خرید طلا روز مادر + سفارش طراحی و ساخت طلا

 

خرید طلا روز مادر + سفارش طراحی و ساخت طلا

خرید طلا روز مادر می تواند ایده ای هیجان انگیز باشد؛ به ویژه برای کسانی که میخواهند هدیه ای شیک و لاکچری را تهیه کنند. خرید طلا برای روز زن، بهترین هدیه برای همسران است تا به نوعی از تمام زحمات آنها قدردانی شود.

شما می‌توانید برای روز مادر ایده ‌های مختلفی را به کار بگیرید و مادرتان را با هدیه‌ های مختلف خوشحال کنید. یکی از بهترین کارهایی که می ‌توانید در این روز انجام دهید، خرید طلا برای روز مادر است. البته جهت خرید طلا روز مادر نباید بی‌گدار به آب بزنید و باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین هدیه که شایسته مادر عزیزتان باشد را تهیه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این نکات را برایتان توضیح دهیم.

چگونه می ‌توانم برای خرید طلا روز مادر برنامه‌ ریزی کنم؟

البته شما می ‌توانستید از خیلی زودتر جهت خرید طلا برای روز مادر پس ‌انداز کنید، اما در حال حاضر چند روز بیشتر تا روز مادر نمانده است و اگر بودجه کافی نداشته باشید، این موضوع می ‌تواند کمی شما را دچار استرس کند. اما نگران نباشید. خوشبختانه در حال حاضر، به لطف کسب‌ و کارهای آنلاین و خریدهای اینترنتی، بسیاری از فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارند که به ‌صورت اقساط حتی بدون پیش‌ پرداخت یا با پیش‌ پرداخت معقول، طلای مورد نظر را به شما می ‌فروشند و شما نیز می ‌توانید برای خرید طلا روز مادر از آن ‌ها بهره‌ مند شوید.

اگر شما قصد دارید برای روز مادر طلا بخرید، باید توجه ویژه ‌ای به طلایی که انتخاب می ‌کنید داشته باشید و تنها به فکر وزن طلا نباشید. در واقع، شکل و ظاهر طلای انتخابی نیز می ‌تواند ارزش هدیه شما را افزایش دهد و به مادرتان یادآوری می ‌کند که چقدر برای شما ارزشمند است.

چند ایده ناب که در خرید طلا برای روز مادر به شما کمک می ‌کند!

خرید طلا روز مادر

خرید طلا روز مادر

 

شما می ‌توانید طبق سلیقه خود طلایی را به‌سادگی انتخاب کنید و برای روز مادر آن را به‌صورت سورپرایز یا در یک برنامه خانوادگی ساده به مادرتان هدیه بدهید. اما اگر می ‌خواهید این هدیه را به ‌یادماندنی کنید و مادرتان همیشه آن را به ‌عنوان یک یادگاری ارزشمند نزد خود نگه دارد، بد نیست از ایده‌ های زیر نیز در خرید طلا برای روز مادر کمک بگیرید:

1-از سنگ تولد مادرتان استفاده کنید.

فرض کنیم شما می ‌خواهید انگشتر طلا، دستبند طلا یا هر نوع زیورآلات دیگری را برای مادرتان هدیه بگیرید. شما می‌ توانید به دنبال طلاهایی باشید که از سنگ‌ های خاص ماه تولد در ساخت آن‌ ها استفاده شده است. این نوع طلاها وزن کمتری دارند، اما نمای بیشتری ایجاد خواهند کرد و شما با یک تیر دو نشان می زنید. مادرتان نیز از اینکه تا این حد به او توجه داشته‌اید، احساس بهتری پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر، انواع سنگ ‌های ماه تولد روی طلاهای مختلف کار می ‌شوند و بعضی از فروشنده ‌ها نیز طبق میل شما این کار را به ‌صورت سفارشی برایتان انجام می ‌دهند. همچنین اگر شما آقایی هستید که می ‌خواهید برای مادر فرزند نو رسیده، طلا را به ‌عنوان هدیه تهیه کنید، این ایده، فوق‌ العاده است و همسرتان متوجه می‌ شود تا چه حد دوستش دارید و برایش ارزش قائل هستید.

برای این که در مورد طراحی و ساخت طلا و جواهر در اصفهان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می توانید از طریق شماره تلفن 09133677049 (آقای میرهادی) یا از طریق پیج اینستاگرامی   @damasgold20 اقدام کنید. بدون شک، طراحان و سازندگان حرفه ای طلا، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند تا بتوانید مدل های طلا که مورد نظر دارید را به آسانی برای ساخت سفارش دهید.

2-طلاهای مد روز بخرید.

هنگام خرید طلا برای روز مادر باید به این نکته توجه داشته باشید که قطعه ‌ای را خریداری کنید که مد روز باشد. برخی از طلاها بسیار قدیمی هستند و زیاد چنگی به دل نمی ‌زنند. البته به سلیقه مادر و همسر شما نیز بستگی دارد. معمولاً انتخاب طلاهای ساده برای هدیه مناسب‌ ترین انتخاب ‌ها هستند. زیرا هیچ‌ گاه از مد نمی ‌روند و با هر لباس و آرایشی همخوانی پیدا می‌ کنند.

همچنین باید به شرایط مادر یا همسرتان هم توجه داشته باشید. مثلاً اگر شما می‌خواهید برای همسرتان این هدیه را تهیه کنید و نوزاد کوچک دارید، باید دقت کنید جهت خرید طلا روز مادر، مدل طلا را انتخاب کنید که هنگام نگه ‌داری نوزاد، او را آزار ندهد.

3-به سلیقه مادر و همسرتان توجه داشته باشید.

یکی از مهم ‌ترین مسائلی که می‌ تواند به شما در خرید طلا روز مادر کمک کند، سلیقه خود آن فرد است. حتماً تاکنون دیده‌اید که وی از چه طلاهایی استفاده می ‌کند یا چه نوع طلاهایی را تمجید می ‌کند. بهتر است شما نیز طبق سلیقه مادر یا همسرتان طلا را خریداری کنید. این کار، دو مزیت دارد. اول اینکه همسر یا مادرتان متوجه می ‌شود تا چه حد به او توجه داشته ‌اید و سلیقه او برای شما مهم بوده است. دوم اینکه آن طلا را نگه می‌ دارد و با استفاده کردنش شما را خوشحال می‌ کند.

4-از شکل های خاص استفاده کنید.

شما می‌ توانید در هر زمان برای مادر یا همسرتان انواع و اقسام طلاها را در وزن‌ های مختلف خریداری کنید. اما برای روزی خاص، مانند روز مادر بهتر است از طلاهای نمادین استفاده کنید. مثلاً می ‌توانید از پلاک ‌هایی که اسم مادر یا بیت شعری روی آن حک شده است، استفاده کنید یا برای همسرتان پلاک ‌هایی مانند مرغ آمین، قلب و … را تهیه کنید که عشق و علاقه خود را به او نشان دهید و صرفاً جهت ارزش مادی طلا این کار را انجام نداده باشید.

5-از خود او مشورت بگیرید.

اگر برنامه سورپرایزی ندارید و تنها می‌ خواهید با خرید طلا روز مادر، همسر یا مادرتان را در این روزها شاد کنید، می‌توانید از قبل به او بگویید و از او بخواهید خودش طلای مورد علاقه ‌اش را طبق بودجه ‌ای که در نظر دارید، خریداری کند. اما اگر نمی ‌خواهید او متوجه شود، می ‌توانید به طور غیر مستقیم نظر او را بدانید. مثلاً پیج ‌ها یا سایت ‌های طلا را به ‌صورت تصادفی جلوی او باز کنید و نظرش را بپرسید.

برای سفارش ساخت طلا در اصفهان و طراحی طلای دلخواه خود می توانید همین حالا اقدام کنید. با شماره تلفن 09133677049 (آقای میرهادی) طلا جواهر داماس تماس بگیرید.

مزد ساخت طلا برای روز مادر چقدر است؟

همانطور که می‌دانید ما در ایران، کارگاه‌ های متفاوتی برای طلاسازی در شهرهای مختلف هنری بخصوص در یزد، اصفهان و تبریز داریم که هر کدام از این کارگاه‌ ها سبک خودشان را دارند و هر سلیقه ‌ای ممکن است برخی از آن ‌ها را بپسندد و از برخی دیگر خوشش نیاید. به علاوه یک سری طلاهای وارداتی به ایران بخصوص از امارات و ایتالیا و برخی کشورهای دیگر هستند که بسیار زیبا می ‌باشند. معمولاً طلاهای خارجی ظریف ‌تر و طلاهای داخلی کمی سنتی ‌تر و تجملی ‌تر هستند.

باید توجه داشته باشید که بیشتر طلاهای خارجی، مزد ساخت بالایی دارند و بخش زیادی از قیمتشان به دلیل مزد ساخت است. این بدین معنی است که شما بابت گرم طلای کمتر، باید پول بیشتری پرداخت کنید. مزد ساخت برخی از طلاهای خارجی حتی به 50 درصد هم می رسد. این بدین معنی است که شما به ازای هر 100 هزار تومان ارزش طلا، باید 50 هزار تومان مزد ساخت بدهید. این در حالی است که بسیاری از طلاهای ایرانی مزد ساختشان نهایتاً 20 الی 25 درصد است و طلاهایی که ساده ‌تر هستند، مزد ساختی بین 10 الی 18 هزار تومان دارند.

بنابراین اگر می‌خواهید با بودجه کمتر، طلای بیشتر جهت خرید طلا برای روز مادر انتخاب کنید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید. زیرا در صورتی که فرد بخواهد طلای موردنظر را بفروشد یا تعویض کند، مقدار مزد ساخت از آن کم می ‌شود و فرد متضرر خواهد شد.

انواع طلا برای خرید طلا روز مادر

خرید طلا برای روز مادر

خرید طلا برای روز مادر

 

وقتی اسم طلا به گوش می رسد، معمولاً رنگی که بیشتر به ذهنمان خطور می ‌کند، زرد یا به ‌اصطلاح طلایی رنگ است. این در حالی است که در حال حاضر ما در دنیا انواع رنگ طلا را داریم که ارزش آن با طلای زرد برابر و یا حتی بیشتر است. البته چند سالی است که طلای سفید نیز در ایران به ‌خوبی جا افتاده است و افرادی که رنگ زرد طلا را دوست ندارند، طلای سفید خریداری می ‌کنند.

اما حتما تعجب خواهید کرد اگر بدانید در دنیا در حال حاضر طلا در ۸ رنگ متفاوت زرد، سفید، خاکستری، رزگلد، سبز، سیاه، آبی و بنفش در بازار موجود است. این رنگ ‌ها با اضافه شدن فلزات متفاوت به طلا به دست می‌آیند، ولی از ارزش طلا کم نمی‌کنند. در ادامه به طور مختصر رنگ ‌هایی که در ایران بیشتر طرفدار دارند را توضیح خواهیم داد:

1-طلای زرد

طلایی که در طبیعت یافت می ‌شود به ‌صورت خام به رنگ زرد است و هر چقدر که طلا خالص ‌تر باشد میزان زردی و براقی آن نیز بیشتر است. اما خلوص بیشتر همچنین باعث می ‌شود که شکل ‌پذیری طلا بیشتر باشد و به راحتی تغییر شکل دهد. از طرفی، طلای زرد به عنوان کلاسیک ‌ترین و محبوب ‌‌ترین رنگِ طلا در دنیا شناخته می ‌شود و طرفداران بیشتری دارد که در عیارهای مختلف مانند 14، 18 و 24 در بازار عرضه می‌شود.

2-طلای سفید

طلای سفید نیز طلایی زیباست که در چند سال اخیر بخصوص جوانان، بیشتر آن را می ‌پسندند و به دلیل نوع آلیاژی که به آن اضافه شده است، مقاومت بیشتری در برابر خش و ضربه دارد. بنابراین برای خرید طلا برای روز مادر اگر مادر یا همسرتان فعالیتی انجام می‌دهد که ممکن است به طلا آسیب برساند، طلای سفید انتخاب مناسب ‌تری است. برای ایجاد رنگ سفیدِ طلای سفید، از مس و روی استفاده می ‌شود و برای سفیدتر و درخشان ‌تر نمودن طلای سفید، آن را با رودیم آب ‌کاری می‌کنند. اما از آن جایی که فلز نیکل، آلرژی‌زا بوده به جای آن از فلز پلاتین یا پالادیم برای ساخت آلیاژ طلای سفید استفاده می ‌کنند که گران است و به همین دلیل در برخی موارد طلای سفید گران ‌تر از طلای زرد است.

3-طلای رزگلد

طلای رزگلد، رنگی مایل به صورتی دارد و به همین دلیل به آن رزگلد می ‌گویند و از ترکیب طلا با مس و نقره به دست می‌ آید. طلای رزگلد در بازه ‌ای از طیف صورتی تا قرمز در بازار عرضه می ‌شود که هر چقدر میزان مس موجود در آلیاژ بیشتر باشد، قرمزیِ آن نیز بیشتر است. توجه داشته باشید که رنگ این طلا به مرور زمان پررنگ‌تر شده و در نور آفتاب حالت طیف زیبایی دارد که می‌ تواند برای خرید طلا برای روز مادر یک ایده عالی باشد.

کلام آخر

ایده خرید طلا برای روز مادر یک ایده بسیار عالی و بکر است که می ‌تواند از هر هدیه دیگر، بهتر باشد و مادر یا همسرتان را بیشتر خوشحال کند. شما هر نوع طلایی که خریداری کنید، این حس را در خانم ‌ها ایجاد می ‌کنید. اما اگر در انتخابتان کمی دقت و سلیقه به خرج دهید، قطعاً از نتایجی که خواهید دید، لذت بیشتری می‌برید.

برای این که در مورد طراحی و ساخت طلا و جواهر در اصفهان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می توانید از طریق شماره تلفن 09133677049 (آقای میرهادی) یا از طریق پیج اینستاگرامی  @damasgold20 اقدام کنید. بدون شک، طراحان و سازندگان حرفه ای طلا، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند تا بتوانید مدل های طلا که مورد نظر دارید را به آسانی برای ساخت سفارش دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *