تولید محتوا صادرات میوه خشک

تولید محتوا صادرات میوه خشک به همراه بررسی بازار

تولید محتوا صادرات میوه خشک یعنی یک متن تخصصی درباره میوه خشک، مراحل صادرات، مجوزها و نکات مهم نوشته شود. میوه های خشک، بسیار متنوع هستند و چون ارزش تغذیه ای بالایی دارند، همیشه و هرجا مورد توجه قرار دارند. میوه خشک به عنوان میان وعده و تنقلات محبوب مصرف می شود. در همین راستا، خرید و فروش و صادرات انواع میوه خشک، بسیار مهم است.

هدف تولید محتوا صادرات میوه خشک هم کمک به وبسایت هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند. یک نمونه محتوای تخصصی سایت صادرات میوه خشک را در قسمت زیر می خوانید.

 

ایران از نظر صادرات میوه خشک در چه وضعیتی قرار دارد؟

صادرات میوه خشک در ایران، بیش از آنچه تصور می شود، قدمت دارد. اسناد تاریخی نشان دهنده این است که ایران حداقل از دوران ساسانیان به کشورهای هند و چین، میوه خشک صادر می‌کرده است.

با این حال امروزه که جهان بر روی این بخش از صنعت کشاورزی سرمایه گذاری ویژه نموده، آنچنان که باید شاهد توجه و اهتمام مسئولین به این بخش از صادرات نیستیم.

با توجه به اهمیت رشد صادرات غیر نفتی در اقتصاد ایران در این مطلب قصد داریم وضعیت ایران را در امر صادرات میوه خشک بررسی کرده و پتانسیل‌های موجود را با چشم‌اندازهای آتی تطبیق دهیم.

تولید محتوا صادرات میوه

تولید محتوا صادرات میوه خشک

تولید محتوا صادرات میوه خشک

 

انجمن صادر کنندگان میوه خشک ایران

انجمن صادرکنندگان میوه خشک ایران انجمنی ملی است که از سال 1969 میلادی تاسیس گردیده و به گواه خود انجمن، دستاوردهای ویژه‌ای را در زمینه صادر کردن انواع فرآورده‌های کشاورزی خشک شده به سراسر دنیا برای ایران به ارمغان آورده‌اند.

عمده محصولاتی که این انجمن بر صادرات آن مبادرت ورزیده، انواع گردو خشک، انواع پسته خشک، خرمای خشک، زردآلو خشک، انجیر خشک و کشمش است. تولید محتوا صادرات میوه

طبق آمار منتشر شده از این انجمن، میزان صادرات میوه خشک ایران در سال 2008 در حدود 311 هزار تن بود و این صادرات درآمدی معادل 987 میلیون دلار به عنوان برترین صادرات غیر نفتی ایران به ارمغان آورد.

با این وجود اما نگاهی به آمار منطقه کمی ما را نسبت به این موضوع دقیق‌تر می‌کند. چرا که کشور ترکیه همچنان بیشترین حجم صادرات این محصول را به نام خود دارد و موضوعی که از این نیز مهم‌تر است، پتانسیل بالای ایران در این زمینه است.

تولید محتوا صادرات میوه

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی بنر تبلیغاتی

 

پتانسیل‌های ایران در زمینه صادرات میوه خشک

موضوع پتانسیل‌های ایران را از دو زاویه می‌توان مورد بررسی قرار داد:

1-ایجاد تنوع در آمار صادرات:

ایران در برخی محصولات مانند کشمش و پسته آمار مطلوبی در صادرات دارد که این دو محصول باعث بالا رفتن آمار کلی کشور در این زمینه نیز می‌شوند.

اما این موضوع موجب می‌شود که از بسیاری میوه‌های بومی که قابلیت خشک کردن و صادر کردن آنان وجود دارد، تا حدی غافل شویم. تولید محتوا صادرات میوه

به عنوان مثال کشور ایران در صادرات سیب خشک، کیوی خشک، مرکبات خشک و توت خشک و… هنوز بسیار جای کار داریم.

از آنجایی که 30% از میزان تولیدات کشاورزی ضایعاتی است که می‌توانند در فرایند خشک و صادر شدن وارد شوند، به نظر می‌آید آمار ایران می‌تواند بسیار بالاتر از این‌ها باشد. تولید محتوا صادرات میوه

2-بررسی ظرفیت‌های اقلیمی:

موضوع دیگری که مورد بررسی است، ظرفیت‌های اقلیمی ایران است. به عنوان مثال ایران تولید کننده بیشترین و بهترین سیب‌ها در جهان است.

سیب‌های غرب و شمال غربی ایران از جمله با کیفیت‌ترین سیب‌های جهان به شمار می‌روند و در صورت توجه به مسئله تولید فرآورده‌ها، می‌توانند درآمد ارزی فراوانی ایجاد نمایند. تولید محتوا صادرات میوه

این موضوع درباره انواع مختلفی از میوه‌ها از جمله مرکبات استان‌های شمالی ایران نیز صادق است.

خوشبختانه تفاوت‌های اقلیمی ایران به گونه‌ای است که می‌توانیم در هر اقلیم بر روی میوه‌های مختلف، سرمایه گذاری مشابهی را انجام دهیم.

این دو موضوع، اصلی‌ترین مسئله برای این است که بگوییم صادرات میوه خشک در ایران همچنان در ابتدای راه است و اگر جدی گرفته شود، می‌تواند رشد چشمگیر و درآمد سرشاری را برای سرمایه گذاران این حوزه به همراه داشته باشد.

تولید محتوا صادرات میوه

 

 

21 روش جادویی برای نوشتن عنوان جذاب در تولید محتوا

دسامبر 26, 2023/توسط نفیسه تفنگ ساز

چند چاشنی خوب برای نوشتن یک محتوای جذاب!

اکتبر 14, 2023/توسط نفیسه تفنگ ساز

ترفندهای پیدا کردن متن خوب برای ترجمه و تولید محتوا

سپتامبر 27, 2023/توسط نفیسه تفنگ ساز

مهم ترین مزیت های بازاریابی محتوایی در سال 2024

سپتامبر 13, 2023/توسط نفیسه تفنگ ساز

خدمات ترجمه تخصصی متن در کافه محتوا

سپتامبر 29, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

قیمت تولید محتوا انگلیسی چقدر است؟

سپتامبر 26, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

5 روش خوب برای تبلیغات آنلاین که برای هر کسب و کاری مفید است

سپتامبر 19, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

هدف تولید محتوا برای سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

سپتامبر 11, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

تعداد کلمات محتوای متنی طبق قوانین سئو 2024

آگوست 27, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

9 تا از بهترین نمونه محتوا گردشگری و سفر برای سئو سایت

جولای 10, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

چرا باید نمونه تولید محتوا داشته باشیم؟

ژوئن 14, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز

کسب درآمد با تولید محتوا در منزل

ژوئن 8, 2022/توسط نفیسه تفنگ ساز
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *