انواع لاستیک درار خودرو

رپورتاژ آگهی صنعتی- انواع لاستیک درار خودرو و نکات مهم در خرید

فروش انواع لاستیک درار خودرو از طریق شرکت پردیس صنعت، مرجع تامین تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل انجام ‌می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.pardis-sanat.net مراجعه کنید.

انواع لاستیک درار از مهمترین تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل برای خودروهای سبک و سنگین هستند. در واقع ارائه خدمات آپاراتی و پنچرگیری و حتی تنظیم چرخ و بالانس چرخ بدون دستگاه‌های لاستیک در آن عملاً غیر ممکن است.

وقتی صحبت از خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو به میان می‌آید، انواع دستگاه ها و ابزارها را می‌توان فهرست کرد. دستگاه‌های مربوط به تعویض روغن ماشین، پنچرگیری خودرو، زیروبندسازی، تجهیزات صافکاری و نقاشی، دستگاه های بالانس چرخ، دیاگ خودرو، نمونه‌ای از این تجهیزات هستند.

خرید انواع دستگاه های لاستیک درار سبک و سنگین، فوت و فن های خاص خودش را دارد. اگر طبق نکاتی که به شما معرفی می‌کنیم این کار را انجام دهید، قطعاً در ساده ترین مراحل می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر تعمیرگاه تخصصی خودروهای سبک و سنگین دارید و می خواهید کار خود را توسعه بدهید، قطعاً به خرید دستگاه ها و تجهیزات تعمیرگاهی نیاز دارید. انواع دستگاه لاستیک درار هم نمونه‌ای از این محصولات است.

قیمت دستگاه لاستیک درار متفاوت است. لاستیک درار سبک و لاستیک درار سنگین، هر کدام های مختلفی دارند و از نظر ابعاد و اندازه و نحوه عملکرد با هم فرق می‌کند. همین عوامل می‌تواند در قیمت لاستیک درار تاثیر گذار باشد.

اگر می خواهید انواع دستگاه لاستیک درار را متناسب با نیاز تعمیرگاه خود تهیه کنید، برای شما یک سری اطلاعات و نکات مهم در خرید لاستیک درار آماده کرده ایم.

در ابتدا شما را با مزایای استفاده از لاستیک درار برای خدمات آپاراتی و پنچرگیری آشنا می کنیم و سپس مدل های مختلف این تجهیزات را بررسی خواهیم کرد. در پایان به نکات مهم در خرید لاستیک درار اشاره داریم.

قبل از ورود کامل به این بخش لازم می دانیم یک مرکز معتبر تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل را معرفی کنیم.

شرکت پردیس صنعت با بیشتر از ۲۵ سال سابقه در زمینه تجهیزات صنعتی مرتبط با تعمیرات خودرو تمام محصولات مورد نیاز را با کیفیت عالی و قیمت مناسب فراهم ساخته است.

 از طریق شماره تلفن های 03132336301    03132360761      03132349191  09134015422   09134038015  می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

انواع لاستیک درار چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی صنعتی -انواع لاستیک درار

رپورتاژ آگهی صنعتی -انواع لاستیک درار

 

انواع لاستیک درار از جمله تجهیزات تعمیرگاهی خودرو هستند که برای بیرون آوردن لاستیک از محل نصب آن برای ارائه خدمات آپاراتی پنچرگیری و بالانس چرخ به کار می روند.

دستگاه های لاستیک درار مدل های متنوعی دارند. دستگاه لاستیک درار سبک و سنگین در سه مدل لاستیک درار دستی، لاستیک درار نیمه اتوماتیک و لاستیک درار تمام اتوماتیک موجود است. صاحبان تعمیرگاه‌های خودروهای سبک و سنگین، بنابر نیاز خود و حجم استفاده روزانه و ماهانه، از یکی از انواع این تجهیزات استفاده می کنند.

اگر بخواهیم مزایای لاستیک درار را برای هر نوع وسیله نقلیه معرفی کنیم، در دیدگاه اول، سرعت بالا در درآوردن لاستیک ماشین و امنیت و دقت فوق العاده خوب را می توان عنوان کرد. از دیگر مزایای استفاده از لاستیک درار در تعمیرگاه خودرو، شامل به حداقل رساندن نیروی کار به ویژه در لاستیک درار تمام اتوماتیک خواهد بود.

صرفه جویی در وقت و رسیدگی به مشتریان بیشتر در طول یک روز، از مهمترین و بهترین امتیازات استفاده از انواع لاستیک درار است. اگر دستگاه لاستیک درار نو و با کیفیت را خریداری کنید، به واسطه ویژگی ها و مزایای که دارد، مشتریان بیشتری را راه می اندازید. این عامل یعنی اعتماد آنها به شما افزایش پیدا می‌کند و موجب سودآوری و رونق تعمیرگاه شما خواهد شد.

مزایای دستگاه لاستیک درار را می توان از نظر فنی و عملکرد هم بررسی کرد. اگر برای بیرون آوردن لاستیک از رینگ خودرو از دستگاه لاستیک درار استفاده کنید، هیچ آسیبی به لاستیک وارد نمی شود.

این در حالی است که ممکن است اگر به صورت مکانیکی انجام دهید، لاستیک آسیب ببیند یا پاره شود! با دستگاه های لاستیک درار، دقت کارهای شما بالاتر می رود و با حداقل نیروی وارده از طریق اپراتور دستگاه این کار به پایان می رسد.

خرید انواع لاستیک درار برای تعمیرگاه‌های خودروهای لوکس و گرانقیمت یک نیاز ضروری است. لاستیک های خودروهای گران قیمت و همچنین قسمت رینگ خودرو باید از هر آسیبی در امان باشند. لاستیک درار تمام اتوماتیک برای این تعمیرگاه های خودرو پیشنهاد می شود.

اگر به خرید دستگاه لاستیک درار نیاز دارید و به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب در محصولات می‌باشید، شرکت پردیس صنعت، مجری و تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل است. کافیست با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. اطلاعات ‌تماس در قسمت انتهای همین رپورتاژ آگهی صنعتی درج شده است.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم: فروش خط معاینه فنی خودرو

انواع لاستیک درار از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

اکنون که با اهمیت استفاده از انواع لاستیک درار خودرو و مزایای آن آشنا شدید می خواهیم، به مشخصات فنی و ویژگی‌های این تجهیزات بپردازیم.

لاستیک دراهم مانند هر دستگاه صنعتی دیگری از قسمت‌های کوچک و بزرگ زیادی تشکیل شده است؛ مهم ترین قسمتهای لاستیک درار می‌توان به الکتروموتور و منبع تغذیه اشاره کرد. پمپ های هیدرولیکی روغنی و اهرم‌های کنترل از دیگر قطعات این ماشین آلات هستند.

دستگاه های لاستیک درار بر روی یک پایه استوار شده اند که توسط چند اهرم متحرک و ثابت نگه داشته شده است. اهرم ها یک قسمت از لاستیک را نگه می دارند و اپراتور از طریق یک اهرم دیگر تنظیمات چرخش لاستیک یا بیرون آوردن آن را انجام می دهد.

انواع لاستیک درار خودرو قسمت های کوچک و مهم دیگری از جمله گیره های نگهدارنده رینگ ‌لاستیک هم دارد که نقش مهمی در تعویض لاستیک ایفا می کنند.

انواع دستگاه لاستیک درار برای خودروهای سبک و سنگین از نظر شکل ظاهری متفاوت هستند. اگر به طراحی ظاهری این تجهیزات نگاه کنید، برخی از آنها طراحی عمودی دارند و برخی دیگر به شکل افقی ساخته شده اند. عملکرد هر کدام از دستگاه ها تقریباً مشابه است، اما تفاوت های بسیار جزئی در ابعاد و اندازه اهرم ها یا پنل کنترل و منبع برق دیده می شود.

انواع لاستیک درار سنگین و ویژگی های آن

لاستیک درار سنگین همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید مخصوص خودروهای سنگین و نیمه سنگین است. با این دستگاه ها می توان لاستیک های کامیون، کامیونت، خاور، تریلی، اتوبوس و حتی برخی از وانت های بزرگ و شاسی بلند را بررسی کرد و از داخل رینگ خارج نمود.

با خرید دستگاه لاستیک درار سنگین، خدمات رسانی به تمام خودروهای سنگین سریع تر انجام می شود؛ هزینه های نگهداری تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و مدیریت تعمیرگاه خودروهای سنگین بهتر انجام می شود.

قطعاً تعمیرگاه هایی که به دستگاه لاستیک درار سنگین نیاز دارند خدمات رسانی خود را دسته‌بندی می‌کنند. برخی از تعمیرگاه ها فقط مخصوص کامیون و تریلی هستند، و برخی دیگر از تعمیرگاه های خودرو خدمات بالانس چرخ و آپاراتی و پنچرگیری را برای اتوبوس ها و مینی بوس ها ارائه می دهند.

در این میان ممکن است یک سری تعمیرگاه های تخصصی هم باشند که فقط این خدمات را برای خودروهای صنعتی از جمله ماشین آلات کشاورزی، تراکتورها، ماشین آلات راهسازی، عمران، صنعت و معدن ارائه دهند. در هر صورت تمام این مراکز باید از انواع لاستیک درار با کیفیت مقاوم و بادوام استفاده کنند تا مشکلی در آینده پیش نیاید.

انواع لاستیک درار سبک و ویژگی آنها

انواع دستگاه لاستیک درار سبک یا لاستیک درار سواری مدل دیگری که در کنار لاستیک درار سنگین مورد توجه قرار دارد. همانطور که از نام آن متوجه می شویم، لاستیک درار سبک مخصوص خودروهای سواری در مدل های مختلف است.

تعمیرگاه های تخصصی خودروهای سواری، لاستیک درار سبک را برای سرعت بخشیدن به خدمات آپاراتی و پنجره گیری استفاده می کنند. هر مدل از خودروهای سواری از تمام برندهای خودرو سازی را می توانید با لاستیک درار سبک، سرویس دهی کنید. این تجهیزات در مدل‌های لاستیک درار دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در دسترس قرار دارند.

تفاوت انواع لاستیک درار سبک و لاستیک درار سنگین در ابعاد و اندازه دستگاه ها و کار کردن با برق سه فاز یا تک فاز است. از نظر طراحی، تفاوت های بسیار جزئی وجود دارد، اما همه آنها یک کار را انجام می دهند؛ و آن هم خارج کردن لاستیک خودرو از داخل رینگ است.

نکات مهم در خرید انواع لاستیک درار خودروهای سبک و سنگین

رپورتاژ آگهی صنعتی -انواع لاستیک درار

رپورتاژ آگهی صنعتی -انواع لاستیک درار

 

اگر صاحب تعمیرگاه خودرو سبک یا خودرو سنگین باشید، خرید انواع لاستیک درار یک نیاز ضروری برای شما محسوب می شود. درباره انواع دستگاه های لاستیک درار با عبارت‌های مختلفی روبه‌رو هستیم؛ لاستیک درار ۳ پدال، لاستیک درار اهرم دار، لاستیک درار 4 پدال و دستگاه لاستیک درار 5 پدال، برخی از متداول ترین عبارت ها در این حوزه هستند.

اما آیا به این فکر کرده اید که چگونه لاستیک درار را انتخاب کنید؟ یا این تجهیزات باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ در این قسمت شما را با نکات مهم در خرید لاستیک درار سبک و سنگین آشنا می کنیم.

قبل از خرید لاستیک درار به موارد زیر توجه داشته باشید:

نکته اول: تعیین نیاز تعمیرگاه به خرید لاستیک درار

اولین و مهمترین اقدام قبل از خرید لاستیک درار این است که شما به عنوان صاحب تعمیرگاه مشخص کنید به چند عدد لاستیک درار نیاز دارید و از چه نوع باید باشند. لاستیک درار سبک، برای تعمیرگاه های خودروهای سواری مناسب است. خرید لاستیک درار سنگین برای این گونه اتومبیل ها پیشنهاد می شود.

با توجه به مقدمه فوق، شاید یک تعمیرگاه به تعداد مشخصی لاستیک درار نیاز داشته باشد. در این صورت تهیه یک فهرست از آنچه که نیاز دارید بهتر به شما کمک می کند. اگر تجربه ای در خرید انواع لاستیک درار خودرو ندارید با کارشناسان شرکت پردیس صنعت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نکته دوم: بررسی محصولات موجود، مشخصات و ویژگی های لاستیک درار خودرو

در این مرحله شما کاملاً مشخص کرده‌اید که به چند مدل از انواع لاستیک درار نیاز دارید و می خواهید چه موقع آنها را بخرید. برای خرید با کارشناسان فروش تماس می گیرید یا به فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل مراجعه می کنید.

توجه داشته باشید که هنگام بررسی محصولات درباره ویژگی ها و مشخصات فنی، ابعاد و اندازه لاستیک درار، آپشن های دستگاه، نحوه نصب و راه اندازی موارد فنی تحقیق کنید.

از فروشنده بپرسید که آیا اپراتور باید آموزش‌های تخصصی را ببیند، یا افراد عادی هم می توانند با یک دوره ساده با آن کار کنند. قبل از خرید لاستیک درار، هر آنچه که نیاز است را در مدل های مختلف بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکته سوم: بررسی قیمت لاستیک درار خودرو

یکی از مهمترین نکات برای خرید لاستیک درار خودرو، این است که قیمت دستگاه چقدر است. برندهای مختلف قیمت های متفاوتی برای لاستیک درار معرفی کرده اند. هر چه دستگاه با کیفیت باشد، قیمت لاستیک درار گران‌تر است. پیشنهاد می کنیم قیمت‌های جدید و شرایط خرید و همچنین مشخصات فنی انواع لاستیک در آن را از شرکت پردیس صنعت استعلام بگیرید.

نکته چهارم: توجه به خدمات گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید انواع لاستیک درار توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات است. چنانچه این محصول را از شرکت پردیس صنعت خریداری کنید، کیفیت دستگاه ها تضمین شده است و مشاوره خرید و خدمات پس از فروش هم به شما ارائه می‌شود.

شرکت پردیس صنعت؛ تامین کننده انواع تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل

شرکت پردیس صنعت یکی از بزرگترین شرکت های فروش تعمیرگاه تجهیزات تعمیرگاهی اتومبیل های سبک و سنگین در اصفهان است. می توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید لاستیک درار، قیمت لاستیک درار یا سایر تجهیزات تعمیرگاهی از طریق اطلاعات تماس زیر با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید:

03132349191 و 09134038015 و 09134015422

سایر خدمات و محصولات شرکت پردیس صنعت به صورت زیر هستند:

  • فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودروهای سنگین در اصفهان
  • فروش تجهیزات آپاراتی و پنچرگیری در اصفهان
  • فروش تجهیزات مکانیکی در اصفهان
  • فروش تجهیزات زیروبندسازی در اصفهان
  • فروش تجهیزات برق و باطری در اصفهان
  • فروش تجهیزات صافکاری و نقاشی در اصفهان
  • فروش تجهیزات تعویض روغنی در اصفهان
  • فروشخط معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در اصفهان
  • لاستیک درار سنگین لاستیک درار سبک
  • دستگاه بالانس چرخخودروهای سبک و سنگین
  • دستگاه تنظیم باد دیجیتال
  • انواع جک های بالابری خودرو، شامل جک دو ستونه- جک چهار ستونه- جک قیچی
  • انواع کمپرسور هوا- ساکشن روغن بادی- ساکشن گیربکس اتوماتیک
  • انواع جک بالابر مخصوص خودروهای سنگین
  • فروش خط معاینه فنی خودرو سواری سنگین و موتور سیکلت
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *