ساخت دستبند طلا در اصفهان + راهنمای خرید دستبند طلا

 

ساخت دستبند طلا در اصفهان طبق مدل مورد نظر مشتری و یا مطابق ما مدل ژورنال از طریق بهترین طراحان طلا و جواهر امکان پذیر است. اگر ترجیح می دهید که یک دستبند زیبا برای خودتان سفارش دهید، یا می خواهید دستبند طلا با مهره بخرید و آن را به عنوان هدیه به صمیمی ترین دوست خود کادو بدهید، باز هم امکان ثبت سفارش ساخت انواع دستبند طلا وجود دارد.

وقتی می خواهید سفارش ساخت یک دستبند طلا در اصفهان را به طراحان طلا جواهر بدهید، ممکن است چندین سوال در ذهن شما به وجود بیاید؛ مثلاً زیباترین مدل دستبند طلا سفارشی کدام است؟

چگونه می توان دستبند طلا با اسم را سفارش داد به‌ گونه‌ای که وزن طلای به کار رفته در دستبند طلا از نظر قیمت مناسب تمام شود؟ بهترین مدل دستبند طلا دخترانه برای کادو دادن کدام است؟ وزن یک دستبند طلا سفارشی چگونه محاسبه می شود؟ و به چه چیزهایی بستگی دارد؟ مزد ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان چگونه محاسبه می شود؟

موارد فوق جزو مهمترین مسائلی هستند که هنگام ثبت سفارش ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان باید در مورد آنها با طراح و سازنده صحبت کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام یک از مدل های دستبند طلا را سفارش دهید یا اندازه دستبند شما چگونه باید باشد، یا اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از مدل های دستبند طلا دخترانه یا دستبند طلا با مهره و دستبند طلا با چرم به دست بیاورید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

مدل هایی که برای ساخت دستبند طلا در اصفهان ارائه می دهیم، همه قابل سفارشی سازی هستند و پس از ۱۵ روز کاری به شما تحویل داده می شوند. همراه ما باشید و از تماشای بهترین و زیباترین دستبند طلا لذت ببرید.

برای ثبت سفارش ساخت طلا در اصفهان از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

 

نکات مهم در ساخت انواع دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

 

اگر تصمیم دارید زیباترین مدل دستبند طلا سفارشی سازی شده را خریداری کنید یا می خواهید دستبند طلا با اسم را سفارش بدهید، باید به نکات مهم اما ساده توجه کنید. برای ساخت انواع دستبند طلا در اصفهان در مدل های مختلف، نکته های زیر را در نظر داشته باشید:

  • اندازه دستبند طلا چقدر باشد؟

اولین و مهمترین نکته برای سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان، اندازه گیری مناسب است. وقتی شما می خواهید یک دستبند طلا با هر مدلی را سفارش دهید، باید بدانید که اندازه مچ دست شما یا فردی که قرار است این هدیه را به آن بدهید چقدر است.

سفارش ساخت دستبند طلا بر اساس اندازه دور مچ فرد ثبت می شود. معمولاً این اندازه ها بر حسب سانتی متر گزارش می‌شود. هر چه اندازه دستبند طلا، بزرگتر باشد، مقدار طلای به کار رفته در ساخت بیشتر می شود و بنابراین قیمت دستبند طلا در اصفهان، گران تر خواهد شد.

یک رابطه اساسی بین اندازه دستبند طلا و اندازه مچ دست افراد وجود دارد. این عامل باعث می‌شود که شما مدل دستبند طلا را بهتر انتخاب کنید. افرادی که مچ ظریف و باریک تری دارند، بهتر است از مدل های دستبند طلا با طراحی درشت تر و استایل مدرن و جدید استفاده کنند. افرادی که مچ بزرگتری دارند بهتر است دستبندهای ظریف و به سبک کلاسیک را انتخاب کنند.

  • مدل دستبند طلا چگونه باشد؟

انتخاب مدل برای ساخت دستبند طلا در اصفهان به سلیقه افراد بستگی دارد. حتی اگر بخواهید دستبند ‌طلا و مهره، دستبند طلا با چرم، دستبند طلا با اسم و دستبند طلا سفارشی سازی را به شخص دیگری هدیه بدهید، باز هم رابطه اندازه گیری دور مچ آن شخص  مهم است. در این شرایط، بهتر است سلیقه فرد مقابل خود را در نظر بگیرید و زیباترین مدل دستبند طلا را برای این سفارش بدهید.

 

سفارش ساخت دستبند طلا با مهره

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

 

یکی از گزینه هایی که در ساخت دستبند طلا در اصفهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از سوی نسل جوان با استقبال زیادی روبه رو شده، ساخت دستبند طلا با مهره است.

انواع مدل دستبند طلا با مهره های رنگی و مهره های سنگین جزو پرفروش ترین زیورآلات در چند سال اخیر محسوب می شوند. این صنعت، رو به رشد است و همه ما شاهد هستیم که در پیج های اینستاگرامی، حجم انبوهی از زیباترین مدل دستبند طلا به مشتری ارائه می شود.

ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان از مدل دستبند طلا با مهره به تکنیک خاصی نیاز ندارد اما اگر طراح و سازنده طلا بتواند مدل پلاک دستبند و مهره های سنگی را با جذابیت بیشتری در کنار هم قرار دهد، محصول تولید شده جزو محصولات پرفروش و پر استقبال در میان مشتریان قرار خواهد گرفت.

زیباترین مدل دستبند طلا با مهره های رنگی و مهره های سنگی به این صورت ساخته می شوند که شما برای سفارش ساخت، مشخص می کنید که پلاک دستبند چگونه باشد، بند دستبند چه رنگی باشد و مهره های رنگی و مهره های سنگی را به چه سبکی دوست دارید انتخاب کنید.

مدل دستبند طلا با مهره های سنگی، هم از نظر وزنی و قیمت مناسب ترند و هم استایل شیک را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورند.

تنوع طراحی طلا در اصفهان برای ساخت دستبند طلا در اصفهان با مهره های سنگی امکان پذیر است و شما می توانید برای پلاک طلا روی دستبند، اسم فارسی و اسم انگلیسی سفارش دهید. می توانید طرح های هنری و اسلیمی را سفارش دهید و حتی اگر طرح خلاقانه و ترکیبی در نظر شما باشد، باز هم قابل اجرا است.

اگر تمایل دارید که نمونه کارهای طراحی طلا در اصفهان را مشاهده کنید یا از زیباترین مدل های دستبند طلا و مهره در این گروه تخصصی دیدن نمایید، پیشنهاد می کنیم ویدیوهای زیر را تماشا کنید و پیج اینستاگرام طلا جواهر داماس را دنبال نمایید.

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

سفارش ساخت انواع دستبند طلا با اسم

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

 

گزینه دیگری که در سفارش ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان بسیار قابل توجه است، انواع دستبند طلا با اسم می باشد. این مدل دستبندها به نوعی زیر شاخه گروه قبلی هستند.

شما می توانید دستبند طلا با اسم را همراه با زنجیر طلا و مهره های سنگی سفارش دهید. پلاکی که در دستبند طلا در این گروه ساخته می‌شود، مطابق با اسم فرد مورد نظر به صورت فارسی و انگلیسی  خواهد بود.

برخی از مشتریان تمایل دارند اسمی که روی پلاک ‌طلای دستبند دیده می شود با فونت زیبای نستعلیق یا حالت ترکیبی با شکل های جذاب تر طراحی گردد. این ویژگی می تواند در قیمت دستبند طلا با اسم تأثیرگذار باشد و در نهایت، در مزد ساخت طلا به ازای هر گرم نیز  اثر خواهد گذاشت.

ساخت انواع دستبند طلا در اصفهان با پلاک اسم، قیمت های متنوعی دارد. قیمت پلاک طلا که روی دستبند نصب می شود بر حسب وزن طلای به کار رفته به ازای هر گرم قیمت طلای روز، محاسبه خواهد شد. پلاک طلا روی دستبند از حدود یک گرم شروع می‌شود و می‌تواند تا حدود ۳ یا ۴ گرم افزایش داشته باشد. بسته به نوع مدلی که انتخاب می کنید می توانید انواع دستبند طلا با اسم را سفارش دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان می توانید به آدرس پیج اینستاگرامی “طلا جواهر داماس” از طریق لینک زیر مراجعه کنید:

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

مقاله پیشنهادی: طراحی طلای لوکس در اصفهان و زیباترین مدل های طلا جواهرات لاکچری

 

ساخت دستبند طلا با چرم در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان

 

یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولاتی که در گروه ساخت مدل های  دستبند طلا در اصفهان تعریف شده است انواع مدل های دستبند طلا با چرم می باشد. این نوع مدل دستبند ها هم مورد علاقه آقایان قرار دارد و هم خانم ها از آن استقبال می کنند.

دستبند طلا با چرم با پلاک های متنوع و بسیار جذاب قابل سفارشی سازی است. حتی می توانید این مدل طلای سفارشی سازی را به عنوان هدیه انتخاب کنید و به شخص مورد نظر خود بدهید.

پرطرفدارترین و محبوب ترین طرح ها برای ساخت دستبند طلا با چرم انواع مدل هایی است که از خطوط منحنی، شکل های هندسی و نماد ماه تولد الهام گرفته است.

ضخامت و اندازه چرم به کار رفته در دستبند طلا با چرم تاثیر اندکی در قیمت نهایی محصول دارد. مهمترین نکته برای سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان این است که شما رنگ و نوع چرم را انتخاب کنید و پس از اینکه مدل پلاک روی دستبند را مشخص کردید، درباره نحوه ساخت، وزن طلا و مزد ساخت طلا با طراح و سازنده صحبت نمایید.

هر کدام از مدل های دستبند طلا با چرم را که در نظر دارید می‌توانید سفارش دهید.

برای سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید:

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

قیمت ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت مدل دستبند طلا در اصفهان

 

نمونه های متنوعی وجود دارد که می توانید برای ساخت انواع مدل های دستبند طلا در اصفهان انتخاب کنید. هر ایده‌ای که در نظر داشته باشید، زیر نظر بهترین طراحان طلا و جواهر اصفهان قابل اجرا است.

قیمت ساخت یک دستبند طلا بر اساس وزن طلای به کار رفته در ساخت دستبند، قیمت طلای روز، مزد ساخت و هزینه های طراحی و قالب گیری یا روش ساخت طلا محاسبه می شود.

آن دسته از دستبندهای طلا که ظریف تر و باریک تر هستند، ارزانتر تمام می شوند. در این میان ممکن است استثناء هایی وجود داشته باشد. مثلاً شما یک دستبند طلا سفارشی انتخاب می کنید که طرح پیشرفته تری دارد بنابراین مزد ساخت طلا برای شما گران ترخواهد شد.

اگر مدلی از دستبند طلا را در نظر دارید می توانید آن را به شماره تماس فوق در پیام رسان واتساپ ارسال کنید و از نظر نحوه ساخت و قیمت با فروشنده طلا در اصفهان و سازنده طلا در اصفهان مشورت نمایید.

مقاله پیشنهادی: ساخت گردنبند طلا در اصفهان و مدل های زیبا

 

طلا جواهر داماس در اصفهان؛ بهترین طراح و سازنده طلا و جواهرات سفارشی

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان

 

سفارش ساخت دستبند طلا در اصفهان با مدل های متنوع و در وزن های مختلف زیر نظر بهترین طراحان طلا و جواهر امکان پذیر است. طلا جواهر داماس در اصفهان با مدیریت جناب آقای جواد میرهادی، بهترین امکانات و موقعیت را فراهم کرده است تا شما مدل های مورد نظر خود را برای انواع دستبند طلا، انواع گردنبند طلا، مدل های زیبای گوشواره طلا و سرویس طلا و ست‌ حلقه طلا به راحتی سفارش دهید.

انواع مدل های طلا جواهرات شیک را می توانید برای ساخت طلا در اصفهان سفارش دهید و پس از 15 روز کاری تحویل بگیرید. امکان همکاری با همکاران عزیز در طلافروشی های شهرهای مختلف وجود دارد. از تمام شهرهای ایران، امکان ثبت سفارش ساخت طلا با بهترین کیفیت وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با طلا جواهر داماس، اصفهان، از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

اینستاگرام:

@damasgold20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *