تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

زیباترین جاذبه‌های گردشگری هلند را بشناسید.

هلند، کشوری دیدنی در شمال غربی اروپا است که همه ساله و بخصوص در فصل بهار، گردشگران بسیاری از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند. هلند که به سرزمین گل‌های لاله معروف است، پیش از هر چیز به زیبایی‌های طبیعی و شگفت‌انگیز خود شهرت دارد.

سیاست سفارتخانه ‌های این کشور درباره اعطای ویزای توریستی کمی سختگیرانه است؛ چرا که دولت این کشور به تعداد کمتر توریست با کیفیت بالا تمایل دارد و از نظر امکانات توریستی نیز بر همین منوال رفتار کرده است.

به همین خاطر تورهای هلند از تورهای اروپایی دیگر کمی گران‌تر است و از سویی، کیفیت این تورها به شکل مشخصی متفاوت است. جاذبه‌های گردشگری هلند موضوع این مقاله کوتاه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

بهترین موضوعات تولید محتوای گردشگری را از این قسمت بخوانید

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری هلند

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

 

جاذبه‌ های گردشگری هلند به چندین دسته مختلف تقسیم می‌شوند که از پارک‌های ملی، باغ‌ها، موزه‌ها و کلیساها و… تشکیل می‌شوند و برگزیدن چند نمونه از هزاران نمونه مشابه به شدت دشوار است؛ با این حال در این مقاله کوتاه سعی می‌کنیم مشهورترین هر یک را به شما معرفی نماییم:

1-کانال آبی آمستردام:

گذرگاه آبی آمستردام مانند رودخانه‌ای از تمام شهر عبور می‌کند و شما می‌توانید به کمک یک قایق کرایه‌ای تمام بافت تاریخی شهر را از درون این رودخانه زیبا ببینید. مناظر زیبای اطراف این گذرگاه و پل‌های خاص آن که با گل‌های زیبا تزئین می‌شوند، برای گردشگران یک خاطره به یاد ماندنی را می‌سازند.

2-باغ کان‌اِناف اروپا:

باغ ملی (Keukenhof) در شهر لیسه هلند، باغی در مساحت 70 هکتار است که بزرگ‌ترین باغ گل اروپا محسوب می‌شود و شما می‌توانید به هر شکل و با هر رنگی، گل‌های مختلف و زیبایی را در آن ببینید. برای کسانی که عاشق چنین مناظری هستند باید این وعده را بدهیم که زیباترین چشم انداز عمر خود را در این باغ خواهند دید.

3-کلیسای گلوت کرک:

کلیسای گلوت کرک (Grote Kerk) در شهر لاهه هلند، کلیسایی تاریخی است که قدمت آن به قرن 13 میلادی باز می‌گردد و با نمای آجری و ساختار قدیمی خود، شکوه و زیبایی دیدنی به منطقه می‌بخشد. دلیل شهرت این کلیسا این است که برج ناقوس آن بلندترین برج کلیسایی هلند بوده و محل غسل تعمید پادشاه ویلیام‌ ‌الکساندر و بسیاری از اعضای خاندان سلطنتی نیز بوده است.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

4-موزه ملی هلند:

موزه ملی هلند واقع در آمستردام معروف‌ترین موزه این کشور است که شامل 7 میلیون قطعه تاریخی ارزشمند، هزاران نقاشی مشهور و یک کتابخانه ارزنده با 35 هزار جلد کتاب خطی و چاپی است.

5-پارک ملی هوخه فیلووه:

پارک ملی حیات وحش هوخه فیلووه (Hoge Veluwe National Park) یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری هلند است که مجموعه‌ای کامل از یک اکوسیستم گیاهی و جانوری را شامل می‌شود. جانورانی مانند گوزن و آهو و انواع مختلفی از پرندگان در این پارک زندگی می‌کنند. این پارک ملی منطقه‌ای حفاظت شده و طبیعی است که در فصول مختلف، زیبایی‌ خیره کننده طبیعی را به خود می‌گیرد و به خصوص در فصل بهار، دیدنی‌ترین مناظر را ایجاد می‌کند.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، جاذبه‌های گردشگری هلند بسیار متنوع و متعدد هستند و برشمردن همگی آن‌ها در این مطلب نمی‌گنجید. با این حال تلاش کردیم معروف ‌ترین جاذبه‌های این کشور دیدنی را در هر حوزه به شما معرفی نماییم.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری هلند

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط با اقامت، مهاجرت و تحصیل در خارج، محتوای تخصصی منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *