11 عنوان جذاب برای تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش به موضوعاتی اشاره دارد که در واقع به نوعی به این جزیره زیبا و تماشایی مربوط می شود. هر آنچه که به جاذبه‌های گردشگری مربوط باشد یا درباره مراکز خرید کیش، رستوران های کیش، گردش و تفریح و یا برنامه های دیگر نوشته شده باشد، نوعی تولید محتوا درباره کیش محسوب می شود.

تولید محتوای تخصصی درباره جزیره کیش باید کاملاً جذاب و هیجان انگیز انجام شود تا مسافران و متقاضیان شرکت در تور کیش را به اندازه کافی تشویق کند از این جزیره دیدن کنند.

از آنجایی که رقابت آژانس های گردشگری و مسافرتی درباره تور کیش و تولید ‌محتوا سفر به کیش بسیار زیاد و تنگاتنگ است، لازم می دانیم در این مطلب به طور اختصاصی به مهمترین عناوین اشاره کنیم که می توانید در این باره بنویسید. اگر محتوای سفر به کیش را  جذاب تر بنویسید، فروش تور کیش، افزایش پیدا می کند.

 کافه محتوا، برنامه‌ای را ترتیب داده است که آژانس‌های گردشگری، خدمات مسافرتی و مجلات اینترنتی گردش و سفر با اطمینان خاطر بتوانند تولید محتوای تخصصی گردشگری را سفارش دهند. قیمت تولید محتوا برای سفارش انبوه با تخفیف در نظر گرفته می شود. الان نوبت به آن رسیده است که برنامه دقیق تری برای تولید محتوای خود داشته باشید.

 قیمت تولید محتوا را از این قسمت بررسی کنید و سپس برای سفارش از طریق ایمیل یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

برای توسعه و رشد سریع طرح کسب و کارهای آنلاین در حوزه گردشگری، پکیج تولید محتوای حرفه ای با ۶ برنامه جذاب و متنوع، در یک تا سه ماه، تولید محتوای تخصصی را برای شما ترتیب داده شده است. این قیمت ها را در کنار قیمت تولید محتوای عادی بررسی کنید و قطعاً متوجه برتری ها و ارزش آن خواهید شد.

 

 مقالاتی که از خواندن آنها لذت می برید:

1- تولید محتوا جاذبه های گردشگری اسکاتلند

2- نمونه تولید محتوا گردشگری درباره چین

3- بهترین شهرهای ایران برای مسافرت

 

بهترین نمونه تولید محتوا سفر به کیش

1-نمونه اول تولید محتوا سفر به کیش؛ “بهترین زمان سفر به کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش، زمانی است که شرایط آب و هوایی جزیره، معتدل و مطبوع باشد. بنابراین توصیه می شود در فصل بهار، پاییز و زمستان به جزیره کیش سفر کنید.

در روزهای بهاری، در ماه های فروردین و اردیبهشت، شرایط آب و هوایی جزیره بسیار عالی و دلنشین است، به این ترتیب، بهترین زمان سفر به کیش برای افرادی که به هوای بهاری و گرم علاقه مند هستند، فصل بهار است.

مسافرانی که تمایل دارند در شرایط آب و هوایی خنک تری به جزیره کیش سفر کنند، بهترین زمان سفر به کیش برای آن ها فصل زمستان و پاییز است؛ سفر به کیش در ماه های آبان تا اواخر اسفند ماه برای بسیاری از گردشگران لطف و جذابیت خاص خود را دارد.

در این روز های سال، جزیره کیش بسیار خلوت است و خبری از شلوغی مسافران نیست. لذت بردن از منظره زیبای ساحل در کیش را در فصل زمستان و پاییز به شما پیشنهاد می کنیم. تولید محتوا سفر به کیش

قیمت ها و هزینه های سفر به کیش و اقامت در این جزیره اهمیت زیادی برای توریست ها دارد.

اکثر این افراد تمایل دارند در زمان کاهش قیمت ها، چه قیمت بلیط سفر و چه قیمت اجناس یا اقامت یک شب در هتل های کیش، به این جزیره سفر کنند.

با توجه به این موارد، بهترین زمان سفر به کیش، ایامی است که مقارن با برگزاری جشنواره های کیش یا مناسبت های خاصی در جزیره باشد.

بهترین زمان سفر به کیش در زمان کاهش قیمت ها، فصل تابستان و برگزاری جشنواره تابستانی کیش است. در این روزها، قیمت ها تقریباً از تخفیف چند درصدی برخوردار هستند.

سفر به کیش در ایام برگزاری نمایشگاه های بین المللی نیز می تواند بهترین زمان سفر به کیش به شمار رود، چرا که قیمت هتل ها ممکن است به دلیل پذیرایی و جذب مهمانان داخلی و خارجی، کاهش جزئی داشته باشند.

به نظر می رسد زمان اجرای تخفیف در مورد قیمت کالا، اقامت در هتل های کیش، کلوب های دریایی، تفریحات کیش و …، بهترین زمان سفر به کیش باشد.

پیشنهاد ما به افرادی که قصد خرید از مراکز خرید کیش را دارند این است که قبل از سفر به کیش حتماً یک لیست کامل از بازارها و مراکز خرید تهیه کنند تا بتوانند سریع تر و بهتر به مکان مورد نظر دسترسی پیدا نمایند.

تورهای لحظه آخری کیش، بهترین زمان سفر به کیش هستند. این نوع تورهای گردشگری به کیش معمولاً قیمت های نسبتاً کمتری در مقایسه با سایر تورهای کیش دارند. تور لحظه آخری کیش شامل بلیط پرواز با قیمت کمتر و اقامت در یک هتل مناسب با قیمت کمتر می باشد.

آنچه مسلم است اینکه سفر به کیش در تمام ایام سال می تواند لذت بخش و مفرح باشد و لذت سفر، با یک برنامه ریزی دقیق، دو چندان خواهد شد.

 

2-نمونه دوم تولید محتوا سفر به کیش؛ “مراکز خرید کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

یکی از مراکز خرید کیش که می توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را در آنجا بیابید، مرکز خرید هایپر مارکت کیش است.

در این بازار بزرگ، تعداد زیادی فروشگاه و مغازه وجود دارد که کالاهای مختلفی نظیر انواع پوشاک، لوازم شخصی، اجناس آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم لوکس و دکوری و … در آن به فروش می رسند. در سفر به کیش، بازدید از این مرکز خرید را فراموش نکنید.

مرکز خرید دامون، یکی از مراکز خرید کیش است که به صورت کاملاً حرفه ای، مدرن و شیک طراحی شده است.

در این مرکز خرید، بیش از 90 فروشگاه تجاری و غرفه های خدماتی وجود دارد که می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید.

اجناس ارائه شده در این مرکز خرید بسیار شیک و با کیفیت هستند؛ انواع کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات، مواد غذایی، کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل، پوشاک و … را می توانید از مرکز خرید دامون در جزیره کیش تهیه نمایید.

یکی از بازارهای معروف جزیره کیش، مرکز خرید مرجان نام دارد که در نزدیکی پارک مرجان در جزیره واقع شده است. مجتمع مرجان کیش در حقیقت یک بازار ساحلی است که مورد توجه توریست ها و گردشگران زیادی قرار دارد.

مسافرانی که برای گردش در کیش و بازدید از منظره زیبای ساحل مرجان به این منطقه سفر می کنند، علاقه زیادی به خرید از مرکز خرید مرجان کیش نشان می دهند. در فروشگاه های این مرکز خرید در کیش می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

یکی از جاذبه های گردشگری ساحل مرجان، یک آکواریوم بزرگ است که بیش از 800 گونه جانوری بی نظیر در آن نگهداری می شوند. بازدید از این آکواریوم نیز یکی از جاذبه های گردشگری کیش است.

یکی از مراکز خرید کیش، بازار بزرگ مروارید است که در جزیره شهرت زیادی دارد. این بازار بزرگ از تعداد زیادی بازارچه کوچک تر تشکیل شده است که شامل فروشگاه های بسیاری بوده و تقریباً انواع کالا را می توان در آنها پیدا کرد. تولید محتوا سفر به کیش

انواع پوشاک، لوازم شخصی، کالای آشپزخانه، مواد غذایی، کالای صوتی و تصویری، لوازم دیجیتال و … را می توانید از مرکز خرید مروارید در کیش خریداری کنید. پس از گردش در کیش، غذا خوردن در رستوران بازار بزرگ مروارید و استراحت در کافی شاپ این بازار برای مسافران بسیار لذت بخش خواهد بود.

یکی از مراکز خرید کیش، مرکز خرید پردیس است. این بازار تجاری در دو شعبه شماره 1 و 2 مشغول به فعالیت است. مشاغل مختلف فروش کالا و تأمین خدمات گردشگری و اینترنت در مرکز خرید پردیس مشغول به فعالیت هستند.

از این مجموعه های تجاری بزرگ و معتبر می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم برقی، لوازم شخصی و ورزشی و … را خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش، بازدید از مجموعه تجاری پردیس را فراموش نکنید.

یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین مراکز خرید کیش، بازار بین المللی پانیذ نام دارد. این مجموعه تجاری در دو طبقه با وسعت زیاد و با معماری مدرن ساخته شده است و کالاهای متنوعی در فروشگاه های آن به فروش می رسند. در بازار پانیذ می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم منزل، لوازم برقی، کیف و کفش، لوازم شخصی، آرایشی و بهداشتی، شیرینی و شکلات و … را خریداری کنید.

یکی از بزرگ ترین و کامل ترین مراکز خرید کیش، بازار بزرگ ونوس نام دارد. این مجموعه عظیم تجاری در دو طبقه ساخته شده و بیش از 300 فروشگاه و غرفه را در خود جای داده است.

اگر قصد دارید در سفر به کیش برای تمام دوستان و اعضای خانواده خود، بهترین سوغاتی را تهیه کنید، این بازار برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

 

3-نمونه سوم تولید محتوا سفر به کیش؛ “اقامت در کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

اقامت در کیش، جذابیت و هیجان خاصی برای بسیاری از افراد ساکن در سایر شهرها دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کار و تجارت، افرادی زیادی تصور می کنند زندگی و کار در جزیره کیش می تواند فرصت بسیار عالی را برای پیشرفت در اختیار آن ها قرار دهد.

مهم ترین مسأله در اقامت در کیش، بحث هزینه ها هستند. با وجود اینکه زمینه های پیشرفت و کار در کیش بسیار زیاد هستند اما زندگی در کیش مستلزم تأمین هزینه های اصلی و جانبی معیشت است. جزیره کیش از سه منظر اصلی اهمیت دارد؛ زندگی، کار و تجارت.

اقامت در کیش به منزله سکوت دائم در جزیره نیست؛ برخی افراد ترجیح می دهند در کوتاه مدت، مثلاً برای چند ماه، در کیش اقامت کنند.

برخی دیگر به جزیره کیش به عنوان محلی برای زندگی نگاه می کنند و برخی دیگر نیز صرفاً برای تجارت و سرمایه گذاری، این جزیره را انتخاب می نمایند. تولید محتوا سفر به کیش

به غیر از توریست ها و گردشگران، برخی از افراد، جزیره کیش را برای زندگی دائم انتخاب می کنند. کیش، محیطی آرام، به دور از سر و صدا و دارای آب و هوایی مطبوع است.

این عوامل همه باعث شده اند بسیاری از ساکنین سایر شهرها تمایل داشته باشند برای اقامت در کیش به جزیره سفر کنند. البته زندگی در کیش، سختی های خود را دارد.

برخی هزینه ها در کیش بسیار بالا هستند و اگر سکونت در جزیره بدون یافتن شغل مناسب باشد، بی شک با شکست روبه رو خواهد شد.

اقامت در کیش به صورت دائم، بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که کار یا وضعیت شغلی او ایجاب می کند تا مکان مناسبی برای زندگی در جزیره تهیه کرده و اعضای خانواده خود را نیز به آن ها انتقال دهد.

این افراد معمولاً در یکی از کسب و کارهای کیش یا فرصت های تجارت و فروش کالا یا خدمات در کیش مشغول به فعالیت هستند و امکان تردد زیاد به شهر خود را ندارند. بهترین راه برای این افراد اقامت در کیش به صورت همیشگی است.

 

4-نمونه چهارم تولید محتوا سفر به کیش؛ “تورهای جزیره کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

تورهای جزیره کیش، فرصت بسیار عالی را در اختیار مسافران و علاقه مندان به گردش در کیش قرار می دهد تا بتوانند از سفر به این جزیره زیبا لذت ببرند.

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را به خود جذب می کنند.

هزینه های سفر به کیش شامل هزینه اقامت در هتل، گردش و تفریح، غذا خوردن در رستوران، خرید از مراکز خرید، بازدید از مکان های دیدنی جزیره و … می باشند.

مسافران باید توجه داشته باشند که کلوب های دریایی یا مکان های تفریحی و گردشگری که درکیش وجود دارند، خدمات گردشگری را ارائه می دهند که قیمت برخی از آن ها، کمی گران است.

سفر به کیش و برنامه ریزی برای بازدید از مکان های دیدنی آن برای افرادی که تا کنون به این جزیره سفر نکرده اند، شاید کار نسبتاً دشواری باشد؛ اما آژانس های گردشگری، قسمت بزرگی از این مشکل را برطرف نموده اند و با برگزاری تورهای جزیره کیش، خدمات کاملی را به مسافران ارائه کرده اند.

بخش جذاب و پرهیجان دیگری از تورهای جزیره کیش، شرکت در تفریحات کیش است. برای این کار می توانید به مجموعه های تفریحی، پارک های آبی، کلوب های دریایی یا سواحل کیش سری بزنید و در هر کدام از تفریحات آن که تمایل داشتید، شرکت کنید.

یکی از قسمت های جذاب سفر به کیش، رانندگی با خودروهای لوکس است. خودروهایی که در جزیره کیش برای رانندگی وجود دارند دارای پلاک منطقه آزاد کیش هستند و علاقه مندان می توانند در طول اقامت در کیش، یکی از آن ها را کرایه کنند و از رانندگی لذت ببرند.

در تورهای جزیره کیش، لحظه آخری، آژانس های مسافرتی با همکاری با شرکت های هواپیمایی و سایت های رزرو بلیط هواپیما، تورهای لحظه آخری سفر به کیش را تنظیم می کنند.

این تورها معمولاً شامل هزینه بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش، اقامت در هتل های مجهز 3 یا 4 ستاره و … می باشند. تورهای جزیره کیش لحظه آخری معمولاً از 3 روز تا 5 روز متغیر هستند.

قیمت تورهای لحظه آخری کیش با توجه به هتل محل اقامت، نوع پرواز، زمان برگزاری تور و مدت اقامت در کیش، متفاوت خواهد بود.

 

5- نمونه پنجم تولید محتوا سفر به کیش؛ “جاذبه های گردشگری کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

جاذبه های گردشگری کیش تقریباً با تمام سلیقه های توریست ها سازگاری دارد؛ در این جزیره، جاذبه هایی نظیر بناهای تاریخی و باستانی، پارک های تفریحی و گردشگری، مجموعه های تفریحی، سواحل زیبا، منظره های طبیعی و بسیاری موارد دیگر وجود دارند که کمتر کسی یافت می شود که بتواند از دیدن آن ها صرف نظر کند!

یکی از جاذبه های گردشگری کیش که جنبه تاریخی و فرهنگی دارد، خانه بومیان کیش نام دارد.

این اثر تاریخی در واقع یک موزه است که در آن آثاری مربوط به فرهنگ، تاریخ، تمدن، هنر، آداب و رسوم مردم محلی جزیره و همچنین صنایع دستی و کسب و کار آن ها نگهداری می شود.

بنای این موزه به منزله یک جاذبه مردم شناسی محسوب می شود که اطلاعات بسیار دقیق و با ارزشی را درباره مردم جزیره در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. تاریخ حدود 80 سال پیش از مردم کیش را می توانید در خانه بومیان کیش تماشا کنید.

یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری کیش را می توانید در جزیره هندورابی تماشا کنید. جزیره هندورابی، جزیره ای از توابع کیش است که تقریباً خالی از سکنه بوده و مساحتی در حدود 23 کیلومتر مربع دارد.

اگر از سواحل جزیره هندورابی دیدن کنید، تصور می کنید در یک تابلوی نقاشی زنده قدم گذاشته اید! زیبایی و شکوه سواحل جزیره به همراه صدای گوش نواز امواج دریا، شما را به اوج رویا و خیال می برد.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش که می تواند برای بسیاری افراد، جذاب باشد، بازدید از کشتی یونانی است که در سمت غرب جزیره کیش به گل نشسته است.

کشتی یونانی یک کشتی بسیار عظیم الجثه است که در سال 1345 در ساحل جزیره به گل نشست. این کشتی قدمت تاریخی ندارد اما تحقیق در مورد سرگذشت سفر افراد کشتی می تواند جذاب باشد.

اگر به مردم شناسی و دیدن مکان های تاریخی در کیش علاقه مند هستید، جاذبه های گردشگری کیش با نام روستای باغو را به شما پیشنهاد می کنیم.

این روستا در نیمه جنوب غربی جزیره قرار گرفته و در حقیقت باقی مانده ای از نسل روستاهایی باستانی و بومی است که در گذشت در سمت جنوب غربی و شرق جزیره وجود داشته اند. فضای این روستا، قدیمی و کهنه است؛ در این مکان می توانید زندگی بومیان کیش را تماشا کنید.

پارک دلفین ها، هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری کیش است. این پارک جزو تفریحات کیش به شمار می رود و در حال حاضر یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی کیش محسوب می شود. تقریباً تمام توریست هایی که به جزیره سفر می کنند، حتماً از این پارک دیدن می نمایند.

اسکله تفریحی یکی از جاذبه های گردشگری کیش است. تفریحات و سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی در این اسکله تفریحی برای توریست ها و گردشگران فراهم شده است.

اگر به کیش سفر کردید می توانید در اسکله تفریحی جزیره به تفریحاتی نظیر ماهیگیری، غواصی، قایقرانی، جت اسکی، دوچرخه سواری و قدم زدن در ساحل بپردازید. دنیای شگفت انگیز موجودات زیر آب را می توانید در این اسکله تماشا کنید.

منطقه حفاظت شده لاکپشت های دریایی جزو بی همتا ترین جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود. اگر تمایل دارید زندگی لاکپشت ها را از نزدیک تماشا کنید، کافی است به سمت غرب و جنوب کیش حرکت کرده و از نزدیک این لاکپشت ها را تماشا کنید. تولید محتوا سفر به کیش

یکی از آثار باستانی و تاریخ جزیره کیش، شهر باستانی حریره نام دارد. این شهر تاریخی دارای قدمت حدود 800 ساله است و جزو جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود.

بقایای این شهر قدیمی هنوز هم جذاب و باشکوه هستند و توریست های زیادی از آن دیدن می کنند. آثاری که از بناهای شهر حریره برجای مانده اند، حاکی از سبک معماری منحصر به فردی در زمان خود می باشند. این شهر را می توانید در ساحل شمالی کیش تماشا کنید.

شهر زیرزمینی کاریز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش، فضای تاریخی و باستانی را به نمایش می گذارد.

این شهر تاریخی در قدیم به عنوان مسیر یک  قنات برای خدایت آب آشامیدنی مردم کیش بوده است که قدمتی در حدود 2500 سال دارد! این قنات اکنون به عنوان یک مکان دیدنی در کیش، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

 

6- نمونه ششم تولید محتوا سفر به کیش؛ “رستوران های کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

رستوران های کیش، بهترین فرصت را برای تجربه طعم متفاوت غذاهای جنوبی و بین المللی در جزیره کیش برای گردشگران و مسافران فراهم می کند.

غذا خوردن در رستوران های جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به این جزیره است.

رستوران ها، کافه ها و اغذیه فروشی های مختلفی در سرتاسر جزیره کیش وجود دارند که انواع خوراکی ها و غذاهای خوشمزه با طعم متفاوت را می توان در آن ها پیدا کرد.

  • رستوران بختیاری در جزیره کیش

  • رستوران فانوس پدیده کیش

  • رستوران فودلند کیش

  • رستوران سالود کیش

  • رستوران شاندیز صفدری در کیش

  • رستوران پایاب در جزیره کیش

  • رستوران رویال استار کیش

  • رستوران میرمهنا در جزیره کیش

  • رستوران کوه نور در کیش

 

7- نمونه هفتم تولید محتوا سفر به کیش؛ “هتل های کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

هتل های کیش، بهترین مکان های اقامتی برای مسافران و گردشگران هستند. همه این هتل ها داری امکانات مجهز رفاهی هستند؛ در جزیره کیش می توانید هتل های مختلفی را با قیمت های متنوع پیدا کنید.

جزیره کیش، یکی از زیباترین جزیره های جنوب کشور است که آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری آن، شهرت خاصی دارد.

سواحل کیش با مناظر باشکوه، مجموعه های تفریحی، بازارها و مراکز خرید در کیش و …، هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به این منطقه جذب می کنند.

در جزیره کیش می توانید رفاه و آرامش کامل را در مدت زمان اقامت خود در هتل های کیش تجربه کنید.

  • هتل سورینت مریم

  • هتل شایان جزیره کیش

  • هتل فلامینگو کیش

  • هتل پارمیس

  • هتل پارسیان

  • هتل آرامیس

  • هتل سارا در جزیره کیش

  • هتل پانیذ کیش

  • هتل دریایی ترنج

 

8- نمونه هشتم تولید محتوا سفر به کیش؛ “منطقه آزاد کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

در جزیره کیش بازارها، مراکز خرید، فروشگاه ها، مغازه و بسیاری نواحی دیگر وجود دارند که همه در بخش تجارت در کیش فعالیت می کنند.

با یک مقایسه اجمالی میان وضعیت کسب و کار در گذشته و حال به راحتی می توان دریافت که جزیره کیش هم اکنون یکی از بزرگ ترین بندرهای اقتصادی کشور را در اختیار دارد و روز به روز نیز در حال توسعه و گسترش است.

یکی از عواملی که زمینه را برای رشد اقتصادی و توسعه تجارت در کیش فراهم ساخته است، ورود تعداد زیادی مسافرو گردشگر در ایام مختلف سال به این جزیره می باشد.

گردشگری، تنها یک بخش مؤثر در رونق کسب و کارها در جزیره کیش است؛ بخش دیگر آن به ساخت و ساز انواع ساختمان ها و مراکز مختلف اختصاص دارد.

یکی از بهترین روش هایی که مهندسان و سرمایه گذاران می توانند در سایه آن، تجارت در کیش را گسترش دهند، اجرای انواع پروژه های ساختمانی است.

باید توجه داشت که طراحی و برنامه ریزی برای ساخت انواع هتل ها، مراکز تجاری و خرید، مراکز تفریحی، توسعه بندر و اسکله ها، ایجاد فضای سبز و …، همه می توانند جزو برنامه های مدیریتی برای گسترش تجارت در کیش به شمار روند.

علاوه بر ساخت و ساز، تسهیل مراحل خرید و فروش کالاف صادرات و واردات انواع کالا، اختصاص بودجه مناسب برای مبادله کالا و خدمات میان کشورهای مختلف و … نیز در تجارت در کیش نقش مهمی دارند.

راه اندازی منطقه آزاد کیش، بر همین پایه استوار بوده است و هم اکنون به عنوان یک منطقه پویا در حال فعالیت است و زمینه را برای شکوفایی هر چه بیشتر مشاغل جزیره فراهم می کند.

 

9- نمونه نهم تولید محتوا سفر به کیش؛ “سواحل زیبای کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

سواحل زیبای کیش جزو جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می روند که هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را به سمت این منطقه جذب می کنند.

منظره هایی که در مناطق ساحلی جزیره کیش به وجود آمده اند، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازند. در سفر به کیش می توانید منظره های بی نظیری از ساحل شنی و مرجانی را از نزدیک تماشا کنید.

قدم زدن در سواحل زیبای کیش و لذت بردن از منظره دریا برای مسافران، جذابیت خاصی دارد.

اگر به جزیره کیش سفر کنید و به یکی از مناطق ساحل آن سَری بزنید، صدای امواج آب، آب و هوای مطبوع، وزش نسیم دریا و تلألو پرتوهای خورشید بر سطح آب، روح شما را صیقل خواهد داد.

  • پارک ساحلی نارگیل کیش

  • ساحل کشتی یونانی

  • ساحل میرمهنا جزیره کیش

  • ساحل تفریحی سیمرغ

  • ساحل مرد ماهیگیر

  • ساحل مرجان

 

10- نمونه دهم تولید محتوا سفر به کیش؛ “فرصت های سرمایه گذاری در کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

سرمایه گذاری در کیش، فرصت های بسیار عالی را برای جزیره ایجاد می کنند. افراد سرمایه گذار، شرکت ها و افراد حقیقی که برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این جزیره اقدام می کنند، گام مهمی در توسعه منطقه جنوب کشور بر می دارند.

مهم ترین ضرورت اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری در کیش، رشد و توسعه فعالیت های کیش در حوزه های متنوع است.

شرایط و قوانین خاصی در جزیره کیش برای گمرک، مالیات و مبادله کالاهای مختلف وجود دارند.

بسیاری از این قوانین برای کار و تجارت، ساده هستند؛ همین عامل باعث شده است توجه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در کیش جلب شود.

فرصت های زیادی در جزیره وجود دارند که هم به صورت چند پروژه معرفی شده اند و هم می توانند فرصت یابی شده و طرح های اولیه برای آن ها پایه گذاری گردند.

مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری در کیش را می توان به چند حوزه اصلی مانند هتلداری و گردشگری، صنعتی، تولیدی، خدماتی و ساخت و ساز مناطق مسکونی دسته بندی کرد.

  • احداث اسکله کانتینری

  • پروژه های تفریحی و گردشگری در کیش

  • پروژه های درمانی و پزشکی

  • پروژه های بخش تولید

  • توسعه جزیره هندورابی

 

11- نمونه یازدهم تولید محتوا سفر به کیش؛ “کسب و کار در کیش”

تولید محتوا سفر به کیش

تولید محتوا سفر به کیش

همانطور که می دانید جزیره کیش جزو پر رفت و آمد ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود؛ بنابراین طبیعی است که مشاغلی که در زمینه توریسم و گردشگری فعالیت کنند، درآمد بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

طبق این نظریه، افرادی که بتوانند در این حوزه یک شغل مناسب برای خود پیدا کنند می توانند در مدت کوتاه تری به موفقیت دست پیدا کنند؛ البته باید دقت داشت که داشتن تخصص های لازم در این صنعت می تواند به یافتن شغل بهتر کمک کند.

افرادی که به گردشگری علاقه مند هستند و دارای تخصص زبان خارجی، رایانه و یا مدیریت می باشند می توانند به سرعت در جزیره کیش شغل مناسبی پیدا کنند.

البته سابقه کاری نیز اهمیت ویژه ای در این مورد خواهد داشت. افرادی  که به مناطق مختلف جزیره کیش آشنا هستند می توانند به عنوان راهنمای تور گردشگری در این جزیره کار کنند.

کسب و کار در کیش در حوزه گردشگری در تمام فصل های سال، مشتریان زیادی دارد، بنابراین می توان مطمئن بود که سرمایه گذاری در این بخش می تواند سود مناسبی را حاصل کند.

علاوه بر گردشگری، مشاغل کیش در سایر زمینه های آموزشی، مدیریتی، مهندسی، فروش و بازاریابی نیز در این منطقه رونق دارند.

افرادی که در فروش کالا و مدیریت تیم بازاریابی تخصص کافی را داشته باشند به خوبی می توانند شغل عالی با درآمد مناسب برای خود پیدا کنند.

کسب و کار در کیش در حوزه مهندسی، تعمیرات خودرو، سیستم های فنی، تأسیسات و لوله کشی نیز جزو مشاغل پردرآمد جزیره کیش محسوب می شوند.

این دسته از مشاغل، دامنه فعالیت بسیار گسترده تری دارند چرا که با تمام تجهیزات و دستگاه ها در مکان های مختلف سر و کار دارد.

نکته بسیار مهمی که در یافتن کسب و کار در کیش باید به آن توجه داشت این است که هزینه های زندگی در کیش را هرگز نباید فراموش کرد.

برخی از مهم ترین مشاغل کیش را در این قسمت فهرست نموده ایم:

*مشاغل مرتبط با هتلداری و رستوران (مدیر هتل، راهنمای تور هتل، خدمه هتل، آشپز، کمک آشپز و سرآشپز در هتل ها و رستوران ها، منشی، مسئول پذیرش هتل و رستوران و …)

*مشاغل آموزشی (آموزگار مدرسه، مدرس زبان خارجی، مدرس فنی و حرفه ای، مدرس هنر، علوم رایانه، غواصی و نرم افزارها و …)

*مشاغل مهندسی (تعمیرکار و کارشناس بازرسی و راه اندازی لوله و تأسیسات، تعمیرکار خودرو، کارشناس و مهندس شیمی و پتروشیمی و …)

*مشاغل آزاد (کار در مراکز خرید کیش، راه اندازی مغازه، خرید و فروش ملک آپارتمان، فروش انواع کالا و خدمات به صورت مستقل و …)

یکی از حوزه های کسب و کار در کیش که وظیفه شغلی بسیار سنگین اما پر درآمد به شمار می رود، کار در بخش صنعت و تجارت است.

ذکر همین نکته کافی است که حوزه تجارت در کیش، درآمد بسیار بالایی دارد و می تواند علاوه بر درآمد زایی، برای بسیاری از افراد نیز فصرت شغلی ایجاد کند.

پکیج تولید محتوای حرفه ای

پکیج تولید محتوای حرفه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *