محلول چربی گیر

تولید محلول چربی گیر و لکه زدا – شرکت آریس شیمی آپادانا

شرکت دانش بنیان آریس شیمی آپادانا از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که فعالیت رسمی خود رادر سال ۱۳۹۳ بر پایه اصول علمی و با بهره گیری از دانش متخصصان آغاز نمود. مأموریت شرکت دانش بنیان آریس شیمی آپادانا در دو حوزه اصلی بدین صورت تعریف می شود؛

  • تولید دانش فنی و محصولات نوآورانه در حوزه شیمی و صنایع شیمیایی.

مشتریان بالقوه این حوزه از ماموریت شرکت، صاحبان صنایع، کارآفرینان و تولیدکنندگان در زمینه شیمی، صنایع شیمیایی و صنایع مرتبط و همچنین طیف وسیعی از شرکت های تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی می باشند که در مسیر تولید محصول و یا ارائه خدماتشان نیازمند به به کارگیری محصولات نوآورانه ما می باشند.

برای ثبت سفارش رپورتاژ متنی در وبسایت کافه محتوا از فرم مربوطه اقدام کنید….

 

اولین محصول نوآورانه شرکت در این بخش، چربی گیر لیان 1 می باشد. چربی گیری از سطوح فلزی در صنایع مختلف کاربردها و مزیت های فراوانی دارد. از جمله کاربردهای آن در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی می باشد، جایی که لایه‌ های چربی و انواع آلودگی‌های سطحی بر روی قطعات قرار می‌گیرد و برای آماده ‌سازی و عملیات نهایی و ورود قطعه به بازار هدف، باید تمیز‌کاری نهایی بر روی قطعات صنعتی انجام شود. چربی‌گیری باعث ایجاد پوشش بادوام و بهتر بر روی قطعات شده و در بسیاری از موارد باعث صرفه‌جویی در مصرف رنگ و مواد آب‌کاری می‌شود.

 شرکت دانش بنیان آریس شیمی آپادانا با به کارگیری دانش نوآورانه و به روز در این حوزه موفق با دست یابی به دانش فنی و همچنین فرایند تولید محصول چربی گیر لیان 1 شده است. این محصول مخصوص چربی گیری از سطوح آلومینیوم و آلیاژهای آهن بوده و نسبت به  نمونه های موجود داخلی و خارجی از مزایای متعددی در کیفیت، ایمنی و قیمت برخوردار می باشد.

 

 محصول لیان یک به توجه به کابردهای ویژه در سه دسته، تولید و روانه بازار شده است:

  • لیانA1؛ قابل استفاده در صنایع پوشش دهی فلزات (آبکاری و رنگ کاری) ، به منظور آماده سازی سطوح
  • لیان B1؛ قابل استفاده در فرایند شست و شوی قطعات فلزی به منظور استفاده ی مجدد و یا پیش از مونتاژ در وسایل خانگی، صنعتی و نظامی
  • لیان C1؛ قابل استفاده در کارواش های ماشین سنگین، به منظور چربی گیری از موتور و سیلندرها، بدنه و سایر قطعات خودرو

 

مقالات صنعتی کافه محتوا را از اینجا دریافت کنید…..

 

  • ارائه خدمات جامع آزمایشگاهی.

مشتریان بالقوه این حوزه از ماموریت شرکت، صاحبان صنایع، کارآفرینان و تولیدکنندگان در حوزه شیمی، صنایع شیمیایی و صنایع مرتبط، و همچنین پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته هایی مرتبط با حوزه ی شیمی و صنایع شیمیایی می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *