10 نمونه تولید محتوا گردشگری با موضوع سفر به چین

نمونه تولید محتوا گردشگری درباره چین به تمام موضوعاتی اشاره دارد که به این کشور مربوط می‌شود. از فعالیت‌های اقتصادی گرفته تا جاذبه های گردشگری چین، مکان های تاریخی و باستانی این کشور، معرفی تمام شهرها یا مناطق دیدنی، شامل همین تولید محتوای تخصصی برای سایت گردشگری می‌شود.

برای آن دسته آژانس های مسافرتی که خدمات تور ‌چین را ارائه می‌دهند، تولید محتوای گردشگری اهمیت پیدا می‌کند. موضوعات متنوعی را می توان برای تولید محتوا درباره کشور چین پیدا کرد.

 کشور چین، سرزمین افسانه ها، اسطوره ها، داستان ها و اتفاقات شگفت انگیز و هیجان انگیز است!

کمتر کسی است که نام کشور چین را بشنود اما به یاد معبد شائولین یا هنرهای رزمی چین نیوفتد! همین موضوعات می توانند بهترین نمونه تولید محتوا گردشگری با موضوع کشور چین باشند.

 در ادامه این مطلب به ۱۰ نمونه از پرطرفدارترین موضوعات گردشگری که می توانید درباره آن ها محتوا بنویسید اشاره می کنیم. محتواهای گردشگری چین، جذاب و پر مخاطب هستند. قطعاً اگر از منابع معتبر این اطلاعات را آماده کنید، وب سایت گردشگری شما از هر لحاظ جذاب می شود.

اگر آژانس گردشگری دارید یا مجله اینترنتی شما درباره سفر و جاذبه های گردشگری است و به دنبال نمونه تولید محتوا گردشگری برای کشور چین هستید برای شما پیشنهاد جذابی داریم. با دسترسی به بهترین منابع می‌توانیم محتوای تخصصی درباره این کشور آماده کنیم.

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی و اطلاع از قیمت تولید محتوا می توانید از صفحه فرم ثبت سفارش اقدام کنید.

برای کسانی که به دنبال سئو سایت قوی هستند و یک برنامه سه ماهه طولانی مدت را جستجو می کنند، پکیج تولید محتوا حرفه ای برای سایت با قیمتهای استثنایی در طولانی مدت ارائه می‌شود. برای مشاهده قیمت ها و نوع خدماتی که در این پکیج حرفه ای ارائه شده از صفحه مربوطه می توانید وارد شوید.

 

10 نمونه تولید محتوا گردشگری با موضوع کشور چین

 تولید محتوا گردشگری

تولید محتوا گردشگری

 

1-اولین نمونه تولید محتوا گردشگری: انواع ویزای تحصیلی چین

ویزای تحصیلی چین، نوعی از ویزای دانشجویی است که برای افرادی صادر می‌شود که قصد ادامه تحصیل در کالج ها یا دانشگاه های چین را دارند. افرادی که برای تحصیل به کشور چین سفر می‌کنند به دریافت ویزای تحصیلی چین نیاز دارند.

ویزای تحصیلی برای دانشجویان بین المللی صادر می ‌شود و از سوی سفارت چین و دانشگاه های پذیرنده دانشجو مورد تایید قرار می گیرد.

ادامه تحصیل در دانشگاه های چین به دلیل سطح بسیار بالای  آموزشی و کیفیت خدمات پشتیبانی از دانشجویان و همچنین محیط پیشرفته تحصیلی مورد توجه دانشجویان خارجی قرار گرفته است.

اصلی ترین و مهمترین محدودیت برای ادامه تحصیل در دانشگاه های چین، آشنایی با زبان چینی می باشد. اگر ویزای چین را دریافت کنید می توانید یک سفر کوتاه مدت به این کشور داشته باشید. به این ترتیب، بهترین فرصت را برای آشنایی با شرایط زندگی دانشجویی در شهرهای مختلف کشور چین  در اختیار خواهید داشت.

ویزای تحصیلی چین که برای ادامه تحصیل در دانشگاه های چین یا کالج های آموزشی مورد نیاز است به دو نوع تقسیم می شود؛ ویزای X1  و ویزای X2. هر یک از انواع ویزای تحصیلی چین دارای شرایط ویژه ای می باشند. بنابراین دانشجویان با توجه به شرایط تحصیلی خود از یکی از انواع ویزاهای تحصیلی در کشور چین استفاده می کنند. نمونه تولید محتوا گردشگری

 

2- دومین نمونه تولید محتوا گردشگری: جشنواره های بهاری چین

جشنواره های بهاری چین یک رویداد سالانه است که در کشور چین و تمام ملیت های چینی در جهان برگزار می شود. این رویداد بزرگ در هر سال در تاریخ های مختلف، با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود؛ اما به طور کلی، جشنواره های بهاری چین از ابتدای ماه فوریه آغاز می‌شود و تا اواسط ماه بعد ادامه دارد.

کشور چین، کشور زیبایی ها و جشنواره های هیجان انگیز است. مردم محلی کشور چین تقریباً برای هر موضوع در اطراف خود یک جشنواره ویژه دارند که دیدن آنها از نزدیک بسیار جذاب می باشد.

با ویزای گروهی چین می توانید در ماه فوریه به کشور چین سفر کرده و جشنواره های بهاری را از نزدیک تماشا کنید. به شما اطمینان می دهیم لحظات خاطره انگیزی را در این کشور در ماه فوریه سپری خواهید کرد.

تاریخ دقیق برگزاری جشنواره های بهاری چین بستگی به روزهای تعطیلات سال نو دارد. این زمان برگزاری ممکن است با چند روز تغییر برگزار شود و اساس دقیق تعیین روزهای جشنواره های بهاری چین، استفاده از تقویم نوری به جای تقویم خورشیدی است؛ منظور از تقویم نوری، همان تقویم سال نوی چینی می باشد.

در زمان برگزاری جشنواره های بهاری چین، هر ساله افراد خانواده کنار یکدیگر جمع می‌شوند و این مراسم را جشن می گیرند. جشنواره های بهاری چین یک رویداد تاریخی نیز محسوب می‌شود که تمدن غنی پادشاهان چین باستان را معرفی می کند. نمونه تولید محتوا گردشگری

 

3-سومین نمونه تولید محتوا گردشگری: آشپزی چینی

آشپزی چینی، سبک متفاوتی از دنیای خوراکی ها و غذاها را به شما معرفی می کند. تنوع مزه و عطر مواد غذایی را می توانید در آشپزی به سبک چینی تجربه کنید.

انواع غذاهای چینی در تمام جهان شهرت دارند به گونه ای که در بسیاری از کشورهای خارجی، رستوران های چینی تأسیس شده اند و غذاهای متنوع آسیای شرقی را در آنجا به مهمانان ارائه می دهند.

با شرکت در تور چین می توانید به سرزمین چین سفر کنید و با آشپزی این کشور و طعم متفاوت غذاهای آن آشنا شوید.

شاید به نوعی مطالبی را در مورد آشپزی چینی شنیده باشید و یا حتی تصاویری از رستوران های کشور چین مشاهده کرده باشید. در برخی موارد به غذاهایی برخورد می کنید که بسیار عجیب و غریب هستند و از نظر ارزش غذایی برای مسلمانان، حرام محسوب می شوند.

یکی از انواع مواد اولیه که مردم کشور چین به آن ها علاقه زیادی دارند و تقریباً در تمام سبک های آشپزی چینی مصرف می شوند، ادویه جات و سبزیجات هستند.

در کشور چین، کمتر غذایی را می توانید پیدا کنید که بدون ادویه تهیه شده باشد. بیش از نیمی از خوراکی های خوشمزه آشپزی چینی با استفاده از انواع سبزیجات تازه تهیه می شوند.

غذاهای متنوعی که از سبزیجات در کشور چین تهیه می شوند شامل خوراک اسفناج، سبزیجات مخلوط، رول سبزیجات، پاستا با سبزیجات، سوپ سبزیجات و …، می باشند.

این غذاها تنها بخش کوچکی از آشپزی چینی را به نمایش می گذارند. هویج، فلفل، اسفناج، کدو، کلم، کاهو، پیازچه، تربچه، ترب سفید، تره، پودر آویشن، فلفل سیاه، گشنیز، زردچوبه و …، برای طبخ انواع غذاهای خوشمزه در کشور چین استفاده می شوند.

حبوبات و برنج، دسته دیگری از مواد اولیه هستند که برای تهیه انواع غذاهای بومی و محلی در آشپزی چینی استفاده می شوند. رد پای برنج و حبوبات را در بسیاری از غذاهای چینی می توانید جستجو کنید.

انواع سوپ با حبوبات، طبخ برنج به سبک آب پز یا سرخ شده به همراه رشته و سبزیجات در کشور چین بسیار متداول است. اگر در تور چین شرکت کنید می توانید مزه متفاوت غذاهای حاوی برنج و حبوبات را در رستوران های معروف کشور چین تجربه کنید.

 

4- چهارمین نمونه تولید محتوا گردشگری: مکان های دیدنی کشور چین در فصل زمستان

زمستان های سرد و برفی کشور چین به قدر زیبا و شگفت انگیز هستند که سرمای شدید هوا هم نمی تواند مانع از سفر گردشگران به این نقطه از قاره آسیا شود.

مسافرانی که عاشق سفر هستند، حتی در فصل زمستان نیز به مناطق مختلف جهان سفر می کنند. سرمای طاقت فرسا در برخی از شهرهای کشور چین، نمونه ای از این شگفتی طبیعت است. برای گردشگری در فصل زمستان در چین، انتخاب های متنوعی پیش رو دارید.

کوهستان واوو، کوهستان موهه (Beiji Village, Mohe علفزارهای هولون بویر (Hulunbuir) و استان جیلین ریمه (Jilin Rime)، بهترین جاهای دیدنی چین در فصل زمستان هستند.

 

5- پنجمین نمونه تولید محتوا گردشگری: آشنایی با معبد کنفوسیوس

معبدهایی که در کشورهای آسیای شرقی وجود دارند معمولاً اسامی مختلف دارند. دو مورد از بزرگ ترین معبدهای کشور چین در شهرهای کوفو (Qufu) و بیجینگ (Beijing) قرار دارند که با نام “معبد کنفوسیوس” شهرت یافته اند.

در شهر شانگهای، کشور ویتنام، کره و اندونزی، معابد کنفوسیوس با نام “معبدهای ادبیات” یا “معبدهای حکیمان ادبیات” معروف هستند.

در نواحی جنوبی کشور چین، این معابد به احترام وِنچانگ وانگ (Wenchang Wang) به این نام خوانده می شوند.

در فضای داخلی معبد کنفوسیوس بر خلاف معبدهای دائوئیسم و بودیسم، تصاویر و نقش های مصور بر روی دیوارها و ستون ها وجود ندارد.

شاید در برخی مکان ها در این معبد بتوان مجسمه هایی از چوب یا سفال مشاهده کرد. البته بسیاری افراد با حضور تصویر کنفوسیوس در معبد مخالف بودند چرا که این کار را تقلیدی از آئین بودا و معبدهای بوداییان می دانستند.

 تولید محتوا گردشگری

تولید محتوا گردشگری

 

6- ششمین نمونه تولید محتوا گردشگری: مهاجرت به چین

مهاجرت به چین، سختی ها و دشواری های خاص خود را دارد. بسیاری از افرادی که متقاضی مهاجرت به این کشور هستند با تصور اینکه بتوانند یک شغل پردرآمد برای خود پیدا کنند، راهی این سرزمین می شوند تا بتوانند اقامت موقت و سپس اقامت دائم را دریافت کنند؛ غافل از اینکه کار و زندگی در یک کشور شرقی با زبان و فرهنگ کاملاً بیگانه، تحقیق و بررسی های خاص خود را طلب می کند. نمونه تولید محتوا گردشگری

خوشبختانه با رشد اطلاع رسانی اینترنتی در خصوص مهاجرت به چین که توسط موسسه های مهاجرتی ارائه می شوند، امکان سنجش کار و زندگی در این کشور به سادگی میسر شده است.

با یک مشاوره ساده قبل از سفر به چین می توان متوجه شد که مهاجرت به این کشور، مقرون به صرفه است یا خیر و چه امکانات یا ملزوماتی را می طلبد.

 

7-هفتمین نمونه تولید محتوا گردشگری: فرودگاه های چین

به عنوان یک کشور بزرگ در شرق آسیا، کشور چین دارای پیشرفته ترین سیستم های حمل و نقل هوایی است.

بهترین فرودگاه های چین در شهرهای توریستی و گردشگری این کشور ساخته شده اند. این فرودگاه ها به صورت بین المللی، پروازهای مهمی را به تمام نقاط جهان ارائه می دهد.

بسته به کشوری که شما در آن زندگی می کنید و مقصدتان در کشور چین که قرار است از آن بازدید کنید می توانید پرواز خود را به یکی از فرودگاه های چین انجام دهید.

 

8- هشتمین نمونه تولید محتوا گردشگری: ویزای تجاری چین

نام تجارت چین در کنار سایر کشورهای اقتصادی در جهان نظیر هنگ کنگ، ژاپن، آمریکا، آلمان و کره جنوبی با پیشرفته ترین آمار اقتصادی جهان ثبت شده است.

ویزای تجاری چین برای صادرات و واردات کالا و همکاری های بین المللی، یک مدرک معتبر و ضروریست. ویزای تجاری چین از نوع ویزای M به نوعی ویزای تجاری گفته می‌شود که برای شرکت‌های خارجی برای فعالیت کوتاه مدت در کشور چین صادر می گردد. نمونه تولید محتوا گردشگری

فعالان اقتصادی، شرکت ها و افرادی که مایل به شرکت در نمایشگاه های تجاری چین، بازدید از کارخانه ها یا مذاکره با مشتریان و عقد قرارداد تجاری با صنایع چین هستند و قصد دارند به این سرزمین سفر کنند، ویزای تجاری M را دریافت می کنند.

مدت اقامت مجاز در کشور چین از طریق ویزای تجاری چین M معمولاً ۳۰ روزه است.

بستگی به درخواست افراد و ملیت آنها ممکن است ویزای چند ساله به طور مثال ویزای ده ساله چین برای افراد صادر شود؛ این شرایط برای شهروندان کانادا، آرژانتین و آمریکا صادق است.

از منظر دیگر ویزای تجاری چین در دو گروه M  و گروه F  برای افراد صادر می شود. ویزای M  برای افرادی است که قصد تبادل کالا با شرکت های چینی را دارند.

ویزای F  برای افرادی صادر می شود که برای مبادلات علمی و فناوری یا فرهنگی و با اهداف غیر تجاری به چین سفر می کنند. مدت این ویزا ۱۲ ماه است. نسبت به سایر انواع ویزای تجاری چین یا ویزای توریستی چین،  دریافت آن ساده تر است. نمونه تولید محتوا گردشگری

 

9- نهمین نمونه تولید محتوا گردشگری: سوغاتی های خوشمزه چین

در کنار سوغاتی های معروف چین نظیر نقاشی های چینی، ابریشم، صنایع دستی، سرامیک و آثار فلزی، سوغاتی های خوشمزه چینی، نظر توریست ها و گردشگران را به خود معطوف داشته است.

تمام کسانی که برای اولین بار به کشور چین سفر می کنند در میان صدها کالای مختلف در مراکز خرید سردرگم می شوند.

در حقیقت، تمام کالاها با کیفیت عالی چنان آنها را به خود مجذوب می‌سازد که در حقیقت نمی دانند کدام یک را به عنوان سوغاتی خریداری کرده و با خود به کشور محل زندگی ببرند.

بسیاری از خوراکی های خوشمزه در کشور چین در رستوران ها و اغذیه فروشی ها مطابق با سلیقه تمام افراد دیده می‌شوند.

در حقیقت به دلیل این که این غذاها از مواد تازه تهیه می شوند امکان حمل آنها به کشور دیگر وجود ندارد؛ اما در این میان، سایر سوغاتی های خوشمزه چینی وجود دارند که در بسته بندی های خاص به گردشگران فروخته می شوند. نمونه تولید محتوا گردشگری

انواع شیرینی، شکلات، آبنبات، نمونه‌هایی از سوغاتی های خوشمزه چینی هستند که می توانید در سفر به این کشور آنها را خریداری کرده و با خود ببرید.

 

10- دهمین نمونه تولید محتوا گردشگری: بهترین رستوران های چین

رستوران های چین از نظر منوی غذایی و شیوه پذیرایی از مهمانان در تمام جهان شهرت دارند. مراکز غذاخوری، اغذیه فروشی های کنار خیابان های قدیمی و برخی محله ها در شهرهای چین و همچنین رستوران های کوچک و بزرگ، غذاهای خود را با بهترین کیفیت و از مواد تازه تهیه می کنند.

مردم کشور چین به غذاهای دریایی، آسیای شرقی و سبزیجات علاقه زیادی دارند. غذا خوردن، یکی از لذت بخش ترین قسمت های یک سفر گردشگری است.

 

نمونه تولید محتوا گردشگری را کاملاً حرفه‌ای و تخصصی از کافه محتوا بخواهید

 تولید محتوا گردشگری

تولید محتوا گردشگری

 

با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه تولید محتوای متنی برای سایت، جامع ترین و کاملترین نمونه تولید محتوا گردشگری درباره چین را برای شما آماده کرده ایم. این نمونه محتواها در قالب یک کتاب الکترونیکی جامع و کامل از طریق لینک زیر قابل دریافت می باشد.

کتاب الکترونیکی سفر به چین

 

اگر به سئو سایت خود اهمیت می دهید و به دنبال محتواهای جدید و دست اول هستید، برای تولید محتوای گردشگری روی ما حساب کنید.

 

قیمت های استثنایی برای سفارش یک ماه و سه ماهه برای شما در نظر گرفته شده است.

1) قیمت پکیج تولید محتوای حرفه ای برای سایت و اینستاگرام

2)  قیمت تولید محتوا برای یک ماه و فرم ثبت سفارش و پرداخت آنلاین

 

****حق نشر مطالب مرتبط با کشور چین به آژانس گردشگری بهروزسیر تعلق دارد

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *