تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

تولید محتوای تخصصی صنعتی عبارت است از مجموعه متن های حرفه ای که معمولاً به شکل ترجمه از سایت های لاتین و مرجع آماده می شوند تا به وبسایت های صنعتی کمک کنند، مخاطبین بیشتری به دست بیاورند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که کسب و کار صنعتی دارید، یا به تازگی تصمیم به طراحی سایت دارید، بهتر است برای تولید محتوا صنعتی برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. پیشنهاد می کنیم یک تقویم محتوایی برای انتشار محتوا در سایت خود آماده کنید. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، کافه محتوا در کنار شما است تا بهترین خدمات تولید محتوای حرفه ای را برای شما ارائه دهد. کافیست با ما تماس بگیرید و نوع صنعت و حرفه خود را توضیح دهید. 

اهمیت محتوای صنعتی برای وبسایت به اندازه ای است که می تواند موفقیت یک کارخانه یا کارگاه یا حتی یک صنعت بزرگ را باعث شود. در مقابل، بدون تبلیغات و تولید محتوا یا حتی بدون انتشار رپورتاژ آگهی، موفقیت شما با شک و تردید همراه خواهد بود. فرصت را از دست ندهید. ما برای شما برنامه ریزی دقیق انجام میدهیم تا بهترین نتیجه را بگیرید.

چرا تولید محتوای تخصصی صنعتی برای شرکت ها و صنایع اهمیت زیادی دارد؟

به جرأت می توان گفت بیش از نیمی از فروش تجارت جهانی B2B بین شرکت ها و صنایع تولید کننده مجهز به فناوری ها و تکنولوژی ها از طریق کانال های دیجیتال و وب سایت ها و فضاهای آنلاین انجام می شود.

هر چقدر شرکت ها و صنایع بتوانند وبسایت های خود را فعال ‌تر نگه دارند و مخاطبان را به سمت خود جلب کنند، احتمال فروش محصولات یا استفاده از خدمات آنها افزایش بیشتری خواهد داشت.

شاید تاکنون در فضای اینترنت با این موارد برخورد کرده اید که یکی از شرکت های برتر در یک حوزه خاص، فروش چند برابر دارد و شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این شرکت چگونه توانسته است به این محبوبیت دست پیدا کند؟!

پاسخ سوال فوق چیزی جز فرآیند تولید محتوای تخصصی صنعتی نخواهد بود!

تولید محتوای تخصصی صنعتی دقیقاً همان فرآیندی است که شرکت‌های صنعتی قوی و معتبر به آن تسلط دارند. رتبه بندی در موتورهای جستجوگر، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، کانال های بازاریابی دیجیتال و تولید محتوای تخصصی صنعتی با ارزش و تاثیر پذیری فوق العاده بالا می تواند کاری کند که یک شرکت یا کارخانه در جایگاه بالایی نزد مشتری قرار گیرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به تولید محتوای صنعتی ویژه فعالیت خود فکر کنید. حتی می‌توانید محتواهایی که در حوزه محصولات تولیدی خودتان است به طور مستقیم سفارش دهید و در فضای وب سایت منتشر کنید.

اگر اصول سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو گر را به درستی انجام دهید محتوای تخصصی صنعتی برای شما در کمتر از ۴ یا ۶ ماه اثربخش خواهد بود.

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

محتوای صنعتی


همه چیز از یک داستان شروع می شود….

فرایند تولید محتوای تخصصی صنعتی اگر به متخصصان این حوزه سپرده شود اثر بخش ترین نتایج را در بر خواهد داشت. خدمات تولید محتوای صنعتی شامل یک داستان سرایی ساده است!

کافه محتوا افتخار دارد فرایند تولید محتوا را به صورت کاملاً تخصصی برای صنایع ارائه دهد. ما عقیده داریم جذب مشتری برای خرید محصولات صنعتی از یک داستان ساده آغاز می شود….

شرکت ها نمی توانند به طور دقیق داستان محصولات خود را بازگو کنند و هر آنچه که هست از مشخصات فنی تا قابلیت ها و امکانات از تولیدات خود در اختیار مشتریان قرار دهند!! پس چگونه انتظار دارند در مدت کوتاه به موفقیت بزرگی دست پیدا کنند؟!

زمانی می‌توانیم بگوییم که شرکت‌های صنعتی در فضای وب به موفقیت رسیده‌اند که بتوانند درصد زیادی از مخاطبان سایت را به مشتری مبدل کنند. شاید از ۸۰ یا ۶۰ نفری که به وب سایت هدایت می شود، ۱۰ نفر بتوانند محصولات را خریداری کنند؛ که در اینصورت این آمار، یک موفقیت چشمگیر برای یک صنعت خواهد بود.

خدمات مختلفی در حوزه تولید محتوای تخصصی صنعتی در حال حاضر ارائه می شود اما به ندرت، نویسندگانی یافت می شوند که بتوانند با نوشته خود، مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنند . یک شرکت با انتخاب یک تیم قوی می تواند برند یا نام تجاری خود را نزد مشتری قابل اعتماد جلوه دهد.

یک محتوای تخصصی صنعتی باید اثر بخش و جذاب باشد. در متن صنعتی نباید از کاستی های شرکت‌ها صحبت شود اما مشتریان حق دارند از معایب و مزایای محصولات صنعتی به طور کامل آگاه شوند. همه این عوامل اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار جلب خواهد کرد.

 

دسترسی به اهداف با استفاده از خدمات کافه محتوا در تولید محتوای تخصصی صنعتی میسر نخواهد بود….


چرا به محتوای صنعتی نیاز داریم؟

کسب و کارهای حوزه صنعت، کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی فرایندهای بسیار پیچیده ‌اند. افراد زیادی در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، محصولات زیادی تولید می شوند و هر کدام به نوعی با تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی روبرو هستند.

فردی که در حوزه محتوای تخصصی صنعتی فعالیت می کند، چیزی فراتر از نویسنده ساده است. برای موفقیت در این حوزه باید به محصولات و فناوری‌ها تسلط کافی داشت؛ مشخصات محصولات باید به نوعی نوشته شود که مخاطبان به طور کامل به خرید تسلط پیدا کنند و بتوانند تصمیم گیری صحیح را برای خدمات یا محصولات یک شرکت خاص اتخاذ نمایند.

 

نمونه کارهای محتوای صنعتی را از اینجا مشاهده کنید…..

 

در این میان شاید برخی از محصولات، بسیار پیچیده باشد؛ به طور مثال قطعات و لوازم الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، بسیار پیچیده هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. بنابراین عامل موفقیت برای تولید محتوای تخصصی در این حوزه، پرداختن به مسائلی است که مشکلات بازار هدف را برطرف می سازد.

یکی دیگر از عواملی که شرکت ها را ملزم می کند از تولید محتوای تخصصی صنعتی استفاده کنند این است که فروش محصولات صنعتی در مقیاس انبوه عملاً کار دشواری است.

محصولات صنعتی در ابعاد مختلف بازار وجود دارند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز برای دستگاه ها ارائه می‌شود؛ همین عوامل، افزایش رقابت میان شرکت‌ها را منجر می گردد. شرکتهایی  در این میان، موفق تر خواهند بود که پیرامون محتوای تخصصی صنعتی در حوزه خود، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام بدهند.

یک نویسنده در حوزه صنعتی به درستی می داند از چه واژه ها و عباراتی استفاده کند تا مخاطبان یک سایت را بهترین محصولات تشویق نماید.


برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

 

انتشار محتوای تخصصی صنعتی

بهترین مکان برای انتشار محتوای تخصصی صنعتی در وب سایت ها بخش وبلاگ وب سایت است. برای شرکت هایی که محصولات را در وبسایت ارائه می دهند لازم است یک بخش وبلاگ در وبسایت خود راه اندازی کنند که مقالات علمی یا معرفی و مقایسه محصولات در آن قسمت منتشر شود.
با رشد و توسعه کسب و کارها در فضای اینترنت، تولید محتوا و سفارش محتوای تخصصی در تمام حوزه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران ترجیح می دهند با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت نیاز های خود را خریداری کنند.


خدمات تولید محتوای تخصصی صنعتی در کافه محتوا

محتوای تخصصی حوزه صنایع شیمیایی نفت و پتروشیمی
 محتوای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان
 تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه صنایع فلزی و معدنی
 محتوای تخصصی در حوزه تجهیزات و ماشین آلات اداری
 محتوای تخصصی  طراحی دکوراسیون داخلی
 تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه انواع لوله و اتصالات
 محتوای تخصصی تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی مدیریت مواد زائد

 

برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی از طریق لینک زیر اقدام کنید….

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *