تولید محتوا لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی ؛ یک موضوع برای تولید محتوای صنعتی

لوله پلی اتیلن گازی، یک موضوع خوب و ایده آل برای سایت هایی هستند که با همین موضوع مشغول به فعالیت می باشند. لوله های پلی اتیلن، بهترین لوله ها برای صنایع مختلف محسوب می شوند. این لوله ها امتیازها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. نوشتن درباره ویژگی ها و کاربردهای انواع لوله پلی اتیلن به تخصص و تجربه در این زمینه نیاز دارد.

ما افتخار داریم که با سال های فعالیت در حوزه تولید محتوای صنعتی، بهترین موضوعات را برای صنعت لوله و اتصالات آماده کنیم. می توانید تحقیق کلمات کلیدی سایت صنعتی خود را به ما واگذار کنید.

در کنار شما هستیم تا سایت حرفه ای داشته باشید.

در این مطلب به 8 نمونه موضوع خوب برای سایت لوله و اتصالات اشاره می کنیم که با کلمه کلیدی “لوله پلی اتیلن گازی” تهیه شده است. برای هر متن مجزا، یک سری کلمات کلیدی مرتبط نیز تهیه شده که برای سئو سایت صنعتی بسیار مفید است.

اگر به اینچنین محتواهای تخصصی نیاز دارید و در زمینه لوله و اتصالات فعالیت می کنید، برای راهنمایی و خدمات تولید محتوای سایت در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

موضوعات خوب برای تولید محتوای صنعتی با کلمه کلیدی لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی

 

1-لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر

لوله پلی اتیلن یکی از متریال های مهندسی پرکاربرد در صنعت نفت و گاز می باشد. این لوله ها در سایز و ابعاد مختلف تولید می شوند.

برای انتقال گاز و سایر سیالاتی گازی شکل از این لوله ها استفاده می شود. یکی از انواع لوله های گازرسانی، لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر است.

این لوله، باریک ترین لوله پلی اتیلنی است، بنابراین حجم گازی که از داخل این لوله عبور می کند بسیار کم است. با یک نگاه اجمالی بر خطوط اصلی گازرسانی، اهمیت انواع لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر به خوبی مشخص خواهد شد.

همانطور که می دانید انتقال گاز در دو حالت اصلی مورد بررسی قرار می گیرد؛ اول، انتقال گاز شهری که در پالایشگاه تولید می شوند و دوم، انتقال سایر گازها که در فرآیند پاالایش نفت خام از مبدأ تا مقصد انجام می شود.

نکته مهم و مشترک در هر دو شبکه گازرسانی، میزان فشار خطوط لوله است.

فشار گاز درون لوله های انتقال دهنده گاز در مبدأ تولید بسیار زیاد است. طبیعتاً استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر بلافاصله در اولین لوله شبکه گازرسانی، کاری اشتباه است، زیرا قطر این لوله بسیار کم است و برای چنین فشار بالایی طراحی نشده است.

چاره این کار بسیار ساده است. در این حالت معمولاً از لوله های قطورتر برای انتقال گاز پر فشار تا شبکه های شهری استفاده می شود. پس از تقلیل فشار گاز در ایستگاه اصلی، لوله های بزرگ تر توسط اشعابات کوچک تری به مسیرهای مختلف هدایت می شوند.

 لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر، تقریباً آخرین لوله های این شبکه هستند و فشار سیال درون لوله بسیار جزئی است؛ به همین دلیل هیچ آسیبی به دیواره آن وارد نمی شود.

به عبارت دیگر، طی چندین مرحله متوالی، فشار گاز کاهش می یابد و لوله پلی اتیلن باریک در فشارهای بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرند.

تجربه استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 25 میلی متر در لوله کشی انتقال گاز نشان داده است این لوله ها مقاومت بالایی در برابر فرسودگی، خمیدگی، ترک خوردگی، شکست و مواد شیمیایی دارند.

این دسته از لوله های گازرسانی پلی اتیلن تحت سخت ترین استانداردها تولید شده اند به همین دلیل از ایمنی فوق العاده ای برخوردارند.

 

2-لوله پلی اتیلن گازی 63 میلی متر

استفاده از لوله های پلی اتیلن در حال حاضر در صنعت گاز رسانی، ضروری و لازم می باشد. خصوصیات فیزیکی و شیمیایی لوله پلی اتیلن، در راستای گسترش سریع شبکه های انتقال گاز موجب شده است استفاده از این لوله ها در این صنعت، جزء لاینفک پروژه ها به شمار آید.

گسترش مواد پلیمری در صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن به سرعت در حال پیشرفت است؛ این متریال جایگزین بسیار مناسبی برای لوله های فلزی هستند. یکی از لوله های پرکاربرد در صنعت گاز، لوله پلی اتیلن گازی 63 میلی متر است.

لوله های پلی اتیلن تک جداره گاز رسانی دارای یک نوار زرد رنگ بر روی دیواره خود هستند و این ویژگی باعث تمایز این لوله ها از سایر لوله های پلی اتیلنی شده است.

 لوله پلی اتیلن گازی 63 میلی متر طبق استاندارد DIN 1555 تولید می شود.

مهم ترین مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 63 میلی متر در شبکه های انتقال گاز عبارتند از: قیمت پایین، نصب آسان، عدم خوردگی در محیط شیمیایی، انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، استحکام زیاد و عدم ایجاد نشتی در محل جوشکاری لوله.

به دلیل اهمیت لوله های گازی از نظر مقاومت و عدم ترک خوردگی، در مورد این دسته از لوله های پلی اتیلن معیاری با عنوان “رشد آرام ترک” مطرح می شود.

برای بررسی این پارامتر، مجموعه ای از خواص فیزیکی و مکانیکی مربوط به لوله ها نظیر دانسیته، شاخص جریان مذاب، خواص کششی و … مورد نیاز نیاز است.

لوله پلی اتیلن گازی 63 میلی متر بر اساس نوع ماده اولیه، ضخامت دیواره و قطر آن در یک رده فشاری مطابق با استاندارد لوله قرار می گیرد.

طبقه بندی انواع لوله پلی اتیلن در رده فشاری، برای انتخاب لوله ها و روش اتصال ان ها لازم و ضروری است.

اهمیت و حساسیت لوله های گازرسانی به قدری زیاد است که عوالی نظیر انتخاب مواد، انتخاب فناوری تولید لوله، استانداردها و شرایط ساخت آن ها و همچنین کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن گازی در ابعاد مختلف، بسیار مهم می باشند.

 

3-لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر

لوله های پلی اتیلن در سایز و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند. به طور کلی لوله های پلی اتیلن برای مصارف آبرسانی، انتقال مواد شیمیایی، سیستم های زهکشی، محافظ کابل برق و مخابرات، آبیاری کشاورزی و انتقال بهداشتی فاضلاب مناسب می باشند.

لوله های پلی اتیلن به دو دسته لوله پلی اتیلن تک جداره و دوجداره دسته بندی می شوند؛ لوله های گازرسانی پلی اتیلن جزو لوله های تک جداره پلی اتیلنی هستند.

یکی از انواع لوله پلی اتیلن که در تأسیسات انتقال گاز از آن ها استفاده می شود، لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر است.

این سری از لوله ها از مواد پلی اتیلن PE100 مرغوب تهیه می شوند. حساسیت و اهمیت زیاد خطوط انتقال گاز از لحاظ ایمنی، نیازمند نصب لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر در این شبکه ها است.

لوله پلی اتیلن گازی 90 میلی متر دارای استحکام بالا، انعطاف پذیری عالی، عدم خوردگی، عدم نشتی گاز در محل جوشکاری، طول عمر بالا و اتصال آسان می باشد. خرید این دسته از لوله های پلاستیکی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

در مواردی که از لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر به صورت سطحی استفاده می شود، می توان مطمئن بود که دیواره لوله در اثر پرتوهای مضر خورشید آسیب نمی بینند؛ دیواره لوله ها از لحاظ حرارتی بسیار پایدار می باشند.

لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر مسیر مناسبی برای انتقال گازهایی است که دارای ماهیت اسیدی هستند؛ دیواره لوله به واسطه عبور و فشار گاز، دچار فرسایش نمی شود.

لوله پلی اتیلن گازی  90 میلی متر به خوبی در تمام شرایط می تواند پایداری خود را حفظ کند.

تمام انواع لوله پلی اتیلن می توانند تا مدت زمان های طولانی در خط لوله باقی بمانند. برای دریافت قیمت های لوله پلی اتیلن گازرسانی و خرید آن می توانید با گروه ایران پایپ تماس بگیرید.

تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

4-لوله پلی اتیلن گازی 110 میلی متر

صنعت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن در طول نیم قرن سابقه درخشان خود، امروزه جایگاه ویژه ای در میان مدیران و مهندسان پیدا کرده است.

به جرأت می توان گفت حدود 90 درصد از تأسیسات ساختمانی (مسکونی، تجاری و صنعتی) از انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن استفاده می کنند.

در حال حاضر سیستم های آبرسانی، خطوط لوله کشی شهری و روستایی، صنایع دریایی و معدنی و شبکه های انتقال فاضلاب، عمده ترین مصرف کنندگان لوله پلی اتیلن در ابعاد مختلف هستند.

کاربرد لوله های پلی اتیلن گازرسانی در موقعیت های مختلف به اثبات رسیده است.

شرایط کاری متنوع نظیر دفن در زیر زمین، نصب در خطوط انتقال گاز در بستر دریا، لوله های شناور در آب برای انتقال هوای فشرده، انتقال گاز به مناطق مختلف و حمل پسماندهای شیمیایی گازی (در برخی از تأسیسات نفتی)، تنها بخشی از عملکرد انواع لوله پلی اتیلن گازرسانی هستند.

استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 110 میلی متر در شبکه های نفت و گاز پیشینه طولانی دارد. استحکام و دوام بالای این دسته از لوله ها موجب شده است مهندسان برای خطوط انتقال گاز از آن ها استفاده کنند.

 لوله های پلی اتیلن گازی 110 میلی متر در اکثر پروژه های کوچک گازرسانی به کار می روند. این لوله پرکاربرد از بهترین مواد اولیه پلی اتیلن هم راستا با استانداردهای بین المللی ساخته شده است.

مهم ترین مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن گازی 110 میلی متر در شبکه های انتقال گاز را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • وزن سبک
  • مقاومت در برابر ضربه
  • عدم سایش و فرسودگی
  • پایداری در محیط های اسیدی
  • دیواره های صاف و یکنواخت (این قابلیت موجی سهولت جریان گاز از درون لوله خواهد شد)
  • اتصال و نصب آسان
  • عدم نشتی گاز از محل جوشکاری
  • کاربرد در گستره دمایی زیاد
  • امکان به کار بردن انواع اتصالات برای این لوله ها
  • طول عمر بالا
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی و ایجاد پوشش محافظ برای لوله

 

برای ثبت سفارش تولید محتوای صنعتی می توانید با ما تماس بگیرید. الان زمان آن رسیده است که کسب و کار صنعتی شما بهتر دیده شود.

 

**شاید به این موضع علاقه مند باشید: تبلیغات صنعتی چیست و چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

 

5-لوله پلی اتیلن گازی  125 میلی متر

لوله پلی اتیلن گازی  125 میلی متر یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی پرمصرف در صنعت انتقال گاز می باشد.

این لوله از مواد پلی اتیلن مرغوب با گرید تجاری PE100 ساخته می شود. کیفیت و استحکام این دسته از لوله ها بسیار بالا است و به همین دلیل برای نصب در شبکه گازرسانی مناسب هستند.

بزرگ ترین مزیت لوله های پلی اتیلن گازی  125 میلی متر، رشد آرام ترک در این لوله ها است. رشد آرام ترک، معیاری از پایداری لوله در برابر تنش و فشارهای زیاد است.

اگر لوله پلی اتیلن به هر دلیلی در معرض فشارهای ناگهانی ترک بخورد، آستانه پیشروی ترک ایجاد شده تعیین کننده زمان تخریب لوله خواهد بود. هرچه رشد آرام ترک در لوله پلی اتیلن گازی  125 میلی متر کمتر باشد، امکان پایداری لوله در این شرایط بالاتر خواهد بود.

فشارهای کاری در خطوط لوله پلی اتیلن انتقال دهنده گاز از نکات مهمی است که مهندسان باید به آن توجه کنند.

نوع ماده اولیه ساخته لوله پلی اتیلن گازی  125 میلی متر، قطر و ضخامت لوله در از عوامل بسیار مهم در نصب لوله در شرایط فشاری مختلف هستند.

از مزیت های لوله پلی اتیلن گازی  125 میلی متر می توان به عدم خوردگی، عدم ترک و شکستگی، عدم سایش و فرسایش در اثر عبور جریان گاز و گذشت زمان و … اشاره نمود.

اتصال لوله های پلی اتیلن گازی  125 میلی متر به یکدیگر توسط جوشکاری الکتروفیوژن انجام می گیرد. محل اتصال از لحاظ ایجاد نشتی گاز، ایمن است.

مراحل نصب این لوله ها به راحتی قابل اجرا می باشد. از این جهت است که جوشکاری لوله پلی اتیلن گازی باید توسط فرد ماهر انجام شود.

لوله های انتقال گاز طبق استانداردهای جهانی تولید می شوند، بنابراین نظارت بر روند تولید آن ها از کارخانه، ورود به آززمایشگاه کنترل کیفیت، حمل و نقل، نصب و جوشکاری، تست و راه اندازی خط لوله از اهمیت زیادی برخوردار است و باید زیر نظر کارشناسان انجام شود.

 

6-لوله پلی اتیلن گازی 160 میلی متر

یکی از کاربردهای مهم لوله های پلی اتیلن، استفاده از آن ها در خطوط لوله کشی گاز است. سال های زیادی لوله های پلی اتیلن برای نصب در شبکه های گازرسانی شهری و روستایی مورد استفاده قرار گرفتند و در حال حاضر این لوله ها پرکاربردترین لوله های صنعتی هستند. دوام و استحکام بسیار بالای لوله پلی اتیلن موجب محبوبیت روزافزون آن ها شده است.

لوله های پلی اتیلن گازی 160 میلی متر یکی از انواع لوله پلی اتیلن است که در خطوط گازرسانی نصب می شود.

انعطاف پذیری بالای این دسته از لوله های پلی اتیلن، نصب آن ها را در موقعیت های مختلف مانند نصب سطحی، زیرزمینی، نصب در سطوح شیب دار و مسیرهای ناهموار مناسب ساخته است.

یکی از مزایای لوله پلی اتیلن گازی 160 میلی متر، جوشکاری و اتصال آن ها است.

محل جوش دو لوله پلی اتیلن گازی نسبت به دیواره لوله استحکام بالاتری دارد؛ تنها نکته ایمنی که باید در این موقعیت به ان توجه نمود، عدم نشتی گاز در محل اتصال است که آن هم با نظارت دقیق بازرسان جوش و اجرای استاندارد جوشکاری پلی اتیلن و تلاش زیاد، میسر خواهد بود.

گازها دارای ماهیت شیمیایی هستند؛ اگر انتقال گاز شهری و گازهای ناشی از استخراج نفت توسط لوله پلی اتیلن گازی 160 میلی متر مورد نظر باشد، گاز مذکور دارای ماهیت اسیدی خواهد بود که خورندگی زیادی دارند؛ بنابراین تنها لوله های پلی اتیلنی هستند که در این شرایط سخت می توانند پایدار بمانند.

 پایداری و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مهم ترین دلیل استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 160 میلی متر در شبکه های انتقال گاز است.

لوله پلی اتیلن گازی 160 میلی متر به ندرت در خط لوله گازرسانی دچار ترک خوردگی می شود و نیاز به تعمیرات طولانی مدت ندارد.

این لوله ها دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند و می توان تا سال های زیاد به درستی عملکرد آن ها اطمینان داشت.

استفاده از انواع لوله های پلی اتیلن در تأسیسات گازرسانی موجب کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی انتقال گاز می شود. گروه ایران پایپ ارائه دهنده انواع لوله پلی اتیلن گازرسانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مجموعه ایران پایپ تماس حاصل کنید.

رپورتاژ آگهی

 

7-لوله پلی اتیلن گازی 200 میلی متر

امروزه پلی اتیلن یکی از معروف ترین مواد اولیه برای ساخت لوله های انتقال آب و فاضلاب، مواد شیمیایی، لوله های صنعتی و گازرسانی به شمار می روند.

 تمام خصوصیات برجسته که یک ماده پلیمری باید برای استفاده در صنعت لوله و اتصالات داشته باشد، مواد پلی اتیلن دارند؛ ویژگی های مهم از جمله مقاومت در برابر خوردگی، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و ویژگی های هیدرولیکی بسیار عالی، در حال حاضر موجب محبوبیت این مواد در صنعت شده اند.

دسته از لوله های پلی اتیلن که برای نصب در خطوط گازرسانی طراحی شده اند با نام لوله پلی اتیلن گازی شناخته می شوند.

این لوله ها در ابعاد و اندازه ها مختلف در بازار موجودند و دارای یک نوار زرد رنگ بر روی دیواره خارجی خود هستند. این لوله ها را به راحتی می توان به صورت حلقه درآورد.

لوله پلی اتیلن گازی 200 میلی متر یکی از انواع لوله گازرسانی است. استفاده از این نوع لوله، تعداد اتصالات در شبکه انتقال گاز را به حداقل می رساند و خطر خوردگی و تخریب لوله را حذف می کند.

انعطاف پذیری بالای این دسته از لوله ها باعث شده است لوله بتواند در برابر فشار و تنش زیاد ناشی از خمیدگی لوله و نوسانات فشار گاز درون لوله، پایدار بماند.

این لوله ها می توانند در فشارهای کاری 7 تا 10 بار نیز مورد استفاده قرار گیرند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن گازی 200 میلی متر، قابلیت نصب آن ها در زیر آب (بستر دریا) و زیر زمین است.

این لوله ها به قدری پایدار و مقاوم هستند که به هیچ عنوان تحت تأثیر حرکت های آب دریا و امواج و همچنین ارتعاشات بستر دریا قرار نمی گیرند.

 نصب لوله پلی اتیلن گازی 200 میلی متر برای انتقال گازهای خروجی از سکوهای نفتی در دریا، بهترین گزینه عملکردی محسوب می شود.

مقاومت در برابر اشعه UV خورشید، رشد آرام ترک، مقاومت در فشارهای بالا و عدم تغییر شکل در دماهای بالا و یا بسیار سرد، از مزایای دیگر لوله پلی اتیلن گازی 200 میلی متر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این لوله ها می توانید با مجموعه صنعتی ایران پایپ تماس حاصل کنید.

 

8-لوله پلی اتیلن گازی 225 میلی متر

شبکه های انتقال گاز، حساس ترین و مهم ترین تأسیسات یک منطقه محسوب می شوند. تمام تجهیزات و قطعاتی که در این خطوط به کار می روند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده باشند.

همچنین کلیه مراحل آماده سازی، نصب و راه اندازی این شبکه ها باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شوند و رعایت تمام استانداردها در این زمینه لازم و ضروری می باشد.

بدیهی است کوچک ترین نقص و کوتاهی در اجرای هر یک از این مراحل موجب رخ دادن حوادث ناگوار و وارد شدن خسارت های جبران ناپذیری به آن منطقه خواهد شد.

یکی از لوله هایی که در سیستم گازرسانی نصب می شود، لوله های پلی اتیلن گازی 225 میلی متر است. قطر این لوله به اندازه ای بزرگ است که جریان بزرگی از سیال گازی می تواند از داخل آن عبور کند. دیواره این لوله به خوبی فشار گاز را تحمل می کند و تخریب نمی شود.

برای تولید لوله پلی اتیلن گازی 225 میلی متر تمام استانداردهای ساخت لوله پلی اتیلن رعایت شده است.

آزمون های کنترل کیفیت بر روی این لوله ها انجام شده اند. خواص و ویژگی های مرغوبیت مواد اولیه تهیه لوله در کارخانه مورد بررسی قرار گرفته است.

برای اطمینان از صحت عملکرد لوله پلی اتیلن گازی 225 میلی متر، یک سری آزمون ها بر روی این لوله ها انجام می شوند.

مهم ترین آزمون های اجرا شده بر روی لوله پلی اتیلن گازرسانی عبارتند از: اندازه گیری شاخص جریان مذاب، میزان دودهه در لوله، چگالی، پایداری حرارتی، آزمون ترک و شکست، تست هیدرواستاتیک و آستانه پارگی لوله پلی اتیلن.

مهم ترین مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن گازی 225 میلی متر در انتقال گاز به شرح زیر می باشد:

  • وزن و سبک
  • سهولت در حمل و نقل
  • مقاومت در برابر اشعه UV
  • قابلیت جوشکاری و اتصال آسان
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت در برابر ساییدگی، ترک خوردگی، خوردگی و زنگ زدگی و مواد شیمیایی
  • پایداری بالا در شرایط مختلف محیطی
  • دوام و طول عمر بالا

برای سفارش و خرید انواع لوله  اتصالات پلی اتیلن گازرسانی می توانید با کارشناسان مجموعه ایران پایپ تماس بگیرید.

 

 

تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *