تولید محتوا برای سایت گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری؛ راهکارهای موفقیت در تولید محتوای گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری؛ آنچه فریلنسرهای محتوای سایت به آن نیاز دارند

تولید محتوا برای سایت گردشگری در حقیقت، نوشتن مطالبی درباره سفر آژانس های مسافرتی و گردشگری است.

زمانی که صحبت از صنعت توریسم و گردشگری به میان می آید، شما به عنوان نویسنده محتوا می توانید با هر ظرفیتی که در اختیار دارید، کار کنید.

نوشته های شما به افراد و مخاطبین کسب و کارها نشان داده می شود. همچنین اگر محتوای شما غنی و تاثیرگذار باشد، می تواند در ایجاد روابط میان مشتری و ارائه دهنده خدمات گردشگری بسیار مثبت عمل کند.

جهانگردی، گردشگری، سفر، مهاجرت و اقامت، جذابترین و محبوب ترین حوزه‌های توریسم هستند، بنابراین اگر بخواهید تولید محتوا برای سایت گردشگری را با ظرافت دقیق، آغاز و پیگیری کنید، باید به این حوزه ها مسلط باشید.

اگر به اطراف خود نگاه کنید، آژانس های گردشگری را مشاهده می کنید که خدمات مسافرت را به افراد ارائه می دهند. در تمام جهان، شرکت‌های گردشگری وجود دارند.

همچنین می توانید با نگاهی ساده، وب سایت های متعددی را پیدا کنید که این خدمات را ارائه می دهند.

به طور مثال، کافیست یک عبارت در حوزه سفر و گردشگری را در موتور جستجوگر گوگل وارد کنید و شاهد باشید که نتایج چگونه شما را شگفت زده می کنند.

به طور مثال می توانید راهنمای سفر به گرجستان یا راهنمای سفر به ایتالیا را جستجو کنید و به وب سایت هایی دسترسی داشته باشید که این خدمات را ارائه می دهند.

به عبارت ساده‌تر می خواهیم بگوییم اگر قرار است یک وب سایت آژانس مسافرتی یا یک کسب و کار آنلاین در حوزه گردشگری و توریسم در فضای اینترنت دیده شود، باید تولید محتوا برای سایت گردشگری در مورد آن، قوی و حرفه ای انجام شده باشد.

در ادامه این مطلب، قصد داریم به مقوله تولید محتوای تخصصی سایت گردشگری بپردازیم؛ به گونه ای که بتوانند فروش محصول یا خدماتی در این حوزه را افزایش دهد.

تولید محتوا برای سایت گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری

 

*نوشتن رپورتاژ آگهی، نوعی محتوا نویسی حرفه‌ای محسوب می‌شود.

وب سایت های گردشگری برای اینکه خدمات خود را به هزاران مخاطب معرفی کنند، نیاز دارند که در یک بستر تبلیغاتی موثر دیده شوند.

در مقاله تخصصی با عنوان “چرا آژانس های مسافرتی به پورتاژ آگهی گردشگری نیاز دارند به طور مفصل در این باره صحبت کرده ایم.

 

 مهارت نویسندگی تولید محتوا برای سایت گردشگری

نویسنده هایی که قرار است در محتوانویسی برای سایت گردشگری فعالیت کنند باید ذوق و خلاقیت در نوشته های خود را داشته باشند، همچنین آشنایی با بازاریابی محتوا و اصول سئو در محتوا اهمیت زیادی دارد.

فردی که در حوزه تولید محتوا برای سایت گردشگری فعالیت می‌کند باید تمرکز ویژه‌ای روی یک مورد محتوای منحصر به فرد داشته باشد.

محتوای تولید شده باید به قدری جذاب باشد که بازدید کنندگان و مخاطبان تجارت را افزایش دهد. یک محتوای اختصاصی می تواند بازدید از یک صفحه وب سایت را دوچندان کند.

یکی از مهمترین مهارت های نویسندگی محتوا برای سایت گردشگری، آشنایی به ترجمه انگلیسی به فارسی است.

تسلط به ترجمه انگلیسی به فارسی موجب می‌شود یک نویسنده بتواند منابع خارجی گردشگری را به دقت بررسی کرده و یک محتوای عالی بنویسد.

سبک هر نویسنده در تولید محتوا برای سایت گردشگری متفاوت است. یک دسته از افراد، نوشتن محاوره ای را دوست دارند و برخی دیگر سبک رسمی را می پسندند.

اینکه شما از چه سبک نوشتاری و نگارشی برای محتوای تخصصی سایت گردشگری استفاده کنید، بسته به سلیقه خودتان و کارفرما تغییر می کند.

در قسمت های بعدی همین مطلب، عنوان های جذاب برای تولید محتوای سایت گردشگری را به شما معرفی می کنیم.

تولید محتوا برای سایت گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری

 

ایده های شگفت انگیز در تولید محتوا برای سایت گردشگری

در دوره ای که عصر دیجیتال نامیده می شود، به جرأت می‌توان گفت که وبلاگ نویسی و تولید محتوا برای سایت گردشگری به شدت در فضای بازاریابی آنلاین و توسعه در حال گسترش است.

این نوع ابزارها به کسب و کارها و تجارت آنلاین کمک می کند تا نهایت سودآوری را داشته باشند.

تولید محتوای سایت گردشگری و وبلاگ نویسی در این حوزه از طریق سایت ثابت یا شبکه های اجتماعی می‌تواند فروش و محبوبیت را در راستای یکدیگر افزایش دهد.

هر روز شاهد آن هستیم که بسیاری از وب سایت های حوزه گردشگری افرادی را استخدام می کنند که تولید محتوای تخصصی برای آنها انجام دهند. محتواهایی که الهام بخش، ارزشمند و قابل اشتراک گذاری باشند.

این دقیقاً بزرگترین نیاز هر صنعت تولید محتوای سایت گردشگری است. بنابراین داشتن دانش تخصصی، یک ضرورت به شمار می رود.

وبلاگ نویسی یا تولید محتوای تخصصی گردشگری، روشی جالب برای بیان خلاقیت و شخصیت یک کسب و کار در این حوزه به شمار می رود.

در صنعت گردشگری و سفر، همیشه چیزی برای نوشتن وجود دارد. مخاطبان همیشه به دنبال این هستند که دنیای ناشناخته را کشف کنند و با جاهای دیدنی جهان آشنا شوند و حتی بتوانند سفر مجازی داشته باشند.

در جایگاه نویسنده ای که در تولید محتوا برای سایت گردشگری، تخصص و تجربه کافی داریم، به شما توصیه می کنیم که ایده های جذاب در این حوزه را دنبال کنید.

به همین جهت تصمیم گرفته این قسمت، شگفت انگیزترین ایده های تولید محتوای سایت گردشگری را به صورت دسته بندی شده به شما معرفی کنیم.

تولید محتوا برای سایت گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری

 

1- سفرهای ماجراجویانه شخصی

یکی از ایده های تولید محتوا برای سایت گردشگری، استفاده از تجربه های شخصی در سفرهای ماجراجویانه است. هم به صورت شخصی می توانید در این حوزه بنویسید، هم می توانید از تجربه افرادی که در این سفرهای ماجراجویانه داشته اند کمک بگیرید.


2- تولید محتوا برای ارزیابی مکان ها

برای تولید محتوای تخصصی سایت گردشگری می توانید مکان ها و مقصد های گردشگری را بررسی کنید. به مثال های زیر توجه داشته باشید:

  • 25 مکان دیدنی که باید در بروکسل از آنها دیدن کنید
  • بهترین رستوران های پاریس را بشناسید
  • جاذبه های گردشگری برای خانواده ها در بانکوک
  • سفر به پوکت یا سفر به بالی؟ کدام یک را ترجیح می دهید
  • بازدید از اوکلند متناسب با بودجه مالی


3- تهیه فهرست ها

جذاب ترین و پرمخاطب ترین تولید محتوا برای سایت گردشگری، محتواهایی هستند که فهرست ها را ارائه می دهند. شما با خلاقیت و جستجوی پیشرفته می توانید نمونه ای از این محتواها را به راحتی تهیه کنید و شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشید. در این مورد نیز مثال‌های زیر را دقت کنید:

  • 100 کشور امن در جهان
  • 17 مکان در آفریقای جنوبی که باید از آن بازدید کنید
  • 50 بهترین مکان برای گشت و گذار در جهان
  • 20ایده برای اینکه سفری ارزان داشته باشید


4- محتواهای مربوط به تصاویر

یکی دیگر از ایده های تولید محتوای سایت گردشگری، تهیه عکس های دیجیتال و گالری عکس از تمام جهان است. این مدل تولید محتوا مورد علاقه مخاطبان وب سایت ها قرار دارد.

مثلاً تصور کنید شما جاذبه های گردشگری روسیه را در قالب یک تصویر خبری، گزارش تصویری کامل به مخاطب ارائه می دهید. در این مورد نیز به مثال زیر دقت کنید:

  • 80 عکس جذاب از سراسر جهان
  • زیباترین عکس های سافاری که گرفته شده است
  • 16 عکس هایی از جاذبه های گردشگری ژاپن


5- تولید محتوا برای هدایت کاربر به محصول یا خدمات

یکی دیگر از شیوه های تولید محتوا برای سایت گردشگری که بسیار توصیه شده است پست های راهنمایی هستند. پستهای هدایت کننده یا راهنما در سایت گردشگری به مطالبی گفته می‌شود که خواننده را به مرحله بعدی هدایت می کند.

در این حالت پس از آن که یک مطلب مورد توجه کاربر و خواننده قرار گرفت، تشویق می شود به برنامه سفر مراجعه کند، محصولی را خریداری کند یا برای رزرو هتل – رزرو بلیط تور گردشگری یا سایر خدمات اقدام نماید.

هدایت برای برنامه‌ریزی در فهرست همین تولید محتوا قرار می گیرد. همچنین خدمات بیمه مسافرتی و دریافت ویزای سفر به مناطق مختلف نیز جزو تولید محتوای راهنما هستند.


6- مرحله به مرحله

یکی دیگر از ایده های تولید محتوا برای سایت گردشگری، محتواهای مرحله به مرحله یا گام به گام هستند. در این خصوص عناوین مشابهی را خوانده اید؛ به مثال های زیر دقت کنید:

  • ۶ قدم برای رزرو تور گردشگری- گردش در حوزه مدیترانه
  • راهنمای گام به گام سفر انفرادی به هندوستان
  • مراحل برنامه ریزی برای سفرهای خارجی
  • راهنمای کامل برای بستن چمدان در سفرهای خارجی


7-
  محتواهایی با مفهوم “چگونه؟”

یکی دیگر از ایده های پرطرفدار تولید محتوای سایت گردشگری، محتواهایی هستند که چگونگی یک کار را توضیح می دهند به مثال زیر دقت کنید:

  • چگونه با قطار به هندوستان سفر کنیم؟
  • چگونه بیشترین وقت خود را در کشورهای اروپایی مدیریت کنیم؟
  • چگونه سفرهایارزان قیمت به اروپا را پیدا کنیم؟


8- محتواهای چک لیست

برای تولید محتوای سایت گردشگری حتماً به محتواهای چک لیست احتیاج خواهید داشت به مثال های زیر دقت کنید:

  • 10لوازم که همه مسافران در سفر اول خود، فراموش می کنند
  • 5 موردی که باید در بیمه نامه سفر در نظر داشته باشید
  • لیست تهیه لوازم شخصی برای داخل چمدان
  • 3 نکته اصلی برای سفرهای هوایی باید آنها را رعایت کنید

 

9- محتواهای زمان دار

برای تولید محتوای تخصصی سایت گردشگری شاید نیاز داشته باشید برخی محتواهایی را تولید کنید که به زمان یا یک مکان خاص اشاره دارد؛ نمونه های زیر بهترین راهنما برای شما خواهند بود:

  • بهترین برنامه سفر برای ۲۴ ساعت در مادرید
  • چگونه آخر هفته را در روم سپری کنید؟
  • دو هفته اقامت در فرانسه


10-
 محتواهای مزایا و معایب

در مورد این محتوا به مثال های زیر دقت کنید:

  • جوانب مثبت و منفی سفرهای دریایی
  • مزایا و معایب مسافرت کردن با کودکان


11- محتواهایی که “اسرار و رمز و رازها” را معرفی می کند

نوشتن درباره اسرار و رموز گردشگری، ایده هایی جذاب در تولید محتوا برای سایت گردشگری هستند؛ به طور مثال “۶ راه برای دریافت پرواز های ارزان قیمت” یا “شگفت انگیزترین مکان های جهان”، نمونه ای از این محتواها هستند.


12- توصیه های قبل از سفر درباره فرهنگ کشورها

در تولید محتوای تخصصی سایت گردشگری می‌توانید به نکات فرهنگی کشورهای مختلف پردازید؛ به مثال های زیر توجه کنید:

  • کارهایی که باید قبل از بازدید از ایتالیا بدانید
  • مطالبی که در مورد برزیل هنوز نمی دانید؟
  • چرا “جشنواره هولی” هندوها در تقویم اهمیت دارد؟


13- محتواهای مربوط به غذاهای جهان

زیباترین و پر مخاطب ترین محتواهای سایت گردشگری را می توانید در مورد غذاها و خوراکی های کشورهای جهان تهیه کنید؛ به طور مثال مطلبی در مورد بستنی نیوزیلند، غذاهای هندی یا مطالبی در مورد خوراکی مخصوص کره جنوبی، کیمچی یا خوراکی‌ های  مخصوص با طعم  تند و تیز بنویسید.


14- خواندنی ها و مطالب جالب

در این مورد نیز موضوعات گسترده‌ای در سراسر وب وجود دارد؛ مثال های زیر را دقت کنید:

  • 10 واقعیتی که درباره شهر پاریس نمی دانید
  • 15 مکانی که در اندونزی یاد می گیرید
  • 6واقعیت باورنکردنی درباره جنگل های بارانی آمازون

15- نوشتن درباره داستان های واقعی

16- تولید محتوا برای سایت گردشگری درباره اخبار و وقایع حوزه توریسم در جهان ( برگزاری جشنواره ها و فستیوال ها و غیره)

17- تولید محتوا درباره مقالات تحقیقاتی حوزه گردشگری

18- نوشتن درباره قوانین رانندگی یا سیستم‌های حمل و نقل در کشورها

19- بررسی نظرات ارائه شده درباره سفرهای مختلف ( مهمترین دلایل انتخاب سفر به بالی در فصل تابستان)

20-  بررسی شرایط مهاجرتی یا اقامتی

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

**اگر همچنان علاقه مند هستید برای وب سایت های گردشگری و مسافرتی مطلب بنویسید، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و مناسب ترین محتواها را آماده کنید.

در محصول آموزش نویسندگی محتوای وب سایت که به صورت تخصصی تهیه شده است می‌توانید سبک جدیدی از محتوانویسی را یاد بگیرید.

این آموزش، کاملاً تخصصی بوده و توسط “کافه محتوا تهیه شده است. همانند این آموزش در هیچ وب سایتی وجود ندارد و منحصراً برای همکاری با این مرکز به کاربران عزیز ارائه می شود.


جزئیات بیشتر درباره این محصول را که در قالب کتاب الکترونیکی است می توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

آموزش تولید محتوا - استخدام تولید محتوا

آموزش تولید محتوا – استخدام تولید محتوا

**پس از خرید، شما را پشتیبانی می‌کنیم و در صورتی که محتواهای شما به تایید ما برسد، سفارش کار به شما داده می شود.

یک فرصت استثنایی برای کسب درآمد به صورت مستقل

آموزش تنها یک ادعا نیست!

به اثبات رسیده است!

جزئیات بیشتر مطالعه کنید…..

آموزش تولید محتوا - استخدام تولید محتوا

آموزش تولید محتوا – استخدام تولید محتوا

 

در تولید محتوا سایت گردشگری مفید باشید

اگر هدف شما از تولید محتوا برای سایت گردشگری، فروش محصولات یا تورهای مسافرتی است، باید اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان آن قرار دهید و مزایای هر تور گردشگری را بیان کنید. زمینه‌ای را فراهم کنید که  اطلاعات شما توسط کاربر به اشتراک گذاشته شود.

به طور مثال می توانید پیشنهادهای تور لحظه آخری یا تورهای مسافرتی اروپا ویژه ایام سال نو میلادی را به آنها پیشنهاد بدهید.

اگر در تولید محتوا از عکس های جذاب از سراسر اینترنت استفاده کنید، تاثیر زیادی در مخاطب تان می گذارید.

تولید محتوای تخصصی سایت گردشگری، بهترین فرصت برای برندسازی و شهرت است. هرچه محتوای شما قابل اعتماد تر و شخصی تر باشد، مخاطب، شما را بهتر قبول می کند. همچنان کیفیت محتواها اهمیت می دهند.

سعی کنید بهترین و به روزترین ایده های تولید محتوای گردشگری را بشناسید و در جای مناسب از آن استفاده کنید.

تولید محتوا برای سایت گردشگری

تولید محتوا برای سایت گردشگری

 

برخی از پیشنهادهای تولید محتوا برای سایت گردشگری که بهتر است بدانید

  • جاذبه های گردشگری استونی و مکان هایی که باید ببینید

  • ۱۱ تا از بهترین فعالیته ها که می توانید در آفریقای جنوبی انجام دهید

  • ۱۸ مرحله ساده برای برنامه ریزی هنگام سفر

  • چگونه در سال ۲۰۲۰ سفر کنیم

  • یادگیری زبان انگلیسی در تایلند

  • 4 روز هیجان انگیز در کیپ تاون

  • چگونه متناسب با بودبه مالی خود تاجیکستان را بگردیم

  • 5 هتل برتر در شهر مکزیکوسیتی

  • سفر هیجان انگیز به همسر

  • با هتل های شهر بوستون آشنا شوید

  • ۷ تا از بهترین هتل های مونترال


 سخن پایانی

تولید محتوا برای سایت گردشگری کار چندان ساده‌ای نیست. شما باید به حوزه‌های گردشگری، ترجمه انگلیسی، آداب و رسوم کشور های جهان، مهمترین موضوعات سفر و توریسم آشنایی داشته باشید.

همچنین باید مهارت های نگارش فارسی و اصول سئو برای یک محتوای عالی را بدانید. پس از آنکه این مهارت ها را یاد گرفتید می تواند شروع به نوشتن کنید.

سفر به چین

 

منابع:

https://greatleapstudios.com/travel-writer/

https://www.travelcontentcollective.com/2017/11/27/blog-post-ideas-for-travel-companies/

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *