تولید محتوای سایت

کتاب الکترونیکی بسته بندی فعال در صنایع غذایی – 49000 تومان

مروری بر کاربرد بسته بندی فعال در صنایع غذایی – یک مطالعه تحقیقاتی

قالب فایل: PDF

تعداد صفحات: 20 صفحه

قیمت خرید: 49000 تومان

روش خرید: ارسال فایل محصول برای کاربر؛ پس از پرداخت

 

برای خرید و دریافت فایل این کتاب الکترونیکی از روش های زیر اقدام کنید:

1-ارسال درخواست خرید محصول به واتس اپ، ایتا یا روبیکا در شماره تلفن 09138651225 

2-ارسال درخواست خرید محصول به ایمیل سایت به آدرس cafemohtava20@gmail.com

 

بسته بندي فعال يكي از مفاهيم نوين دربسته بندي مواد غذايي است كه درپاسخ به تغييرات مداوم در نيازهاي مصرف كنند گان به بازار فروش عرضه شده است. بسته بندي فعال شرايط جو بسته را به گونه مطلوبي تغيير مي دهد كه موجب افزايش عمر نگهداري ماده غذايي گردد. برخلاف بسته بندي قديمي كه بر اساس آن كيفيت نگهداري فرآورده بايد به گونه اي حفظ گردد كه حداقل بر هم كنش بين فرآورده و بسته صورت گيرد بر اساس پيشرفتهاي جديد به عمل آمده در دهه هاي اخير در صنايع بسته بندي بر هم كنش بين بسته بندي و فرآورده سودمند به حساب مي آيد.

بسته بندي تغيير يافته فعال طي 25 سال اخير به ويژه در آمريكا و ژاپن به منظور نگهداري مواد غذايي مورد استفاده قرار گرفته است و كاربرد انواع گوناگون اين نوع بسته بندي روز به روز در حال گسترش است. اين نوع بسته در انواع مختلفي توليد شده است مانند انواعي كه داراي افزودنيهايي به منظور حفظ تازگي محصول است كه مي توانند كاربردهاي متعددي داشته و در مقايسه با بسته بندي قديمي در نگهداري ماده غذايي موثر است.

مواد يا عوامل فعال به طور مستقيم يا غيرمستقيم در تماس با مواد غذايي مي باشند. تركيبات فعال شامل جاذب هاي اكسيژن، دي اكسيد كربن، رطوبت، اتيلن، عوامل آزاد كننده اتانل، مواد طعم دهنده و عوامل ضد ميكروب مي باشد. انواع با توانايي تغيير ويژگيهاي فيزيكي مانند بسته هاي خود گرم يا سرد شونده هم نوعي بسته فعال در نظر گرفته مي شوند. بسته بندي فعال در مورد انواع گوناگون از مواد غذايي مانند، نان، كيك، شيريني، (heating/cooling پيتزا، خمير تازه، پنير، گوشت و فرآورده هاي آن و ميوه جات مورد استفاده قرار گرفته است.

 

برای خرید و دریافت فایل این کتاب الکترونیکی از روش های زیر اقدام کنید:

1-ارسال درخواست خرید محصول به واتس اپ، ایتا یا روبیکا در شماره تلفن 09138651225 

2-ارسال درخواست خرید محصول به ایمیل سایت به آدرس cafemohtava20@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *