رپورتاژ آگهی با دیجیتال مارکتینگ چه ارتباطی دارد و چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟
ارتباط رپورتاژ آگهی با دیجیتال مارکتینگ (تبلیغات اینترنتی)
رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به انگلیسی Advertorial نامیده میشود که مشتق شده از دو کلمه انگلیسی Editorial و Advertisement است. یعنی این محتوا ترکیبی از مقاله روزنامه نگاری و محتوای تبلیغاتی است. متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ را در دسته تبلیغات همسان (Native Advertising) قرار میدهند.
متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ را در دسته تبلیغات همسان (Native Advertising) قرار میدهند. از رپورتاژ به عنوان محتوای حمایت شده (Sponsored Content) هم نامبرده میشود چرا که در واقع این محتوای تبلیغاتی را برای کسب و کاری نوشته میشود و نویسنده باید بتواند در کنار ارائه اطلاعاتی ارزشمند و مفید از آن کسب و کار به صورت کلی اما این کسب و کار را به صورت خاص و محصولات و کالاها تولیدی یا خدمات ارائه شده را معرفی کرده و تبلیغ کند.
امروزه سایت های رپورتاژ فعال هستند و صاحبان کسب و کارها میتوانند با مراجعه به این سایتها اقدام به سفارش رپورتاژ برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود کنند.
متن کامل این مقاله را از این قسمت بخوانید…..
متن کامل این مقاله را از این قسمت بخوانید…..
فهرست عناوینی که در این مطلب می خوانید به صورت زیر است:
- ارتباط رپورتاژ آگهی با دیجیتال مارکتینگ (تبلیغات اینترنتی)
- رپورتاژ چه تفاوتی با تبلیغات همسان دارد؟
- دیجیتال مارکتینگ و ارتباط آن با تبلیغات سنتی
- مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ
- دلایل موفقیت رپورتاژ آگهی در دیجیتال مارکتینگ
متن کامل این مقاله را از این قسمت بخوانید…..
**در این مقاله می آموزید که چگونه یک رپورتاژ آگهی بنویسید و آن را منتشر کنید….
*برای ثبت سفارش رپورتاژ آگهی و تولید محتوای تخصصی از طریق لینک زیر اقدام کنید…..
متن کامل این مقاله را از این قسمت بخوانید…..
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.