تهویه سالن قارچ

رپورتاژ آگهی صنعتی – سیستم های تهویه ای برای سالن قارچ – شرکت تهویه آران انرژی

رپورتاژ آگهی صنعتی نوعی از رپورتاژ آگهی است که برای تبلیغ و شناسایی کسب و کارها و مشاغل مختلف صنعتی تهیه و عرضه می‌شود.

 

این رپورتاژ آگهی به سفارش شرکت “تهویه آران انرژی”، تأمین کننده انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تولید شده است…

**کافه محتوا: مجری تولید محتوای تخصصی صنعتی رپورتاژ آگهی صنعتی

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی از این قسمت اقدام نمایید….

(رپورتاژ آگهی صنعتی)

 

تهویه سالن قارچ

 

تهویه سالن قارچ عمدتاً از طریق تجهیزاتی فراهم می‌شود که به همین منظور طراحی شده اند. قارچ ها جزو گیاهانی هستند که برای رشد کردن و تکثیر شدن به رطوبت قابل توجه نیاز دارند.

بنابراین تهویه سالن مخصوص پرورش قارچ از نظر شرایط دمایی و رطوبت اهمیت زیادی دارد. برای پرورش قارچ، تامین هوای تازه باید در بازه های زمانی مشخص شده انجام گیرد.

هوای تازه و رطوبت در راستای یکدیگر باید هنگام تهویه سالن قارچ تامین شود؛ به عبارت ساده تر، یک توازن اساسی برای رشد و تکثیر قارچ های باکیفیت الزامی است.

تنها در این صورت است که می توان مطمئن بود قارچ های تولید شده برای مصرف خوراکی آماده شده اند.

دستگاه ها یا تجهیزاتی که بتوانند شرایط نسبی دمایی و رطوبت را برای رشد قارچ ها فراهم کنند، در دسته تجهیزات تهویه سالن قارچ قرار خواهند گرفت.

تهویه سالن قارچ را از دیدگاه تهویه ای و رطوبت به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

 

تهویه سالن قارچ

تهویه سالن قارچ

 

توازن هوای تازه و رطوبت برای تهویه سالن قارچ

1- سیستم های تهویه ای

اولین فاکتور قابل توجه برای تهویه سالن قارچ، پرداختن به سیستم های تهویه ای و نحوه عملکرد آنها است.

انتخاب سیستم های تهویه برای سالن های پرورش قارچ، متناسب با وسعت سالن انجام می گیرد. از آنجایی که تهویه هوا در سالن های پرورش قارچ تقریباً هر 5/2 دقیقه باید انجام شود، سالن های بزرگ تر به سیستم های تهویه قوی تر نیاز دارند.

در برخی موارد توصیه می شود در سالن های پرورش قارچ از چند سیستم تهویه استفاده شود. در استفاده از سیستم های تهویه سالن قارچ، در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و راندمان عملکرد تجهیزات بسیار مهم است.

بهترین سیستم های تهویه ای، تجهیزاتی هستند که تعادل مناسبی را بین کربن دی اکسید موجود در فضا، دما و رطوبت ایجاد کنند.

لازم به ذکر است تا زمانی که اولین سری از قارچ ها رشد نکرده اند، مسئولان پرورش قارچ به درستی نخواهند دانست که دقیقاً چه شرایطی برای بهینه سازی رشد قارچ ها مناسب خواهد بود.

این جمله به مفهوم آن است که گونه های مختلف قارچ، نیازمند یک سری شرایط دمایی و رطوبت هستند.

در هر دوره از کاشت قارچ ها، تنظیمات سیستم تهویه سالن قارچ ممکن است تغییر کند؛ همچنین در طول روز، این امکان وجود دارد که شرایط دمایی و رطوبتی به صورت متغیر  تنظیم شود.

عملکرد سیستم های تهویه سالن قارچ، هم به صورت مکش هوای داخل به سمت خارج و هم به صورت دمیدن هوای تازه از محیط بیرون به داخل سالن قارچ است. به این ترتیب، شرایط هوایی در داخل سالن پرورش قارچ تعدیل خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی های سیستم های تهویه سالن قارچ، مجهز بودن به فیلترها و فن های قوی است.

به این ترتیب می‌توان گفت سیستم های تهویه ای، مقرون به صرفه بوده و هزینه های تعمیرات و نگهداری کمتری را برای صاحبان کسب و کارها فراهم می آورند.

 

2- تجهیزات تنظیم رطوبت

دومین دسته از دستگاه هایی که در حوزه تجهیزات تهویه سالن قارچ قرار می‌گیرند، تجهیزاتی است که برای تنظیم رطوبت طراحی شده‌اند.

مناسب‌ترین رطوبت نسبی برای پرورش قارچ ها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است.

با توجه به فضای سالن پرورش قارچ و نوع قارچ ها، میزان رطوبت  قابل تغییر می باشد. تنظیم رطوبت در سالن پرورش قارچ از رشد میکروب ها و سایر آلودگی ها جلوگیری خواهد کرد.

نصب تجهیزات تنظیم کننده رطوبت برای تهویه سالن قارچ در مکان مناسب اهمیت دارد. تجهیزاتی که از طریق کابل کشی برق قرار است کار کنند، حساسیت بیشتری را طلب می کنند.

انواع سیستم های رطوبت زن می‌توانند رطوبت لازم را برای سالن قارچ فراهم آورند. در این حالت برای تمام تجهیزات باید لوله کشی آب به همراه شیر کنترل در محل تعبیه شود.

استفاده از سیستم های اتوماتیک تنظیم رطوبت در این حالت، یک امتیاز بزرگ برای تهویه سالن قارچ محسوب می شود.

 زمانی که اندازه میزان رطوبت بیشتر از حد مجاز باشد، سیستم به حالت انتظار در می‌آید و زمانی که رطوبت سالن قارچ، کاهش پیدا کند، سیستم به منظور تامین رطوبت به حالت فعال در می آید.

بهترین سیستم های تهویه سالن قارچ تجهیزاتی هستند که جریان هوا و رطوبت را برای تمام قفسه های پایینی و بالای سالن فراهم کنند. به این ترتیب تمام قارچ ها با کیفیت بوده و به خوبی رشد می کنند.

(رپورتاژ آگهی صنعتی)

 

قیمت سیستم سرمایشی و گرمایشی برای سالن قارچ

 

برآورد قیمت سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن قارچ به منظور کنترل شرایط آب و هوایی داخل سالن پرورش قارچ و همچنین بهینه سازی شرایط رشد، بسیار مهم بوده و نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد.

اگر افراد عادی، هیچ تجربه یا مهارتی برای کشت یا پرورش قارچ ها نداشته باشند، نمی دانند که دقیقاً چه دما و رطوبتی برای سالن پرورش قارچ مناسب است.

اگرچه ممکن است به این کسب و کار وارد شوند و سیستم های گرمایشی و سرمایشی را خریداری کنند، اما بدون آموزش، قادر نخواهند بود شرایط مساعد را فراهم کنند.

بنابراین اگر مشتری خرید سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالن قارچ هستید، حتماً این مدل دستگاه ها را بررسی کرده و پس از اینکه آن را خریداری نمودید، آموزش کار با آن را از فروشنده بیاموزید.

در ادامه این مطلب به معرفی و اهمیت سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای سالن های پرورش قارچ می پردازیم؛ تجهیزاتی که برای تولید محصولات مرغوب تر و سالم تر، ضروری هستند.

تهویه سالن قارچ

تهویه سالن قارچ

 طبقه بندی و انواع سیستم سرمایش و گرمایش برای سالن قارچ

  • سیستم های تهویه هوا بر مبنای هواساز، اگزاست فن ها
  • سیستم های خنک کننده بر مبنای چیلر
  • سیستم های گرمایشی بر مبنای بویلرها و هیتر

همانطور که می دانید سیستم تهویه قوی، تنظیم کننده رطوبت، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالن قارچ، معمولاً توسط دستگاه های مختلف تأمین می‌شود.

کمتر دستگاهی وجود دارد که بتواند تمام این عملیات را برای یک سالن ارائه دهد. به طور مثال، فرآیند خنک سازی آب بر عهده تجهیزات چیلر است و تجهیزات بویلر، آب داغ را فراهم می کنند.

سیستم های تهویه قوی که می‌توانند بو و هوای نامطلوب را از سالن پرورش قارچ خارج کنند، مبتنی بر اگزاست فن ها هستند.

آنچه اهمیت دارد این است که تمام سیستم های گرمایشی و سرمایشی برای سالن پرورش قارچ باید با نهایت راندمان خود کار کنند و در طولانی مدت، هزینه های مصرف انرژی و تعمیرات نگهداری را کاهش دهند.

اگر سرمایه‌گذاری لازم را برای قیمت سیستم سرمایش و گرمایش سالن قارچ اختصاص دهید، بهترین دستگاه را خریداری می کنید و بنابراین، تمام اهداف فوق برآورده می شود.

 

 اهمیت تهویه سالن قارچ

اکنون که به اهمیت سیستم های گرمایشی و سرمایشی سالن پرورش قارچ پی بردید، در این قسمت به ضرورت و اهمیت تهویه هوای این مکان نیز اشاره‌ای کوتاه داریم:

  • سیستم های قوی که برای تهویه مطبوع در سالن قارچ و به منظور کشت و پرورش انواع قارچ ها به کار می روند، مزایای زیادی دارند.این تجهیزات، عموماً باعث ایجاد یک چرخش یا گردش مناسب جریان هوا در تمام فضای سالن می شوند.
  • انتخاب سیستم های تهویه ای بر مبنای ظرفیت تهویه دستگاه ها در هر متر مکعب از سالن پرورش قارچ است.
  • آب خنک مورد نیاز برای سیستم تهویه توسط چیلر تأمین می‌شود؛ همچنین بویلرها آب داغ مورد نیاز را فراهم می کنند؛ مجموعه این عوامل، راندمان نهایی پرورش قارچ را افزایش می دهد.
  • سیستم های تهویه سالن پرورش قارچ بر مبنای تنظیم رطوبت فعالیت می کنند و نقش مهمی در تولید محصولات مرغوب دارند. تجهیزات ایرواشر و هواساز که مبتنی بر رطوبت زن ها هستند، نمونه‌ای از این سیستم های تهویه می باشند.
  • مجموعه عوامل فوق اگر در حالت استاندارد تنظیم شوند، بهترین محصول قارچ را تولید می کنند، در غیر اینصورت محصولات، نامرغوب خواهد بود و در صورت عدم کنترل، بسیاری از قارچ ها از بین خواهند رفت!
ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

(رپورتاژ آگهی صنعتی)

 

فروش هواساز سالن قارچ

 

فروش هواساز سالن قارچ

خدمات فروش هواساز سالن قارچ با هدف تامین سیستم های تهویه مطبوع از سوی شرکت‌های سازنده هواساز و سیستم های تهویه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انواع هواساز سالن قارچ، عبارت است از تجهیزاتی که محیط مناسبی را برای رشد قارچ ‌ها فراهم می آورند.

قارچ ها جزو گیاهانی هستند که همانند انسان‌ها، اکسیژن هوا را جذب کرده و پس از سوخت و ساز و رشد، کربن دی اکسید تولید می کنند.

همین عامل، مهمترین دلیلی است که ضرورت استفاده از تجهیزات هواساز در سالن قارچ را توجیه می کند.

قارچ ها برای رشد کردن به هوا و رطوبت کافی نیاز دارند. برای اینکه قارچ های مرغوب‌ تر به دست آید، محیط سالن قارچ باید از نظر تهویه، مطلوب بوده و از طرف دیگر، رطوبت کافی را داشته باشد.

هواساز سالن قارچ به راحتی می تواند با یک برنامه زمان بندی شده، این چنین شرایطی را برای رشد قارچ ‌ها فراهم آورد.

 (رپورتاژ آگهی صنعتی)

 

شرایط نصب هواساز سالن قارچ

فروش هواساز سالن قارچ در مدل ها و ظرفیت های تهویه مختلف از طریق شرکت های معتبر در این حوزه نظیر چیلراینفو امکان پذیر است.

تجهیزات هواساز برای سالن پرورش قارچ، متناسب با شرایط آب و هوایی در فصل های گرم و سرد سال قابل نصب در سالن های کاشت انواع قارچ می باشند.

یک هواساز مناسب برای سالن قارچ، بدون توجه به شرایط آب و هوای بیرون از ساختمان می تواند رطوبت و هوای تازه را در اختیار قارچ ها قرار دهد.

پیشرفته ترین سیستم های هواساز سالن قارچ با بکارگیری فناوری‌ های روز دنیا طراحی شده اند؛ بر همین اساس دور از انتظار نیست که این تجهیزات در هزینه های انرژی مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنند.

این تجهیزات مطابق با استانداردهای دستگاه های تهویه ای طراحی شده اند. مجموعه چیلراینفو با در نظر گرفتن نیازهای تهویه ای سالن های پرورش قارچ، انواع هواساز سالن قارچ را متناسب با نیاز مشتری برای آنها تامین می نماید.

تهویه سالن قارچ

تهویه سالن قارچ

 

 نکات مهم در خرید هواساز سالن قارچ

تجهیزات هواساز سالن قارچ با راندمان بالا و با ضمانت عملکرد در مدت زمان طولانی به مشتری ارائه می شوند.

خدمات فروش هواساز سالن قارچ از سوی نمایندگی های معتبر فروش یا کارخانه های تولید کننده به صورت گسترده، نیازهای پرورش دهندگان انواع قارچ را مرتفع می سازد.

در این خصوص افرادی که هیچ تجربه ای در خرید به تجهیزات تهویه برای سالن پرورش قارچ ندارند می توانند از مشاوره فروش استفاده کنند.

(رپورتاژ آگهی صنعتی)

 

**نکات مهمی در خرید انواع هواساز سالن قارچ وجود دارد که می‌توان با استفاده از خدمات مشاوره فروش در شرکت ها از آن ها اطلاع پیدا کرد. در این قسمت برای آشنایی بیشتر با این نکات مهم، برخی از آنها را عنوان می‌کنیم:

  • · هنگام خرید هواساز مناسب برای سالن قارچ دقت کنید که شرایط آب و هوایی بیرون از ساختمان چگونه است.
  • ·  برای نصب هواساز در شرایط گرم و مرطوب یا نصب این تجهیزات و شرایط آب و هوایی خشک باید یک مدل مشخص از هواساز سالن قارچ را انتخاب کرد. ظرفیت تهویه هواساز در این حالت اهمیت دارد.
  • · هنگام خرید هواساز دقت داشته باشید که وسعت سالن پرورش قارچ چقدر است.
  • · قبل از این که هواساز سالن قارچ را خریداری کنید به مسیر لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان دقت داشته باشید.
  • · پس از این که هواساز را در سالن پرورش قارچ نصب کردید از عملکرد صحیح تجهیزات رطوبت زن اطمینان حاصل کنید. برای دستگاه هایی که از طریق سیستم اتوماتیک این کار را انجام می دهند، برنامه زمانی استانداردی در نظر بگیرید.
  • ·   تهویه مناسب برای سالن پرورش قارچ اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین نوعی از هواساز را انتخاب کنید تا بتواند اکسیژن لازم را در اختیار قارچ ها قرار دهد.
  • ·علاوه بر هواساز سالن قارچ، اگر لازم است سیستم های تهویه برای خروج کربن دی اکسید اضافه از مکان تعبیه کنید.
  • · هنگام خرید هواساز برای سالن قارچ به قیمت تجهیزات و بودجه در نظر گرفته شده، حتماً دقت داشته باشید.
  •  برای خرید این تجهیزات و اطلاع از قیمت هواساز سالن قارچ می توانید با مجموعه چیلراینفو مشورت کنید.
تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

تجهیزات هواساز سالن قارچ و ویژگی های آن

 

تجهیزات هواساز سالن قارچ، بهترین و کارآمدترین دستگاه های هواساز هستند که با راندمان بالا برای تنظیم رطوبت، دما و تهویه هوای سالن های پرورش قارچ به کار می روند.

در حال حاضر، کشت قارچ و تولید این ماده غذایی، یکی از پردرآمدترین مشاغل جوامع محسوب می شود.

خوردن قارچ و استفاده آن در طبخ غذاهای لذیذ، بسیار لذت بخش است اما به عنوان یکی از محصولات کشاورزی، کشت و تولید آن بسیار پر زحمت می باشد.

همانطور که می دانید قارچ ها جزوه تجزیه کننده های محیط زیست شناخته می شوند، اما زمانی که بحث تولید و کشت قارچ به میان می آید، منظور، قارچ های خوراکی هستند؛ بنابراین در سالن‌های پرورش قارچ، شرایط بسیار مطلوبی برای رشد میکروارگانیسم های نامطلوب فراهم است.

برای رفع این مشکل، تجهیزات هواساز سالن قارچ به کمک صنعتگران آمده است تا با تنظیم رطوبت و دما، علاوه بر اینکه زمینه را برای پرورش قارچ های خوراکی ایجاد می کند، از رشد سایر میکروارگانیسم های تجزیه کننده و نامطلوب جلوگیری نمایند.

(رپورتاژ آگهی صنعتی)


مزایای هواساز سالن قارچ

تجهیزات هواساز سالن قارچ، دارای عملکرد مشابه با سایر تجهیزات هواساز صنعتی هستند و بنابراین مزایای زیادی را ارائه می دهند.

مهمترین مزیت های نصب هواساز سالن قارچ به صورت زیر معرفی می شوند:

  • قابلیت تنظیم دمای سالن پرورش قارچ در محدوده مورد نظر
  • قابلیت تنظیم میزان رطوبت سالن قارچ
  • امکان سنجش و کنترل میزان کربن دی اکسید و اکسیژن محیط
  • قابلیت تهویه مکان
  • مجهز به سیستم مانیتورینگ و کنترل از طریق حسگرهای هوشمند ( برای این هدف، سیستم های ابزار دقیق در نظر گرفته شده است)


 اجزای تشکیل دهنده هواساز سالن قارچ

هواساز سالن قارچ از یک بدنه اصلی ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه مقاوم تشکیل شده است که تمام قطعات اصلی دستگاه داخل آن قرار دارند.

تجهیزات فن برای خنک سازی و تهویه محیط در داخل محفظه اصلی قرار گرفته است.

مسیرهای عبور جریان هوا امکان حرکت هوا به داخل و خارج دستگاه را میسر ساخته است.

تجهیزات رطوبت زن، میزان رطوبت محیط را تنظیم می کنند؛ افزایش رطوبت محیط از طریق نازل های اسپری کننده آب امکان پذیر است.

قسمت دیگر تشکیل دهنده هواساز سالن قارچ، کویل های حرارتی هستند. این کویل ها امکان عملکرد سیستم را به عنوان تامین کننده سرمایش و گرمایش فراهم می کند.

سیستم های ابزار دقیق که در قسمت قبلی به وظایف آنها اشاره کردیم، بخش دیگری از قسمت های تشکیل دهنده هواساز سالن قارچ هستند.


خرید تجهیزات هواساز سالن قارچ

با توجه به اهمیت نصب هواساز سالن قارچ و تولید و کشت قارچ های مرغوب و سالم، مجموعه چیلراینفو تجهیزات هواساز صنعتی را برای نصب در سالن های پرورش قارچ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا برای مشتریان ارائه داده است.

خرید این محصولات از چیلراینفو به ویژه برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار پرورش قارچ را دارند با امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه گفتگو کنید.

تهویه سالن قارچ

تهویه سالن قارچ

 

مینی چیلر سالن قارچ

 

مینی چیلر سالن قارچ یک دستگاه تهویه مطبوع برای تنظیم شرایط هوایی سالن های پرورش قارچ  به شمار می رود.

اگر چه قارچ ها ارزش غذایی برابر با گوشت و سبزیجات ندارند اما در نوع خود، ارزش غذایی قابل توجهی داشته و به عنوان یکی از مواد اولیه برای پخت و پز به کار می رود.

کیفیت قارچ های پرورش یافته در سالن های پرورش قارچ به عنوان محصولات مرغوب، تضمین کننده سلامتی افراد است. قارچ های مناسب دارای شکل ظاهری سالم بوده و بهترین مزه و طعم را ارائه می دهند.

با توجه به موارد فوق، استفاده از تجهیزات خنک‌کننده، سرمایشی و گرمایشی – در عبارت کلی تجهیزات تهویه مطبوع- برای نصب در سالن های پرورش قارچ الزامی است.

مینی چیلر در سالن قارچ یکی از این تجهیزات پرکاربرد می باشد. (رپورتاژ آگهی صنعتی)

 اهمیت مینی چیلر در سالن قارچ

برای اینکه بتوانیم اهمیت وجود مینی چیلر در سالن های پرورش قارچ را توضیح دهیم، در ابتدا لازم است نگاه مختصری بر پرورش قارچ و استفاده از این ماده خوراکی داشته باشیم.

از زمانی که انواع قارچ به عنوان مواد غذایی شناخته شدند، قرن های زیادی می گذرد.

قارچ های موجود در جهان عموماً به دو دسته قارچ های سمب و قارچ های خوراکی دسته بندی می شوند. قارچ های سمی اغلب در مناطق جنگلی و غیر مسکونی رشد می‌کنند، اما قارچ های خوراکی دارای ویژگی متفاوتی هستند.

شکل ظاهری قارچ های سمی و قارچ های خوراکی با یکدیگر تفاوت دارد. بنابراین با یک نگاه ساده به ظاهر قارچ ها می توان به سمی بودن یا سالم بودن آنها تا حد زیادی پی برد.

استفاده از مینی چیلر در سالن پرورش قارچ این امکان را فراهم می‌آورد تا قارچ های خوراکی با کیفیت، رنگ و مزایای عالی برای مصرف به بازار  تولید گردد.

قارچ ها در هر کشور به یک سبک استفاده می شوند؛ در سرزمین های چین باستان از قارچ به عنوان یک دارو استفاده می شده است.

اصولاً انواع قارچ ها توانایی جذب فلزات سنگین را از خاک دارند؛ بنابراین اهمیت زیادی در کشاورزی و صنایع غذایی ایفا می کنند.

هرچه بتوان شرایط مطلوب را توسط مینی چیلر سالن قارچ تأمین کرد، میزان تولید افزایش پیدا می کند.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی صنعتی

اطلاعات کامل در خصوص مینی چیلر سالن قارچ

قارچ ها در یک فضای مرطوب و تاریک به حداکثر رشد خود می‌رسند، اما اگر رطوبت و دما در فضای سالن قارچ در اندازه استاندارد تنظیم نشود، قارچ ها به شدت خراب می‌شوند.

شرایط هوایی در سالن قارچ از طریق تجهیزات چیلر و مینی چیلر قابل تنظیم است. اگرچه مراقبت‌های دوره‌ای برای بازرسی شرایط حاکم در سالن انجام می‌گیرد اما وجود تجهیزاتی که بتواند تهویه سالن را تامین کند، یک امتیاز برای سالن ها آنها به حساب می آید.

 مینی چیلر سالن قارچ قادر است شرایط دمایی را در حدود ۳۲ درجه فارنهایت با بهترین بازدهی تنظیم کند.

همچنین میزان رطوبت نسبی برای پرورش قارچ که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است در حدود ۹۵ درصد تنظیم می شود.

علاوه بر تنظیم رطوبت و دما، قارچ ها برای رشد کردن نیاز به تنفس دارند؛ تجهیزات مینی چیلر سالن قارچ به راحتی به صورت دوره‌ای، امکان تنفس را تامین می کنند.

این فرآیند با عنوان خنک سازی محیط انجام می شود تا بتواند گرمای اضافی را از محیط خارج کند.

عامل دیگری که در سالن قارچ باید تنظیم شود میزان کربن دی اکسید تولید شده و سطح اکسیژن موجود در سالن است. این دو گاز زیستی بر میزان رطوبت در دسترس قارچ ها نیز تاثیر دارند.

یکی دیگر از عواملی که اهمیت مینی چیلر سالن قارچ را نمایان می کند، عمر کوتاه قارچ های رشد یافته است.

حداکثر تا ۴ روز فرصت وجود دارد تا قارچ های کامل رشد کرده را برداشت نموده و از محیط پرورش جدا کرد؛ به این ترتیب بهترین و مرغوبترین محصولات وارد بازار خواهند شد.

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

اطلاعات تماس شرکت تهویه آران انرژی:

مدیر فروش: حمیدرضا بهرامی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۷۱۴۲۷۳

تلفن ثابت شرکت:  ۰۲۱۲۸۴۲۴۸۵۴

آدرس ایمیل: info@chillerco.ir

وبسایت: https://chillerinfo.ir

تلگرام: Aranenergyco@

 

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی در وبسایت کافه محتوا

**این رپورتاژ آگهی به سفارش شرکت “تهویه آران انرژی”، تأمین کننده انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تولید شده است…

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *