تولید محتوا جاذبه های گردشگری اتریش

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش؛ جاذبه ‌های گردشگری اتریش متعدد، متنوع و دیدنی هستند. در این کشور می‌توان در هر فصلی بهانه‌های خوبی برای سفر یافت و به نوعی از نظر گردشگری اتریش را سرزمینی چهارفصل می‌دانند.

اتریش یکی از کشورهای حوزه یورو در قلب اروپای مرکزی است که از نظر اقتصادی در ثبات کامل قرار داشته و از نظر گردشگری نیز یکی از کشورهای مهم جهان به شمار می‌رود.

این کشور که سرشار از آثار تاریخی، هنری و معماری است، در کنار تمامی جوانب فرهنگی خود، در کنار کشور همسایه‌اش سوئیس، به عنوان پایتخت ورزش‌های زمستانی دنیا نیز شناخته می‌شود.

به همین دلیل هم هست که گردشگری این کشور در زمستان و تابستان وضعیت مشابه و پر رونقی دارد. در ادامه برخی از مشهورترین جاذبه‌ های گردشگری اتریش را معرفی می‌کنیم.

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اتریش

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش

 

اتریش از صدها سال پیش مهد هنر و فرهنگ معماری در جهان بوده که یادآور سلطنت امپراطورهای پیشین آن هستند.

در این کشور بیش از هر چیز، ساختار معماری قرون وسطایی و کاخ‌های شگفت‌انگیز و البته میراث موسیقایی آن برای گردشگران جذابیت دارد.

اما در اینجا مایلیم سری به جاهای مختلف این کشور بزنیم:

1-شهر وین:

وین به عنوان پایتخت کشور اتریش، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. وین، مملو از ساختمان‌های زیبا با رنگ و بوی قرون وسطی است.

شهری پر از سالن‌های اپرا با پیشینه تاریخی مثل اپرای ایالتی، کاخ سلطنتی هافبورگ، خانه بتهوون، کاخ با شکوه شون برون و هزاران هزار یادگار پادشاهان پیشین است که بدون شک دیدار از این فضا سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می‌دهد.

2-شهر تاریخی کرمس:

کرمس (Krems) یکی از شهرهای باستانی اتریش است که به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت گردیده و معماری تماشایی و مناظر طبیعی دیدنی بسیار در خود دارد.

موزه واین اشتاد، قعله گازوبرگ، دره واچو و البته نوشیدنی‌های الکلی این شهر، دلایل شهرت آن هستند.

3-شهر زلامسی:

شهر کوچک زلامسی  (Zell am see) یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری اتریش است که به خاطر مناظر کوهستانی و دریاچه زیبای Zeller see یک مقصد گردشگری بی نظیر به شمار می‌رود.

همچنین اسکی در زمستان، دوچرخه‌سواری در بهار و ماهیگیری در فصل پاییز در این شهر برای گردشگران به راه است. از جمله آثار تاریخی این شهر می‌توان به قلعه باستانی رزنبرگ اشاره نمود.

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش

4-شهر سیفیلد:

سیفیلد (Seefield) در استان تیرول (Tyrol) یکی از شهرهای کوهستانی در غرب اتریش است.

این شهر تا به حال 2 بار میزبان المپیک زمستانی بوده و برای انواع ورزش‌های زمستانی به صورت آماتور و حرفه‌ای، بهترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

این شهر در تابستان نیز بهترین مناظر و آب و هوا را برای پیاده‌روی در کوهستان دارد.

5-روستای هال اشتات:

روستای کوچک هال اشتات (Hallstat) یکی از روستاهای مشهور اتریش است که از دیرباز، با تنها جاذبه‌اش یعنی نمک، شهرت جهانی داشته است!

در غارهای زیر زمینی نزدیک این روستا می‌توانید فسیل انسان‌های ماقبل تاریخی را ببینید که تبدیل به مومیایی از جنس نمک شده اند و جزو جاذبه‌های گردشگری این روستا به شمار می‌روند.

همچنین نمک به صورت تجاری یکی از مهم‌ترین منابع ثروت این روستا است. نمک‌های این منطقه به سراسر جهان صادر می‌شود.

تولید محتوا جاذبه‌ های گردشگری اتریش

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط با اقامت، مهاجرت و تحصیل در خارج، محتوای تخصصی منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *