رپورتاژ آگهی پزشکی

لمینت دندان چطور به زیبایی لبخند شما کمک می کند؟

لمینت دندان چطور به زیبایی لبخند شما کمک می کند؟

لمینت های دندان، بسیار شبیه روکش های دندان هستند. برخی از افراد ترجیح می دهند به جای روکش،  از لمینت استفاده کنند. لمینت دندان اصفهان، نوعی ترمیم دندان است و می تواند با استفاده از مواد کامپوزیت یا پرسلن انجام گیرد. اگر شما هم به فکر خدمات لمینت دندان هستید، می خواهید لبخند زیباتری داشته باشید و به سلامت دهان و دندان های خود فکر می کنید، تصمیم داریم در ادامه این بخش، چند نمونه از مزایا و معایب را مطرح کنیم. بدون شک، داشتن دندان های سالم تر، و چهره زیبا و شاداب، آرزوی هر فردی است.

مزایای لمینت دندان در اصفهان چیست؟

لمینت دندان اصفهان

لمینت دندان اصفهان

 

لمینت های دندان همیشه بهترین گزینه برای بهبود طرح لبخند برای همه افراد بوده است. البته در بعضی مواقع که دندان ها سالم هستند و فقط مشکل ناهنجاری و نامرتبی دارند میتوان از خدمات ارتودنسی در اصفهان کمک گرفت و طرح لبخند خود را بهبود بخشید.لازم است بدانید خدمات لمینت دندان اصفهان، مزایای زیادی دارد. قرار دادن پوسته های نازک و سفارشی روی هر دندان، موجب می گردد هرگونه لکه یا تغییر رنگ دندان، پنهان بماند. اگر روش های درمان‌ی سفید کردن دندان ها مؤثر واقع نشود، مردم اغلب به خدمات روکش لمینت دندان متوسل می‌شوند.

لکه های دندان، ناشی از فلوراید بیش از حد، و یا مصرف برخی داروهای تجویزی، بسیار سرسخت و گاهی عمیق هستند. روش های معمولی سفید کردن دندان ها شاید نتوانند لکه ها را به خوبی پاکسازی کنند. این وضعیت ممکن است نا امید کننده به نظر برسد، اما لمینت دندان می تواند به بهبود شرایط کمک کند. لمینت هایی با رنگ روشن تر می توانند دندان هایی که لکه های عمیق تر دارند را به طور کامل پوشش دهند.

در برخی شرایط ویژه یا موقعیت‌های غیرمنتظره شامل شکستگی، ساییدگی یا تکه شدن دندان‌ها، این لمینت ها هستند که می توانند یک راه حل سریع برای رفع معضل دندان شما باشند. لمینت دندان اصفهان می تواند تراشه یا هر نوع آسیب دندان را پنهان کند. این ترمیم ها برای یک دندان یا حتی چندین دندان قابل اجرا هستند.

لمینت های دندانی همچنین برای ترمیم دندان های ناهموار و نامرتب پیشنهاد می شوند. شاید تعجب کنید اما روکش لمینت دندان حتی می تواند حفره ها و برآمدگی ها را درمان کند. برش مقدار کمی از مینای دندان، به پوسته های نازک روکش کمک می کند تا بهتر روی سطوح دندان ثابت بمانند. خدمات لمینت دندان اصفهان همچنین برای حذف فاصله بین دندان ها تجویز می گردد. این شکاف ها می توانند منجر به جابجایی دندان و زوال استخوان فک شوند. قرار دادن لمینت روی دندان ها می تواند آن شکاف های کوچک را ببندد. بنابراین می تواند به خوبی از بروز مشکلات بیشتر دندانی جلوگیری کند.

این نوع ترمیم های دندانی به گونه ای اجرا می شوند که با رنگ طبیعی دندان مطابقت داشته باشند. بیماران حتی می توانند سطح سفیدی دندان خود را انتخاب کنند. اثرات لمینت دندان، دائمی است. این یک مزیت ارزشمند است. پس اگر به این نوع خدمات فکر می کنید، تا پایان مطلب همچنان با ما همراه باشید؛ می خواهیم یکی از بهترین مراکز برای لمینت دندان در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

معایب لمینت دندان در اصفهان چیست؟

انتخاب استفاده از لمینت دندان، یک تصمیم گیری بزرگ است. انجام این ترمیم ها نیازمند تعهد مادام العمر و یک درمان دائمی است. باید بدانید که در فرآیند لمینت دندان در واقع چه اتفاقی می افتد. هر پوسته نازک روکش ها به هر دندان می چسبد. اگر یک پوسته از بین برود، لمینت به خوبی نمی تواند انجام بگیرد. حتی اگر روکش ها سرامیکی باشند، فرد همچنان باید مراقب انتخاب های غذایی خود باشد. در این شرایط فرد، نمی تواند غذاهای شکننده یا سفت و سخت بخورد. این مواد ممکن است پوسته های لمینت را بشکنند. هنگامی که پوسته ها ترک بخورند یا بشکنند، هیچ راهی برای تعمیر آنها وجود ندارد.

یکی دیگر از معایب لمینت دندان در اصفهان، این است که مقداری حساسیت برای دندان نسبت به دما وجود خواهد داشت. از این گذشته، دندانپزشک باید برخی از لایه های مینای دندان را بتراشد. این می تواند ناراحتی هایی را ایجاد کند. یکی دیگر از نکات منفی این نوع ترمیم ها، ایجاد حفره است. افرادی که لمینت های دندانی دارند هنوز هم با احتمال پوسیدگی دندان در زیر پوسته لمینت روبرو هستند. به همین دلیل است که مراقبت از دندان برای این لمینت ها الزامی است.

لمینت های دندان برای افرادی که دندان های ضعیف و پوسیده دارند و یا کسانی که پریودنتیت دارند مناسب نیستند. افرادی که لایه مینای دندان آنها نازکی است، نباید لمینت دندان را انتخاب کنند.  این هم از مهم ترین معایب این نوع ترمیم ها است.

تفاوت بین روکش لمینت و ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت ها هیچ شباهتی به روکش های دندانی ندارند. روکش ها فقط سطح جلوی دندان یا کل دندان را می پوشانند. ضخامت روکش های لمینت، در شرایط متفاوت دندان ها با هم فرق دارند. در همین حال، یک ایمپلنت، برای جایگزینی دندان از دست رفته در استخوان نصب می‌شود و تاج روی آن قرار می‌گیرد. پس از کاشت ایمپلنت ممکن است چندین ماه طول بکشد تا ناحیه اطراف آن به اندازه کافی بهبود یابد.

بهترین روش های مراقبت از لمینت های دندان بعد از انجام کار

لمینت دندان اصفهان

لمینت دندان اصفهان

 

بر خلاف سایر روش های دندانپزشکی، روند بهبودی لمینت دندان اصفهان، زمان زیادی طول نمی کشد. در مقابل، هنگامی که روکش ها ثابت شدند و هر نوع بیهوشی از بین رفت، می توانید همانند قبل، مواد غذایی را بخورید و یا نوشیدنی بنوشید.

در برخی موارد، بلافاصله پس از استفاده از روکش ها، ممکن است متوجه شوید که کمی ضخیم هستند. این لکه های زبر (معمولاً از پرسلن اضافی است که می تواند به روکش بچسبد)، پس از چند روز غذا خوردن عادی و مسواک زدن از بین می روند. اگر این اتفاق نیوفتاد، دندانپزشک می تواند آنها را صاف کند.

بهترین روکش های لمینت دندان معمولاً حداقل 10 سال دوام می‌آورند (و برخی تحقیقات نشان می‌دهند که گاهی اوقات می‌توانند تا 20 سال هم دوام داشته باشند) و روکش‌های بدون آماده‌سازی حدود 5 تا 7 سال دوام می‌آورند. انجام برخی اقدامات احتیاطی می تواند به شما کمک کند تا طول عمر لمینت ها را تا حد ممکن افزایش دهید. این اقدامات احتیاطی عبارتند از:

  • اجسام سخت مانند خودکار، یخ یا ناخن خود را نجوید.
  • هرگز از دندان های خود برای باز کردن بسته بندی استفاده نکنید.
  • سعی کنید با دندان های جلویی خود غذا را نجوید. غذاهای سفت تر را فقط با دندان های عقب بخورید. غذاهای سفت را تکه تکه کنید تا راحت تر غذا بخورید.
  • اگر در شب، دندان قروچه دارید، یک آتل یا نگهدارنده برای محافظت از روکش های خود تهیه کنید.
  • اگر ورزش می کنید، باید از محافظ دهان استفاده کنید.
  • اگر دندان‌هایتان را به هم فشار می‌دهید و به این کار عادت دارید، باید یک محافظ دهان یا نگهدارنده بگیرید.

خدمات لمینت دندان در اصفهان از مجموعه تخصصی “دکتر محمد عاطفت”

اکنون که با اهمیت خدمات لمینت دندان آشنا شدید و دانستید که این نوع ترمیم ها تا چه اندازه در زیبایی چهره و لبخند شما تأثیر دارد، می خواهیم یکی از معتبرترین کیلینیک های دندان پزشکی در اصفهان را به شما معرفی کنیم. مجموعه تخصصی “دکتر محمد عاطفت”، بهترین تیم حرفه ای را در اختیار دارد تا به سلامت دهان و دندان های شما کمک کند. می توانید خدمات متنوعی را از جمله ایمپلنت، کامپوزیت، لمینت، اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ دندان، ایمپلنت بدون جراحی، ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت لیزری، ایمپلنت پانچ، ایمپلنت فوری، ایمپلنت زیرکونیا با بهترین کیفیت و قیمت عالی از این کیلینیک حرفه ای دریافت کنید.

آدرس وبسایت کیلینیک دکتر محمد عاطفت: www.isfahanlaminate.ir

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *