قیمت تولید محتوا انگلیسی

قیمت تولید محتوا انگلیسی چقدر است؟

قیمت تولید محتوای انگلیسی با توجه به معیارهای مختلفی از جمله موضوع محتوا، سطح کیفیت کار ترجمه، نگارش تخصصی، علائم نگارشی و زمان تحویل پروژه تعیین می شود. اگر به این نوع خدمات نیاز دارید و می خواهید وبسایت خود را به زبان انگلیسی راه اندازی کنید، تا پایان متن با ما همراه باشید.

همان‌طور که می دانید در حال حاضر زبان انگلیسی، زبان بین‌المللی است و به همین دلیل در تمام جهان از اهمیت بالایی برقرار است. شما نیز اگر بتوانید با توجه به موضوع سایت خود محتواهای مختلفی اعم از محتوای متنی، ویدیویی و … را به زبان انگلیسی تولید کنید، می‌توانید سایت خود را جهانی کنید. در نتیجه می‌توانید درآمد خود را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهید. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

ضرورت تولید محتوای انگلیسی چیست؟

به دلیل اینکه زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است همه افراد در تمامی کشورها آن را بهتر درک کرده و با آن ارتباط مطلوب‌تری را برقرار می‌کنند. در نتیجه مهم‌ترین ارزش تولید محتوای انگلیسی برای سایت شما این است که شما می‌توانید با مردم کل جهان ارتباط برقرار کنید. حال تصور کنید این محتوا از نظر سئو نیز بهینه شده باشد. آن وقت می‌تواند رشد شگفت‌آوری در میزان بازدید سایت شما داشته باشد و شما را به درآمدهای باورنکردنی برساند.

به همین دلیل، امروزه حتی اگر قیمت تولید محتوا انگلیسی بالاتر از تولید محتوای فارسی باشد، ارزش بسیار بالایی برای کسب‌وکارهای مجازی داشته و نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که تا چه حد می‌تواند در پیشرفت سایت شما تأثیرگذار باشد.

با تولید محتوای فارسی شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار مجازی می‌توانید با تمامی شرکا، رقبا و مشتریان خارجی خود نیز وارد تعامل و مذاکره شوید. درنتیجه یک قدم بزرگ در بازاریابی محتوایی برداشته‌اید که یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و بسیار عالی برای سایت شما محسوب می‌شود که در آینده نیز درهای بزرگی را برایتان باز خواهد کرد.

در حال حاضر در تمامی کشورهای دنیا، تولید محتوای انگلیسی به دلیل بین‌المللی بودن این زبان یکی از ارکان و کلیدهای اصلی بازاریابی محتوایی و مجازی است؛ بنابراین اگر حتی خودتان این توانایی را ندارید که محتواهایی در رابطه با موضوعات مربوط به سایت خودتان به زبان انگلیسی تهیه کنید، ارزشش را دارد که همین الان با یکی از آژانس‌های تولید محتوای انگلیسی تماس گرفته و در این مورد مشاوره بگیرید. شما می‌توانید با تولید محتوای انگلیسی با کیفیت بالا از نظر درک مطلب، خوانایی، قوانین نگارشی و بهینه‌سازی سئو تا حد زیادی از رقبای داخلی و حتی خارجی پیشی بگیرید.

تولید محتوای انگلیسی دقیقاً چه مزایایی برای سایت من دارد؟

قیمت تولید محتوا انگلیسی

قیمت تولید محتوا انگلیسی

 

اگر شما هم دوست دارید همیشه یک قدم از رقبای خودتان جلوتر باشید و کسب‌وکاری پردرآمد و با دوام داشته باشید، تولید محتوای انگلیسی می‌تواند شما را به این هدف مهم برساند. مهم‌ترین مزایای تولید محتوای انگلیسی بدون توجه به قیمت تولید محتوا انگلیسی عبارت‌اند از:

1-جذب مخاطب و اعتبار بیشتر

قطعاً وقتی شما محتوایی تولید می‌کنید که همه دنیا کم و بیش با آن آشنا هستند و می‌توانند از آن استفاده کنند، مخاطب بیشتری برای سایت خود خواهید داشت. افزایش بازدید هم رابطه مستقیمی با افزایش درآمد هر سایت دارد؛ زیرا هرچه بازدید سایت شما بیشتر شود نرخ تبدیل آن‌ها به مشتری نیز بیشتر می‌شود. حتی اگر خدمات یا محصولاتی را ارائه نمی‌کنید و تنها یک مجله عمومی یا تخصصی هستید،

تولید محتوا به زبان انگلیسی می‌تواند شما را به افراد بیشتری معرفی کند و افزایش مخاطب درآمدی روزافزون برایتان ایجاد خواهد کرد که اعتبار بالایی هم به سایت شما می‌دهد.

2-افزایش رتبه سایت در گوگل

یکی از بزرگ‌ترین مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی، افزایش رتبه محتوای شما از نظر گوگل و همچنین از لحاظ اعتبار سایت است. وقتی سایت شما دارای محتواهایی به زبان انگلیسی باشد که رایج‌ترین و پرکاربردترین زبان در دنیا می‌باشد، سایت شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌گیرد و اطلاعات ارائه شده توسط شما مشکلات افراد بیشتری را برطرف خواهد کرد. درنتیجه منطقی است ک رتبه‌ی شما توسط موتورهای جست‌وجوی گوگل نیز بالاتر می‌رود.

3- افزایش نرخ تبدیل سایت

نرخ تبدیل سایت به معنی تبدیل یک مخاطب بالقوه به یک مشتری یا مخاطب دائمی است که این موضوع بخصوص برای سایت‌هایی که خدماتی را ارائه می‌دهند یا محصولاتی را به فروش می‌رسانند بسیار حیاتی است؛ زیرا در این سایت‌ها هرچه نرخ تبدیل بیشتر باشد، قطعاً فروش بالاتر و درآمد نیز بیشتر است. در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی محتوایی و دیجیتالی افزایش نرخ تبدیل است که تولید محتوا به زبان انگلیسی نیز می‌تواند شما را به این هدف بیشتر نزدیک کند که مشتریان خارجی شما را نیز افزایش می‌دهد.

4-با محتوای انگلیسی می‌توانید تخصص خود را نشان دهید.

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر هنوز همه سایت‌های فارسی، تولید محتوای انگلیسی انجام نمی‌دهند و شاید هنوز به اهمیت آن پی نبرده باشند؛ بنابراین شما می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با تولید محتوای انگلیسی علاوه بر افزایش بازدید سایت، خودتان را حرفه‌ای‌تر و متخصص در زمینه کاری خودتان نشان دهید. این کار اعتبار شما را نزد مشتریان خارجی و حتی افرادی که می‌توانند در بحث سرمایه‌گذاری و تبلیغات گسترده جهانی به شما کمک کنند، افزایش ‌دهد و با این کار شما حرف‌های زیادی برای گفتن در جلسات کاری خود خواهید داشت. درواقع با این کار نه تنها در بازارهای دیجیتال خارجی بلکه در بازارهای داخلی نیز مرکز توجه بسیاری از افراد قرار خواهید گرفت.

5-نرخ افزایش درآمد شما چند برابر می‌شود!

با توجه به اینکه واحد پول و ارزش آن در کشورهای مختلف متفاوت است، اگر شما بتوانید به کمک ابزاری مانند محتوای انگلیسی مشتریان خارجی پیدا کنید، می‌توانید محصولات و خدمات خود را با نرخ دلار، یورو و … به فروش برسانید. درنتیجه به دلیل اینکه ارزش این واحدهای پولی از واحد ریال ایران بیشتر است، می‌توانید به یک باره درآمد خود را چند برابر کنید.

هزینه تولید محتوا انگلیسی چقدر است؟

ما نمی‌توانیم به‌طور دقیق برای تمامی محتواهای انگلیسی یک قیمت واحد در نظر بگیریم، زیرا قیمت تولید محتوا انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

1-تعداد کلمات هر محتوا

اکثر نویسندگان و آژانس‌های تولید محتوا، نرخ هر محتوا را بر اساس تعداد کلمات آن محتوا مشخص می‌کنند. به همین دلیل هرچه تعداد کلمات یک محتوا افزایش پیدا کند، قطعاً قیمت تولید محتوا انگلیسی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

2-نوع موضوع محتوای شما

ممکن است شما یک محتوای معمولی مثلاً در مورد دستور پخت یک غذا به زبان انگلیسی بخواهید یا مقاله‌ای در مورد نحوه جراحی دیسک کمر بخواهید. مشخص است که نویسنده این دو مقاله باید از دانش و تخصص متفاوتی برخوردار باشند و مقالات علمی زمان بیشتری می‌برد و سخت‌تر است. در نتیجه هزینه تولید محتوا انگلیسی هرچه تخصصی‌تر باشد، بیشتر خواهد بود.

3-بهینه‌سازی محتوا

اگر محتوای شما تنها یک محتوای عادی باشد قیمت پایین‌تری نسبت به زمانی دارد که یک محتوای انگلیسی سئو شده داشته باشید که می‌تواند شما را سریع‌تر به صفحه اول سرچ گوگل ببرد. هدف شما هم باید همین باشد؛ زیرا اگر محتوایی با کیفیت بسیار بالا هم تولید کنید ولی سئو نشود، از نظر بازاریابی محتوایی و موتورهای جست و جو مانند گوگل ارزشی ندارد و دیده نمی‌شود.

جمع بندی و نتیجه گیری

همان‌طور که ملاحظه کردید، محتوای انگلیسی می‌تواند از هر نظر اعتبار سایت شما و درآمدتان را افزایش دهد؛ بنابراین اگرچه قیمت تولید محتوا انگلیسی بالاتر از محتوای فارسی است اما همان‌قدر هم می‌تواند سرعت رشد سایت شما را افزایش داده و درآمد بیشتری را نصیبتان نماید. بنابراین قطعاً ارزشش را دارد که این کار را انجام دهید.

منبع: کافه محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *