شرکت وکسپیم؛ سایت جامع بازاریابی B2B و صادرات کالا

توسعه صادرات کالا

صادرات کالا عبارت است از معرفی یک محصول یا خدمات به بازار جهانی و انعقاد قرار خرید آن توسط یک شرکت خارجی.

فرآیند صادرات در عین سادگی تعرف آن، بسیار پیچیده است. محصول باید با کیفیت بسیار بالا، در حدی که بتواند در بازار جهانی رقابت کند، تولید شود؛ تبلیغات موثر برای آن صورت گیرد و درپایان یک کارشناس تجارت خارجی باید به تمامی مراحل قراردادها نظارت داشته باشد.

صادرات برای یک کشور از نظر اقتصادی امری ضروری و واجب است. به همین دلیل مسئولان کشور همواره سعی برآن دارند تا روند صادراتی کالا را بهبود بخشند.

در امر صادرات کالا هم عوامل فیزیکی و هم عوامل مجازی دخالت دارند. ارز، حساب بانکی، نوع محصول مورد نظر برای صادرات، نوسان قیمت ها، تحریم های اقتصادی کشورها، سیاست های خارجی و سیاست های پولی و ارزی و همچنین همکاری بانک های خارجی، تنها بخش کوچکی از عواملی است کهه صادرات کالا را تحت شعاع خود قرار می دهد.

در این میان راهکارهایی برای توسعه صادرات کالا و سرعت بخشیدن به این کار وجود دارد. اول آنکه بازار جهانی به خوبی شناخته شود. نیازهای افراد دقیق ثبت شود. رقبای بازار برای یک محصول خاص، باید به طور کامل بررسی و تحلیل گردد.

بدیهیست انجام فرآیند صادرات موفق کالا فقط و فقط با همکاری و همیاری یک تیم کاری منسجم مقدور خواهد بود. تیمی متشکل از مدیر، مدیر بازرگانی، مدیر بازاریابی، کارشناسان تحلیل بازار، کارشناس تبلیغات،  کارشناس اسناد تجاری و بازرگانی و….

البته باید خاطر نشان کرد که حمل و نقل، در توسعه صادرات نیز بسیار مهم است. اگر یک پایانه مرزی، یا گمرک دریایی و زمینی همکاری خوبی با فرد صادر کننده داشته باشد و همچنین کارمندان شرکت حمل و نقل، از وسایل حمل و نقل کارآمد و ایمن استفاده کنند، می تواند گفت علی رغم نوسانات بازار و مشکلات غیر فیزیکی (سیاست های کشوری)، میتوان صادرات کالا را با بهترین نتیجه انجام داد.

شرکت وکسپیم، راه صادرات کالا را به بهترین شکل برای شما فرآهم کرده است. بازاریابی آنلاین و ارتباط قوی با بازارر جهانی تنها بخشی از فعالیت های وکسپیم است. با وکسپیم، به بازار جذاب صادرات وارد شوید.

اشتراک وِیژه سایت

اشتراک وِیژه سایت

 

صادرات و اشتغال زایی

عموماً اشتغال زایی در هر کشور با برنامه های بلند مدت به تنیجه می رسد. برای اشتغال زایی در بلند مدت به سرمایه گذاری های ثروت زا نیاز است. یکی از این روش ها، تقویت صادرات کالاست.

برخی از بنگاه های زودبازده اقتصادی، در فرآیند اشتغال زایی و تولید محصولات بسیار خوب عمل کردند اما از طرف دیگر، این محصولات نیاز به جذب مشتریان در داخل و خارج از کشور دارد.

برای توسعه فرآیند صادرات کالا، به نیروهای مجرب و همکاری مسئولان نیاز است. هرچه تقاضا در بازارهای بین المللی برای کالاهای ایرانی زیادتر باشد، بخش تولید داخلی فعال تر می شود و در پی آن افراد بیشتری به اشتغال در بخش های مختلف مشغول می شوند.

در این میان، صندوق توسعه ملی، با ارائه تسهیلات صادرات کالا می تواند به خوبی بستر مناسبی را برای تجار و بازرگانان فرآهم آورد. این امر تنها مربوط به کلان شهرها نیست؛ بلکه برای تمام نقاط ایران، حتی روستاها هم عملی و قابل اجراست.

تولید کننده و بازرگان، تنها بخشی از سیستم صادراتی هستند. کارمندان زیادی در بخش صادرات کالا مشغول به کارند. از کارگران کارخانه گرفته تا کارمندان بخش خصوصی، دولتی، گمرک، بازرگانی، اداری و … همه و همه در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

فرض کنید برای یک کالای خاص، خریدار خارجی سفارش خرید بدهد. تمام افراد مجموعه باید همکاری کنند تا محصول با ایمنی بالا به دست خریدار برسد. اگر تبلیغات و بازاریابی برای محصولات تولیدی یک بخش، به نحو احسن انجام شود، تقریباً افراد زیادی آن محصول و یا خدمات را دنبال خواهند کرد؛ و به دنبال آن فرآیند فروش داخلی و همچنین صادرات آن به کشورهای گوناگون رونق می گیرد. صادرات کالا باعث ورود ارز به کشور می شود. نوسانات قیمت ارز در بازار جهانی بر روند صادرات و واردات کالا بسیار موثر است.

شرکت “وکسپیم” دنباله رو اهداف اقتصادی – صادراتی و اشتغال زایی در کشور است و تمام توان خود را در این راه به کار گرفت است؛ پس معرفی کالا و خدمات خود را با خیال امن به وکسپیم بسپارید.

نمونه کارها

 

بازاریابی B2B اینترنتی

بازاریابی B2B اینترنتی، در دنیای کسب و کار و تجارت امروزی، به عنوان یک راهبر برای ورود به دنیای پیچیده بازاریابی است. مسئوولیت اصلی شرکت هایی که در زمینه بازاریابی B2B فعالیت دارند، خلق و انتقال یک برند تأثیرگذار است.

این شرکت ها باید محتوای قوی و نیرومندی تولید کنند، روش های نوینی برای گسترش عرضه و تقاضای محصولات در بازار ابداع نمایند و در نهایت امکان فروش محصولات و خدمات را از طریق چندین کانال توزیع فرآهمم آورند.

در تبلیغات و بازاریابی B2B اینترنتی، چندین نکته مهم وجود دارد. برای یک شرکت قوی بازاریابی، تولید محتوای قوی و ارزشمند، نقطه قوت محسوب می شود. در تکنیک های بازاریابی B2B اینترنتی قدیمی، فقط فعالیت در شبکه های اجتماعی رایج بود، اما اکنون وضعیت بازار متفاوت است. امروزه به واسطه هر کانال ارتباطی که در دنیا وجود دارد می توان فرآیند بازاریابی را انجام داد.

در بازاریابی B2B اینترنتی، حتماً باید نیازها، اولویت ها، استراتژی ها و زمینه های مهارتی شرکت به طور کامل و واضح مشخص شود. باید دانست که هدف از تجارت و کسب و کار، حفظ و ایجاد مشتری هاست.

موفقیت در حوزه بازاریابی B2B اینترنتی، تلاش و کوشش عظیمی را طلب می کند. باید نقاط ارتباطی بیشتری با مشتریان ایجاد کرد؛ همچنین نیاز به جمع آوری اطلاعات کامل در همه زمینه ها امری ضروریست.

برای موفقیت در بین رقبا، باید مشتریان به خوبی شناخته شوند. بازار هدف را به خوبی تحلیل کرده و بتوان با آن ها ارتباط موثری برقرار کرد. کیفیت کار بازاریابی باید به صورت ماهانه چک شود. نمودارهای تجزیه و تحلیل باید کامل بررسی شود تا یک فرآیند بازاریابی B2B آنلاین، به تنیجه مطلوب برسد.

در میان شرکت های برتر بازاریابی جهانی، شرکت “وکسپیم” در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت با به کارگیری نیروهایی متخصص و خلاق در این حوزه، توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کرده و گامی نو در عرصه بازاریابی B2B اینترنتی و صادرات واردات کالا بردارد.

تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

تبلیغات اینترنتی موفق

برنامه ریزی دقیق، منظم، تلاش و پیگیری مستمر، از اصول اولیه شروع یک برنامه تبلیغاتی است. امروزه محصولات و خدمات زیادی به بازار وارد می شوند که تنها با واسطه یک تبلیغ و اطلاع رسانی منسجم، موجب رونق و گستردگی کار می گردد.

یک برنامه تبلیغاتی خوب که بتواند توجه افراد را به خود جلب کند باید خلاقانه بوده و طوری طراحی شود که برای همیشه در ذهن ها ماندگار باشد.

پیام هایی که در متون تبلیغاتی یا بنرها و ویدیوها گنجانده می شوند باید روشن، واضح و قابل فهم باشند به طوریکه هر فردی در هر حرفه و شغل و یا سن و سال، کاملاً متوجه منظور تبلیغات شود.

حجم تبلیغات، مسأله زیاد مهمی نیست؛ گاهی با یک جمله، محصول و یا خدمات ارائه شده به خوبی معرفی می شود؛ در برخی دیگر، باید وقت و انرژی بیشتری برای ساخت تبلیغات در نظر گرفته شود.

به طور کلی برای اینکه بتوان در تبلیغات موفق بود باید دردرجه اول، اهداف تبلیغاتی مشخص گردند. سپس بازار هدف، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و از همه مهم تر نوع تبلیغات، به خوبی برنامه ریزی  شود.

برخلاف گذشته که تبلیغات فقط از طریق روزنامه یا رسانه های تصویری انجام می شد، امروزه با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، این امر راحت تر به نظر می رسد. فعالیت در شبکه های مجازیو اینترنت با انواع و اقسام تبلیغات می تواند در رسیدن به اهداف تبلیغاتی یک شرکت موثر باشد.

از طرف دیگر باید دانست ارائه بهترین محصول و خدمات همراه با حمایت مشتری، علاوه بر تبلیغات اینترنتی، موردی است که یک مدیر تبلیغات و بازاریابی باید به آن توجه کند. به عبارت دیگر، یک شرکت باید بتواند مشتری های خود را همواره راضی نگاه دارد.

تبلیغات جامع، ایجاد یک فضای امن رقابتی برای ارائه محصولات و خدمات و معرفی کامل شرکت ها به بازار جهانی، همگی جزء فعالیت های بازر شرکت “وکسپیم” قرار دارد.

سایت “وکسپیم” به منظور معرفی کالا و خدمات شرکتهای تولدکننده و بازرگانی مشغول به فعالیت است. این سایت یکی از بهترین و کامل ترین امکانات را برای موفقیت شما در بازار جهانی فرآهم آورده است.

تولید محتوای صنعتی

تولید محتوای صنعتی

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *