارت برای او یک وقت مصاحبه در نظر گرفته می شود؛ متقاضی باید حتماً تأئیدیه ارسال مدارک را به صورت چاپی در روز مصاحبه به همراه داشته باشد.

به دلیل اینکه درخواست وقت سفارت هلند، کاری زمانبر است پیشنهاد می کنیم حداقل 2 یا 3 ماه قبل از سفر ه هلند، درخواست خود را برای تعیین وقت سفارت هلند ارسال کنید.

در یک پروسه معمولی، پاسخ سفارت هلند حدود 15 روز طول می کشد اما شاید این دوره زمانی به 30 روز نیز افزایش پیدا کند؛ به این ترتیب شما باید وقت کافی برای دریافت ویزای هلند و انجام سایر کارهای خود در اختیار داشته باشید.

برای أخذ سفارت هلند باید هزینه های مشخصی را پرداخت کنید. اگر از طریق اینترنت، فرم درخواست وقت سفارت را به صورت آنلاین ارسال کنید هزینه های درخواست را نیز که دارای مقدار معینی هستند می توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید.

اگر این کار را از طریق مجموعه های معتبر أخذ ویزا یا وقت سفارت پیگیری کرده اید، علاوه بر هزینه تعیین وقت سفارت هلند، هزینه خدمات مؤسسه را که مقادیر متفاوتی دارند نیز باید بپردازید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

تولید محتوا اصفهان

تولید محتوا اصفهان

 

آدرس سفارت هلند در ایران

سفارت کشور هلند در ایران، در تهران قرار دارد. ساختمان سفارت پادشاهی هلند در خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره 60 واقع شده است.

پس از تعیین وقت سفارت هلند، فرد متقاضی باید در محل سفارت هلند حاضر شود و مدارک کامل را ارائه کرده و در مصاحبه حضوری نیز شرکت کند.

موفقیت در مصاحبه، منوط به رعایت قوانین، مصمم بودن در هدف سفر به هلند و سایر موارد رفتاری مانند ادب، گفتار صحیح و برخورد شخصی بسیار مناسب است.

 رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

برای أخذ وقت سفارت هلند به چه مدارکی نیاز می باشد؟

  • پاسپورت با مدت اعتبار حدود 4 ماه از تاریخ سفر
  • فرم درخواست ویزا
  • مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، سند ازدواج و …
  • 2 قطعه عکس رنگی با زمینه روشن
  • مدارک مبتنی بر ویزای شینگن (در صورت داشتن ویزای شینگن)
  • نامه تمکن مالی از سوی بانک و صورتحساب 4 تا 6 ماه آخر حساب بانکی فرد متقاضی
  • نامه اشتغال به کار برای کارمندان و مدارک کسب و کار برای کارفرمایان
  • ارائه دعوت نامه در صورت موجود بودن

 

 راهنمای سفر به هلند

آوازه کشور هلند و شرایط زندگی و اقامت در این کشور در تمام جهان پیچیده است. هلند به عنوان یکی از کشورهای مرفه اروپایی به شمار می رود و همین عامل باعث شده است بسیاری از مردم در سایر کشورها تمایل داشته باشند به هلند مهاجرت کنند.

البته دریافت ویزای شینگن، ویزای هلند و وقت سفارت هلند، کار ساده ای نخواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از پرداخت هر هزینه یا اقدام به هرگونه درخواست مهاجرتی، مراتب کار را با مشاوران تهران ویزا در میان بگذارید. این مجموعه بهترین پیشنهاد سفر به کشور هلند را برای شما در نظر گرفته است.

کشور هلند در شمال غربی اروپا قرار دارد؛ این کشور با آلمان، بلژیک، بریتانیا و دریای شمالی مرز مشترک دارد. شهرهای معروف هلند شامل بندر روتردام، آمستردام، هارلم، لاهه و … می باشند.

هر یک از شهرهای این کشور برای زندگی و اقامت دارای بهترین شرایط هستند.

کار، تحصیل و یا حتی گردشگری در این کشور از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار است. اگر ویزای هلند را دریافت کنید می توانید برای گردش در هلند و یا حتی اقامت دائمی در این کشور اقدام کنید.

در حال حاضر، أخذ ویزای هلند به موفقیت در مصاحبه وقت سفارت هلند بستگی دارد. اگر فرد متقاضی بتواند در مصاحبه توسط کارشناس سفارت، تأیید شود، دریافت ویزای هلند برای او به راحتی امکان پذیر است.

تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

وقت سفارت آلمان؛ شرایط و مراحل دریافت ویزا

وقت سفارت آلمان به زمانی گفته می شود که سفارت آلمان برای افراد متقاضی دریافت ویزای آلمان تعیین می کند.

از آنجاییکه سفر به این کشور در حقیقت، نیازمند دریافت ویزا است، لذا برای دریافت ویزا ابتدا باید فرد متقاضی تمام مدارک خود را آماده کند و سپس در زمانی که سفارت برای او معین نموده است در محل سفارت آلمان برای مصاحبه حاضر شود.

أخذ ویزای آلمان، منوط به موفقیت در مصاحبه و پذیرش مدارک در آن جلسه است. پس از تعیین وقت سفارت آلمان، یک سری نکات وجود دارند که متقاضیان باید حتماً از آن ها اطلاع داشته باشند.

به عبارت ساده تر، رعایت برخی قوانین می تواند موفقیت متقاضی را در أخذ ویزای آلمان تضمین کند.

یکی از نکات بسیار مهم در وقت سفارت آلمان، تعیین دقیق هدف شما از سفر به این کشور است. شما به عنوان فردی که قصد دارید به آلمان سفر کنید باید قبل از تعیین وقت سفارت آلمان، تمام جزئیات برنامه سفر خود را مشخص کرده باشید.

هدف شما از سفر به آلمان چیست، محل اقامت شما در آلمان، کجاست و …، نمونه هایی از پرسش های بسیار مهم هستند که در روز مصاحبه باید به آنها پاسخ دهید.

علاوه بر اینکه در وقت سفارت آلمان، اهداف و شخصیت شما بررسی می شود، مدارک شما و صحت آنها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند، پس بهتر است قبل از تعیین وقت سفارت آلمان، همه چیز را به خوبی آماده کنید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

رپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری

 

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

برای اینکه بتوانید وقت سفارت آلمان بگیرید باید ابتدا فرم درخواست ویزای سفر به آلمان را تکمیل کرده و به سفارت ارائه دهید.

فراموش نکنید که این کار مستلزم این است که تمام مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای آلمان را نیز آماده کنید تا هنگامی که سفارت آلمان برای شما زمانی را تعیین کرد بتوانید حاضر و آماده در مصاحبه شرکت کنید.

در قسمت های بعدی در مورد مدارک مورد نیاز وقت سفارت آلمان صحبت می کنیم اما در این قسمت قصد داریم مرور مختصری بر اهداف سفر به کشور آلمان داشته باشیم.

کشور آلمان یکی از کشورهای اروپای غربی محسوب می شود. این کشور از اقتصاد عالی برخوردار است و شرایط زندگی در شهرهای آن برای مهاجران خارجی در حد ایده آل و مطلوب قرار دارد.

لذا طبیعی است که بسیاری از افراد قصد داشته باشند برای اقامت کوتاه مدت یا اقامت دائم، نسبت به أخذ ویزای آلمان اقدام کنند.

با این اوصاف، متقاضی دریافت ویزای آلمان می تواند اهداف متعددی از سفر به این کشور به سفارت آلمان ارائه دهد.

برخی از متقاضیان وقت سفارت آلمان، با هدف کار و سرمایه گذاری در آلمان قصد دارند ویزای این کشور را دریافت کنند.

برخی دیگر که قشر دانشجویان را شامل می شوند برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور می خواهند به آلمان سفر کنند و برخی دیگر هم برای دیدار اقوام و اعضای خانواده برای تعیین وقت سفارت آلمان اقدام می کنند.

هدف سفر به این کشور هر چه باشد باید دقیق، واضح و شفاف ارائه شود. همین عامل موجب موفقیت در أخذ ویزای آلمان خواهد بود؛ در غیر این صورت، درخواست متقاضی، ریجکت می شود.

اکثر افرادی که به تعیین وقت سفارت آلمان برای أخذ ویزای آلمان نیاز دارند، افرادی هستند که معمولاً با هدف گردشگری قصد ورود به این کشور را دارند.

 ویزای توریستی آلمان، یکی از انواع ویزای اروپا است که گردشگران باید از سوی سفارت، آن را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که دریافت ویزای شینگن می تواند یک امتیاز بزرگ در روز مصاحبه در سفارت آلمان به شمار آید. سابقه سفرهای اروپایی نیز عامل مهم دیگری است که افسر سفارت به آن توجه خواهد کرد.

 

مراحل گرفتن وقت سفارت آلمان

گرفتن وقت سفارت آلمان، مراحل کمی پیچیده ای دارد. نکات زیادی برای أخذ ویزای آلمان باید مورد توجه قرار گیرند.

توجه به زمان دقیق وقت سفارت آلمان، تنظیم و آماده کردن تمام مدارک مورد نیاز با کیفیت عالی و بدون نقص، فراهم کردن هزینه أخذ ویزای آلمان، موفقیت در مصاحبه و …، همه باید به درستی و به صورت کاملاً قانونی انجام شوند.

برای گرفتن وقت سفارت آلمان، فرد متقاضی باید درخواست خود را که شامل یک فرم تکمیل شده برای دریافت ویزا است به سفارت ارائه دهد.

پس از تعیین وقت سفارت آلمان، متقاضی باید با در دست داشتن تمام مدارک مورد نیاز و هزینه ویزا به سفارت مراجعه کند.

البته تعیین وقت سفارت آلمان به این سادگی نیست! این فرآیند، زمان بر و وقت گیر است و اگر شما به عنوان یک فرد متقاضی أخذ ویزای آلمان به تمام قوانین و مقررات ویزا یا سفارت آشنا نباشید قطعاً دچار مشکل خواهید شد.

فرض کنید برای اولین بار است که قصد أخذ ویزای آلمان و تعیین وقت سفارت آلمان را دارید؛ اگر له تنهایی اقدام کنید در همان مراحل ابتدایی کار، هزینه و انرژی زیادی هدر می دهید و وقت زیادی را باید در شهر برای رفت و آمد به مراکز مختلف صرف کنید.

دریافت وقت سفارت آلمان نیاز به صبر و حوصله دارد و باید حتماً توسط مؤسسه های معتبر حقوقی و مهاجرتی پیگیری شود.

این کار باعث می شود هم هزینه های خود را مدیریت کنید و هم در وقت خود صرفه جویی نمایید. گروه تهران ویزا آماده ارائه خدمات خود در زمینه أخذ ویزای آلمان و مشاوره برای سفر به این کشور به متقاضیان عزیز می باشد.

تولید محتوای سایت- مگا پست

تولید محتوای سایت- مگا پست

 

مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای آلمان

پس از تعیین وقت سفارت آلمان باید مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای آلمان را به سفارت ارائه دهید.

بر حسب اینکه متقاضی دریافت چه نوع ویزایی هستید، نیاز دارید یک سری مدارک را آماده کرده و در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.

مدارک اصلی برای دریافت ویزای آلمان به صورت زیر می باشند:

  • اصل گذرنامه به همراه کپی از صفحات آن
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا از سوی متقاضی؛ این فرم باید به صورت شخصی کامل شده باشد و به همراه عکس و امضا به سفارت ارائه شود.
  • عکس با زمینه سفید
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه ویزاهای سفرهای قبلی به اروپا (در صورت موجود بودن)
  • آدرس محل اقامت در آلمان
  • ارائه گواهی مبنی بر تمکن مالی از سوی بانک به همراه پرینت صورتحساب 4 گردش آخر حساب بانکی
  • ارائه سند ملک، اوراق بهادار، سهام و …
  • ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان
  • ارائه سند ازدواج به همراه ترجمه آن برای سفر افراد متأهل
  • ارائه نامه اشتغال به کار برای کارمندان به همراه ترجمه آن

 

تعیین وقت سفارت برای دریافت انواع ویزای آلمان

تعیین وقت سفارت آلمان برای أخذ انواع ویزای این کشور انجام می گیرد. متقاضیان دریافت ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، کار و سرمایه گذاری، دیدار اقوام و خویشان، درمان پزشکی، تأسیس شرکت، ازدواج، مهاجرت و …، می توانند مدارک خود را به سفارت ارائه دهند. بسته به اینکه متقاضی دریافت چه نوع ویزایی هستید باید یک سری مدارک مشخص آماده کنید.

مدارک ذکر شده در قسمت قبلی برای دریافت انواع ویزای آلمان مشترک هستند اما برخی از انواع ویزاهای خاص مانند ویزای تحصیلی نیاز به مدارک دیگری هم دارد.

برای ویزای تحصیلی آلمان باید اصل نامه پذیرش از سوی یکی از دانشگاه های آلمان به همراه بورسیه تحصیلی یا نامه اداری مبنی بر حمایت مالی دانشجو به سفارت ارائه شود.

 ویزای توریستی آلمان نیاز به ویزای شینگن دارد و برای ویزای کاری باید دعوتنامه از سوی کارفرما در آلمان به سفارت ارائه شود.

افرادی که قصد ثبت شرکت در آلمان را دارند باید مدارک مالی، رسمی، حقوقی و جواز کسب خود را برای وقت سفارت آلمان آماده کنند. به این ترتیب، مشاوره و استفاده از خدمات مؤسسه های معتبر حقوقی برای أخذ ویزای آلمان، امری انکار ناپذیر خواهد بود. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

آدرس سفارت آلمان

سفارت آلمان در کشور ایران در شهر تهران، خیابان فردوسی، شماره 324-320 قرار دارد. افرادی که قرار است مدارک خود را برای أخذ ویزای آلمان به سفارت ارائه دهند باید به این آدرس مراجعه کنند. در بازه زمانی صبح و بعد از ظهر، قسمت های مختلف سفارت برای ارائه خدمات ویزا یا تعیین وقت سفارت فعالیت می کنند.

 رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

راهنمای سفر به آلمان

کشور آلمان در غرب اروپا قرار دارد. این کشور با دانمارک، لهستان و چک، مرز مشترک دارد. تمام شهرهای کشور آلمان زیبا و دیدنی هستند و شرایط آب و هوایی در این کشور بسیار متغیر است.

زمستان های سرد و برفی و تابستان های بسیار گرم در کشور آلمان جذاب و لذت بخش هستند. اگر قصد دارید به کشور آلمان سفر کنید باید بگوییم چهار فصل سال برای این کار مناسب است.

در سراسر کشور آلمان می توانید جاذبه هایی را پیدا کنید که با هر سلیقه ای سازگار هستند. شهرهای آلمان از رفاه بالایی برخوردار هستند به همین دلیل، افراد زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند.

شهر برلین که معروف ترین شهر آلمان است، یک شهر بزرگ و زیبا برای زندگی محسوب می شود. هامبورگ، مونیخ، فرانکفورت، کلن و …، سایر شهرهای این کشور هستند که همه آنها دارای بهترین شرایط زندگی و کار می باشند.

رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید، سازمان ها و اداره های شهر و … همه از عملکرد مناسبی برخوردار هستند.

آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری مختلف در کشور آلمان به قدری جذاب و دیدنی هستند که هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را به خود جذب می کنند. با أخذ ویزای آلمان می توانید به این کشور سفر کنید.

آژانس مسافرتی و گردشگری

آژانس مسافرتی و گردشگری

 

راهنمای شرایط، مدارک مورد نیاز و مراحل أخذ ویزای کانادا

أخذ ویزای کانادا برای افرادی که متقاضی ورود به این کشور هستند یک اقدام ضروری به شمار می رود. ویزای کانادا به شکل های مختلف برای متقاضیان صادر می شود و هر کدام دارای شرایط و ضوابط خاص خود هستند.

ویزای کانادا برای تمام افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در این کشور را دارد یک سند مهم است. ویزای کانادا نه تنها برای سکونت موقت یا دائم بلکه برای مواردی نظیر کار، سرمایه گذاری، تحصیل و گردش در کشور کانادا نیز صادر می شود.

آنچه در این مورد اهمیت دارد این است که درخواست أخذ ویزای کانادا باید به صورت انفرادی و توسط خود فرد متقاضی ثبت شود.

طبق قانون جدید که از تاریخ 31 جولای 2018 قابل اجرا شده است، مراحل أخذ ویزای کانادا باید با ثبت اثر انگشت و تصویر پرسنلی شخص متقاضی صادر شود.

تمام افرادی که برای ویزای کار، ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی و … اقدام می کنند ملزم به رعایت این قانون جدید هستند.

عکس پرسنلی نه تنها برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا لازم است بلکه اگر قصد داشته باشید به کشورهای اروپایی، قاره آفریقا یا آسیای شرقی نیز سفر کنید باید همین قوانین اصلی را رعایت نمایید.

اگر برای اولین بار است که قصد أخذ ویزای کانادا را دارید شاید با هزاران پرسش در ذهن خود درگیر هستید.

سوالاتی مانند مدارک لازم برای أخذ ویزای کانادا چیست؟ انواع ویزای کانادا کدام اند؟ ویزای کانادا برای چه مدت صادر می شود؟ برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا به چه مدارکی نیاز است؟ آیا برای ورود به کشور کانادا باید ویزای شینگن دریافت کرد؟ و …

مراحل و مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا بسیار پیچیده است و اگر فردی برای اولین بار برای این کار اقدام کند بدون اینکه اطلاعات کافی در این مورد داشته باشد، بدون شک باید زمان و انرژی بیشتری اختصاص داده و در نهایت احتمال ریجکت شدن درخواست او وجود دارد.

قبل از آنکه به تشریح و بررسی انواع ویزای کانادا بپردازیم لازم است در مورد ویزای شینگن و ضرورت آن برای أخذ ویزای کانادا صحبت کنیم. لطفاً با ما همراه باشید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

رپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی گردشگری

 رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

ویزای شینگن چیست و آیا وجود آن برای أخذ ویزای کانادا لازم است یا خیر؟

ویزای شینگن که از سوی اتحادیه اروپا صادر شده است یک مدرک معتبر و با ارزش برای سفر به کشورهای عضو این اتحادیه می باشد. فردی که ویزای شینگن را در اختیار داشته باشد می تواند بدون محدودیت مرزی و در مدت اعتبار ویزای خود به کشورهای اروپایی تحت این قانون سفر کند.

به عبارت ساده تر، با در دست داشتن ویزای شینگن می توان به راحتی یک ویزای مولتیپل را در اختیار داشت.

از نظر قانونی، ویزای شینگن هیچ ارتباطی به ویزای 5 ساله کانادا ندارد اما از نظر اعتبار و تسریع در أخذ ویزای کانادا می تواند احتمال موفقیت در دریافت تأیید از سوی افسر پرونده را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر فردی که برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا اقدام می کند، ویزای شینگن و سابقه سفر به کشورهای اروپایی را داشته باشد، یک امتیاز برای او محسوب می شود و احتمال ریجکت شدن درخواست او بسیار پایین است.

اگر شما هم متقاضی أخذ ویزای کانادا هستید و ویزای شینگن در اختیار ندارید و یا از آخرین قوانین دریافت ویزای 5 ساله کانادا بی اطلاع هستید پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره ویزای کانادا که در مجموعه مهاجرتی تهران ویزا ارائه می شود استفاده کنید.

بدون یک مشاوره قوی و ویزای شینگن، درخواست شما برای دریافت هر گونه ویزا برای کانادا مانند ویزای توریستی کانادا یا ویزای تضمینی کانادا با احتمال ریجکت شدن رو به رو است.

 

انواع ویزای کانادا کدام موارد هستند؟

  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای کانادا تضمینی
  • ویزای 5 ساله کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای کار و سرمایه گذاری کانادا
  • ویزای فرصت مطالعاتی کانادا
  • سوپر ویزای کانادا
رپورتاژ آگهی صنعتی

رپورتاژ آگهی صنعتی

 

مراحل درخواست برای أخذ ویزای کانادا چیست؟

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته اید به کشور کانادا سفر کنید باید مجوز ورود به این کشور را داشته باشید. برای این کار باید تمام مراحل أخذ ویزای کانادا را از ابتدا به طور کامل اجرا کنید.

دقت کنید که تا زمان دریافت ویزای 5 ساله کانادا زمان زیادی باید منتظر باشید، بنابراین بهتر است با صبر و حوصله این مراحل را طی کنید.

اگرچه در این مراحل، استفاده از خدمات مشاوره ویزای کانادا که در مؤسسه مهاجرتی ….. به متقاضیان ارائه می شود می تواند روند کار را سرعت بخشد. به طور خلاصه در این قسمت به نکات مهم و مراحل أخذ ویزای کانادا اشاره می کنیم.

1-هدف خود را از أخذ ویزای کانادا معین کنید

اولین مرحله برای أخذ ویزای کانادا این است که هدف خود را از ورود به این کشور مشخص کنید. درصد زیادی از متقاضیان ورود به کشور کانادا قصد بازدید از کانادا و گردش در شهرهای مختلف آن را دارند.

برخی از افراد نیز به قصد کار و سرمایه گذاری به این کشور سفر می کنند. درصد معدودی هم برای ملاقات با افراد خانواده، اقوام یا فرزندان خود برای أخذ ویزای کانادا اقدام می نمایند.

به هر حال، هدف شما در موفقیت درخواست ویزای ورود به کانادا اهمیت زیادی دارد. سوپر ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها صادر می شود و تا حدود 2 سال اعتبار دارد؛ با این ویزا می توانید به کانادا سفر کنید حتی اگر قصد گردش در این کشور را نداشته باشید.

 

2-درخواست خود را برای أخذ ویزای کانادا تنظیم کنید

ابتدا باید بررسی کنید که آیا به صورت یک فرد حقیقی، تمام شرایط لازم و کافی را برای أخذ ویزای کانادا دارید یا خیر.

این کار احتمال ریجکت شدن درخواست شما را کمتر می کند. زمانی که مطمئن شدید واجد شرایط هستید باید فرم های مربوطه را تکمیل کنید.

در فرم درخواست أخذ ویزای کانادا باید به سوالاتی پیرامون محل زندگی در کانادا، مدت زمان سفر، مدت اقامت، تأهل یا تجرد، نسبت خویشاوندی با مقیم کانادا، صورتحساب بانکی و … پاسخ بدهید.

پر کردن این فرم باید با دقت انجام شود. این کار به تجربه نیاز دارد بنابراین اگر سابقه این اقدام را ندارید حتماً از یک مشاوره متخصص کمک بگیرید.

 

3-مدارک و فرم های مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا را تهیه کنید

هر آنچه برای أخذ ویزای کانادا نیاز دارید را باید از قبل آماده کنید. این کار باعث می شود در مدت کوتاهتری بتوانید ویزای خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای 5 ساله کانادا و سایر انواع ویزا را در ادامه همین مطلب معرفی می کنیم.

 رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

4-هزینه های مربوط به أخذ ویزای کانادا را پرداخت کنید

هزینه های دریافت انواع ویزای کانادا معمولاً به دلار محاسبه می شوند. تأکید می کنیم برای پرداخت هزینه ها از طریق مؤسسات حقوقی معتبر اقدام کنید.

اگر به صورت اینترنتی، فرم درخواست ویزا را کامل کرده اید می توانید هزینه های مربوطه را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در این مرحله حتماً شرایط و قوانین پرداخت را از سوی وب سایت ارائه دهنده خدمات مطالعه کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا شامل چه مواردی است؟

پس از تعیین هدف ورود به کشور کانادا بهتر است از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات مهاجرتی، فهرستی از مدارک مورد نیاز برای أخذ ویزای کانادا تهیه کنید.

بسیاری از این مدارک برای دریافت ویزای تضمینی کانادا، ویزای توریستی کانادا، سوپر ویزای کانادا و … مشترک هستند.

 مهم ترین اسناد و مدارکی که باید برای أخذ ویزای کانادا آماده کنید به این صورت فهرست می شوند:

  • اصل پاسپورت
  • شناسنامه فرد متقاضی به همراه ترجمه انگلیسی آن
  • ترجمه سند ازدواج برای افراد متأهل
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست أخذ ویزای کانادا
  • تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی برای افرادی که قصد دارند به صورت گروهی به کانادا سفر کنند
  • اسناد ملک یا سهام بهادار به همراه ترجمه آن
  • گواهی اشتغال به کار برای کارمندان یا سند ثبت شرکت برای کارفرمایان به همراه ترجمه آن
  • ارائه 4 گردش آخر مربوط به حساب بانکی به منظور اعتبارسنجی مالی فرد متقاضی أخذ ویزای کانادا
  • فرم دعوتنامه برای افرادی که از سوی یکی از آشنایان و بستگان به کانادا دعوت شده اند
  • ارائه سند معتبر مبنی بر محل اقامت در کانادا برای افرادی که دعوت نامه ندارند. محل اقامت می تواند هتل یا اجاره آپارتمان باشد.
  • دو قطعه عکس با ابعاد اعلام شده

رپورتاژ آگهی

 

اهمیت مشاوره ویزای کانادا برای جلوگیری از ریجکت شدن درخواست متقاضی

اقدام غیر حرفه ای و نسجیده برای أخذ ویزای کانادا احتمال ریجکت شدن درخواست را افزایش می دهد.

حتی اگر فردی واجد شرایط دریافت ویزای 5 ساله کانادا باشد و تمام مدارک و فرم های او هم آماده و بدون نقص باشد باز هم دلایلی وجود دارند که می توانند منجر به ریجکت ویزای کانادا شوند.

در هر مرحله از بررسی فرم های ارسالی از سوی متقاضی اگر افسر مهاجرت تشخیص دهد که کوچکترین تردیدی در درخواست وجود دارد، آن را در می کند.

برای حل مشکل فوق و اینکه احتمال ریجکت شدن درخواست متقاضی به حداقل برسد، پیشنهاد می کنیم این کار را از مراحل اولیه مشاوره ویزای کانادا تا انتهای کار توسط خدمات مؤسسه های معتبر مهاجرتی پیگیری کنید.

شرکت تهران ویزا، افتخار دارد با سال ها تجربه در این زمینه بهترین خدمات را به متقاضیان ورود به کانادا ارائه دهد. به این ترتیب می توانید ویزای کانادای خود را در کمترین زمان دریافت کنید. رپورتاژ آگهی گردشگری مهاجرت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *