تولید محتوا گردشگری اسکاتلند

تولید محتوا جاذبه های گردشگری اسکاتلند

زیباترین جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند موضوعی است که در صنعت گردشگری کمتر به آن پرداخته می‌شود؛ اما جالب است بدانید که این کشور، یکی از کشورهای دیدنی اروپا با بیش از 700 جاذبه گردشگری ثبت شده است.

این کشور به عنوان بخشی از بریتانیای کبیر، در شمال غرب اروپا واقع شده و سالانه میلیون‌ها گردشگر اروپایی و غیر اروپایی را به سوی خود جذب می‌کند.

در این مقاله قصد داریم برخی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره بزرگ را به شما معرفی نماییم.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری اسکاتلند

کافه محتوا، مقالات زیر را پیشنهاد می دهد:

20 جاذبه گردشگری سوییس

شهر برن در سوییس

شهرهای ژنو، لوزان و زوریخ در سوییس

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند

تولید محتوا گردشگری اسکاتلند

تولید محتوا گردشگری اسکاتلند

 

1-شهر گلاسکو:

گلاسکو، شهری با قدمتی باستانی است که زمان پیدایش آن به تمدن‌های پیش از تاریخ برمی‌گردد. این شهر که در مجاورت رودخانه بزرگ کلاید قرار دارد، امروزه نیز بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند محسوب می‌ شود. این شهر در تمام طول سال میزبان فستیوال‌ های مختلف موسیقی و موسیقی خیابانی است و از نظر مردمی به عنوان مهمان ‌نوازترین شهر اروپا شهرت دارد. همچنین دیوار باستانی آنتونین و کلیسای جامع گلاسکو که مربوط قرن 17 میلادی است، از جمله مهم‌ترین آثار تاریخی این شهر محسوب می‌شوند.

2-شهر اینورنس:

اینورنس (Inverness) به عنوان شمالی‌ترین شهر اسکاتلند و البته شمالی‌ترین شهر بریتانیا شناخته می‌شود. این شهر در امتداد “رودخانه نس” قرار دارد و تا دریاچه معروف لاخ‌نس ادامه پیدا می‌کند. دریاچه لاخ‌نس دریاچه‌ای احاطه شده در میان کوه‌هایی دیدنی است که به سبب “افسانه هیولای لاخ‌نس” شهرت جهانی داشته و مقصد گردشگران فراوانی از سراسر جهان است. ساختمان 200 ساله کلیسای “اینورنس” و همچنین ساختمان‌های تاریخی دیگر آن باعث می‌شود گردشگران ساعات زیادی را در این شهر به پیاده‌روی و گشت و گذار سپری کنند.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری اسکاتلند

3-جزایر اورکنی:

مجموعه جزایر اورکنی (Orkney) شامل 70 جزیره نزدیک به هم هستند که تنها 20 جزیره از میان آن‌ها دارای سکنه انسانی است. این جزایر بیش از هرچیز از منظر طبیعی زیباست و پس از آن نیز به خاطر آثار باستانی موجود در آن شهرت دارد. آثار باستانی موجود در این منطقه مربوط به پیش از تمدن‌های ثبت شده در تاریخ هستند و قدمت برخی از آثار آن مانند حلقه پروردگار و اسکارا، از اهرام مصر و استون هنج نیز به مراتب بیشتر است. این جزایر از زیباترین جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند به شمار می‌روند.

4-پارک ملی تروساچ:

پارک ملی تروساچ (Trossachs) شامل یک دریاچه بزرگ و 30 جزیره میانی آن است که به دریاچه و جزایر لاخ لوموند (Loch Lomond) معروف هستند. این دریاچه به عنوان بزرگ‌ترین دریاچه درون مرزی بریتانیا شناخته‌شود و زیبایی طبیعی بی حد و مرز آن با 7 آبشار موجود در دل خود و کوه‌ها و تپه‌های زیبای آن، گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می‌نماید.

5-شهر ادینبورگ:

شهر ادینبورگ یا اِدینبرا (Edinburgh) دومین مقصد گردشگری معروف در تمام بریتانیا است که از قرن 15 میلادی بنا شده و در حال حاضر محل ساختمان پارلمان اسکاتلند نیز هست. پل راه‌آهن ادینبورگ، قعله تاریخی آن و کاخ هوولی رود از سازه‌های معروف گردشگری این شهر محسوب می‌شوند.

همچنین فستیوال‌های مهم موسیقیایی و هنری در این شهر برگزار می‌شود که محل گردهم‌آیی هزاران هزار هنر دوست از سراسر جهان محسوب می‌شود.

لوکشین فیلم‌های سینمایی معروفی مانند رمز داوینچی، جین برودی و بهار زندگی نیز در این شهر واقع شده که امروزه همگی تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند شده‌اند و بازدید از آن‌ها برای عموم امکان پذیر است.

تولید محتوا جاذبه های گردشگری اسکاتلند

اگر تصمیم دارید برای سایت خود با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط با اقامت، مهاجرت و تحصیل در خارج، محتوای تخصصی منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

 

خدمات ترجمه تخصصی متن
قیمت تولید محتوا انگلیسی
تعداد کلمات محتوا
کسب درآمد با تولید محتوا در منزل

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *