شرکت تهویه آران انرژی-قسمت اول (چیلر تراکمی صنعتی)

شرکت تهویه آران انرژی-قسمت اول (چیلر تراکمی صنعتی)

این رپورتاژ آگهی به سفارش شرکت “تهویه آران انرژی”، تأمین کننده انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تولید شده است…

کافه محتوا : مجری تولید محتوای تخصصی صنعتی رپورتاژ آگهی صنعتی

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی از این قسمت اقدام نمایید….

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی

 

انواع چیلر تراکمی صنعتی

انواع چیلر تراکمی صنعتی جزو تجهیزات خنک کننده آب در صنایع مختلف هستند که با توان خنک کنندگی مختلف قادرند آب سرد مصرفی را برای واحدهای صنعتی را فراهم کنند.

چیلرهای تراکمی برای واحد صنعتی به ۳ دسته چیلرهای هوا خنک، چیلرهای آب خنک و چیلرهای کم دما تقسیم بندی می شوند. هر یک از این سه چیلر تراکمی دارای یک نوع مشخصات فنی و شرایط عملکردی می باشند.

آنچه در استفاده از انواع چیلر تراکمی صنعتی اهمیت دارد، طراحی مهندسی و اصولی مطابق با استانداردهای صنعتی، قیمت مناسب، کارایی بالا، بخش خدمات پشتیبانی محصول پس از فروش است.
زمانی که برای خرید چیلرهای تراکمی صنعتی به یک مرکز مراجعه می کنید، قبل از اینکه دستگاه را خریداری کنید از مشخصات فنی و خدماتی که مجموعه صنعتی به شما در خصوص فروش چیلر ارائه می دهد سوال کنید.

موارد فوق برای خرید اینترنتی چیلر تراکمی صنعتی  به کار می رود. مجموعه چیلراینفو (شرکت تهویه آران انرژی) یک فروشگاه صنعتی تخصصی در خصوص تأمین و فروش چیلرهای تراکمی، چیلرهای صنعتی، انواع محصولات تهویه و مواردی نظیر این ها می‌باشد که با کیفیت بالا، تمام محصولات صنعتی را در حوزه تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی فراهم نموده است.

مقالات صنعتی کافه محتوا را از این قسمت مطالعه نمایید..

 

چیلر تراکمی صنعتی هوا خنک

برای پاسخ به تامین آب خنک صنایع و انجام فرایندهای صنعتی و همچنین خنک سازی ماشین آلات صنعتی، نسل جدیدی از چیلر تراکمی صنعتی هوا خنک به بازار عرضه شده است.

این چیلرهای تراکمی  هوا خنک  به صورت واحد های خنک کننده آب در قالب چیلر صنعتی پرتابل و چیلر مرکزی مورد استفاده قرار می گیرند.

ظرفیت خنک کنندگی این چیلرهای تراکمی ۱ تا ۵۰ تن می باشد و بسته به نیاز صنعت از یکی از مدل های این محصول استفاده می شود.

این مدل چیلر تراکمی هوا خنک قابلیت کنترل شرایط دمایی را از ۲۰ تا ۷۰ درجه فارنهایت فراهم می سازد.

نوع پرتابل چیلر تراکمی صنعتی هوا خنک با ظرفیت ۱ تا ۱۲ تن خنک کنندگی در بازار در اختیار مشتریان قرار دارند. این چیلرها با اصول مهندسی و طراحی ویژه، نیازهای بخش صنعت را فراهم ساخته است.

 

چیلر تراکمی صنعتی آب خنک

زمانی که فرایند خنک سازی آب در واحدهای صنعتی با راندمان بالا انجام نگیرد و اختلال یا کاهش کارایی در این  فرآیند احساس شود، استفاده از چیلر تراکمی صنعتی آب خنک توصیه می گردد.

این نوع چیلر تراکمی قادر است دمای مورد نظر را در فرآیندهای صنعتی تامین کند. این محصولات عموماً به صورت چیلرهای خنک کننده به صورت مرکزی استفاده می شوند.

ظرفیت خنک کنندگی چیلر تراکمی صنعتی آب خنک از ۱ تا ۵۰ تن متغیر است و می تواند شرایط دمایی را متناسب با شرایط مورد نیاز بهینه سازی کند.

این مدل چیلرهای تراکمی با ظرفیت کمتر به صورت تک واحدی برای خنک سازی آب در واحدهای صنعتی  به کار می روند.

تولید محتوای تخصصی صنعتی در وبسایت کافه محتوا….

چیلر تراکمی صنعتی آب خنک

چیلر تراکمی صنعتی آب خنک

 

چیلر تراکمی صنعتی کم دما

یکی دیگر از انواع چیلرهای تراکمی که برای خنک سازی آب در واحدهای صنعتی استفاده می شود، چیلرهای کم دما نام دارند. این تجهیزات با ظرفیت های خنک سازی متنوع تولید شده‌اند.

دمای استاندارد که توسط چیلر تراکمی صنعتی تنظیم می شود تا کمتر از منفی ۳۰ درجه فارنهایت است. کاهش دما در این چیلرها تا حدود ۵۰ درجه فارنهایت نیز ثبت می شود.

ظرفیت خنک کنندگی برای این چیلرها از ۱ تا ۱۶ ثبت شده است که بسته به نیاز صنایع به کار می رود.

چیلر تراکمی صنعتی کم دما

چیلر تراکمی صنعتی کم دما

 

چیلر تراکمی یکپارچه

تقریباً همه ما با نامی از سیستم های سرمایشی تراکمی آشنا هستیم و کما بیش با آن سر و کار داشته ایم. چرخه تبرید که در داخل یخچال ها وجود دارد، نمونه‌ای از طرز کار یک سیکل سرمایشی تراکمی است.

انواع چیلرهای خنک کننده، فریزرها، کولرهای گازی، آب سردکن ها از سیستم تبرید تراکمی بهره گرفته‌اند. برای تعریف استفاده از چیلر تراکمی یکپارچه باید به طرز کار تمام اجزا و چرخه تبرید سیال و خنک سازی آب اشاره کنیم.

یک سیکل تبرید ساده شامل اجزای اصلی نظیر کمپرسور، کندانسور، اپراتور و شیر انبساط است. این چهار جزء اصلی در انواع چیلر تراکمی یکپارچه که ممکن است از کمپرسور های روتاری، اسکرال، اسکرو، پیستونی یا سانتریفیوژ بهره گرفته باشند، به کار رفته است.

شاید در دنیای صنعت چیلرهای تراکمی، نامی از دو واژه چیلرهای تراکمی آب خنک و هوا خنک شنیده باشید؛ اساس این چیلرها در حقیقت، مجموعه عملکرد چهار جزء اصلی است که در فوق ذکر شده است.

انواع چیلر تراکمی یکپارچه برای نصب در شرایط آب و هوایی مختلف شامل هوای گرم و خشک یا هوای مرطوب طراحی شده اند. تنوع شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف در حقیقت، علت اصلی ابداع این چیلرها بوده است.

نسل جدیدی از انواع چیلر تراکمی یکپارچه توانسته است بیش از ۹۰ درصد از نیازهای صنعتی و ساختمانی را در بخش تبرید فراهم کند. در حال حاضر، مدل های مختلفی از این چیلرها در بازار وجود دارند.

چیلر تراکمی اسکرال، چیلر اسکرو و چیلرهای سانتریفیوژ، محبوب ترین مدل های چیلر های تراکمی یکپارچه هستند. ظرفیت خنک کنندگی تمام این چیلرها ایده آل بوده و به همین دلیل توجه صنایع مختلف را به خود جلب کرده اند.

فناوری های روز دنیا برای طراحی و تولید چیلرهای تراکمی استفاده شده است. همین عوامل در قیمت چیلر تراکمی یکپارچه تاثیر گذار خواهد بود.

تعرفه های رپورتاژ آگهی در وبسایت کافه محتوا

 

خرید چیلر تراکمی یکپارچه

زمانی که تصمیم می گیرید یک چیلر تراکمی خریداری کنید، حتماً باید به مشخصات فنی دستگاه آشنا باشید. مدل دستگاه شما باید با نیاز شما سازگاری داشته باشد.

هنگام خرید چیلر دقت داشته باشید که میزان بار مصرفی جریان برق دستگاه شما چقدر است و همچنین توجه کنید که چه زمانی را برای کارکرد، ویژه چیلر تراکمی در نظر گرفته اید.

جمله فوق به مفهوم آن است که خرید چیلرهای تراکمی برای مصارف صنعتی باید کیفیت و ظرفیت خنک کنندگی فوق العاده بالاتری داشته باشد، اما چیلرهای آپارتمانی یا خانگی، ظرفیت خنک کنندگی کمتری ارائه می دهند.

جالب است بدانید استانداردهای ساخت چیلر، میزان اعداد و ارقام ثابتی را برای کارکرد چیلر در زمان عملکرد آن تعریف کرده‌اند.

محصولات تهویه مطبوع، چیلرهای تراکمی، گرمایشی و سرمایشی و غیره مهمترین محصولات مجموعه چیلراینفو هستند که در راستای تأسیسات ساختمانی در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت چیلر تراکمی می توانید با کارشناسان فروش در شرکت تهویه آران انرژی” تماس حاصل کنید.

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی

 

مزایای چیلر تراکمی یکپارچه

استفاده از چیلر تراکمی یکپارچه برای بسیاری از پروژه های اداری، مسکونی و تجاری، بهترین انتخاب است. این تجهیزات از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و هزینه های اضافی که در ساختمان ایجاد می شود را حذف می کنند.

بدنه چیلرها از مواد اولیه مقاوم ساخته شده اند؛ بنابراین در شرایط دمایی و فشاری مختلف، مقاومت خوبی دارند. حتی اگر رطوبت هوا بیشتر از حد معمول باشد، چیلرهای تراکمی استحکام خود را از دست نمی‌دهند.

 

ظهور چیلرهای جذبی

طبق بررسی هایی که در کاربردهای چیلر تراکمی یکپارچه ارائه شد، عملکرد این دستگاه ها در حالتی که رطوبت موجود به شرایط بسیار بحرانی نزدیک شود با محدودیت زیادی مواجه می گردد؛ در نتیجه تلاش برای ساخت چیلرهای جذبی هوایی آغاز گشت. چیلرهای جذبی، چیلرهایی هستند که با کندانسور آبی و برج خنک کننده کار می کنند.

 

قیمت چیلر تراکمی هوایی

چیلر تراکمی هوایی یکی از متداول ترین چیلرهای خنک کننده در بازار است که بر اساس سیکل  تبرید، شرایط دمایی و فشار را به صورت دقیق تنظیم کرده و هوای خنک را برای ساختمان ها فراهم می آورند.

نکات مهمی در خصوص خرید، حمل و نصب انواع چیلر تراکمی هوایی وجود دارد که از سوی کارخانه سازنده، تحت عنوان دستورالعمل استفاده از چیلرهای تراکمی هوایی به فروشنده ارائه می شود.
متخصصان و فروشندگانی که با این سیستم ها سر و کار دارند باید به نکات ایمنی و فنی دقت کافی داشته باشند. این سیستم ها با خطرات بالقوه ولتاژ بالا و فشار بالا مواجه هستند؛ به همین دلیل، هنگام نصب چیلر تراکمی هوایی باید تمام نیازهای ایمنی و هشدارهای مندرج در کتابچه راهنما از سوی فرد نصب کننده و فروشنده کاملاً رعایت شود؛ در غیر این صورت، افرادی که در حال نصب و راه اندازی چیلر ها هستند با آسیب های جدی و حتی خطر مرگ ناشی از برق گرفتگی مواجه می شوند.

شرکت هایی که خدمات فروش چیلر تراکمی هوایی و نصب آنها را ارائه می‌دهند باید دارای گواهینامه های معتبر و مجاز برای ارائه این سرویس ها باشند. هرگونه فعالیت غیرمعتبر یا عدم ارائه ضمانت نامه برای محصولات، قابل پیگیری توسط مشتریان است.

تعرفه های رپورتاژ آگهی در وبسایت کافه محتوا

چیلر تراکمی هوایی

چیلر تراکمی هوایی

 

نکات مهم در نصب چیلر تراکمی هوایی

نصب چیلر تراکمی هوایی اگر طبق اصول ایمنی انجام نشود بسیار خطرناک است. فشار بالایی در داخل این چیلرها تولید می‌شود. قطعات الکتریکی که در ساخت این تجهیزات به کار رفته، انرژی الکتریکی فوق العاده بالایی دارند.

لوله های آب گرم که در سیستم ‌های تبرید مشارکت می‌کنند و همچنین قطعات چرخشی در فن و پمپ ها، اهمیت زیادی در سالم کار کردن چیلر تراکمی هوایی دارند. عدم نصب چیلرها در مکان مناسب، موجب  آسیب رسیدن به تمام این قطعات می شود.

یکی از نکات مهم در نصب چیلر تراکمی هوایی، حمل استاندارد آن تا محل نصب است. حمل این تجهیزات در کارخانه از طریق بالابرها و لیفتراک انجام می گیرد اما برای نصب آنها در کارخانه یا ساختمان ها افراد نمی توانند به تنهایی دستگاه ها را به محل مورد نظر برسانند؛ در این موارد هم آسانسور ها یا بالابر های صنعتی مورد نیاز است.

شرایط دمایی که چیلر تراکمی هوایی در آن نصب می‌شود باید به دور از خطر انجماد باشد. دمای هوا نباید به دمای سردتر از 410 فارنهایت برسد. چیلرهایی که به صورت افقی یا عمودی نصب می شوند باید متناسب با نوع فضای مورد نیاز در نظر گرفته شود. شرایط نصب باید با مدل چیلر سازگار باشد.
چیلر تراکمی هوایی هرگز نباید در نزدیکی منابع تولید گرما و حرارت نصب شود. ورودی و خروجی هوا در چیلر تراکمی باید به دقت در مسیر استاندارد قرار گیرد. اگر چیلرها از فاصله بسیار کمی از دیوارها نصب شوند، فضای مورد نیاز برای هوای ورود به کندانسور تقریباً مسدود می‌شود و ممکن است در عملکرد چیلر اختلال ایجاد گردد.

دستگاه های چیلر تراکمی هوایی بهتر است به صورت دوره ای از محل خود خارج گردد و نسبت به تمیز کردن آن اقدام شود.

نصب چیلر تراکمی هوایی

چیلر تراکمی هوایی

 

خرید چیلر تراکمی هوایی

خرید چیلر تراکمی هوایی به صورت اینترنتی و حضوری، یکی از خدمات با کیفیت در مجموعه چیلراینفو است. این محصولات با ضمانت نصب و خدمات پس از فروش توسط این مجموعه صنعتی معتبر برای مشتریان در نظر گرفته شده است. برای دریافت قیمت چیلر تراکمی هوایی و شرایط خرید به صورت غیر حضوری می توانید با کارشناسان فروش در وبسایت “چیلراینفو” گفتگو کنید.

 

اطلاعات تماس شرکت تهویه آران انرژی:

مدیر فروش: حمیدرضا بهرامی

تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۷۱۴۲۷۳

تلفن ثابت شرکت:  ۰۲۱۲۸۴۲۴۸۵۴

آدرس ایمیل: info@chillerco.ir

وبسایت: https://chillerinfo.ir

تلگرام: Aranenergyco@

 

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی در وبسایت کافه محتوا

رپورتاژ آگهی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *