چطور موضوع خوب برای محتوای سفر و گردشگری پیدا کنیم؟

تولید محتوای سفر و گردشگری چیست و چه اهمیتی دارد؟ بدون شک، امروزه، گردشگری و سفر به یکی از راحت ترین و آسان ترین روش های فرار از روزمرگی ها و دغدغه های همیشگی زندگی بشر تبدیل شده است.

اهمیت این موضوع به قدری است که در اغلب کشورهای دنیا، سفر کردن، یکی از واجب ترین و فراموش نشدنی ترین تفریح های مردم به شمار می رود. این موضوع سبب شد بسیاری از کشورهای دنیا مثل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ویتنام، مالزی، هند و … تمرکز خود را بر روی صنعت گردشگری بگذارند.

از آنجایی که امروزه صنعت گردشگری به یکی از پردرآمدترین صنایع تبدیل شده، سایت های گردشگری زیادی راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی این سایت ها ایجاد تولید محتوای گردشگری و سفر است تا بتوانند گردشگران و توریست های بیشتری را جذب خود کنند.

اما سوالی که در اینجا برای بسیاری از سایت های تولید محتوای سفر و گردشگری، خصوصاً سایت های نوپا به وجود می آید این است که چطور می توان برای چنین سایت هایی یک محتوای گردشگری عالی و خوب تهیه کرد؟

همان طور که می دانید در حال حاضر، بازاریابی به یکی از مهم ترین پایه های هر نوع کسب و کار و تجارتی تبدیل شده است. طبیعتاً صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. البته، بازاریابی، روش های مختلفی دارد که بازاریابی محتوا یکی از جدیدترین و موثرترین روش های جذب مخاطب می باشد.

این موضوع سبب شد که در حال حاضر، بازاریابی محتوا به یکی از مهمترین استراتژی های سایت ها و شرکت های گردشگری برای جذب مخاطبین بیشتر، تبدیل شود.

حال اگر می خواهید یک شرکت موفق داشته باشید یا اگر قصد راه اندازی یک آژانس مسافرتی را دارید و یا می خواهید سایت و اپلیکیشن خود را با ایجاد یک محتوای گردشگری و سفر، توسعه دهید و به دنبال یافتن موضوعی برای تولید محتوای گردشگری و سفر هستید می توانید از نکات زیر کمک بگیرید:

*از تجربیات و سفرهای ماجراجویانه شخصی خود کمک بگیرید.

*با ارزیابی اماکن دیدنی دنیا، بهترین محتوای گردشگری و سفر را تولید نمایید. مثلاً، آشنایی با بهترین رستوران های پاریس، دیدنی ترین جاذبه های گردشگری بروکسل، بازدید از مالزی متناسب با بودجه مالی شما، سفر به هائیتی یا سفر به جزایر قناری؟ کدام را ترجیح می دهید؟ و …

*محتواهایی تهیه کنید که فهرست را ارائه می دهند. این محتواها برای مخاطبان بسیار جذاب می باشند. به عنوان مثال، 100 مکان دیدنی در جهان، 20 ایده برای یک سفر ارزان، 10 مکان گردشگری پاریس، 50 کشور امن دنیا و …

*ایده دیگری که به شما در انتخاب موضوع محتوای گردشگری و سفر، کمک می کند کمک گرفتن از عکس های دیجیتال دنیا است. مثلاً 40 عکس زیبا از پاریس، 16 عکس جذاب دنیا که ندیده اید و …

*محتواهایی بر اساس چگونه، انتخاب کنید. مثلاً، چگونه به مالزی برویم، چگونه یک سفر ارزان به اروپا داشته باشیم و …

*تولید محتواهای مرحله به مرحله؛ مثل مراحل بستن چمدان سفر، 6 گام برای رزرو هتل در سفر به مدیترانه و ..

 

 

مقدمه و بیان اهمیت تولید محتوا برای سایت سفر و گردشگری

محتوای سفر و گردشگری

 

همان طور که اشاره نمودیم در حال حاضر، تولید محتوا به یکی از موثرترین روش های بازاریابی تبدیل شده است که سبب شده آژانس های مسافرتی نیز از این روش بازاریابی ارزان اما تاثیرگذار استفاده کنند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که تولید محتوای سفر و گردشگری برای وب سایت های گردشگری چه اهمیتی دارد؟

در این راستا ما دلایل زیر را جمع آوری کرده ایم که نشان دهنده اهمیت تولید محتوای گردشگری و سفر برای سایت های گردشگری می باشد:

1-تولید محتوا، شما را متخصص نشان می دهد:

در این محتواها اطلاعاتی همچون، مهم ترین جاذبه های گردشگری مقصد، نوع آب و هوا، موقعیت جغرافیایی، نکات مهم برای سفر به مقصد مورد نظر، راه های دسترسی، آدرس و قیمت هتل و اقامتگاه ها و سایر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می دهید. بدون شک، ارائه چنین اطلاعاتی به صورت ناخودآگاه شما را متخصص در این زمینه نشان می دهد.

2-با استفاده از ابزارهای محتوایی مختلف می توانید مخاطبان و مسافران خود را افزایش دهید:

 زمانی که شما از متن، عکس یا ویدیوهای مرتبط با سفر مورد نظر، استفاده می کنید و آن ها را در سایت یا شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید به مخاطبین خود این امکان را می دهید که با نوع سفرتان آشنا شوند. طبیعتاً هر چه این عکس ها و متون، جذاب تر باشد افراد بیشتری را ترغیب می کنید که با شما سفر کنند. در واقع تولید محتوای گردشگری و سفر کمک می کند مخاطبین با نوع سفرتان، بیشتر آشنا شوند.

3-تولید محتوای گردشگری به ارتقای رتبه وب سایتتان کمک می کند:

 یکی از مهم ترین دلایل تولید محتوای سفر و گردشگری، ارتقای رتبه وب سایت مورد نظر در فهرست جستجوهای موتور جستجو است. همان طور که می دانید هر چه رتبه وب سایت شما در صفحه نخست موتور جستجو بالاتر باشد امکان بازدید از سایت شما بیشتر می شود. در واقع، تولید محتوا سبب ارتقا و افزایش کیفیت سایتتان می شود.

4-با تولید محتوا می توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید:

کاربران برای دریافت اطلاعات مورد نیازشان، به صفحات اجتماعی و وب سایتتان مراجعه می کنند. در صورتی که محتوای سایتتان، بهترین راهکارها برای سفرهای خارجی و داخلی را در اختیارشان بگذارد مطمئن باشید نه تنها این کاربران بلکه مخاطبان جدیدی به ساییتان اضافه می شوند.

5-با تولید محتوا می توانید به مخاطبان خود، خدمات رسانی کنید:

تولید محتوا یعنی اینکه شما می تواند هر بار، اطلاعات جدیدتری در مورد سفر پیش رو در وب سایتتان بارگذاری کنید. طبیعتا به مخاطبانتان نیز اجازه می دهید با اطلاعات جدیدتری آشنا شوند. با این محتوا می توانید مخاطبان زیادی را برای دریافت پاسخ سوال هایشان به وب سایت خود بکشانید و اطلاعات جدیدتری در اختیارشان قرار دهید.

به طور کلی، اگر می خواهید یک آژانس مسافرتی یا یک شرکت مسافرتی موفق تر داشته باشید حتماً به یک محتوای یکپارچه و هماهنگ نیاز دارید.

نمونه کارهای تولید محتوای سایت گردشگری را از اینجا بخوانید

 

چطور موضوعات تولید محتوا خوب را از وبسایت های سفر پیدا کنیم؟

محتوای سفر و گردشگری

محتوای سفر و گردشگری

 

همان طور که اشاره نمودیم، بازاریابی محتوایی به یکی از رایج ترین و تاثیرگذارترین روش های بازاریابی تبدیل شده است. طبیعتاً وب سایت های گردشگری نیز برای پیروی از چنین تکنولوژی اثرگذاری، اقدام به تولید محتوای گردشگری و سفر، چه در وب سایت ها و چه صفحات اجتماعی نموده اند.

بدون شک، یکی از اولین اقدامات برای تولید چنین محتوایی، یافتن موضوعات مناسب است. به همین دلیل کاربران با این سوال مواجه می شوند که از کدام وب سایت های گردشگری می توان موضوعات تولید محتوای خوب، پیدا کرد؟

در پاسخ این سوال باید گفت در حال حاضر، وب سایت های مختلفی در حوزه گردشگری و سفر موجود می باشد که شما با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توانید معروف ترین آن ها را پیدا کنید.

اما نکته ای که در یافتن موضوع محتوای گردشگری و سفر بسیار مهم است این است که شما اهداف تولید محتوای خود را بدانید. در واقع باید بدانید که قصد ارائه چه اطلاعاتی را دارید. برای شناخت هدف خود ابتدا باید با انواع گردشگری آشنا شوید. چرا که افراد به دلایل و اهداف مختلفی، سفر خود را آغاز می کنند.

بر این اساس باید متذکر شویم گردشگری به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

1-گردشگری فرهنگی: همان طور که از نام این نوع گردشگری مشخص است هدف گردشگر، آشنایی با فرهنگ و مکان های فرهنگی است.

2-گردشگری تجاری: در این نوع سفر، هدف گردشگر، شرکت در سمینار و گردهمایی های داخلی و خارجی است. بنابراین باید وب سایت های گردشگری را پیدا کنید که اینگونه موضوعات را در اختیارتان بگذارند.

3-گردشگری غذایی: یکی از انواع سفرها که در سال های اخیر رایج شده است گردشگری غذایی است که در طی آن، سافر به قصد چشیدن غذاهای بومی و محلی و آشنایی با فرهنگ غذایی و غذاهای محلی، راهی سفر می شود.

4-گردشگری تاریک: گردشگران در این نوع سفر، قصد دیدن مکان هایی را دارند که بر اثر بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و یا بلایای تاریک مثل جنگ، آسیب دیده اند.

5-گردشگری سلامت: در این نوع گردشگری، مسافر برای استفاده از امکانات درمانی بهتر و یا استراحت در یک محیطی آرامش بخش راهی سفر می شود.

6-گردشگری ماجراجویی: هدف از این نوع گردشگری، تجربه سفر به همراه لحظات ماجراجویی مثل صخره نوردی، غواصی، اسکی، پاراگلایدر و … می باشد.

7-اکوتوریسم: در این نوع گردشگری، مسافران به قصد دیدن گونه های گیاهی و جانوری خاصی راهی شهر و دیاری می شوند.

حال که با انواع گردشگری آشنا شدید به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر را برای یافتن یک تولید محتوای سفر و گردشگری خوب، پیدا کنید. به طور کلی مناسب ترین وب سایت ها برای یافتن موضوع تولید محتوای گردشگری و سفر، وب سایت هایی هستند که در صفحه اول موتور جستجو قرار دارند.

 

چطور محتوای گردشگری و سفر را از پینترست پیدا کنیم؟

موضوع خوب برای محتوای سفر

 

یافتن موضوع تولید محتوای گردشگری یعنی نوشتن مطالبی که مربوط به سفرهای آژانس های مسافرتی و گردشگری باشد. شخصی که به عنوان نویسنده محتوای گردشگری و سفر مشغول به فعالیت است باید اطلاعات زیادی در مورد حوزه توریسم اعم از مهاجرت و اقامت، جهانگردی، سفر و … که از جذاب ترین موضوعات گردشگری هستند داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید موضوع تولید محتوای گردشگری و سفر خود را به طور دقیق، شروع و پیگیری کنید بهتر است بر روی این مباحث، مسلط باشید.

اما نکته مثبتی که در چند سال اخیر به کمک نویسندگان مختلف خصوصا نویسندگان محتوای گردشگری آمده است، وجود شبکه های اجتماعی مختلف مثل پینترست است.

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی با امکانات فوق العاده است که در سال اخیر، محبوبیت زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی این است که مملو از ایده ها، خلاقیت ها، راه حل ها و راهنمایی های مختلف است. لذا هر شخصی که به دنبال یافتن موضوعی است و به آن مراجعه کند مطمئنا دست خالی برنمی گردد.

مثلاً اگر قصد یادگیری آشپزی دارید و می خواهید با دستور غذای تازه ای آشنا شوید، حتماً سری به پینترست بزنید. این امر برای یافتن موضوع تولید محتوای گردشگری و سفر نیز حکم می کند.

پینترست، مجموعه ای از صفحات و موضوعات به همراه عکس، لینک و مطالب مختلف است. لذا برای یافتن محتوای گردشگری کافی است در آن جست و جو کنید. نکته قابل توجه در مورد پینترست این است که در بعد از جستجو با صفحه ای مملو از تصاویر جذاب و فوق العاده که کاملاً مرتبط به موضوع شما است رو به رو می شوید. بنابراین به راحتی می توانید به هدف خود برسید.

در حال حاضر، در پینترست نیز به مانند سایر شبکه های اجتماعی، هر شخصی می تواند برای خود، صفحه شخصی ایجاد کند که به آن، پین می گویند و در آن می تواند به تولید محتوا بپردازد.

خوشبختانه صفحات مربوط به گردشگری و سفر نیز زیاد می باشد. کافی است کلمه کلیدی مورد نظر را سرچ کنید تا با دنیایی از محتواهای گردشگری و سفر، رو به رو شوید. یکی از مهم ترین مزیت های پینترست این است که می توانید صفحه مورد نظر یا همان پین را ذخیره کنید.

بعد از اینکه محتوای مورد نظر را از پینترست یافتید برای اینکه در وب سایت شما هم، موفق عمل کند بهتر است در زمان نوشتن به نکات زیر توجه کنید:

1-خودتان را مخاطب محتوای خود قرار دهید. با این کار به راحتی می توانید درک کنید یک مسافر در زمان سفر، چه دغدغه هایی دارد. این دغدغه ها می تواند مدت زمان رسیدن به مقصد، راه های دسترسی، هزینه اقامت و هتل، نحوه اخذ ویزا و پاسپورت، امنیت، بهداشت فردی و … باشد. لذا در می یابید که حتما به این دغدغه ها در محتوای گردشگری و سفر خود بپردازید.

2-در متن از تصاویر استفاده کنید

3-روان و ساده بنویسید

4-با تاریخچه اشاره کنید

5-محتواها را بروزرسانی کنید

 

چطور محتوای گردشگری و سفر را از یوتیوب پیدا کنیم؟

محتوای گردشگری

محتوای گردشگری

 

به نظر ما یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که می توانید از آن، تولید محتوای سفر و گردشگری، تهیه کنید یوتیوب است. چرا که این شبکه سرشار از ویدئوهای جذاب و خارق العاده است.

همان طور که می دانید جذابیت و تاثیرگذاری که ویدئوها بر روی افراد می گذارند هیچ نوع محتوای دیگری نمی تواند آن را بیان کند. در بسیاری از مواقع، ویدئوها و تصاویر بهتر از کلمات می توانند مفاهیم مد نظر را به دیگران، انتقال دهند. ویدئوها می توانند یک حس و حال واقعی و متفاوت از داستان، صدا، تصاویر و .. را منتقل کنند.

از طرف دیگر، در ویدئوها به جزئیات، کاملاً پرداخته می شود. چرا که در آن به تمام تجربه های سفر، انواع غذاها، نوع آب وهوا، جو حاکم بر محیط و .. پرداخته می شود و بینندگان کاملاً حس و حال مقصد را درک می کنند. این ویژگی ها سبب شدند که تمام دنیا در فضای مجازی به سمت ویدئو بروند. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمی منتقل کنید بهتر است سوار این موج شوید و به تولید محتوای ویدئویی بپردازید.

در حال حاضر، یکی از بهترین رسانه هایی که از آن می توانید به عنوان منبع تولید محتوای گردشگری ویدئویی خود استفاده کنید شبکه اجتماعی یوتیوب است. یوتیوب به عنوان اولین شبکه اشتراک گذاری ویدئو و دومین موتور جستجوگر در دنیا شناخته می شود.

خوشبختانه، این شبکه، بستری را فراهم کرده که از طریق آن می توانید به تولید محتوا بپردازید. البته همان طور که اشاره نمودیم محتواهای این شبکه بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی، فقط از نوع ویدیئو است.

حال اگر می خواهید با استفاده از یوتیوب به تولید محتوای سفر و گردشگری بپردازید در ابتدا باید هدف و موضوع خود را بدانید. بعد از آن می توانید موضوع مورد نظر را در این شبکه، جستجو کنید. بعد از این جستجو، هزاران ویدئو مربوط به موضوع شما برایتان به نمایش در می آید که از آن می توانید به عنوان منبع تولید محتوای خود استفاده کنید.

در حال حاضر، یکی از رایج ترین و محبوب ترین شبکه های یوتیوب، صفحات مربوط به بلاگرهایی است که تجربه سفر خود را در این شبکه با مخاطبان به اشتراک می گذارند. این ویژگی سبب شد یوتیوب مملو از ایده هایی باشد که تا به امروز شخصی بر روی آن کار نکرده است.

برای اینکه راحت تر به محتوای مد نظر خود در یوتیوب برسید ابتدا موضوع مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید به سرعت به ویدئوهای مربوطه دسترسی یابید. موضوع تولید محتوای گردشگری مهم ترین فاکتوری است که به شما کمک می کند راحت تر محتوای مد نظر خود را از این شبکه، پیدا کنید. سپس می توانید هم به صورت ویدئو و هم از ویدئوی مربوطه، متن و محتوای گردشگری مد نظر خود را تهیه کنید.

اگر می خواهید یک محتوای جامع تر و کامل تر داشته باشید می توانید به ویدئوهای خود، متن هم اضافه کنید.

 

چطور می توانیم محتوای گردشگری را جذاب تر بنویسیم؟

تولید محتوای متنی

 

اگر قصد نویسندگی و تولید محتوا برای وب سایت های گردشگری را دارید در ابتدا باید ذوق و خلاقیت لازم برای این کار را داشته باشید. این فاکتور یکی از مهم ترین علت های تولید یک محتوای گردشگری جذاب است. از دیگر ویژگی ها و فاکتورهایی که سبب خلق یک محتوای گردشگری جذاب می شود عبارتند از:

1-به اصول بازاریابی محتوا و سئو، آشنا باشید

2-تمرکز ویژه بر روی یک محتوای خارق العاده و منحصر به فرد داشته باشید. سعی کنید بر روی موضوعی تمرکز کنید که قبلاً کسی بر روی آن کار نکرده باشد.

3-از جدیدترین ابزارهای بازاریابی محتوایی مثل ویدئو و تصاویر استفاده کنید.

4-به زبان انگلیسی تقریبا مسلط باشید تا بتوانید متون انگلیسی را به فارسی تبدیل کنید. این مهارت سبب می شود بر روی موضوعاتی کار کنید که قبلاً کسی به آن نپرداخته است. جستجو در منابع انگلیسی سبب می شود محتوای گردشگریتان را جذاب تر کنید

5-سبک نویسندگی خاص تری برای خود انتخاب کنید. مثلاً می توانید از سبک محاوره، استفاده کنید. یا در متون خود از شوخی ها بهره بگیرید.

6-ویدئوهای جذابی از منطقه مورد نظر، تهیه کنید و آن را در محتوای خود، به کار برید.

7-سعی کنید در محتوای خود از حس درونی خود نسبت به مقصد مورد نظر بگویید.

8-از تولید محتوای شاد و مفرح، غافل نشوید. مثلاً می توانید در متن محتوای خود از سوالات خنده دار یا خاطرات بگویید. یا مخاطبانتان را به یک چالش جذاب، دعوت کنید.

9-در محتوای خود، ارزشی جدید برای مخاطبان، خلق کنید که سبب افزایش اعتمادشان شود. یعنی محتوای شما چیزی بالاتر از قیمت دهی و معرفی خدمات باشد.

10-استفاده کردن از تجربیات واقعی در محتوا از دیگر فاکتورهایی است که به جذاب تر شدن محتوای گردشگری شما کمک می کند.

11-از محتواهای سمعی و بصری، غافل نشوید. سعی کنید برای جذاب تر شدن محتواهای گردشگریتان از فایل های صوتی و تصویری و فیلم نیز استفاده کنید.

 

 

۱۰۳ موضوع جذاب برای محتوای سایت سفر و گردشگری که می توانید درباره آنها بنویسید

موضوع محتوا سایت سفر

موضوع محتوا سایت سفر

 

اجازه دهید در این قسمت برای شما چندین موضوع خوب را معرفی کنیم که می توانید برای محتوا نویسی سایت گردشگری به کار ببرید. توجه داشته باشید که برای هر عنوان و موضوع می توانید تیترهای جذاب بنویسید که مخاطبان را جذب کند.

اگر فرآیند تولید محتوا را به تیم تخصصی کافه محتوا واگذار کنید، صدها و بلکه هزاران موضوع جذاب و منحصر به فرد را برای سایت شما آماده خواهیم کرد.

 

 

و اما بپردازیم به بهترین و جذاب ترین عناوین و موضوعاتی که می توانید آن را برای سایت سفر و گردشگری خود سفارش دهید:

  1. صحبت کردن و تولید محتوا درباره هتل ها و اقامتگاه ها مهمان خانه ها
  2. تولید محتوا درباره راهنمای سفر (در این قسمت می توانید راهنمای سفر به مقصدهای مختلف را بنویسید و توضیح دهید که چرا باید به آنجا سفر کنند و چه نکاتی اهمیت دارد)
  3. تولید محتوا درباره جاذبه های گردشگری شهرها و کشور های مختلف
  4. تولید محتوا درباره ۱۰ تا از بهترین سواحل جهان
  5. معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل ها و مهمان خانه ها در شهر و کشور هدف
  6. معرفی ۱۰ تا از زیباترین شهرهای جهان
  7. تولید محتوا درباره ۱۰ تا از فرودگاه های مهم جهان
  8. معرفی ۱۰ تا از بهترین خیابان های جهان که می‌توانید غذاهای خوشمزه در آنجا پیدا کنید
  9. تولید محتوا درباره رستوران های معروف در شهرها یا کشورهای جهان
  10. تولید محتوا درباره ۱۰ تا از معروف ترین فستیوال های جهان ( یا معرفی بهترین فستیوال ها و جشنواره های شهر خاص در کشور خاص)
  11. معرفی ۱۰ کشور مناسب برای سفرهای دانشجویی
  12. معرفی ۱۰ مقصد عالی برای مسافرت های خانوادگی
  13. تولید محتوا درباره سفر به کشورهایی که با بودجه مسافر سازگاری دارند
  14. تولید محتوا درباره گذراندن ۴۸ ساعت در یک شهر کشور یا منطقه خاص در جهان
  15. تولید محتوا درباره گذراندن یک هفته در شهر کشور یا منطقه خاصی از جهان
  16. تولید محتوا درباره گذراندن یک ماه تعطیلات و سفر در کشور شهر یا منطقه خاصی از جهان
  17. تولید محتوا درباره مزایا و معایب سفر کردن به شهر یا کشور خاص
  18. تولید محتوا با موضوعات ۱۰ چیز که درباره شهر یا کشور خاصی نمی دانید
  19. تولید محتوا درباره مروری بر گردشگری یک شهر یا کشور خاص
  20. تولید محتوا درباره موضوعاتی نظیر “۱۰ چیز که باید قبل از سفر به شهر یا کشور خاصی بدانید”
  21. معرفی بهترین مقصدهای سفر برای زوج های جوان
  22. معرفی بهترین شهرهای و کشورها برای سفرهای تابستانه
  23. معرفی بهترین کشورها یا شهرها برای سفرهای زمستانی
  24. تولید محتوا درباره تجربه های جذاب یا تفریحاتی که می توانید در شهر یا کشور خاصی داشته باشید
  25. تولید محتوا با موضوع “چگونه می توانیم بودجه سفر خود را در شهر یا کشور خاص مدیریت کنیم؟”
  26. تولید محتوا درباره “روش های پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان”
  27. معرفی بهترین روش های رزرو هتل یا هاستل در مقصد سفر
  28. تولید محتوا با موضوع “رزرو هتل بهتر است یا مهمان خانه؟”
  29. تولید محتوا درباره موضوع “سفر با ماشین شخصی بهتر است یا قطار یا اتوبوس؟”
  30. تولید محتوا درباره اهمیت بیمه مسافرتی و نحوه دریافت آن
  31. تولید محتوا سایت سفر و گردشگری درباره نحوه رزرو تور گردشگری و آشنایی با خدمات مسافرتی
  32. معرفی مهم ترین لوازم سفر که باید با خود بردارید
  33. تولید محتوا درباره چک لیست مسافرت
  34. تولید محتوا با موضوع “نکات مهم برای سفر کردن همراه کودکان”
  35. تولید محتوا درباره سفرهای گروهی به اضافه مزایا و معایب
  36. تولید محتوا درباره “بهترین روش های سفر کردن به شهر یا کشور خاص”
  37. تولید محتوا درباره “مهمترین نکات برای سفر عمر به شهر یا کشور خاص”
  38. محتوا نویسی درباره “اهمیت یادگیری زبان برای سفر به شهر یا کشور خاص”
  39. معرفی بهترین اپلیکیشن های سفر و گردشگری
  40. تولید محتوا درباره “مهمترین وعده های غذایی که در سفر می توانید بخورید”
  41. تولید محتوا گردشگری درباره “پیدا کردن سوژه عکاسی مناسب در تعطیلات و سفر”
  42. تولید محتوا درباره “نکات مهم در سفر که هر فرد باید بداند”
  43. تولید محتوا درباره انواع ویزای مسافرتی به کشورهای مختلف
  44. تولید محتوا درباره ویزای دانشجویی برای تحصیل در کشورهای خارجی
  45. تولید محتوا درباره غذاهای مخصوص شهر یا کشور خاص
  46. تولید محتوا درباره سوغاتی های شهر یا کشور خاص
  47. تولید محتوا درباره زیباترین جاهای دیدنی جهان
  48. تولید محتوا درباره خطرناک ترین جاهای جهان
  49. تولید محتوا با موضوع شلوغ ترین کشور های جهان برای سفر کردن
  50. تولید محتوا با موضوع ارزانترین کشورها برای سفر کردن

**در این قسمت تیترهای جذاب را معرفی می‌کنیم که برای موضوعات جهانگردی می توانید درباره آنها بنویسید.

 برای تولید محتوا درباره هر یک از موضوعات زیر می توانید با شماره تلفن 09138651225 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی محتوا های یونیک و سئو شده به شما تحویل داده شود.

و اما تیترهای مخاطب پسند که حال و هوای سایت شما را تغییر می دهد:

  1. راهنمای سفر به مصر
  2. ۱۰ جاذبه گردشگری در مراکش
  3. ۱۰ تا از جاذبه های گردشگری کنیا به اضافه معرفی حیات وحش
  4. راهنمای سفر به آفریقای جنوبی
  5. ۱۵ جاذبه گردشگری دیدنی که در آفریقای جنوبی می توانید تجربه کنید
  6. 10 تا از مکان های دیدنی که می توانید در تانزانیا از نزدیک ببینید
  7. ۱۷ تا از زیباترین جاهای دیدنی فنلاند
  8. ۱۰ تا از شهرهای مهم آلمان به اضافه جاهای دیدنی و تاریخی
  9. هر آنچه باید درباره سانتورینی یونان بدانید
  10. تولید محتوا درباره ایسلند جاذبه های دیدنی و گردشگری
  11. تولید محتوا درباره ایرلند جاهای دیدنی و مکان های گردشگری
  12. تولید محتوا درباره فنلاند و معرفی جاهای دیدنی این کشور
  13. تولید محتوای تخصصی درباره نروژ و معرفی جاذبه های گردشگری آن
  14. ۱۵ تا از جاهای دیدنی که در لیختن اشتاین می توانید از نزدیک تماشا کنید
  15. تولید محتوا درباره معروف ترین دانشگاه های جهان
  16. معرفی جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ
  17. مالتا کجاست و چه جاهای دیدنی دارد؟
  18. پنج شهر زیبا و دیدنی در هلند که شما را به ذوق می آورند
  19. راهنمای سفر به لیسبون در پرتقال و معرفی جاهای دیدنی
  20. ۱۰ تا از معروف ترین جاهای تاریخی در اسکاتلند
  21. در مادرید اسپانیا از کجاها دیدن کنیم؟
  22. 7 تا از جاهای دیدنی بارسلونا در اسپانیا
  23. ۱۰ تا از شهر های دیدنی در سوئد برای گردش و تفریح
  24. ۲۷ تا از جاهای دیدنی اروپا که نباید از دست بدهید
  25. ۲۲ تا از زیباترین جزیره های جهان که باید از نزدیک تماشا کنید
  26. 20 مقصد مناسب برای تعطیلات در مناطق استوایی
  27. 17 دلیل که به شما می‌گوید چرا باید سفر کنید
  28. ۲۸ کشور که به پیشنهاد میکنیم به آنجا سفر کنید
  29. موزه های معروف جهان
  30. 10 رستوران معروف در پاریس
  31. 40 تا از جاهای دیدنی ایران برای سفرهای تابستانی
  32. 10 روستای تاریخی در ایران که حتماً باید ببینید
  33. بهترین پارک ملی در فنلاند برای طبیعت گردی
  34. معرفی ۱۰ پارک ملی در آمریکای شمالی
  35. 15 تا از جاهای دیدنی کانادا
  36. ۲۵ تا از جاذبه های گردشگری در استرالیا
  37. ۱۰ تا از زیباترین معبدهای بودایی در آسیا
  38. ۱۰ تا از مکان های اسرارآمیز در جهان
  39. بهترین هتل های ترکیه برای اقامت
  40. بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت
  41. بهترین هتل های استانبول برای اقامت
  42. معرفی بهترین هتل های گرجستان برای اقامت
  43. بهترین هتل های مسکو برای رزرو تور روسیه
  44. معرفی بهترین هتل های سن پترزبورگ در روسیه
  45. دیدنی های بالی تفریحات و گردشگری
  46. ۱۷ تا از جاهای دیدنی اندونزی
  47. راهنمای سفر به مالزی و جاهای دیدنی
  48. راهنمای سفر به هندوستان و جاهای دیدنی
  49. معروف ترین جنگل های آمریکای جنوبی
  50. راهنمای سفر به مونتنگرو و جاذبه های گردشگری
  51. سردترین شرایط آب و هوایی در شهرهای مختلف جهان
  52. معرفی جاهای دیدنی شیلی
  53. جزیره های دور افتاده در حوزه کارائیب که هیچ کس به آنجا سفر نمی کند

 

تولید محتوای صوتی

تولید محتوای صوتی

 

جمع بندی و نتیجه گیری

اگر شما یک شرکت یا آژانس مسافرتی دارید برای جذب مخاطبان بیشتر، باید از جدیدترین روش های بازاریابی استفاده کنید. در حال حاضر، تولید محتوا یکی از جدیدترین و موثرترین روش های بازاریابی است که امروزه صنایع مختلفی از جمله صنعت گردشگری از آن استفاده می کند. اهمیت بازاریابی محتوایی به قدری است که اغلب کشورهای توریستی دنیا تمرکز خود را بر روی این نوع بازاریابی گذاشته اند.

مهم ترین ویژگی این نوع بازاریابی این است که راه ها و روش های مختلفی برای معرفی و اثرگذاری بر روی مخاطبان دارد. مثلاً نویسندگان می توانند با توجه به مخاطبان خود اقدام به تولید محتوای متنی، ویدئویی، صوتی و تصویری نمایند.

همچنین نویسندگان می توانند برای تولید یک محتوای جذاب و خارق العاده از رسانه های مختلفی مثل شبکه های اجتماعی پرطرفدار استفاده نمایند. شبکه های اجتماعی پینترست و یوتیوب از خاص ترین منابعی هستند که نویسندگان تولید محتوای گردشگری از آن ها برای خلق یک محتوای ارزشمند و خاص استفاده می کنند.

البته باید این نکته را یادآوری کنیم تولید محتوای سفر و گردشگری اصلاً کار ساده ای نیست. نویسندگانی که در این زمینه مشغول هستند باید از ویژگی های خاصی همچون داشتن اطلاعات جامع و کامل در حوزه های مهم توریسم، تسلط به زبان انگلیسی و قدرت بیان و نوشتار خوب و خلاقانه برخوردار باشند.

ترجمه تخصصی: کافه محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *