ماجراجویی در سیدنی و نیوزلند؛ یک سفر هیجان انگیز بر فراز اقیانوس

ماجراجویی در شهر سیدنی؛ استرالیا

شهر سیدنی، یکی از بی نظیرترین و زیباترین بندرهای جهان است که در کشور استرالیا قرار دارد و هر ساله تعداد بی شماری توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می نماید.

سواحل باشکوه با مناظر شنی و تلالو پرتوهای خورشید بر آب های ساحلی بندر سیدنی، لذت سفر به استرالیا را چند برابر می کند. اگر قصد دارید با این جاذبه گردشگری استرالیا آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اگر شما هم قصد دارید تعطیلات خود را در بندر سیدنی سپری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در فصل پائیز به این شهر سفر کنید. آب و هوای این شهر در ماه مارس تا ماه مه، بسیار مطبوع و لذت بخش است.

پائیز سیدنی بسیار دیدنی است و قدم زدن در سواحل این شهر یکی از سرگرمی های توریست ها به شمار می رود. آب و هوای بندر سیدنی تحت تاثیر بادهای اقیانوسی قرار دارد و به طور کلی، ملایم و معتدل است. در برخی از روزهای سال نیز بارندگی در سیدنی اتفاق می افتد.

بندر سیدنی

بندر سیدنی

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر سیدنی

بندر سیدنی، بزرگ ترین شهر استرالیا است. جاذبه های گردشگری بسیار شگفت انگیز و دیدنی در این شهر وجود دارند که اگر به استرالیا سفر کردید باید حتما از این مکان ها دیدن کنید.

خانه اپرای سیدنی: خانه اپرای شهر سیدنی همانند یه نگین در منظره بندر می درخشد. بنای این جاذبه گردشگری به بادبان های کشتی شباهت دارد و مجموعه ای از سالن تئاتر، استودیو، نمایشگاه، سالن کنسرت و سینما می باشد. اگر به سیدنی سفر کردید، بازدید از خانه اپرا را فراموش نکنید.

بندر دارلینگ: یکی از مکان های دیدنی در بندر سیدنی، بندر دارلینگ است. این مکان جزو جاذبه گردشگری تفریحی برای توریست ها می باشد؛ بازدید از آکواریوم دریایی، شرکت در تورهای قایقرانی، پارک آبی، استراحت در کافه و غذا خوردن در رستوران های ساحلی همراه با تماشای منظره رویایی قایق ها و کشتی های بزرگ، یک گردش خاطره انگیز را در سیدنی برای شما رقم خواهد زد.

کلیسای جامع سنت ماری در سیدنی: یکی از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری سیدنی، کلیسای سنت ماری است که قدمت آن به حدود سال های 1868 تا 1882 نسبت داده شده است. این کلیسا نمادی از مذهب کاتولیک می باشد و معماری آن به طرز بسیار زیبایی ساخته شده است. بازدید از این کلیسا به ویژه در ایام کریسمس بسیار لذت بخش بوده و با برگزاری جشن سال نو همراه است.

بندر دارلینگ سیدنی

بندر دارلینگ سیدنی

خانه اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی

بازار راکس، مرکز خرید جذاب برای ایام آخر هفته

یکی از جذاب ترین مراکز خرید در بندر سیدنی، بازار راکس نام دارد. اگر به این شهر سفر کردید، پیشنهاد می کنیم حتماً در ایان آخر هفته از این بازار دیدن کنید. اکثر اجناس معروف محلی، انواع سوغاتی ها و صنایع دستی بومی، لباس، خوراکی، زیورآلات و … در غرفه های بازار راکس به مردم عرضه می شوند.

علاوه بر اینکه می توانید در محوطه بازار راکس گردش کنید، یک خرید لذت بخش را نیز تجربه خواهید کرد. انواع میوه های تازه، شیرینی و شکلات، خوراکی داغ و انواع کباب با طعم منحصر به فرد در این بازار، ذائقه شما را تحریک خواهند کرد. روز جمعه در سیدنی، جمعیت انبوهی از توریست ها را می توان در این بازار معروف مشاهده کرد.

 

ماجراجویی در نیوزلند؛ کشوری در میان آب های اقیانوسی

سفر به نیوزلند

سفر به نیوزلند

سفر به نیوزلند، یک برنامه عالی برای لذت بردن از منظره های طبیعی است که شاید آن ها را فقط در کتاب ها دیده اید! نیوزلند، کشوری است که در آب های اقیانوس آرام و در نزدیکی استرالیا واقع شده است. کشور نیوزلند، وسعت بسیار کمی دارد و از شهرهای مختلف با جمعیت بسیار اندک تشکیل شده است. سفر به نیوزلند در تمام فصل های سال، لذت بخش و دلنشین است و اگر قصد دارید لحظات رویایی را برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می کنیم این کشور را برای گردشگری انتخاب کنید.

مردم کشور نیوزلند به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین در سفر به نیوزلند، آشنایی مختصر به زبان خارجی می تواند مفید باشد. این کشور از شهرهای مهمی نظیر ولینگتون، هامیلتون، آوکلند، تائورانکا، هاستینگز، نلسون، اینورکارگیل و … تشکیل شده که جمعیت های متفاوتی در آن ها ساکن هستند.

سفر به نیوزلند در سال های اخیر، یکی از روش های مهاجرت به این کشور است. بسیاری از افراد با توجه به حرفه، مهارت و تخصص علمی خود متقاضی مهاجرت به نیوزلند هستند. تحصیل در دانشگاه های این کشور نیز طرفداران خاص خود را دارد. البته باید دقت کرد که اقتصاد این کشور بر پایه دو صنعت بزرگ کشاورزی و دامپروری استوار است.

 

بهترین زمان سفر به نیوزلند

سفر به نیوزلند در تمام فصل های سال، جذابیت خاص خود را دارد. این کشور از مناطق کوهستانی زیادی تشکیل شده است که می تواند مکان مناسبی برای تفریح و گردش توریست ها باشد. گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند می توانند از سواحل بسیار زیبای نیوزلند لذت ببرند، در آب های ساحل شنا کنند و یا در منظره های کوهستانی قدم بزنند و از منظره های طبیعت لذت ببرند.

آب و هوای نیوزلند تحت تأثیر آب و هوای اقیانوس آرام، معتدل است. شرایط آب و هوایی این کشور در هیچ نقطه آن، سخت و طاقت فرسا نیست؛ دمای هوا در فصل زمستان در نیوزلند در حدود 10 درجه ثبت شده است که برای تفریح، بسیار خنک و مطبوع می باشد. سفر به نیوزلند در پاییز، زمستان، بهار و تابستان، بهترین فرصت برای تماشای طبیعت بکر و بی نظیر اقیانوسی است.

سفر به نیوزلند

سفر به نیوزلند

جاذبه های گردشگری نیوزلند

یکی از دلایلی که هر ساله تعداد قابل توجهی توریست و گردشگر را به سمت آب های اقیانوس آرام در نزدیکی استرالیا می کشاند، جاذبه های گردشگری نیوزلند هستند. مکان های دیدنی نیوزلند، چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره می کند. یکی از جاذبه های گردشگری نیوزلند، پارک ملی آبِل تاسمان (Abel Tasman) است؛ این پارک ملی در شمالی ترین نقطه جزیره نیوزلند واقع شده است و دسترسی به آن از طریق هواپیماهای گردشگری یا قایق امکان پذیر می باشد.

مناظره ساحل و کوهستانی این منطقه شما را به دنیایی فراتر از کتاب ها و افسانه خواهد برد؛ اگر به این پارک سفر کنید می توانید در منظره های طبیعی آن قدم بزنید، در آب های ساحلی شنا کنید و یا گونه های نادر جانوری را از نزدیک تماشا نمایید.

یکی دیگر از مکان های دیدنی نیوزلند در جنوبی ترین قسمت این کشور قرار دارد و با نام شهر کایکورا (Kaikoura) شناخته می شود. در سفر به نیوزلند می توانید به سمت شهر ساحلی کایکورا حرکت کنید و در سواحل آن، جانورانی همچون وال های دریایی، دلفین ها، فُک ها و خرچنگ ها را تماشا کنید. طعم لذیذ و متفاوت غذاهای دریایی در رستوران های این شهر، بی شک برایتان خاطره انگیز خواهد بود.

اشتراک وِیژه سایت

اشتراک وِیژه سایت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *