تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای

تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای برای سئو سایت

تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای به بیان و بررسی موضوعاتی اشاره دارد که این صنعت را از تمام جوانب مورد مطالعه قرار می دهد. از کود گلخانه ای گرفته تا سموم شیمیایی، تجهیزات گلخانه ای، مشاوره کاشت محصولات گلخانه ای، اصول صحیح باغبانی در گلخانه و صدها موضوع دیگر از این بحث وجود دارند. برای اینکه وبسایت های تخصصی با موضوعات باغبانی و گلخانه و کشاورزی بتوانند در میان رقبای خود به رتبه بهتری برسند و محصولات و خدمات خود را عرضه کنند، نیاز به تولید محتوای تخصصی سایت دارند.

با ما همراه باشید تا شما را با یک نمونه تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای آشنا سازیم.

نوشتن محتوای متنی

چطور یک محتوای متنی سئو شده بنویسیم که در گوگل سریع رتبه بگیرد؟

چطور یک محتوای متنی سئو شده بنویسیم که در گوگل سریع رتبه بگیرد؟
آوریل 17, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
تکنیک تولید محتوای آسمان خراش

اهمیت محتوای آسمان خراش برای وبسایت ها چیست؟

اهمیت محتوای آسمان خراش برای وبسایت ها + نکات کاربرد…
آوریل 7, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

کانتنت رایتینگ حرفه ای + چند تکنیک خوب برای نوشتن

کانتنت رایتینگ حرفه ای + چند تکنیک خوب برای نوشتن

کانتنت ر…
آوریل 4, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
هرم بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره هرم بازاریابی محتوایی + استراتژی تولید محتوا

همه چیز درباره هرم بازاریابی محتوایی

هرم بازاریاب…
آوریل 3, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 2024

 

راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 20…
مارس 24, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

خدمات تولید محتوا با 10 تا از سایت های خارجی خوب

خدمات تولید محتوا و ایده یابی محتوانویسی با 10 تا از سایت های خارجی خوب

فوریه 23, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

آیا خرید ملک در قبرس شمالی، روش خوبی برای سرمایه گذاری است؟

آیا خرید ملک در قبرس شمالی، روش خوبی برای سرمایه گذاری ا…
ژانویه 28, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز
پروژه های طرح جابر

طرح جابر دبستان، آینده ای روشن یا هدفی سردرگم؟!

طرح جابر دبستان، آینده ای روشن یا هدفی سردرگم؟!

وقت…
ژانویه 7, 2024/توسط نفیسه تفنگ ساز

 

نمونه تولید محتوا باغبانی و مشاوره کشت گلخانه ای

با رشد بی رویه جمعیت و گسترش منابع آبی و عوامل دیگری مانند فرسایش خاک، کاهش بهره وری کشاورزی و نیاز فراوان مردم به منابع گیاهی ضرورت روش های نوین کشت آبیاری بیشتر حس شده و یکی از مهمترین این روش ها، کشت گلخانه ای و به تبع آن افزایش تقاضا برای ارتباط با بهترین شرکت مشاوره کشت گلخانه ای است.

دستکاری انسان در طبیعت و تولید روز افزون گازهای گلخانه ای موجب ایجاد تغییرات گسترده آب و هوایی شده که نتیجه آن، عدم کنترل انسان روی کشت گیاهان در طبیعت و کاهش محصولات کشاورزی شده است و به دنبال آن نیاز به احداث گلخانه های بیشتر با روش های جدید علمی و به روز دیده می شود. ما سعی داریم بستری را برای ارتباطی آسان با بهترین شرکت مشاوره کشت گلخانه ای فراهم آوریم تا از خدمات مشاوره کشت گلخانه ای به صورت آنلاین  و ارتباط تلفنی بهرمند شوید.

نمونه تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای؛ ضرورت کشت گلخانه ای

در کشت طبیعی، شرایط مورد نیاز گیاه برای برای رشد کافی و مناسب مانند شدت نور، کمینه و بیشینه دمای هوا، میزان رطوبت محیط اغلب بی ثبات و نامتعادل است که مانع رشد مناسب گیاه و حداکثر کارایی در کشت و زمین کشاورزی می شود. برای ایجاد ثبات در شرایط بهینه رشد گیاه یکی از مهمترین روش ها کشت گلخانه ای است.

در گلخانه ها بهتر می توانیم شرایط مورد نیاز گیاه را فراهم کنیم و از همه مهمتر مانع اثرگذاری عوامل مخرب طبیعی مانند طوفان، تگرگ، یخ زدگی و برف و سایر شرایط اقلیمی نامناسب شویم.

برای احداث گلخانه مناسب باید از مشاوره کشت گلخانه ای بهره ببریم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای گیاه مورد نظر فراهم کنیم. کارشناسان مجرب در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین مشاوره کشت گلخانه ای را در اختیار شما قرار می دهند.

نمونه تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای؛ انواع سازه های گلخانه ای

بسته به شرایط اقلیمی محل و نوع محصول که در نظر داریم در گلخانه کشت کنیم، چند نوع سازه گلخانه ای وجود دارد که مختصرا معرفی می کنیم.

1-سازه های تونلی تک واحدی: بیشترین سازه مورد استفاده در کشورمان است که با لوله گالوانیزه یا پلاستیک ساخته می شود و هدر رفت انرژی آن فراوان است و از نظر مشاوره کشت گلخانه است در رده پایین کیفیتی قرار دارد.

2-تونلی پیوسته چند واحدی: از مواد اولیه سازه مورد اشاره در بالا ساخته می شود و کمی پر هزینه تر است ولی دارای تهویه ای مناسب، مطبوع و هدر رفت انرژی بسیار پایینی را دارد.

3- سازه های چوبی: در این نوع سازه گلخانه ای طراحی قدیمی تر است و همین موضوع باعث ایجاد آفت های گیاهی بیشتر می شود و امروزه کاربرد چندانی نداشته و کمتر از این سازه دیده می شود.

4-سازه های شیشه ای: این نوع از اسکلت فلزی با پوشش شیشه ای ساخته شده است و بسیار مقاوم و دارای عمری طولانی است و از از نظر مشاوره کشت گلخانه ای، از بالاترین صرفه جویی در منابع انرژی برخوردار است، اما باید توجه داشت این سازه بسیار پر هزینه است و در کشورمان ایران از آن استقبال چندانی نشده است. سایر انواع گلخانه ها شامل اسپانیایی( طرح گوتیک) فائو ( سیرا کولار)، تونلی ( کرانست) و venlo هم وجود دارند.

تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای

تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای

 

نمونه تولید محتوا باغبانی؛ موارد فنی که هنگام احداث گلخانه باید در نظر گرفت

با دریافت مشاوره کشت گلخانه ای از کارشناسان متخصص، در احداث گلخانه هایی بدون نقص موارد فنی  زیر را حتما ًدر خواهید یافت.

حداقل مساحت مورد نیاز گلخانه و تاسیسات جانبی 3000 متر مربع که باید عمود بر جهت عمومی وزش باد ساخته شود و در کشور ما که محدوده عرض جغرافیایی 27 تا 39 درجه شمالی است، برای استفاده حداکثر از نور خورشید، به ویژه در 6 ماه دوم سال احداث باید شمالی جنوبی انجام شود.

مهمتر از همه برای جلوگیری از آلودگی و آفت زدگی محصولات تولیدی، گلخانه باید فاصله مناسب از صنایع آلوده کننده مانند دامداری های صنعتی و کارخانه هایی مانند سیمان،  پتروشیمی  و …… را داشته باشد. سازه باید تحمل طوفان تا سرعت 120 کیلومتر بر ساعت و بار برف با وزن 50 کیلوگرم بر متر مربع را داشته باشد و پوشش ضد اشعه فرابنفش (V.U)  برای آن ضروری است.

نمونه کارهای تولید محتوای صنعتی کافه محتوا را از این قسمت بخوانید…..

 

نمونه تولید محتوا باغبانی و گلخانه؛ سیستم های مورد نیاز احداث گلخانه

مهندسان و طراحان و سازندگان گلخانه پس از تایید موقعیت مکانی و سازه ای گلخانه تاکید بسیار زیادی در تجهیزات و زیرساخت های فنی گلخانه ای دارند و دریافت مشاوره کشت گلخانه ای اجتناب ناپذیر بوده و لازم و ضروری است. از همراهی و اطلاعات علمی و تخصص در مشاوره گلخانه ای کارشناسان بیشترین بهره را ببرید و از آن برای بالا بردن کارایی و کیفیت و میزان برداشت بیشتر توام با سود بیشتر استفاده کنید.

نمونه تولید محتوا باغبانی و کشت گلخانه ای؛ خرید تجهیزات کنترل دما و سرمایش و گرمایش گلخانه

دما ضمن تاثیر مستقیم بر رشد و بهره وری گیاه در کنترل آفات و عوامل بیماری زا هم نقش مهمی را ایفا میکند و کنترل دقیق آن در فضای گلخانه بسیار مهم است. محدوده دمای مورد نیاز برای اغلب کشت ها، 15 تا 35 درجه سانتیگراد است و باید تجهیزات مناسب برای کنترل دما و وسایل سرد کننده در تابستان مانند کولرهای آبی و هواسازها و تجهیزات گرمایشی مانند بخاری در فصول سرد سال را در اختیار داشته باشیم.

علاوه بر سیستم های خنک کننده از سایر روش ها ماند سایه دهی، رنگ آمیزی پوشش بیرونی گلخانه و روش تبخیری پوشال و پنکه هم استفاده می شود. دریافت مشاوره کشت گلخانه ای به شما کمک می کند بهترین شرایط گرمایش و سرمایش را در محیط گلخانه ای خود تعبیه کنید.

برای سیستم گرمایش هم از هیترهای دمنده با سیستم آب گرم حرارت مرکز، استفاده از شکل های جدید انرژی مانند انرژی خورشیدی و زمین گرمایی و کانال نایلون پخش کننده حرارت در سطح پایین، و مهمتر از همه سیستم هشدار دهنده نوسانات دمایی فضای داخلی گلخانه که نوسانات دمایی را گزارش دهد ضروری است.

نمونه تولید محتوا باغبانی؛ رطوبت نسبی و اتمسفر مورد نیاز گلخانه

بهترین رطوبت برای فضای اغلب گلخانه ها، رطوبتی بالاتر از 75% است. اگر رطوبت کمتر از 75 درصد و دمای محیط نسبتا بالاتر باشد به ریزش میوه ها منجر می شود و در رطوبت و دمای بالاتر امکان آلودگی قارچی در گلخانه افزایش می یابد. از نظر اتمسفر و برای فتوسنتز اغلب گیاهان، غلظت کربن دی اکسید باید در حدود 300 PPM  باشد و هر چه این غلظت بیشتر شود، میزان محصول افزایش خواهد یافت و موارد کمتر از 125 PPM این گاز موجب توقف فعالیت گیاه خواهد شد.

تهویه و هواساز مناسب در گلخانه از ضرورت های مهمی است که مشاور کشت گلخانه ای بر وجود آنها اصرار دارد و اهداف سیستم تهویه گلخانه عبارتند از: مبادله هوا با محیط/ افزایش و تامین کربن دی اکسید لازم برای گیاه/ متعادل نمودن دما و رطوبت نسبی محیط گلخانه.

مشاور کشت گلخانه ای نور مورد نیاز گلخانه را بین 10000 تا 70000 لوکس می داند و حتماً باید میزان نور موجود توسط دستگاه نور سنج اندازه گیری شود. مشاور کشت گلخانه ای به شما بسترهای مناسب برای کشت انواع گیاهان و سیستم آبیاری مورد نیاز گلخانه شما را معرفی می کند تا با کنترل همه این شرایط تولیدات گیاهی شما بیشترین بازده و سود را داشته باشد.

اگر شما هم سایت تخصصی با موضوعات باغبانی، کشاورزی، ملزومات گل و گیاه و حوزه های وابسته دارید، برای افزایش بازدید سایتتون نیاز دارید که محتوای تخصصی آماده کنید. اگر برنامه ریزی مناسبی برای تولید محتوای حرفه ای داشته باشید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

پکیج تولید محتوای تخصصی سایت ما بر اساس نیاز وبسایت ها در طول یک ماه تا سه ماه تنظیم شده است. با اطمینان خاطر می توانید سفارش تولید محتوای سایت را ثبت کنید. تولید محتوا طبق اصول سئو محتوا، قوانین نگارشی و رتبه گیری در گوگل آماده می شود. محتواها تألیفی و ترجمه ای هستند و کیفیت آنها تضمین شده است.

راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی
راهنمای خرید میز مدیریتی
تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *