همه چیز در مورد سفارش ساخت انگشتر طلا

 

سفارش ساخت انگشتر طلا در اصفهان از طریق بهترین طراحان طلا و جواهرات امکان پذیر است. می توانید برای ثبت سفارش با طلا جواهر داماس (09133677049 میرهادی) تماس بگیرید.

همان طور که می دانید جواهراتی نظیر طلا یکی از ارزشمندترین محصولاتی هستند که هر شخص می تواند آن را به دیگران هدیه بدهد، یا حتی برای خود بخرد. حال، زمانی این هدیه زیباتر و ارزشمندتر می شود که آن را به صورت سفارشی، طراحی کنید؛ کاری که سبب می شود طلای مورد نظر از حالت معمول که در انواع طلا فروشی ها قرار دارد، خارج شود.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد طلای سفارشی و سفارش ساخت انگشتر طلا افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ساخت طلای سفارشی

جذابیت و در واقع خاص بودن طلاهای سفارشی سبب شد که امروزه افراد زیادی از این سبک طلا استقبال کنند. به گونه ای که سبب به وجود آمدن هنری به نام تایپوگرافی طلا شده است.

مهم ترین ویژگی طلای سفارشی این است که مطابق با سلیقه هر شخص می باشد. چرا که ابتدا، افراد طرح مورد نظر خود را انتخاب می کنند و سپس آن را به طلاساز نشان می دهند. طلاساز نیز طرح مورد نظر را روی انواع زیورآلات مورد نظر اعم از انگشتر، دستبند، گردنبند یا هر طلایی که مد نظر مشتری است پیاده می کند. به این صورت که طلاساز، با توجه به سلیقه مشتری، شعر، جملات قصار، تصویر، اسم و … را با استفاده از طلا به صورت اختصاصی برای مشتریان، طراحی می کند.

با توجه به اینکه تایپوگرافی طلا در سال های اخیر به شدت در بین مردم مورد استقبال قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد، متخصصین زیادی در زمینه طراحی و ساخت طلاهای سفارشی مشغول به کار شدند.

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، یکی از برجسته ترین و معروف ترین آن ها است. طراحی و ساخت طلا، مطابق با سلیقه مشتری و بر طبق مدل های ژورنالی از مهم ترین شاخصه های این گروه تخصصی می باشد.

این گروه تخصصی به منظور رفاه حال مشتریان و آشنایی بیشتر با سفارشات شان، اقدام به راه اندازی صفحه ای در شبکه های اجتماعی نموده است که با مراجعه به آن می توانید با انواع محصولات این گروه تخصصی آشنا شوید. ما نیز قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی سفارش ساخت انگشتر طلا در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، بپردازیم.

 

اینستاگرام:

@damasgold20

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

مزایای سفارش ساخت انگشتر طلا چیست؟

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

 

سفارش ساخت انگشتر طلا مزیت دیگری هم دارد و آن هم، ساخت طلا بر اساس بودجه است. در واقع افراد می توانند با توجه به بودجه ای که دارند طلای دلخواه خود را داشته باشند. بر این اساس، طلای سفارشی نه تنها یک طلای منحصر به فرد و خاص است، بلکه هزینه ساخت آن هم مطابق با بودجه مشتری است.

در زمان ساخت طلای سفارشی، تمام جزئیات کار، زیر نظر مشتری تعیین می شود. از این رو هر شخصی می تواند با توجه به بودجه خود، مواد اولیه این کار، اندازه و ابعاد طرح را انتخاب کند. به همین دلیل، به راحتی می توان قیمت نهایی اینگونه محصول را کنترل نمود.

این مزایا سبب محبوبیت این نوع طلا در بین مردم شد. از این رو، گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، مفتخر است انواع طلای سفارشی را با بهره گیری از مجرب ترین و چیره دست ترین طراحان و همچنین مشتریان با سلیقه خود، طراحی و به مشتریان عرضه نماید. این گالری تخصصی، شخصی ترین و منحصر به فردترین طلاهای مخصوص به خودتان را طراحی و به شما ارائه می دهد.

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان را از اینجا بخوانید

 

چرا ساخت انگشتر طلا را سفارشی ثبت کنیم؟

بدون شک، بازار طلا و جواهر یکی از متنوع ترین و جذاب ترین بازارهای دنیا است که مملو از زیورآلات چشمگیر می باشد. از انواع دستبند، انگشتر، گوشواره و … در مدل های مختلف گرفته تا مواد اولیه متنوع به کار رفته در این زیورآلات در قیمت و کیفیت های مختلف.

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارین زیورآلات هم در بین خانم ها و هم آقایان، انگشتر طلا است. اما خریداران زیادی هستند، در میان انبوهی از طرح و مدل های مختلف انگشتر طلا، باز هم نمی توانند طرح و مدل مد نظر خود را پیدا کنند و در خرید این طلا، ناکام می مانند. یا اگر موفق به پیدا کردن طلا شدند، دوست دارند تغییری در مدل آن ایجاد کنند تا کاملاً مطابق با سلیقه شان شود.

به همین دلیل، به این نوع افراد، گزینه ای به نام سفارش ساخت طلا پیشنهاد می شود. اصلاً ساخت انگشترهای طلای سفارشی صرفاً به دلیل وجود چنین مشتریانی بود تا این افراد بتوانند طلا، کاملاً مطابق با سلیقه خود و با تمام جزئیاتی که تمایل دارند داشته باشند.

حال اگر شما هم از علاقه مندان ثبت سفارش ساخت انگشتر طلا هستید می توانید به صفحه اینستاگرام گالری تخصصی طلا و جواهر داماس مراجعه کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های این صفحه این است که می توانید تمام نظرات و طرح مورد نظر خود را در همین صفحه با این گالری، در میان بگذارید. سپس با وارد کردن اطلاعات انگشتر طلای مد نظر خود اعم از سایز، ابعاد، نوع سنگ قیمتی و وزن تقریبی به راحتی، پروسه ساخت طلای سفارشی خود را شروع کنید.

ارائه این اطلاعات به طراحان این گالری کمک می کند به راحتی هزینه ساخت انگشتر طلای مد نظر شما را برآورد کنند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

روش های ساخت سفارشی انگشتر طلا به چه صورت است؟

به طور کلی، انگشترهای طلا سفارشی به دو صورت ساخته می شوند که عبارتند از:

1-ساخت انگشتر طلا سفارشی با لیزر:

این روش ساخت انگشتر طلا سفارشی عموماً برای طراحی های دو بعدی به کار برده می شود. طراحی دو بعدی به طراحی هایی گفته می شود که دارای حجم، ارتفاع و برجستگی نمی باشند. از این رو به این نوع طلاهای سفارشی، طلاهای دو بعدی یا تخت می گویند.

در این مدل طلای سفارشی، بعد از اینکه طرح مورد نظر، ارائه و مدل سازی شد با استفاده از یک دستگاه تخصصی و مدرن که از تکنولوژی برش لیزری استفاده می کند، پروسه ساخت طلای سفارشی، شروع می شود.

مهم ترین ویژگی این روش و دستگاه این است که می توان ضخامت ورقه های طلا را انتخاب کرد. لذا مشتری می تواند بر اساس بودجه خود، این ضخامت را انتخاب کند. طبیعتاً هر چه این ضخامت بیشتر باشد قیمت نهایی طلا هم بیشتر می شود.

2-ساخت انگشتر طلا سفارشی با کامپیوتر:

روش دیگر که در ساخت انواع ساخت انگشتر طلا سفارشی نظیر انگشتر، به کار می رود استفاده از کامپیوتر و نرم افزار طراحی طلا است. طراحی طلا با بهره گیری از کامپیوتر از چنان دقت و ظرافت بالایی برخوردار است که مطمئناً در طراحی های دستی نمی توان چنین دقتی را مشاهده کرد. یکی دیگر از ویژگی های ساخت طلای سفارشی با کامپیوتر، طراحی 3 بعدی است. یعنی طرح طلا دارای حجم و ارتفاع نیز می باشد.

 

سفارش ساخت انگشتر طلا ارزان

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

 

قیمت، یکی از مهمترین پارامترها در زمان خرید هر نوع کالایی است. در زمان خرید طلا نیز این فاکتور برای مشتریان زیادی حائز اهمیت می باشد. از آنجایی که طلا جزو فلزات گرانبها به شمار می رود، اغلب خریداران به دنبال خرید طلای ارزان می باشند.

حال اگر شما قصد سفارش ساخت انگشتر طلا را دارید باید به این نکته توجه کنید، طلاهای سفارشی از فرایند ساخت متفاوتی برخوردار می باشند. لذا قیمت این محصول با توجه به این فرآیندها، متفاوت است. از اینرو نباید انتظار یک قیمت ثابت برای طلاهای سفارشی داشته باشید.

علاوه بر این، باید به این نکته توجه کنید که نحوه قیمت گذاری طلاهای سفارشی با طلاهای موجود در بازار متفاوت است. البته این تفاوت نحوه قیمت گذاری سبب می شود خریداران بتوانند حتی الامکان از قیمت نهایی محصول سفارشی خود بکاهند.

به عنوان مثال، در زمان ساخت انگشتر طلا به جای انتخاب سنگ های نایاب و گران قیمت، از نمونه های مشابه و ارزان قیمت استفاده کنند. این کار باعث می شود قیمت انگشتر طلا سفارشی به شدت کاهش یابد.

یکی دیگر از تفاوت های طلای سفارشی با طلاهای موجود در بازار این است که طلاهای موجود در بازار با استفاده از یک قالب مشترک ساخته می شوند. به همین دلیل از یک انگشتر، صدها و شاید هزاران نسخه ساخته می شود و در بازار وجود دارد. اما قالب طلاهای سفارشی، یکبار مصرف، منحصر به فرد و تنها برای یک مشتری، ساخته می شود.

یعنی، طراحان با توجه به سلیقه و ایده مشتری، این قالب را طراحی می کنند. سپس از روی آن، طلای سفارشی را می سازند و به هیچ وجه، دوباره از آن قالب برای مشتری دیگری استفاده نمی کنند. پس اگر می خواهید انگشتر طلایی داشته باشید که هیچ کس آن را نداشته باشد، سفارش ساخت انگشتر طلا، بهترین پیشنهاد برای شما است.

 

عوامل موثر بر قیمت انگشتر طلا سفارشی

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

 

برای اینکه راحت تر بدانید چگونه انگشتر طلای سفارشی در گالری داماس قیمت گذاری می شود، بهتر است با عوامل موثر بر قیمت این محصول آشنا شوید:

1-نوع نگین به کار رفته در ساخت انگشتر طلا:

اگر شما از علاقه مندان انگشترهای نگین دار هستید، بدون شک، نوع نگین، یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده ی قیمت در زمان سفارش ساخت انگشتر طلا است. به همین دلیل، در زمان سفارش انگشتر حتماً ذکر کنید که نوع نگین به کار رفته در انگشتر شما از چه نوعی باشد. این نگین از نوع نگین های نایاب و گران قیمت مثل الماس با تراش برلیان یا مارکیز و .. باشد یا سنگ ها معمولی و ارزان قیمت.

2-وزن سنگ در انگشتر طلا:

وزن سنگ به کار رفته در انگشتر، از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این طلای سفارشی است. طبیعتاً هر چه وزن سنگ انتخابی شما بیشتر باشد قیمت انگشتر نیز بالاتر می رود.

3-وزن طلا:

نه تنها میزان طلای به کار رفته در انگشتر سفارشی، بلکه عیار و وزن طلا نیز از دیگر عوامل تعیین کننده این انگشتر می باشند. طبیعتاً هر چه عیار و وزن طلای به کار رفته، بیشتر باشد قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می شود و بالعکس.

4-نوع طراحی و ساخت انگشتر طلا:

نوع طراحی از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت انگشتر طلای سفارشی است. به این صورت که هر چه طرح انتخابی شما پیچیده تر باشد قیمت نهایی انگشتر سفارشی نیز بیشتر می شود. چرا که این طراحی ها از دقت و ظرافت خاصی برخوردار هستند و مدل سازی آن سخت تر و زمان برتر می باشند. لذا قیمت آن نیز بیشتر می شود. از این رو اگر به دنبال انگشتر طلای سفارشی ارزان قیمت هستید می توانید طراح خود را ساده تر انتخاب کنید.

 

سفارش ساخت انگشتر طلا با گروه تخصصی طلا و جواهر داماس

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

ساخت انگشتر طلا در اصفهان

 

همان طور که اشاره نمودیم امروزه افراد زیادی علاقه مند خرید طلاهای سفارشی، خصوصاً انگشتر طلا می باشند یکی از مجموعه هایی که به صورت تخصصی در زمینه ساخت انگشتر طلای به صورت سفارشی مشغول به فعالیت است، گروه تخصصی طلا و جواهر داماس می باشند.

این گروه با تکیه بر سال ها تجربه و مهارت و همچنین کادری متخصص و حرفه ای، انواع طرح های پیشنهادی شما را برای ساخت انگشتر طلا را مدل سازی و اجرا می کند.

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، با داشتن انواع دستگاه های به روز و مدرن و همچنین مواد اولیه باکیفیت برای طراحی طلا، این امکان را برای مشتریان فراهم نمود تا جواهرات دلخواه خود را سفارش دهند و از داشتن خاص ترین انگشتر طلا نهایت لذت را ببرند.

ضمانت کیفیت و قیمت، از مهم ترین خدماتی است که این مجموعه تخصصی به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان، در زمان ساخت انواع انگشترهای سفارشی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا جزئی ترین نظر و سلیقه مشتریان را در محصول سفارشی به کار گیرد.

اما باید این نکته را یادآوری کنیم اگر می خواهید ساخت انگشتر طلا سفارشی شما کاملاً مطابق میل و سلیقه خودتان، ساخته شود از همان ابتدا باید بدانید که چه نوع انگشتری می خواهید. یعنی اگر خودتان سردرگم باشید، نمی توانید به راحتی طرح مد نظر خود را به طراحان این گالری، منتقل کنید.

لذا برای اینکه راحت تر به طرح مورد نظر خود برسید ابتدا یک طرح ساده از آن بکشید، سپس با کمک پیام رسان واتس اپ (09133677049) و کارشناسان باتجربه در طلا جواهر داماس، طرح خود را کامل کنید. این طرح خام به کارشناسان گالری تخصصی داماس کمک می کند دقیقاً مدل مد نظر شما را روی انگشتر، پیاده کنند.

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *