رپورتاژ آگهی صنعتی؛ بهترین درب های ساختمانی

طراحی درب ورودی برای ساختمان های کوچک

یکی از چالش های مهم برای افرادی که در ساختمان های کوچک زندگی می کنند این است که درب ورودی ساختمان خود را چگونه تعیین کنند که هم برای آنها مقرون به صرفه باشد و هم نمای جذاب و زیبایی را در بیرون از ساختمان ایجاد کند.

پروژه های طراحی دکوراسیون خارجی ساختمان با ایده های الهام بخش و طرح های جذاب در دسترس هستند. اگرچه بسیاری از ایده های طراحی درب ورودی ساختمان برای مکان های بزرگتر و درب های لوکس ارائه شده است اما ساختمان هایی که ورودی کوچک دارند نیز می توانند از ایده ها به شیوه های متفاوت بهره مند شوند.

طرح های کلاسیک، طرح های مدرن، طراحی درب ورودی به شیوه درب های قدیمی، درب های روستایی یا مناطق ساحلی با اندکی خلاقیت قابل اجرا برای ساختمان های کوچک هستند. با یک نگاه مختصر به نمای بیرون ساختمان و بررسی طرح های موجود به راحتی می توانید درب ورودی ساختمان خود را هرچند کوچک، طراحی کنید.

تعرفه های تولید محتوای تخصصی صنعتی و رپورتاژ آگهی را از اینجا دریافت کنید….

درب ساختمانی

درب ساختمانی


نکاتی در مورد طراحی
درب ورودی ساختمان های کوچک

طراحی درب ورودی

  • برای ساختمان هایی که درب ورودی کوچک تر دارند یک ایده جذاب این است که دیوارهای اطراف درب را با سنگ های دکوراتیو تزیین کنید.
  • برای ورودی ساختمان های کوچک می توانید از مواد مقاوم مانند فلزات، آلیاژهای فولادی و یا ترکیبی از این دو استفاده کنید.
  • برای ساختمان هایی که نمای بیرونی به یک ساختمان دو طبقه شباهت دارد از عناصری استفاده کنید که در طبقه همکف و طبقه اول با یکدیگر سازگار باشند.
  • برای درب ورودی ساختمان های کوچک می توانید از پلکان های کوتاه تر با شیب مناسب استفاده کنید.
    اگر فضای کافی در دسترس دارید اما عرض درب های ساختمانی در قسمت ورودی کوچک تر است می توانید دکوراسیون و ساخت درب را به صورت عمودی و در ارتفاع مشخص افزایش دهید. دیوار چوبی که تا ارتفاع مشخص بالا رفته است برای درب های کوچک می تواند جذاب باشد.
  • برای زیبا سازی درب ورودی ساختمان از یک باغچه کوچک استفاده کنید. اگر چه درب ساختمانی، اندازه کوچکی دارد اما یک فضای سبز، دلنشین و زیبا می تواند احساس فوق ‌العاده ‌ای در بیننده ایجاد کند. اگر امکان دارد می توانید یک آبنمای کوچک و جذاب با سنگ ریزه های رنگی نیز در فضای سبز در جلوی خانه استفاده کنید.
  • اگر فضای کافی برای طراحی یک فضای سبز در ورودی ساختمان در اختیار ندارید می توانید این فضای سبز را به صورت گلدان های گل به صورت عمودی اجرا کنید. برای این کار استفاده از استند گل به صورت عمودی یا دیوارکوب ها یا قفسه های چوبی به صورت عمودی که بر روی دیوار نصب کرده اید امکان پذیر است. در اجرای این مدل طراحی درب ورودی ساختمان، تنوع رنگ می تواند نمای بیرونی ساختمان را دوچندان کند.
  • اگر به فضای سبز، گلها و گیاهان علاقه‌ای ندارید از سایر عناصر طراحی نمای خارجی ساختمان برای زیباسازی درب ورودی می توانید استفاده کنید. یک سایه بان که برای ورودی یک ساختمان قرار می دهید، بسیار زیبا خواهد بود. در این حالت می توانید از یک پادری زیبا نیز استفاده کنید.
  • ترکیب فلز و سنگ برای درب ورودی ساختمان ها یک ایده جذاب و مدرن است. سنگ های دکوراتیو در رنگ های مختلف در دسترس هستند و فلزات نیز با مقاومت بالا قابل نصب در نمای خارجی ساختمان هستند. ترکیب این دو مورد، یک ایده جذاب شیک و چشم نواز است.
  • اگر نمای خارجی ساختمان به رنگ روشن یا سفید طراحی شده است، برای درب ورودی ساختمان از رنگ های تیره استفاده کنید.
  • برخی از افراد تمایل دارند درب های ورودی ساختمان خود را رنگ آمیزی کنند. سعی کنید رنگ درب با دیوارهای اطراف آن هماهنگ باشد.
  • اگر برای شما امکان پذیر است از آبنمای داخل دیوار در نزدیکی درب ورودی ساختمان استفاده کنید. در این مورد پیشنهاد می کنیم به نورپردازی توجه بیشتری داشته باشید.
  • از تمام عناصر طراحی دکوراسیون نظیر اکسسوری، گلدان ها، چمن مصنوعی، نورپردازی، سنگ های رنگی و غیره می توانید برای زیباتر شدن این قسمت بهره بگیرید.

رپورتاژ آگهی

نکاتی که باید در مورد نصب درب های ساختمانی بدانید

اگر به دنبال تعمیر یا تعویض درب های ساختمانی هستید، نکاتی را در این مطلب بیان می‌کنیم که برای شما قطعاً مفید خواهد بود؛ تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد انواع درب، چهارچوب و نکات مهم در نصب آن ها به دست بیاورید…

اولین ایده که برای تعویض درب های یک ساختمان در یک قسمت مشخص به ذهن فرد می رسد این است که لنگه درب را از چهارچوب خارج کند، قسمت های فرسوده شده را دور بیندازد و تجهیزات جدید را جایگزین کند؛ این مسئله شاید در نگاه اول، ساده باشد اما اگر در هنگام نصب درب های ساختمانی به نکات فنی و بسیار دقیق توجه نشود، عملیات نصب با شکست روبرو خواهد شد.

در حال حاضر انواع درب ساختمانی در بازار وجود دارند که از جنس های مختلف و در ابعاد متفاوت تولید می شوند؛ کوچکترین اشتباه در خرید تجهیزات یا درب برای نصب در ساختمان، نه تنها هزینه و بودجه مالی را به هدر می‌دهد، بلکه موجب نقص در نصب درب ها خواهد شد. به همین دلیل، توجه به مهمترین نکات که در ادامه مطلب به آن اشاره می شود، ضرورت دارد.

تولید محتوای صنعتی

تولید محتوای صنعتی

 

ظریف ترین نکات برای نصب درب ساختمان

نصب انواع درب های ساختمانی از لحاظ نصب درب های جدید و تعویض درب های قدیمی مورد توجه قرار  می گیرند.

1-نصب درب ساختمانی جدید: نصب درب ساختمانی جدید برای مواردی که برای اولین بار قرار است یک درب در محل نصب شود، تعریف می شود. در هنگام انتخاب یک درب مناسب برای ساختمان در قسمت ورودی یا قسمت های داخلی ساختمان، ابتدا ابعاد و اندازه های چهارچوب درب، اندازه گیری شده و سپس جنس درب بر اساس سلیقه مشتری و نظر فروشنده انتخاب می شود. خرید درب برای نصب در قسمت ورودی ساختمان از نظر امنیت و زیبایی حائز اهمیت است؛ اما درب هایی که در قسمت های داخل ساختمان نصب می شوند، بیشتر جنبه دکوراتیو و تزئینی داشته و باید با هارمونی داخل ساختمان هماهنگ باشند.

2- تعویض درب های قدیمی: زمانی که مدت زیادی از کارکرد درب های ساختمانی در ساختمان می‌گذرد ممکن است برخی از قسمت ها دچار تخریب شده و یا ظاهر نامناسب داشته باشند، به این ترتیب، زمانی که رنگ آمیزی درب نتواند جلوه مناسبی برای ساختمان ایجاد کند باید نسبت به تعویض درب ها و نصب درب جدید اقدام کرد. برای این کار، نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرند شامل اندازه گیری چارچوب ها، اندازه گیری مکان دقیق قرار گرفتن لولای درب، فاصله درب از پایین چهارچوب نزدیک به زمین، نحوه باز و بسته شدن درب در چهارچوب قدیمی و ارتفاع درب می باشند.

*** نکته مهمی که در هر دو مورد نصب درب های ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگر نصب درب های جدید مورد نظر باشد، هنوز چهار چوب به طور کامل در محل ثابت نشده است؛ بنابراین امکان تغییر آن در راستای تغییر درب ها وجود دارد؛ اما در حالتی که قرار است درب ساختمانی تعویض شود، چهارچوب قبلاً در مکان نصب شده است، بنابراین درب جدید باید از نظر جنس ابعاد و اندازه با چهارچوب هماهنگ باشد؛ در غیر این صورت در باز و بسته شدن درب، اختلال ایجاد خواهد شد.

فرآیند نصب درب های ساختمانی و تعمیر درب های قدیمی تر با توجه به مدل درب متفاوت است. انواع درب های کشویی، درب های لولایی، درب های تاشو، درب  اتوماتیک، درب اتوماتیک پارکینگ و درب های چوبی داخل ساختمان به شیوه متفاوت در محل نصب می شوند.

هر یک از این درب ها تجهیزات و لوازم خاصی را نیاز دارند بنابراین توجه به ریزترین جزئیات هنگام نصب انواع درب های ساختمانی اهمیت دارد.

تجهیزات و لوازمی که برای نصب درب های ریلی یا کشویی استفاده می شود با تجهیزات مورد نیاز برای نصب درب های ریموت دار متفاوت است و این عوامل در قیمت درب ساختمانی نیز تاثیرگذار می ‌باشد.

اشتراک وِیژه سایت

اشتراک وِیژه سایت

 

اطلاعات شرکت آذر فلز پایون – تولید کننده درب فلزی

دفتر فروش و نمایشگاه دائمی تبریز : تبریز – میدان بسیج – نرسیده به ورودی مرزداران – درب فلزی پایون

شماره تماس دفتر فروش :  ۹۱۰۱۵۰۳۰ (۰۴۱)

ساعات کاری دفتر فروش : ۰۹:۰۰-۱۷:۳۰

شماره تماس کارخانه : ۳۴۲۱۴۰۷۰-۳۴۲۱۷۱۹۸ (۰۴۱)

شماره فکس کارخانه : ۳۴۲۰۴۵۳۴ (۰۴۱)

ایمیل : info@ metaldoorart.com

وبسایت: https://www.metaldoorart.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *