ایده های خلاقانه تولید محتوا

ایده های خلاقانه برای تولید محتوا

ایده های خلاقانه برای تولید محتوا

کافه محتوا؛ مجری تولید محتوای تخصصی سایت

با خرید اشتراک ویژه می توانید به اطلاعات سایت و مطالب آن دسترسی داشته باشید

*** تولید محتوا برای وبسایت های فروشگاهی را از اینجا مطالعه کنید….

 

اشتراک ویژه سایت

خرید اشتراک ویژه کافه محتوا

 

چگونه می توانیم محتواهای خلاقانه برای وبسایت ها ایجاد کنیم؟

چند هفته پیش ایمیلی از صاحب پریشان یک کسب و کار برای تولید محتوا دریافت کردم. شخصی که به یکی از کارگاه های جدید من آمده بود.

“شما به من گفتید آینده بازاریابی، مربوط به تولید محتوا است. برای من معنادار است، اما من خلاق نیستم. من نمی دانم در مورد چه چیزی بنویسم. از کجا آغاز کنم؟ من به ایده های تولید محتوا نیاز دارم که به من کمک کند.”

با اینکه نمی توانم کمک کنم اما نا امیدی را حس می کنم. من این احساس را درک می کنم. من آن جا بوده ام.

آنها می گویند “تولید محتوا انجام دهید.” و می گویند “پست های طولانی وبلاگی بنویسید” و باز می گویند “فقط آن را انجام دهید!”

بدیهی است‌، آن ها نمی دانند شما چقدر درگیر کار هستید و تولید محتوا چقدر دشوار است. کار سختی است.

و گاهی اوقات ایده های تولید محتوای شما به پایان می رسد.

نگران نباشید‌، من برگشتم.

در اینجا ایده های تولید محتوای خلاقانه ارائه شده است که می توانید از آن ها برای تولید محتوای ارزشمند در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.

فهرست را بررسی کنید. اما سردرگم نشوید! فقط یکی را انتخاب کنید و شروع کنید!

 

ولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

ایده های تولید محتوا برای وب سایت یا وبلاگ شما

1- پست های برتر خود را با اسلاید نمایش دهید

  • از ابزار آنالیز وب برای یافتن محبوب ترین پست های خود استفاده کنید. اگر فهرستی از پست ها وجود داشته باشد، این کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد، اما اینگونه نیست.
  • آن را به یک ارائه پاورپوینت تبدیل کرده و به سایت Slideshare ارسال کنید.
  • در اینجا مثالی حاوی چند نکته اضافی دیگر آورده ایم، که هم اکنون می توانید استفاده کنید.

 

2- فهرستی از مزایا ارائه دهید

چه در امور حقوقی فعالیت کنید و چه سالن ورزشی یا مجموعه یوگا داشته باشید، می توانید فهرستی از مزایای کارهای که می توانید در خصوص کسب و کار خود انجام دهید (یا انجام ندهید) تهیه کنید.

به جای برجسته کردن مزایای مستقیم استفاده از محصول یا خدمات خود‌، به عنوان مثال سالن ورزشی‌، روی مزایای زندگی سالم و ورزش کردن تمرکز کنید.

نوشتن در مورد شغل یا کسب و کار خودتان اغلب دشوار و وقت گیر است. نوشتن درباره آنچه می دانید‌، به جای آن که چه کسی هستید و چه کارهایی انجام می دهید‌، وقت کمتری از شما می گیرد و مطالب بهتری می توانید بنویسید.

 

3- فهرست مواردی که نباید انجام داد را به اشتراک بگذارید.

مشابه فهرست مزایا‌، فهرستی از مواردی را که نباید انجام داد یا آنچه که نباید خرید، درست کنید.

 نکته: من توصیه نمی کنم این فهرست را از رقبای خود تهیه کنید!

 

4- یک فهرست “باید-انجام دهید” را به اشتراک بگذارید.

برای اینکه در صنعت یا جایگاه خود موفق شوید، به چه چیزی نیاز دارید؟ اگر می خواهید یک پست وبلاگی در فهرست رتبه بندی جستجوی گوگل قرار گیرد، فهرستی از کارهای حیاتی برای آن وجود دارد. فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تا کمترین امتیاز ممکن برای رتبه بندی در جستجوی گوگل را به دست بیاورید.

 

5- هر هفته یک پرسش را برجسته کنید

  • ممکن است در سایت خود بخشی به نام سوالات متداول ایجاد کرده باشید، اما چرا آن را در چندین پست یا برگه وبلاگی گسترش نمی دهید.
  • از مشتریان خود سوالاتی بپرسید و هر هفته یکی از آن ها را برجسته کنید.
  • می تواند این پرسش ها درباره محصول یا خدمات شما باشند‌، یا می توانید پرسش هایی در خصوص صنعت خود مطرح کنید.

 

6- به صورت هفتگی، فهرستی از لینک های برتر تهیه کنید.

توجه به آنچه در صنعت یا جامعه مربوط به حوزه فعالیت شما می گذرد، یکی از شانس هایی است که نباید از دست دهید.

چرا در طول هفته مقالات‌، اخبار‌، و پست های وبلاگی مفید و مرتبط را نشانه گذاری نمی کنید.

چند دقیقه از روز جمعه وقت بگذارید و آن ها را در قالب یک پست وبلاگی با عنوان، لینک تبدیل کنید و چند جمله از زبان خودتان جهت برجسته کردن آن ها بیان کنید.

هم چنین، چند لینک و روش دسترسی به منابع و ابزارها، و 10 فهرست برتر از پست ها، ایمیل ها، پادکست ها، دانلود ها و موارد دیگر ارائه دادم.

محتوای خلاقانه

محتوای خلاقانه

هزینه تولید محتوای تخصصی سایت را از اینجا مطالعه کنید….

 

7- پیش بینی روندهای آینده

  • شما متخصص هستید.
  • ممکن است شما عادت به پیش بینی روند صنعت خود نداشته باشید، اما احتمالاً چیزهای زیادی در خصوص آنچه مشتریان شما انجام می دهند، بدانید.
  • هر ماه یا هر سه ماه مدتی وقت بگذارید تا خلاصه کنید که در صنعت شما چه اتفاقی می افتد و فکر می کنید آینده نزدیک چه چیزی را برگزار خواهد کرد.
  • هر ماه یا سه ماه یک بار، برای خلاصه سازی وقایع اتفاق افتاده در صنعت خود، وقت بگذارید و در مورد آن چه که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، فکر کنید.

مقالات گردشگری کافه محتوا را از اینجا مطالعه کنید….

 

8- برای فروش فصلی، تبلیغ کنید

  • اما فقط فروش را تبلیغ نکنید‌، مشتریان خود را در حال و هوای آن فصل قرار دهید.
  • آیا فصل پاییز نزدیک است؟ شما قطعا آن را می گویید، اگر نگاه کوتاهی به تبلیغات سالانه شرکت استارباکس در خصوص لاته کدو حلوایی، ادویه و غیره بیندازید فوق العاده است.

 

9- برای محصولات آینده تبلیغ کنید

  • آیا مردم عاشق محصول یا خدمات شما هستند؟
  • اگر به دنبال فروش و تبلیغات مداوم نیستید‌، برای تبلیغ و عرضه یک محصول جدید وقت نگذارید.
  • در واقع، اگر از طریق ارسال ایمیل اقدام به ایجاد سرنخ برای جذب مشتری کنید، اغلب منجر به فروش بیشتر خواهد شد. به مردم بگویید قرار است چه چیزی به بازار بیاید؟ چگونه به آن ها کمک می کند. و چرا باید به دنبال آن باشند.
  • پیش بینی کنید و همزمان آموزش دهید. این یک راه عالی برای درگیر و آماده خرید نگه داشتن افراد برای زمانی است که ثبت نام یا ارائه محصول یا خدمت خود را شروع می کنید.

چگونه در تولید محتوا برای سایت موفق شویم؟

ایده های تولید محتوا

ایده های تولید محتوا

 

10- از فرآیند خرید مستند تهیه کنید

  • آیا محصولات محلی تولید می کنید؟ آیا به دنبال یافتن موارد کمیاب هستید؟ آیا به دنبال معاملات ویژه و منحصر به فرد هستید؟
  • چرا گوشی تلفن خود را بر نمی دارید و از فرآیند خرید و جذب مشتری خود فیلم تهیه نمی کنید؟
  • این کار ایده تولید محتوای مناسبی است برای کسانی که در صنعت غذا و نوشیدنی و محصولات محلی هستند.
  • من شرط می بندم که مشتریان شما دوست دارند ببینند مواد اولیه خود را از کجا و چگونه خریداری می کنید.

 

11- کنفرانس بعدی خود را از طریق اسنپ چت انجام دهید

اگر در اسنپ ­چت نیستید، شانس بزرگی برای دستیابی به فرصت های زیادی را از دست می دهید. اسنپ چت بزرگ است. واقعا بزرگ و در حال رشد.

تعداد برندهای قابل توجهی از این پلتفرم استفاده می کنند.

آیا یک کنفرانس جدید پیشرو دارید؟ اطمینان حاصل کنید که شروع به ساختن مخاطبان خود کرده اید و هر چه زودتر به اسنپ­ چت بپیوندید.

سپس برای مستند سازی سفر خود از اسنپ ­چت استفاده کنید. از جاهایی که می روید. با کسانی که ملاقات می کنید. از بلندگوها. مکآن ها. رستوران ها. حتی اشتباهات و چرخش های اشتباه.

بهترین روش های تولید محتوا برای سایت

**شاید به این مطلب نیز علاقه من باشید: “تولیدمحتوای تخصصی چیست؟”

کلمه کلیدی: تولید محتوا، ایده های تولید محتوا

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

برای ثبت سفارش تولید محتوای گردشگری و صنعتی  از این قسمت وارد شوید….

با اشتراک ویژه وبسایت می توانید به مطالب تخصصی در حوزه گردشگری و صنعت دسترسی داشته باشید….

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

کافه محتوا؛ مجری تولید محتوای تخصصی گردشگری و صنعتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *