ساخت گردنبند طلا طرح قلب و گردنبند طلا طرح پروانه

ساخت گردنبند طلا طرح قلب و گردنبند طلا طرح پروانه، دو نمونه از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل هایی است که از سوی خانم های جوان و دختران نوجوان مورد استقبال قرار می گیرد.

طرح هایی از آویز طلا و گردنبند طلا مدل قلب یا مدل پروانه، هم شیک و ساده هستند و هم برای خرید، مقرون به صرفه تر می باشند. مدل گردنبند طلا دخترانه با وزن کم در طرح های گل، پروانه و قلب، یک هدیه جذاب خواهد بود.

همانطور که می دانید از زمان گذشته تا کنون استفاده از طلا برای ساخت زیورآلات مورد توجه افراد بوده است؛ زیرا علاوه بر زیبایی و با ارزشمند بودن، در بهبود عملکرد قلب و همچنین آرامش روان نیز کمک بسیار زیادی می‌کند.

امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت ساخت طلاهای تزیینی نظیر ساخت گردنبند طلا، قدرت انتخاب افراد بسیار افزایش یافته است.

البته برخی از مدل ها مانند گردنبند طلا طرح قلب و گردنبند طلا طرح پروانه و… همواره طرفداران خاص خود را دارند و هیچ گاه قدیمی نمی‌شوند.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه مطالب مفید شما را در خرید گردنبند طلا و نحوه سفارش مدل دلخواه خود راهنمایی نماییم. پس برای تجربه سفارش ساخت گردنبند طلا و یک خرید خوب مطالب را تا انتها به دقت مطالعه کنید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا در اصفهان از این قسمت اقدام کنید

 

مقاله ای که شما را مجذوب خود می کند: زیباترین مدل های گردنبند طلا و معرفی سفارش ساخت طلا

 

راهنمای خرید و ساخت گردنبند طلا، شیک و جذاب

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

جالب است بدانید که در دیدار با افراد، گردنبند شما در مقایسه با سایر جواهرات، زودتر نمایان خواهد شد و همین موضوع می‌تواند بر روی قضاوت افرادی که شما را نمی‌شناسند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. انتخاب گردنبند طلا شیک و جذاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شاید به همین علت است که اکثر طرح های فانتزی و خلاقانه در سفارش ساخت گردنبند طلا طراحی می شوند.

برای تجربه یک خرید مناسب در اولین قدم می‌بایست بودجه خود را به درستی تخمین بزنید؛ در غیر اینصورت نمی‌توانید مدل مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

در گذشته تمامی گردنبندها در وزن‌های بالا و طرح‌های محدود ساخته می‌شد که این موضوع، قدرت خرید را از اکثر افراد متوسط و پایین جامعه سلب می‌نمود. در آن شرایط، فقط افراد ثروتمند توانایی خرید و استفاده از گردنبند و سایر زیورآلات را داشتند.

امروزه گردنبندهای ظریف، بیشتر مورد پسند افراد قرار می‌گیرد که علاوه بر قیمت و وزن مناسب، از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردار است.

البته این به معنای از میان رفتن گردنبندهای گران قیمت سنگین وزن نیست. آنها هنوز نیز هواداران خود را دارند. بنابراین بعد از بررسی بودجه خود برای خرید یا ساخت گردنبند طلا می‌توانید از طیف گسترده مدل گردنبند طلا دخترانه یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

برای آنکه بتوانید از میان مدل‌های مختلف موجود در بازار شیک ترین و جذاب ترین را انتخاب کنید، می‌توانید با یک جستجوی ساده از مدهای روز و ترندهای جهانی آگاهی پیدا کنید.

جالب توجه است که یکی از مدل‌های پرطرفدار در میان دختران، گردنبند طلا طرح پروانه و گردنبند طلا طرح قلب است. این مدل گردنبند طلا دخترانه، جلوه خیره کننده و دلفریبی دارد و کمتر کسی است که بتواند در مقابل زیبایی های آن، مقاومت کند!

اگر طرح خاصی را برای ساخت گردنبند طلا مد نظر دارید می‌توانید با مراجعه به طلافروشی‌هایی که کار طراحی حرفه ای گردنبند را انجام می‌دهند، ایده خود را برای ساخت مطرح نمایید. آنها به بهترین شیوه، طرح شما را به یک گردنبند بسیار زیبا تبدیل می نمایند.

 

پیشنهاد ما به شما برای طراحی و ساخت گردنبند طلا در هر مدل و شکل ظاهری، گروه تخصصی طلا-جواهر داماس می باشد.”

اطلاعات تماس برای ثبت سفارش ساخت طلای لوکس و شیک به صورت زیر می باشد:

اینستاگرام:

@J.mirhadi20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

با توجه به مطالب گفته شده شما بهتر است برای ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب به موارد مختلفی مانند بودجه، سلیقه، معنادار بودن طرح، ترند بودن و… توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید مدل‌های شیک و جذاب را انتخاب کنید.

پیشنهاد کافه محتوا: پکیج تولید محتوای حرفه ای چیست و چه اهمیتی برای سایت ها دارد؟

 

نکات بسیار مهم در هنگام انتخاب گردنبند طلا دخترانه

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

اگر می خواهید گردنبند دخترانه بخرید بهتر است به نکاتی که در ادامه خواهد آمد دقت داشته باشید.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید یا ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب آن است که به سن فرد توجه نمایید.

برخی از مدل‌ها مناسب دختران با سن‌ کمتر است و برخی مدل‌ها برای افراد با سنین بالاتر طراحی شده است اما اگر به دنبال طرحی هستید که تمام سنین بتوانند از آن استفاده کنند و از طرف دیگر نیز با گذشت زمان زیبایی و جلوه خود را حفظ نماید، گردنبند طلا طرح قلب، بهترین انتخاب خواهد بود.

ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب در اندازه‌های مختلف، زیبا، شیک و جذاب است و هیچ گاه از مد، خارج نخواهد شد.

نکته دیگر که در این مسیر از اهمیت زیادی برخوردار است، مرجع ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب می‌باشد. هر چه این مرکز، اعتبار و تجربه بیشتری داشته باشد به مراتب کارهای ظریف تر و تمیزتری نیز به مشتریان تحویل خواهد داد.

به همین دلیل، فروش و ساخت طلا در اصفهان به علت وجود هنرمندان و طراحان حرفه ای در این شهر توانسته رونق خوبی داشته باشد و همواره در رتبه‌های بالا از نظر کیفی قرار بگیرد.

به همین خاطر می‌توانید مدل مورد نظر خود را به راحتی سفارش داده و یا از میان مدل‌های آماده، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

در نظر گرفتن مراسم و محیطی که می‌خواهید در آنجا از گردنبند استفاده نمایید بر مدل و طرح آن تاثیر می‌گذارد.

برای مثال در مراسماتی مانند عروسی، تولد و… بهتر است از مدل‌های نگین دار جهت جلوه بیشتر استفاده نمایید؛ اما از طرفی برای جلسات اداری و استفاده روزمره بهتر است گردنبند خود را از میان طرح‌های ساده و بدون نگین انتخاب نمایید.

همچنین اگر قصد شما از خرید یا ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب، سرمایه گذاری است، مدل‌های ساده و کم اجرت، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

 

اصول ست کردن گردنبند با لباس و زیورآلات

یکی از عواملی که باعث می‌شود در یک جمع تمام نگاه‌ها به سمت شما جلب شود، یادگیری اصول ست نمودن گردنبند با لباس و سایر زیورآلات می‌باشد. برای همین بهتر است با این اصول آشنایی داشته باشید.

اولین اصل، توجه به نوع لباس و یقه آن است، برای لباس‌هایی با یقه بسته بهتر است از گردنبندهای بلند و درشت تر استفاده کنید تا زیبایی خود را بتواند به بهترین شیوه نشان دهد. اما از طرف دیگر اگر لباس شما یقه باز دارد بهتر است از گردنبند طلا طرح پروانه یا قلب کوچک کمک بگیرید تا گردن شما را ظریف تر نشان دهد.

هرگاه لباس شما بدون طرح و یا دارای طرح ‌های خلوت است می‌توانید از دو یا چند گردنبند طلا با اندازه‌های متفاوت استفاده کنید.

اگر لباس شما طرح شلوغی دارد به هیچ عنوان سراغ استفاده از چند گردنبند به طور همزمان نروید؛ بنابراین در چنین مواقعی به انداختن یک گردنبند تک، اکتفا نمایید.

برای ست نمودن با لباس های یقه هفت نیز بهتر است از مدل گردنبند طلا دخترانه با زنجیر نازک استفاده کنید.

اگر می‌خواهید گردنبند طلا طرح قلب یا طرح پروانه را همراه با گوشواره استفاده کنید، بهتر است به بلندی و کوتاهی و همچنین ظرافت آنها توجه داشته باشید.

حال که با اصول ست کردن گردنبند با لباس و زیورآلات آشنا شدید بهتر است با توجه به مدل پوشش، گردنبند طلا مورد نظر خود را سفارش دهید. به این منظور می‌توانید با طراحان و سازنده‌های حرفه ای گردنبند برای ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب مشورت کنید.

 

نحوه اندازه گیری صحیح سایز گردنبد طلا برای سفارش

اندازه گیری صحیح سایز گردنبند در ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب یکی از فاکتورهای مهم در هنگام طراحی و ساخت طلا است.

اهمیت این موضوع به قدری است که باعث شده تا اندازه‌های استاندارد و مشخصی تعیین گردد تا مطابق آن مشتریان بتوانند در هنگام سفارش ساخت طلا در اصفهان، در تعداد بالا یا تکی سایز مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایند.

این سایزها به صورت زیر است:

گردنبند 14 اینچ: این مدل به مدل یقه ای نیز معروف است زیرا به گردن می‌چسبد و بسیار مناسب برای لباس‌هایی با یقه‌های باز می‌باشد.

گردنبند 16 اینچ: این سایز نیز به مدل شال گردنی شهرت دارد زیرا همانند شال گردن در قسمتی که گردن به بدن متصل است قرار می‌گیرد، اگر به دنبال سایزی هستید که برای تمامی لباس‌ها مناسب باشد این گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

گردنبند 18 اینچ: محل قرارگیری گردنبند 18 اینچ یا همان شاهزاده ای بر روی استخوان ناحیه ترقوه است و مانند سایز قبلی با تمامی مدل‌های لباس ست می‌شود.

گردنبند 20 24 اینچ: اگر قصد خرید یک گردنبند مناسب مجالس رسمی و غیر رسمی را دارید بهتر است این سایز را انتخاب کنید زیرا محل قرار گیری آن بر روی ناحیه استخوان ترقوه و سینه می‌باشد که جذابیتی بی نظیر به شما می‌بخشد.

گردنبند 28 36 اینچ: این سایز برای لباس‌های شب و یا بر روی مانتو مناسب است؛ زیرا معمولا یک الی دو اینچ پایین تر از سینه قرار گرفته و در هنگام استفاده از مقنعه و شال مناسب بهترین گزینه خواهد بود.

گردنبند 36 42 اینچ: این سایز گردنبند با نام ریسمانی شناخته می‌شود زیرا پایین تر از سینه قرار خواهد گرفت و بیشتر قابلیت استفاده بر روی لباس‌های مجلسی را دارد.

شما می‌توانید با توجه به کاربرد مورد نظر برای ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب یکی از سایزهای بالا را انتخاب کرده تا شکیل ترین گردنبند با بهترین کیفیت برای شما ساخته شود.

 

عوامل موثر بر قیمت و کیفیت ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

فلز طلا به دلیل ماهیتش در تمام نقاط جهان در دسته فلزات تزئینی و با ارزش محسوب می‌شود اما آیا این خصوصیت آن باعث می‌شود که بتوانیم با خیال راحت سفارش‌های تکی و تعداد بالا خود را سفارش دهیم؟

چه عاملی باعث می‌شود کیفیت مدل‌های مختلف مانند گردنبند طلا طرح قلب و … بهتر از سایر مدل‌های مشابه در بازار باشد و آیا میزان کیفیت بر روی قیمت موثر است؟

در پاسخ به پرسش‌های فوق باید بگوییم که طراحی و ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب کار هرکسی نیست و می‌بایست به طور حرفه ای انجام شود.

در غیر اینصورت، گردنبند ساخته شده ممکن است در اثر عوامل مختلف و کوچک ترین فشار دچار شکستگی شود. به همین خاطر برای اطمینان از کیفیت بهتر است سراغ هر طلا فروشی نروید.

 ساخت طلا در اصفهان به دلیل کمک گرفتن از طراحان با تجربه و کاربلد، دارای کیفیت و ظرافت مثال زدنی در مقایسه با گردنبندهای موجود در بازار است. این مدل گردنبندها در حین ظرافت و زیبایی از وزن کمی برخوردارند و تمامی افراد متناسب با بودجه خود می‌توانند گردنبند مورد علاقه خود را داشته باشند.

البته گاهی، برخی از طرح‌های پیشنهادی ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب را نمی‌توان در وزن‌های سبک ساخت که در این صورت موضوع به مشتری اطلاع داده می‌شود تا بتواند طرح خود را متناسب با وزن آن تغییر دهد.

همانطور که می دانید هرچه ظرافت یک گردنبند طلا طرح پروانه، گردنبند طلا طرح قلب و… بیشتر باشد به همان اندازه نیز قیمت آن بالا تر خواهد رفت. به بیان دیگر، اجرت کار افزایش خواهد یافت.

البته اگر گردنبند طلا طرح پروانه و گردنبند طلا طرح قلب را برای سرمایه گذاری می‌خواهید تهیه کنید بهتر است این موضوع را به طراحان و سازندگان اطلاع دهید تا آنها طبق تجربیات خود شما را به بهترین شیوه در خرید راهنمایی نمایند.

علاوه بر موضوعات گفته شده برخی از سازندگان ممکن است تنها به فکر منافع خود باشند و اجرت کار ساخته شده را بسیار بیشتر از ارزش واقعی آن به مشتری اطلاع دهند.

بنابراین برای جلوگیری از افتادن در دام آنها توصیه می‌شود که برای سفارش ساخت طلا تا حد امکان به سازندگان شناخته نشده و نامعتبر مراجعه نفرمایید.

 

سفارش ساخت گردنبند طلا یا خرید آن به صورت آماده؟

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

این سوال ممکن است برای افراد زیادی پیش آید که آیا ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب بهتر است یا آنکه آن را از مدل های آماده موجود در بازار باید تهیه نمود؟

به جرات می‌توان گفت که مزایای سفارش گردنبند طلا مدل قلب و گردنبند طلا طرح پروانه به سازنده‌های کاربلد و با تجربه، مزایای بسیاری نسبت به خرید مدل‌های آماده برای افرد در پی دارد. برای درک بهتر این مزایای به چند مورد از آن اشاره خواهیم نمود.

اولین و اساسی ترین فایده اینگونه سفارشات، یونیک و خاص بودن محصول نهایی است که می‌تواند به راحتی گردنبند شما را از سایر افراد متمایز کند و به شما جلوه ای ویژه بدهد.

ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب، همچنین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که طرح‌ها و ایده‌های خود را عملی کنید و گردنبندهای رویایی را داشته باشید.

طراحان طلا با دقت به ایده‌های مشتریان توجه می‌کنند تا ساخت طلا را به بهترین شیوه ممکن مطابق نظر آنها انجام دهند.

یکی دیگر از مزیت‌های سفارش ساخت طلا این است که شما می‌توانید اندازه و وزن دلخواه خود را با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید انتخاب نمایید؛ بنابراین، طرح خود را با وزن تقریبی مورد نظر هماهنگ می کنید و به آنچه می‌خواهید دست پیدا خواهید نمود.

برخی از طلا فروشی‌ها برای داشتن کارهای خاص و جذاب، سفارش ساخت طلا با تعداد بالا را قبول می کنند که این کار علاوه بر آنکه به صرفه تر خواهد بود، می‌توانند مشتریان آنها را نیز راضی نگهدارند.

هرگاه خریداران به علت عوامل مختلف مانند مشغله زیاد و یا دور بودن مسافت، توانایی خرید و ثبت سفارش به صورت حضوری را نداشته باشند می‌توانند به راحتی به وسیله راه‌های ارتباطی آنلاین با مشاوران و کارشناسان ارتباط گرفته و مدل مد نظر خود را سفارش دهند.

در ساخت گردنبند طلا طرح پروانه و ساخت گردنبند طلا طرح قلب، طراحان و سازندگان با استفاده از مهارت خود، انواع گردنبند را با زیبایی و کیفیت بی نهایت، ساخته و با بسته بندی مناسب به آدرس مشتریان ارسال می نمایند.

 

پیشنهاد ما به شما برای طراحی و ساخت گردنبند طلا در هر مدل و شکل ظاهری، گروه تخصصی طلا-جواهر داماس می باشد.”

اطلاعات تماس برای ثبت سفارش ساخت طلای لوکس و شیک به صورت زیر می باشد:

اینستاگرام:

@J.mirhadi20

@amytist_online_gallery

تلفن تماس:

09133677049 / آقای میرهادی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *