رپورتاژ آگهی صنعتی

فروش خط معاینه فنی خودرو – رپورتاژ آگهی صنعتی

فروش خط معاینه فنی خودرو از طریق شرکت پردیس صنعت، مرجع تامین تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل انجام ‌می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.pardis-sanat.net مراجعه کنید.

خطوط معاینه فنی خودرو شامل تجهیزات ابزارها و ماشین آلاتی است که به کنترل خودروها و آزمایش آنها کمک می‌کند. در واقع همین ماشین ‌آلات هستند که باعث می شوند هر گونه ایراد، عیب یا نقص در خودروها مشخص شود. در معاینه فنی خودرو، استانداردهای عملکرد تمام قسمت های وسیله نقلیه بررسی می‌شود تا از صحیح کار کردن آنها اطمینان حاصل گردد.

به همین دلیل است که داشتن برگه معاینه فنی خودرو برای تمام صاحبان خودروهای سبک و سنگین ضرورت دارد. اگر وارد سفر‌های جاده‌ای شوید و برگ معاینه فنی خودرو نداشته باشید، پلیس راهنمایی رانندگی شما را متوقف می‌کند، چون از صحت و سلامت عملکرد خودروی شما اطمینان ندارد.

خط معاینه فنی خودرو جزو ماشین آلات و لوازم تعمیرگاه اتومبیل به شمار می رود، اما الزاماً برای این خودروها به کار نمی رود. خط معاینه فنی عبارت است از، یک سیستم مکانیزه یکپارچه که شما، خودروی سبک و سنگین خود را داخل آن قرار می دهید و اپراتور شروع به بازرسی و بررسی قسمت های مختلف می کند.

چنانچه عیب یابی انجام شود و مشخص گردد که خودروی شما در یک یا چند قسمت مشکل دارد، حتماً باید خودرو را ابتدا به تعمیرکار دیگری نشان دهید؛ عیب یا نقص را برطرف کنید و مجدداً برای معاینه فنی اقدام نمایید.

در ادامه شما را با اهمیت خط معاینه فنی خودرو آشنا می کنیم و نکات مهم در فروش خط معاینه فنی خودرو را بیان خواهیم کرد. همچنین در پایان شما را با شرکت پردیس صنعت تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل آشنا می کنیم.

در خط معاینه فنی خودرو چه گزینه هایی چک می شود؟

خط معاینه فنی خودرو

خط معاینه فنی خودرو

فروش خط معاینه فنی خودرو برای راه اندازی خط معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و همچنین معاینه فنی موتور سیکلت ضروری است. بدون خرید تجهیزات معاینه فنی نمی توانید این خط مهم را راه اندازی کنید.

در خط معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین و همچنین موتور سیکلت، قسمت های مختلف خودرو حتی کوچکترین و جزئی ترین گزینه ها چک می شود. اولین قسمت در این معاینه فنی، بررسی ایرادها یا نقص های ظاهری خودرو است.

در خط معاینه فنی خودروها مشخص می شود که آیا شیشه ها سالم هستند یا خیر؛ چراغ های جلو و عقب سالم هستند؟ آیا چراغ های راهنما جلو و عقب، چراغ های مشکن به خوبی روشن می شوند یا خیر؟ آیا برف‌پاک‌کن سالم است و درست کار می کند یا خیر؟

همچنین در خط معاینه فنی از درست کار کردن محلول شیشه شوی اتومبیل هر اطمینان حاصل می شود. سالم بودن اتاقک خودرو از نظر شکل و ابعاد و اندازه هم در معاینه فنی بررسی می شود.

در قسمت بعدی معاینه فنی خودرو، وارد کنترل‌های دقیق تر می شویم. مثلاً دستگاه تست گاز، میزان آلاینده های خروجی از اگزوز اتومبیل را بررسی می کند. این دستگاه، مجهز به سنسورهایی است که گازهای آلاینده از جمله مونوکسید کربن، دی اکسید کربن و هیدروکربن ها را به طور دقیق اندازه گیری می کند.

اگر موتور خودروی شما عیب داشته باشد یا به هر دلیلی گازهای آلاینده خروجی از اگزوز اتومبیل تان از حد استاندارد بیشتر باشد، شما را به تعمیرکار معرفی می کنند تا وضعیت اتومبیل را بهینه کنید.

از دیگر تجهیزات خط معاینه فنی خودرو شامل لوازمی است که تست چراغ ها و نور اتومبیل را انجام می دهد.  فروش خط معاینه فنی خودرو از جهت بررسی جلوبندی خودرو هم اهمیت دارد. مثلاً کمک فنرها کنترل می شوند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. سالم بودن کمک فنر در حفظ تعادل خودرو مهم است و از ایجاد هرگونه حادثه جلوگیری می کند. از طرف دیگر، دستگاه تست ترمز اتومبیل در این مرکز معاینه فنی وجود دارد.

در کلام کلی باید گفت فروش خط معاینه فنی خودرو که تجهیزات کامل را ارائه دهد و همه لوازم و دستگاه ها با کیفیت باشند، یک نیاز ضروری و اساسی برای این کسب و کارها است.

کسانی که می خواهند وارد مبحث معاینه فنی خودرو شوند و به نوعی فضای کار و بودجه کافی را برای این کسب و کار دارند می توانند با کارشناسان فروش در شرکت پردیس صنعت تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار داده شود.

طبقه بندی انواع دستگاه ها در خط معاینه فنی خودرو

خط معاینه فنی خودرو

خط معاینه فنی خودرو

در قسمت قبل مشاهده کردید که فروش خط معاینه فنی خودرو چقدر مهم است و چه اندازه کاربرد دارد. در این قسمت هر کدام از دستگاه هایی که به طور کلی در معاینه فنی به شما تحویل داده می شوند تا این مرکز را راه اندازی کنید، معرفی خواهیم کرد.

وقتی سرویس کامل معاینه فنی خودرو را می‌خرید تا مرکز خود را راه اندازی کنید، تمام این دستگاه‌ها باید در مرکز شما موجود باشد. یکی از اصول راه اندازی خط معاینه فنی خودرو سبک و سنگین هم همین اصل است.

و اما بپردازیم به انواع دستگاه هایی که با فروش خط معاینه فنی خودرو دریافت می کنید:

  • دستگاه تست ترمز
  • دستگاه تست کمک فنر
  • دستگاه سنجش زاویه های چرخ های خودرو
  • دستگاه سنجش سوخت و آلاینده های خروجی از ماشین

در توضیح هر کدام از دستگاه های فوق در خط معاینه فنی خودرو باید گفت هر کدام یک وظیفه را بر عهده دارند و با یک هدف به کار می‌روند. عیب یابی خودرو در قسمت های مختلف فقط با استفاده از مجهزترین دستگاه ها امکان پذیر است. شاید تعمیرکار با نگاه ساده یا یک بازرسی معمولی نتواند این عیب ها را شناسایی کند.

دستگاه تست ترمز در خط معاینه فنی خودرو، همانطور که از نام آن متوجه می‌شوید، ترمز اتومبیل، دیسک و صفحه کلاچ و لنت های ترمز را کنترل می کند. اهمیت سیستم ترمز خودرو به اندازه‌ای است که در جلوگیری از حوادث ناگهانی موثر است.

لنت ترمز شما نباید ساییدگی داشته باشد یا حتی شکسته باشد. برای خودروهای مجهز به ترمز abs، این تست ترمز دقیق تر انجام می گیرد تا از صحیح بودن آن اطمینان حاصل شود.

معیارهای مختلفی برای تست ترمز بررسی می‌گردد. مثلاً راندمان ترمز گرفتن در خودرو چگونه است؛ یا اینکه وضعیت ترمز دستی و عملکرد آن در چه شرایطی قرار دارد. در تست ترمز به این موضوع پرداخته می شود که پس از فشار پدال ترمز توسط راننده، میزان عکس العمل لنت ترمز چگونه است.

مواردی که در این قسمت درباره فروش خط معاینه فنی خودرو عنوان کردیم، تنها چند نمونه محدود از این دستگاه ها را تحت پوشش قرار می دهد. برای اطلاع کامل از شرایط خرید، قیمت خط معاینه فنی خودرو یا هر گزینه دیگر با شرکت پردیس صنعت تماس بگیرید.

مرکز معاینه فنی خودرو را چطور پیدا کنیم؟

تا به اینجای مطلب متوجه شدید که برای راه اندازی مرکز معاینه فنی الزاماً خدمات فروش خط معاینه فنی خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت ضرورت دارد، اما این برای صاحبان این کسب و کارها است. سوال دیگری که در این میان مطرح می باشد این است که چگونه مرکز معاینه فنی خودرو را در شهر خود پیدا کنیم؟

پیدا کردن مرکز معاینه فنی خودرو، کار سختی نیست. هر کسی ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشد در شهر خود مراکز معاینه فنی را می شناسد. مسئله اینجاست که برخی به تازگی صاحب خودروهای جدید شده‌اند، و می‌خواهند بدانند مرکز معاینه فنی در شهر آنها کجاست. ساده ترین راه، صحبت کردن با یک مکانیک با تجربه است. تعمیرکاران و مکانیک خودرو از مراکز معاینه فنی در شهر شما مطلع هستند.

راه دیگری برای اینکه مرکز معاینه فنی خودرو را پیدا کنید، این است که از طریق وب سایت های اینترنتی اقدام کنید .برخی از آگهی ها و نشانه گذاری ها در اینترنت برای مراکز معاینه فنی معتبرند و برخی دیگر اعتبار چندان درستی ندارند، بنابراین اگر در جستجوی اینترنتی با مرکز معاینه فنی آشنا شدید، حتماً با کارشناسان تماس بگیرید و مطمئن شوید که چه خدماتی را به شما می دهند.

فروش خط معاینه فنی خودرو، این فرصت را فراهم کرده است تا افراد علاقه‌مند به مباحث خودروهای سنگین، خودرو سبک و موتورسیکلت بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. راه اندازی مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه می ‌تواند سودآوری خوبی داشته باشد؛ به شرطی که تمام دستگاه ها و لوازم مورد نیاز را  فراهم کنید.

نکات مهم در خرید خط معاینه فنی خودرو

فروش خط معاینه فنی خودرو

فروش خط معاینه فنی خودرو

هنگام خرید و فروش خط معاینه فنی خودرو، یکسری نکات وجود دارد که باید به آن توجه کنید. اگر تجربه ای در خرید دستگاه های خط معاینه فنی ندارید، حتماً از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

 شرکت پردیس صنعت آماده است تا خدمات مشاوره خرید تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل و همچنین تجهیزات خط معاینه فنی وسایل نقلیه را به شما ارائه دهد.

اگر می‌خواهید خط معاینه فنی خودرو بخرید و کسب و کار جدید راه اندازی کنید، بهتر است درباره فضای موجود و أخذ مجوزها و مدیریت هزینه ها دقیق تر فکر کنید.

باید با طرح و برنامه از پیش تعیین شده وارد کار شوید. طرح کسب و کار راه اندازی مرکز معاینه فنی را از کارشناسان کسب و کار دریافت کنید. به این ترتیب هرگز ضرر نخواهید کرد.

یکی از نکات مهم در خرید خط معاینه فنی این است که مشخص کنید به چه خودروهایی سرویس می دهید. خط معاینه فنی خودروهای سبک با خط معاینه فنی خودرو های سنگین از نظر ابعاد و اندازه و نوع تجهیزات متفاوت است.

خودروهای سنگین پیچیده تر هستند و ایمنی آنها اهمیت بیشتری دارد. این موضوع برای خودروهای سواری وجود دارد، اما به دلیل اینکه خودروهای سواری کوچکتر هستند، معاینه فنی آنها سریع تر به پایان می رسد.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید انواع خط معاینه فنی سواری و سنگین و حتی موتورسیکلت، توجه به قیمت تجهیزات است. معمولاً وقتی صحبت از فروش خط معاینه فنی خودرو می شود، منظور این است که تمام تجهیزات مورد نیاز به صورت یکجا به مشتری تحویل داده خواهد شد. شما نمی توانید تمام دستگاه‌ها را بخرید اما به طور مثال، دستگاه تست ترمز یا تست روشنایی را در سیستم خود نداشته باشید!!

سعی کنید تجهیزات خط معاینه فنی خودرو را از شرکت های معتبر خریداری کنید که خدمات مشاوره ارائه می‌دهند؛ قیمت‌گذاری صحیح دارند؛ محصولات با کیفیت تامین می کنند و از همه مهم تر، خدمات پس از فروش مشتریان و محصولات را دارند. گارانتی تمام تجهیزات باید تضمین شده باشد.

قبل از اینکه هزینه های زیادی را برای خرید تجهیزات و دستگاه های معاینه فنی اختصاص دهید، ابتدا با کارشناسان فروش در شرکت پردیس صنعت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

با شرکت پردیس صنعت بیشتر آشنا شویم

شرکت پردیس صنعت در اصفهان، تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل است و انواع محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهد.

مهمترین محصولات این شرکت به صورت زیر فهرست می‌شوند. چنانچه برای خرید درخواست دارید حتماً با کارشناسان فروش از طریق شماره های تماس در انتهای این متن صحبت کنید:

  • فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودروهای سنگین در اصفهان
  • فروش تجهیزات آپاراتی و پنچرگیری در اصفهان
  • فروش تجهیزات مکانیکی در اصفهان
  • فروش تجهیزات زیروبندسازی در اصفهان
  • فروش تجهیزات برق و باطری در اصفهان
  • فروش تجهیزات صافکاری و نقاشی در اصفهان
  • فروش تجهیزات تعویض روغنی در اصفهان
  • فروشخط معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در اصفهان

خدمات فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در شرکت پردیس صنعت برای تمام شهرهای ایران هم ارائه می شود. ساکن هر کدام از شهرها که هستید کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

از مهم‌ترین محصولات دیگر که توسط شرکت پردیس صنعت با کیفیت عالی به مشتری ارائه می شود به صورت زیر هستند:

  • لاستیک درار سنگین لاستیک درار سبک
  • دستگاه بالانس چرخخودروهای سبک و سنگین
  • دستگاه تنظیم باددیجیتال
  • انواع جک های بالابری خودرو، شامل جک دو ستونه- جک چهار ستونه- جک قیچی
  • انواع کمپرسور هوا- ساکشن روغن بادی- ساکشن گیربکس اتوماتیک
  • انواع جک بالابر مخصوص خودروهای سنگین
  • فروش خط معاینه فنی خودرو سواری سنگین و موتور سیکلت

 

شرکت پردیس صنعت مرجع فروش و تامین انواع تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل است.

کافیست از طریق شماره تلفن 03132349191 و 09134038015 و 09134015422 با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی برای تمام استان های ایران امکان پذیر است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *