راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 2024

سفارش تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی

 

راهنمای گام به گام بازبینی محتوای سایت در سال 2024

بازبینی محتوای سایت به معنای مرور متن های قدیمی تر است تا مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند و سئو سایت را نیز ارتقا می دهند. گاهی ممکن است محتوای متنی که در گذشته منتشر کرده اید، با افت کیفیت مواجه شده یا آن طور که باید طرفدار و خواننده ندارد؛ بنابراین باید آن را بازبینی کنید و در صورت لزوم، آن را مجدداً بازنویسی یا اصلاح کنید.

اگر فکر می کنید محتواهای سایتتان هنوز کاربردی و مفید هستند، آن را مجدد بخوانید و قسمت های جدیدتری به آن اضافه کنید. این یک تاکتیک هوشمندانه بازاریابی محتوا است و بهترین روش برای به دست آوردن ترافیک بیشتر از آن صفحه بخصوص در موتورهای جستجوگر محسوب می شود. بازبینی متن محتوا را بر اساس قالب های محتوایی جدید انجام دهید تا به روز و مخاطب پسند باشد.

بازبینی محتوای سایت به شما کمک می کند استراتژی های تولید محتوای خود را گسترش دهید؛ این روش به ویژه برای سایت هایی که بیشتر از 5 سال قدمت دارند، مفید است. اگر هنوز برای این کار اقدام نکرده اید، امروز بهترین فرصت است. بازبینی و بازنویسی و آپدیت محتواهای قدیمی، مزایای زیادی برای مدیران وبسایت ها دارد. این کار، نظم خاصی را به روند فعالیت یک وبسایت می بخشد.

اگر در حال برنامه ریزی برای بازبینی و بازنویسی محتوای قدیمی سایت خود هستید، کافیست با ما تماس بگیرید. خدمات تولید محتوای حرفه ای در کافه محتوا، مسیر رسیدن به اهداف و جذب مخاطبان و ترافیک بیشتر به سایت شما را کوتاه تر می کند. شما می توانید قیمت تولید محتوای حرفه ای را در صفحه مربوطه مطالعه نمایید و برای ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

مزایای بازبینی محتوای سایت چیست؟

بازبینی محتوای سایت

بازبینی محتوای سایت

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور از طریق بازبینی محتوای سایت خود می توانید رضایتمندی مخاطبان خود را افزایش دهید؟ اگر می خواهید بدانید که با آپدیت کردن محتوای متنی، چه مزایایی به دست می آورید، پس در این قسمت نیز با ما همراه باشید. گزینه های زیر، مهم ترین مزایای بازبینی محتوا هستند که به دست می آورید:

1- بهبود عملکرد سئو سایت

انجام گام های بازبینی محتوا در یک وبسایت به شما کمک می کند تا بتوانید عملکرد سئو سایت خود را بهتر و دقیق تر ارزیابی نموده و آن را ارتقا بدهید. شاید در سایت شما صفحاتی وجود داشته باشد که هنوز در موتور جستجوگر گوگل، ایندکس نشده اند! که در این صورت می توانید با نوشتن و انتشار یک محتوای متنی جذاب، آن را به روزرسانی نمایید.

وقتی محتوای صفحات مختلف سایت خود را بهینه‌سازی و به روزرسانی می کنید، ربات های گوگل متوجه می شوند که باید خطاهای سایت شما کمتر شده و به اصطلاح، نرخ خزیدن ربات های گوگل در سایت شما افزایش می یابد. صفحاتی که ربات های گوگل، بدون وجود هر گونه خطا، در آن می خزند، ارزش بیشتری دارند و نشان می دهد که محتوای آن صفحات، باکیفیت تر بوده است. پس در نتیجه، شانس بیشتری برای رتبه گرفتن دارند.

2- درک و ارزیابی بهتر محتوا

یکی دیگر از مزایای بازبینی محتوای سایت این است که شما درک بهتری از کیفیت و کمیت محتواها پیدا می کنید. بسیاری از شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ تخصصی، روزانه صدها محتوا منتشر می کنند که در راستای اهداف کسب و کارها است. وقتی شما به عنوان مدیر سایت بدانید که کدام نوع محتواهای متنی برایتان مفیدتر است، تحلیل ترافیک سایت، آسان تر خواهد بود و می توانید متوجه شوید که چه چیزهایی ارزشمند هست و چه مواردی، ارزش چندانی ندارند!

بازبینی کردن محتواهای سایت به شما کمک می کند آن متن هایی که ارزشمند هستند را در سایت نگه دارید، و محتواهای کمتر دیده شده یا بی فایده را آپدیت نموده یا آن را بهینه سازی نمایید. همچنین می توانید لینک های غیرضروری و بی فایده را نیز پیدا کنید و آن ها را اصلاح نمایید.

اگر سایت خود را بررسی کردید و تشخیص دادید یک سری از محتواها باید بازنویسی شوند، ما در کنارتان هستیم تا به نحو مطلوب، تولید محتوای اختصاصی و جدید را انجام دهید. کافیست از طریق فرم ثبت سفارش و یا شماره تلفن 09138651225 در پیام رسان های ایتا، روبیکا، واتس اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

استراتژی جدید برای بازاریابی محتوایی خود بنویسید

همانطور که در حال انجام مراحل بازبینی محتوای سایت خود هستید، بد نیست به فکر تغییر و تنظیم مجدد استراتژی بازاریابی محتوایی خود نیز باشید. این استراتژی به اندازه ای اهمیت دارد که می تواند دارایی مهم در دراز مدت را برایتان فرآهم کند؛ بنابراین، اهداف بلند مدت برای سایت خود داشته باشید و به جذب ترافیک بیشتر و ارگانیک به سمت سایتتان فکر کنید.

لازم است حداقل یک بار در سال، استراتژی بازاریابی محتوایی خود را چک کنید. این کار به شما کمک می کند مطمئن شوید فعالیت های روزانه تان با اهداف شرکت و کسب و کارتان مطابقت دارد. این ویژگی، به‌خصوص برای کسب و کارهای اهمیت بیشتری دارد که در بازار رقابتی شدیدتر قرار گرفته اند. بهترین حالت، زمانی است که استراتژی بازاریابی محتوا را به دوره های زمانی 3 ماهه و یا 6 ماهه تقسیم بندی کنید. ایده عالی است اگر بتوانید استراتژی تولید محتوا و تبلیغات آنلاین را به صورت ماهانه تنظیم کنید.

بازبینی محتوای سایت یکی از کارهایی است که در تنظیم مجدد استراتژی های بازاریابی محتوایی به دردتان می خورد. با وجود اینکه حذف یک محتوا، بسیار آسان تر است، اما توصیه می کنیم ابتدا محتواها را بخوانید و آنها را بهینه سازی یا آپدیت کنید. بازبینی محتوای متنی، نیازمند تلاش بیشتری است و وقت زیادی از شما می گیرد اما ارزش آن را دارد، چون در راستای اهدافتان، مفید واقع می شود.

چند توصیه مهم که می توانید برای اجرای بازبینی محتوا به کار ببرید

  • برای افزودن یک یا چند پاراگراف جدید به محتوای قدیمی تر خود، بهتر است از تکه های چند محتوای دیگر که در سایت های رقبا منتشر شده است، الهام بگیرید و آنها را در کنار هم بنویسید (کپی کاری، ممنوع است! به جای آن می توانید محتوا را بازنویسی کنید)
  • پست های وبلاگی که فکر می کنید بازدید کمتری دارند را می توانید از طریق طراحی یک تصویر جذاب، عکس نوشته یا درج مثال ها، نکات، بولت گذاری و شماره گذاری، جذاب تر و شیک تر جلوه دهید. این یکی از مهم ترین ترفندها برای بازبینی محتوای سایت است.
  • در لابه لای متن محتوا، از عبارت های “بیشتر بخوانید” استفاده کنید و آن را به مقالات مهم تر و تخصصی و پرترافیک سایت، لینک بدهید.
  • کنترل کنید که تمامی مقالات و محتواهای سایت شما دارای هدینگ H1، H2، H3 و … باشند.
  • در انتهای محتواهایتان از برچسب گذاری مناسب استفاده کنید.
  • برای برخی از محتواها که ظرفیت کافی را دارند، از ویدیوهای مرتبط استفاده کنید. تماشای ویدیو برای همه مخاطبان، جذاب است.
  • برای محتواهای خود حتماً از تصاویر گرافیکی زیبا استفاده کنید. طراحی اینفوگرافیک اختصاصی، یکی از این ایده ها است.
  • بررسی لینک های مخرب یا خطای صفحات سایت را به متخصص سئو سایت خود بسپارید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی کنترل می شود.

سخن پایانی

تولید محتوای متنی، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ، در حال حاضر، بهترین استراتژی ها و ابزارها برای برندسازی و جذب مخاطب در فضای آنلاین است. با تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، به راحتی می توانید از این تکنیک ها به نحو مطلوب استفاده کنید. محتواهای قوی، منجر به افزایش ترافیک سایت شما می شوند و بازدید را به حداکثر می رسانند. ابزار تولید محتوا امروزه به یکی از مهم ترین دارایی های کسب و کارها تبدیل شده است.

بازبینی محتوای سایت، یکی از زیرشاخه های مهم تولید محتوا است. این روش از نظر کمک به بهبود سئو سایت و جذب مخاطبان بیشتر، اهمیت دارد. محتواهای عالی و تأثیرگذار می توانند احساسات مثبت را به خواننده ها القا کنند و باعث وفاداری طولانی مدت آنها به سایت می شوند. به این ترتیب، وقتی محتوای جدید در سایت خود منتشر می کنید، مخاطبانتان بی صبرانه منتظر خواندن آن هستند.

سعی کنید برای تولید محتوای یونیک و سئو شده و البته برای بازبینی محتوای سایت خود، برنامه منظم و دقیق تری داشته باشید تا موفق شوید. ما نیز در کنارتان خواهیم بود. با ما تماس بگیرید.

منبع: کافه محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *