قیمت چیلر تراکمی و نکات مهم؛ قیمت چیلر تراکمی 30 تن و چیلر تراکمی 50 تن

قیمت چیلر تراکمی 30 تن و چیلر تراکمی 50 تن

چیلر تراکمی 30 تن در دو مدل چیلرهای هوا خنک و آب خنک وجود دارند. این چیلرها طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی را تحت پوشش قرار داده اند.

تأمین آب خنک برای کارخانه های غذاهای منجمد، خنک سازی قالب های ریخته گری، دو نمونه از کاربردهای این چیلرها هستند.

قیمت چیلر تراکمی 30 تن

قیمت چیلر تراکمی 30 تن

 

قیمت چیلر 30 تن (چیلر تراکمی 30 تن)

قیمت چیلر تراکمی؛ چیلر تراکمی 30 تن -چیلر تراکمی صنعتی- به نوعی از چیلرها گفته می‌شود که از طریق به جریان انداختن آب در یک مدار داخل دستگاه، وظیفه خنک سازی آب را بر عهده دارد.

آب یا مایع خنک شده در این چیلرها از طریق قطعات داخلی دستگاه به سمت خروجی چیلر تراکمی 30 تن هدایت می شود. انواع چیلر تراکمی 30 تن در صنایع مختلف با هدف خنک سازی آب مورد استفاده قرار می گیرند.

خنک سازی قالب های فلزی، صنایع ریخته گری و آب مصرفی در فرآیندهای صنعتی برای تولید محصولات، نمونه ای از کاربردهای چیلرهای تراکمی هستند.

قیمت چیلر 30 تن با توجه به انواع و مدل های موجود در بازار متفاوت است. با یک تحقیق مختصر در بازار با توجه به می شوید که برای خرید چیلرهای تراکمی 30 تن باید به ظرفیت و توان دستگاه متناسب با هدف و نوع کاربری دقت داشته باشید.

 

چیلر تراکمی 30 تن برای کاربردهای دریایی

سال ها تجربه و تخصص و به کارگیری فناوری های روز دنیا منجر به تولید محصولاتی شده است که امروزه در صنایع دریایی، کاربرد گسترده‌ای دارند. این کاربردها به طیف گسترده‌ای از صنایع دریایی در تمام جهان مربوط می شوند.

از صنایع ماهیگیری و غذاهای دریایی گرفته تا فرآورده های گوشتی و غذاهای منجمد، همگی به نوعی تحت پوشش چیلر تراکمی 30 تن قرار دارند.

این میزان ظرفیت خنک کنندگی برای چیلر در حوزه فعالیت ذکر شده در حد متوسط معرفی شده است. چیلر تراکمی با ظرفیت بالاتر از 30 تن، قطعاً حوزه ‌های وسیع ‌تری را پوشش می دهد.

ویژگی های چیلر تراکمی 30 تن

• تولید چیلرهای تراکمی 30 تن مطابق با استانداردها و فناوری های روز دنیا انجام می گیرد.
• این تجهیزات، طراحی ظاهری بسیار شیک و مدرن داشته و از نظر مشتریان مورد استقبال بالایی قرار دارند.
• چیلر تراکمی 30 تن از کیفیت و راندمان عملکردی بالا برخوردار است.
• چیلرهای تراکمی با ظرفیت 30 تن موجب کاهش مصرف انرژی در خنک سازی آب می شوند.
• تعمیرات و نگهداری چیلرهای تراکمی 30 تن بسیار ساده تر بوده و از نظر هزینه ها نیز مقرون به صرفه می باشد.
• خرید چیلر تراکمی 30 تن از نظر قیمت مقرون به صرفه و کاملاً اقتصادی است.
• خدمات خرید چیلرهای تراکمی در نمایندگی های فروش همراه با گارانتی و خدمات گسترده پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.
• چیلرهای تراکمی مجهز به کمپرسورهای قوی برای خنک سازی آب می باشند.
• در ساخت چیلر تراکمی، تجهیزات ابزار دقیق و پنل های کنترل دیجیتال طراحی شده است که امکان کنترل شرایط دمایی و فشار داخل چیلر را به سادگی فراهم می سازد.

تهویه مطبوع برای صنایع

تهویه مطبوع برای صنایع

 

انواع چیلر تراکمی 30 تن

چیلر تراکمی آب خنک

• چیلر تراکمی هوا خنک

 

تفاوت چیلرهای تراکمی 30 تن – مدل آب خنک و هوا خنک

چیلر تراکمی 30 تن آب خنک به چیلرهایی گفته می شود که مجهز به برج خنک کننده هستند و در مقایسه با انواع چیلرهای هوا خنک از راندمان بالاتری برخوردارند. فرآیند خنک سازی آب در چیلرهای آب خنک با کارایی بیشتری انجام می شود.

مجموعه ای از برج های خنک کننده، پمپ های آب، کندانسور و خنک کننده ها در کنار یکدیگر، فرایند خنک سازی آب را انجام می دهند.

به دلیل اینکه سایز و ابعاد چیلر تراکمی 30 تن آب خنک در مقایسه با سایر مدل چیلرها کوچکتر است، مشتریان نسبت به خرید این محصولات تمایل بیشتری دارند.

چیلرهای آب خنک از دوام و ثبات بالاتری در طول مدت زمان طولانی تر برخوردار هستند. این چیلرها برای نصب در داخل مجتمع های مسکونی یک انتخاب ایده آل است.
چیلر تراکمی 30 تن هوا خنک یکی دیگر از انواع چیلرهای تراکمی است که از نظر زیبایی ظاهری، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

به جای برج های خنک کننده، چیلر های تراکمی هوا خنک دارای یک جریان هوای مرطوب هستند که از طریق اسپری کننده ها در اختیار دستگاه قرار می گیرد.

خرید چیلر تراکمی 30 تن هوا خنک از نظر قیمت ارزان تر و از نظر راندمان عملکردی بهتر است؛ اما این چیلرها معمولاً مصرف آب بیشتری در مقایسه با چیلرهای آب خنک دارند.

**در طراحی هر دو مدل چیلر تراکمی با ظرفیت 30 تن، تمام استانداردهای طراحی چیلر اجرا می شود. هدف از تولید این چیلرها افزایش راندمان خنک سازی آب، کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی صوتی در هنگام کار کردن دستگاه است.

تولید محتوای تخصصی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

چیلر تراکمی ۵۰ تن در مدل ها متنوع در بازار وجود دارد. خرید این چیلرها برای واحدهای تجاری و خدماتی مقرون به صرفه خواهد بود.

عواملی نظیر قطعات تشکیل دهنده، برند سازنده چیلر و همچنین مدل دستگاه در قیمت چیلر ۵۰ تن تاثیر گذار است.

توجه به اصول صحیح بازرسی و نگهداری از چیلرها هزینه های تعمیرات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

قیمت چیلر 50 تن (چیلر تراکمی 50 تن)

چیلر تراکمی ۵۰ تن تامین کننده آب خنک مصرفی برای سیستم های گرمایشی – سرمایشی و تهویه مطبوع در ساختمان های تجاری و مجتمع‌ های مسکونی می باشد.

فناوری های پیشرفته که برای ساخت انواع چیلرهای تراکمی به کار رفته است، علاوه بر افزایش راندمان عملکرد دستگاه، موجب کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد. چیلر تراکمی ۵۰ تن در انواع و مدل های مختلف در بازار وجود دارد.

همانطور که می دانید یک چیلر از قسمت‌ های مختلف تشکیل شده، بنابراین یکی از عواملی که قیمت چیلر ۵۰ تن را تحت تاثیر قرار می دهد، کیفیت قطعات، مدل کمپرسور و همچنین نحوه عملکرد چیلر تراکمی است.

از انواع چیلر تراکمی ۵۰ تن می توان در شرایط خارج از ساختمان نیز استفاده کرد. این حالت از نصب، بیشتر برای ساختمان ‌هایی توصیه می شود که برای نصب چیلرها فضای کافی در اختیار نداشته باشند.

چیلر تراکمی ۵۰ تن به انواع چیلرهای آب خنک و هوا خنک دسته بندی می شود.

چیلرها قادرند نیازهای تامین آب خنک برای بسیاری از کسب و کارها نظیر بیمارستان، هتل، رستوران، کارخانه ‌های صنعتی، ورزشگاه ها و غیره را برطرف سازند.

اگر چه چیلرهای تراکمی با ظرفیت بیشتر از ۵۰ تن نیز

برای واحدهای صنعتی به کار می رود اما قیمت چیلر ۵۰ تن برای آن دسته از صنایع تولیدی که حجم کمتری دارند، مقرون به صرفه خواهد بود.

چیلر تراکمی ۵۰ تن

چیلر تراکمی ۵۰ تن

مزایای چیلر تراکمی ۵۰ تن

اگر انتخاب چیلر تراکمی ۵۰ تن به درستی انجام گیرد به جرأت می توان گفت تا حدود بیشتر از ۵۰ درصد می تواند از کل مصرف برق را در هر دوره کاهش دهد؛ همچنین این عامل به طور مستقیم در کاهش هزینه‌ های انرژی ساختمان موثر خواهد بود.

خرید چیلر تراکمی ۵۰ تن مزایای زیادی را برای ساختمان ها فراهم می آورد. در این مورد به نکات زیر توجه کنید:

• چیلر تراکمی ۵۰ تن آب خنک، طریق برج خنک کننده کار می‌کند؛ بنابراین متناسب با فصول گرم سال می تواند حجم مشخصی از آب خنک را در اختیار سیستم های تهویه قرار دهد.

چیلرهای آب خنک از نظر عملکردی راندمان بالاتری دارند. چیلرهای آب خنک را می توان در فضای بیرون از ساختمان نیز نصب کرد. البته در این مورد نگهداری از برج خنک کننده در فصل های سرما باید دقت داشت.

• یکی از مزایای چیلر تراکمی ۵۰ تن هوا خنک، استفاده مناسب آنها برای مکان هایی است که با محدودیت نصب چیلر مواجه هستند. استفاده از این چیلرها هزینه های نصب و تعمیرات کمتری را برای ساختمان در بر خواهد داشت و از طرف دیگر فضای کمتری را اشغال می کند.

**مجموعه عوامل فوق، بهترین توجیه برای خرید چیلرهای تراکمی هستند.

برای خرید انواع چیلر تراکمی و دریافت قیمت چیلر ۵۰ تن و اطلاع از نحوه سفارش برای مصارف صنعتی و تجاری پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش در چیلراینفو تماس حاصل کنید.

راهکارهایی برای افزایش بازدهی چیلر تراکمی ۵۰ تن

چیلر تراکمی ۵۰ تن

چیلر تراکمی ۵۰ تن

 

انواع چیلر تراکمی ۵۰ تن تا حد قابل ملاحظه ای، بخشی از هزینه های ساختمان را کاهش می‌دهد و به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند اما لازم است صاحبان چیلر در مکان های مختلف اقداماتی را انجام دهند که به افزایش بازدهی عملکردی این تجهیزات کمک کند.

در این خصوص به نکات زیر دقت داشته باشید:

1- تعمیرات و نگهداری مداوم از چیلر ها

اگر برنامه منظم برای تعمیرات و نگهداری و بازرسی مداوم از چیلر تراکمی ۵۰ تن انجام گیرد، در طولانی مدت، هزینه های جانبی کاهش پیدا خواهد کرد.

در بازرسی از چیلر تراکمی توجه به عملکرد کویل ها، کندانسور و بررسی جریان هوای آزاد در قسمت ‌های مختلف چیلر اهمیت زیادی دارد. در این حالت، در صورت نیاز، برخی از قطعات باید تمیز شوند.

برای آن دسته از چیلرهای تراکمی که بر اساس سیکل تبرید کار می کنند، بررسی لوله های انتقال دهنده گاز مبرد، بسیار مهم است.

این کار در کاهش هزینه های چیلر تراکمی ۵۰ تن به میزان ۱۰ درصد موثر خواهد بود. هنگام بازرسی مداوم از چیلرها حتماً باید مسیر عبور آب خنک بازرسی شود.

2- پیش بینی هزینه های تعمیرات و نگهداری

انجام بازرسی مداوم از چیلر تراکمی ۵۰ تن موجب می شود تمام قسمت ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه دچار نقص یا مشکل هستند نسبت به رفع آن اقدام شود.

همچنین مهندسان ناظر با انجام این عملیات بازرسی می توانند مشکلاتی را که در آینده برای چیلرها به وجود خواهد آمد را پیش بینی کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن به عمل آورند.

این عوامل از ایجاد خرابی های فاجعه آمیز در چیلر تراکمی ۵۰ تن جلوگیری می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *