تولید محتوای سایت

رپورتاژ آگهی گردشگری؛ آژانس گردشگری بال طلایی

این رپورتاژ آگهی به سفارش آژانس گردشگری بال طلایی تولید شده است و مشمول حق نشر از سوی کارفرما می باشد….

کافه محتوا؛ مرکز تخصصی تولید محتوای گردشگریرپورتاژ آگهی گردشگری

رپورتاژ آگهی

 

هزینه زندگی در انگلستان

انگلستان یکی از گران ترین شهرهای اروپا به شمار می آید و تقریباً کشور پر زرق و برقی در اروپا محسوب می شود که توجه افراد زیادی برای زندگی در شهرهای این کشور به سمت آن جذب می شود. هر ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور هستند اما در این میان موارد مهمی نیز وجود دارند که باید به آن ها توجه کرد.

زندگی، کار و تحصیل در انگلستان هزینه های زیادی دارند. کسانی که قصد اقامت و مهاجرت به یکی از شهرهای انگلستان را دارند باید هزینه های خود را از چند نظر دسته بندی کنند. هزینه های زندگی در انگلستان به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • هزینه خرید یا اجاره خانه
  • هزینه های خوراک و پوشاک
  • هزینه تحصیل
  • هزینه های حمل و نقل
  • هزینه های استفاده از خدمات شهری (آب – برق – تلفن – گاز – اینترنت و … )
  • هزینه های متفرقه

افرادی که برای تحصیل به یکی از شهرهای انگلستان سفر می کنند علاوه بر هزینه های تحصیلی، هزینه های اجاره خانه یا در واقع زندگی دانشجویی را باید بتوانند پرداخت نمایند.

قیمت خرید یا اجاره خانه در انگلستان نیز مانند سایر هزینه ها، بسیار بالا می باشد. هزینه های خانه در شهرهای انگلستان با یکدیگر متفاوت است. شهرهای لندن، نیوکاسل و منچستر، گران ترین شهرهای این کشور هستند.

همانطور که می دانید واحد پول انگلستان، پوند است. بنابراین افرادی که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند بهتر است ابتدا بودجه خود را به پوند تبدیل کرده و محاسبه کنند.

در مرحله بعدی باید متوسط هزینه های زندگی در شهر مورد نظر خود را به خوبی ارزیابی کرده و با بودجه خود مقایسه نمایند. برای افراد مهاجر، برنامه ریزی برای بودجه از اهمیت زیادی برخوردار است.

از طرفی دیگر، تا قبل از اینکه یک فرد به طور کامل اسناد اقامت خود را دریافت نماید باید به صورت موقت در هتل ساکن شود که این خود یک هزینه اضافی را برای مهاجرت کننده در پی خواهد داشت.

هزینه های زندگی در انگلستان

هزینه های زندگی در انگلستان

تعرفه تولید محتوای تخصصی گردشگری را از اینجا دریافت کنید….

متوسط هزینه های زندگی در شهرهای انگلستان چند پوند است؟

هزینه اقامت در انگلستان شامل خرید یا اجاره خانه می شود. خانه های اکثر شهرهای این کشور در مرکز شهر باشند و یا در حومه شهر، قیمت های متفاوتی دارند. هزینه اجاره خانه در مرکز شهر در انگلستان بین 290 تا 800 پوند می باشد. این مقدار می تواند تا 1000 پوند نیز افزایش یابد. هر فرد برای خرید خوراک و مواد غذایی باید حدود 80 پوند در هفته پرداخت نماید. اگر شخصی بخواهد در یکی از رستوران های شهر غذا بخورد باید به طور متوسط 40 پوند پرداخت کند.

هزینه های تحصیلی در انگلستان نیز بسیار گران هستند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه باید تا حدود 12000 پوند در سال پرداخت نمود. هر دانشجو در مقاطع بالاتر تحصیلی باید به طور میانگین از 15000 پوند تا 20000 پوند بپردازد. این میزان هزینه ها از سایر هزینه های زندگی دانشجویی مجزا هستند.

با یک حساب سطحی می توان به راحتی دریافت که زندگی و تحصیل در هر کدام از شهرهای انگلستان بسیار پر هزینه است. به طور متوسط و با احتساب تمام هزینه های سالانه، هر فرد به طور میانگین بین 10000 تا 18000 پوند در سال در انگلستان خرج می کند.

کسانی که با بودجه ای محدود تا 2000 پوند وارد انگلستان می شوند، تا حدی می توانند یک زندگی جمع و جور و محدودی را برای خود فرآهم کنند. اگر تعداد افراد خانواده بیش از 2 نفر باشد، 2000 پوند برای اداره زندگی در یک سال کافی نخواهد بود. برای یک خانواده 4 نفره و با احتساب هزینه های تحصیلی و زندگی و تأمین مایحتاج روزانه، به طور متوسط بودجه ای معادل 14000 پوند کفایت می کند.

علاوه بر هزینه هایی که در بخش قبلی ذکر شد، باید هزینه های دریافت اقامت، ویزا، مصاحبه و … را به آن ها اضافه نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت و کار در شهرهای انگلستان می توانید با کارشناسان ما در مجموعه “بال طلایی” تماس حاصل کنید.

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

تفاوت انگلستان و بریتانیا

در یک نگاه اجمالی و سطحی به نظر می رسد انگلستان و بریتانیا یک منطقه واحد باشند؛ اما با کمی توجه مشخص خواهد شد تفاوت های بارزی میان این دو وجود دارد. در این مطلب قصد داریم بیان کنیم انگلستان و بریتانیا چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

موقعیت جغرافیایی انگلستان و بریتانیا

اگر به نقشه کشور انگلستان و کشورهای همسایه شمالی آن دقت کنیم متوجه می شویم، انگلستان از سمت شمال با اسکاتلند و از سمت شمال غربی با ایرلند شمالی همسایه است. با توجه به این موارد، انگلستان کشوری است که زیرمجموعه بریتانیای کبیر و ایالت پادشاهی انگلستان است.

درباره انگلستان و بریتانیا

همانطور که در قسمت های قبلی نیز ذکر کردیم، کشور انگلستان به عنوان یکی از مناطق تحت پوشش بریتانیای کبیر شناخته می شود. بریتانیای کبیر، قسمتی از این حکومت پادشاهی است که کشورهای ولز، انگلستان و اسکاتلند را شامل می شود.

از طرفی دیگر، حکومت پادشاهی انگلستان و ایرلند شمالی نیز شامل ولز، ایرلند و اسکاتلند می باشد. در اصطلاح رایج، انگلستان و بریتانیا معانی مختلفی دارند اما مردم این منطقه در زبان خود هنگامی که از انگلستان صحبت می کنند، در واقع منظور اصلی آنها همان بریتانیا می باشد. با این حال، مهم است بدانیم انگلستان و بریتانیا دو منطقه متفاوت هستند.

انگلستان کشوری است که با ولز و اسکاتلند همسایه می باشد. دریای ایرلند در قسمت شمال غربی این کشور واقع شده است. در قسمت جنوب غربی این کشور، دریای سلتیک قرار گرفته است. در انگلستان بیش از 100 جزیره نظیر جزیره اسلیلی و وایت وجود دارد. در طول تاریخ، کشور انگلستان نقش بسیار مهمی در پیشرفت علم و تکنولوژی این منطقه از اروپا ایفا نموده است.

بریتانیای کبیر، جزیره ای در اقیانوس اطلس است و شامل ولز، انگلستان و اسکاتلند می باشد. منطقه بریتانیا در سال 1707 میلادی توسط پادشاهی به نام جیمز پدید آمد. بریتانیا بخشی از حکومت مستقل انگلستان و ایرلند شمالی است.

این دولت، محدوده بسیار وسیع و گسترده ای را تحت چوشش خود قرار داده است. شهرهایی مانند ولز، لندن، ادینبورگ و کاردیف در محدوده پادشاهی بریتانیا قرار گرفته اند. ولز، در منطقه جنوب غربی بریتانیا قرار دارد و از دریای ایرلند و بخش ایرلند شمالی مجزا شده است.

ایالت پادشاهی در واقع بخش کوچکی از حکومت پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است که در سوال شمال غربی قاره اروپا قرار دارد. این منطقه توسط یک دولت مستقل ایالتی اداره می شود. این دولت مستقل، ولز، انگلستان، اسکاتلند و ایرلند شمالی را به یک ایالت متحده پادشاهی تبدیل کرده است. ایرلند شمالی با بخشی از قسمت های بریتانیا مرز زمینی دارد و در اکثر قسمت های خود با اقیانوس های اطلس و دریای ایرلند هم مرز می باشد.

نقشه بریتانیا

نقشه بریتانیا

 

اجازه دهید کمی به تاریخچه انگلستان و بریتانیا بپردازیم. انگلستان و اسکاتلند تا سال 1603، به صورت مجزا اداره می شدند. هنگامی که ملکه انگلستان بدون داشتن جانشینی برای پادشاهی از دنیا رفت، جیمز در انگلستان به پادشاهی رسید. جیمز تلاش کرد که ولز و اسکاتلند را به انگلستان متحد کند و یک ایالت واحد را تشکیل دهد.

او در سال 1707، یک قانون کلی برای اتحادیه بریتانیا تصویب نمود. در سال 1801، پارلمان ایرلند تصمیم گرفت به این اتحادیه بپیوندد؛ در نتیجه ایرلند و بریتانیا عضو این ایالت پادشاهی شدند. با این حال، ایرلند و ایالات جنوبی انگلستان در سال 1922 استقلال خود را اعلام نموده اند و از اتحادیه جدا شدند. اکنون همه استان های و کشورهای تحت پوشش بریتانیا دارای دولت و حکومت مشابه می باشند.

در هر سه ایالت پادشاهی، بریتانیا و انگلستان اقوام مختلف و نژادهای گوناگون مردم جهان زندگی می کنند. اقوام عرب، سیاه پوستان و سفیدپوستان و نژادهای آسیایی در اغلب مناطق این ایالات سکونت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت و سکونت و یا مهاجرت به یکی از کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز و سایر شهرهای بریتانیا می توانید با کارشناسان مجموعه “بال طلایی” تماس حاصل نمایید.

اشتراک ویژه سایت

خرید اشتراک ویژه کافه محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *