صفر تا صد انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی برای سایت یعنی شما به دنبال کلماتی هستید که از نظر کاربران اینترنت، اهمیت دارند. این کلمات کلیدی می تواند درباره یک محصول باشد، یا خدمات و یا به موارد سرگرمی، خبر یا تفریحات مربوط باشد. در هر صورت، انتخاب کلمات کلیدی برای سایت، به منزله ساختار اصلی در سئو سایت محسوب می شوند.

امروزه با فراگیری استفاده از فضای مجازی و اینترنت، افراد بیشتر اوقات فراغت خود را در فضای مجازی و وب سایت‌های مختلف می‌گذرانند؛ به طوری که این موضوع باعث ایجاد بستری مناسب برای مشاغل اینترنتی شده است.

شاهد هستیم که روز به روز بر تعداد مشاغل اینترنتی و استارتاپ‌ها افزوده می‌شود و از آنجایی که موفقیت یک وب سایت به میزان بسیار زیادی به کیفیت محتوای متنی ارائه شده در آن بستگی دارد، می‌بایست در هنگام تولید محتوای متنی حتماً به مهمترین و اساسی ترین نکته، یعنی انتخاب کلمات کلیدی دقت داشته باشید.

اگر برای محتوای سایت خود، کلمه کلیدی نامناسبی انتخاب کنید، دیگر نمی‌ توانید رقیبان خود را پشت سر گذاشته و از آنها پیشی بگیرید.

باید بدانید که انتخاب کلمات کلیدی برای محتو،ا نیاز به دانش و آگاهی در این زمینه دارد. اگر بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی به انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای وب سایت خود اقدام کنید، ممکن است نه تنها به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکنید، بلکه با شکست‌های بزرگی نیز مواجه شوید.

به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به چند مورد مهم در این زمینه مانند اهمیت و نقش انتخاب بهترین کلمات کلیدی در سئو سایت، ارتباط کلمه کلیدی با دیجیتال مارکتینگ، معنای تراکم و چگالی کلمه کلیدی و… پرداخته شود.

به این ترتیب، شما می توانید با آگاهی کامل نسبت به انتخاب کلمات کلیدی برای محتوای سایت خود اقدام کنید و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.

بنابراین برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در این حوزه پیشنهاد می‌شود مطالب را به طور کامل تا انتها مطالعه نمایید.

 

فهرست مطالبی که در این بحث به آنها می پردازیم به صورت زیر می باشد:

کلمه کلیدی در سئو سایت چه نقشی دارد؟

انواع کلمه کلیدی برای سایت؛ مدل‌های مختلف کلمات کلیدی

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی

ارتباط کلمه کلیدی با دیجیتال مارکتینگ

کلمه کلیدی فروشگاه اینترنتی را چگونه تعیین کنیم؟

تراکم یا چگالی کلمه کلیدی در تولید محتوا به چه معناست؟

چگونه با کلمه کلیدی می‌توانیم فروش را افزایش دهیم؟

انتخاب کلمه کلیدی و چراغ سبز سئو یا یوآست

جمع بندی

 

 

کلمه کلیدی در سئو سایت چه نقشی دارد؟

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

تاثیر انتخاب کلمات کلیدی در سایت

جالب است بدانید که هر چه محتوای یک سایت با قواعد سئو مطابقت بیشتری داشته باشد، در هنگام جستجوی کلمه کلیدی توسط کاربران، موتورهای جستوجوگر، سایت شما را در ردیف‌های بالاتری نسبت به سایر سایت‌ قرار خواهند داد.

این موتورهای جستجوگر بسیار هوشمند بوده و تونایی تمایز یک محتوای استاندارد از محتوا بی کیفیت را دارند.

به همین خاطر همواره به افرادی که قصد تولید محتوا متنی برای سایت خود را دارند، توصیه می‌شود که در انتخاب کلمات کلیدی دقت بسیار زیادی داشته باشند.

به جرات می‌توان گفت که بیشترین میزان موفقیت یک سایت در گرو کلمه کلیدی آن است؛ به طوری که نقش پر رنگ آن را نمی ‌شود انکار کرد.

مزایای انتخاب کلمات کلیدی برای سایت به شرح زیر است:

1-کمک به سئو و دریافت رتبه الکسا: هر چه انتخاب کلمات کلیدی، اصولی تر انجام شود و به درستی در محتوا به کار رود، باعث دریافت رتبه الکسای بهتری از گوگل خواهد شد. پس هر چه این رتبه بهتر باشد به مراتب آمار بازدید طبیعی سایت نیز افزایش یافته و در نتیجه سایت موفقیت‌های زیادی را کسب خواهد کرد.

2-محکم کردن پایه برندسازی: یکی از ضروری ترین کارها برای برند سازی، دیده شدن توسط افراد بیشتر است؛ به همین دلیل انتخاب کلمات کلیدی همانطور که در مورد بالا گفتیم باعث افزایش میزان بازدید و به تبع کمک به محکم کردن امر برند سازی خواهد شد.

دو مورد گفته شده، تنها نمونه‌های کوچکی از مزایای و نقش پر رنگ انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سایت بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که در کنار کلمه کلیدی، می‌بایست کلمات مشابه را نیز در محتوا خود به کار ببرید تا بیشترین تاثیر را در سئو سایت داشته باشد.

اگر شما در امر انتخاب دچار تردید هستید و یا فکر می کنید تخصص کافی در این حوزه را ندارید بهتر است باقی مطالب را نیز جهت انتخاب بهترین کلمات کلیدی مطالعه کنید.

 

انواع کلمه کلیدی برای سایت؛ مدل‌های مختلف کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که کلمه کلیدی برای سایت دارای چه انواعی است و در انتخاب بهترین کلمات کلیدی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا به بررسی انواع آن بپردازیم و بعد به سراغ بیان نکات مهم در ارتباط با انتخاب کلمات کلیدی برویم.

به طور کلی، کلمات کلیدی مورد استفاده برای سایت را می ‌شود به دو دسته کلمات کلیدی کوتاه و کلمات کلیدی بلند به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

1-کلمه کلیدی کوتاه:

کلمات کلیدی کوتاه برای محتوایی مناسب است که در ارتباط با موضوعات کوتاهی است که در آن حوزه محتواهای زیادی وجود نداشته باشد. این نوع کلمات کلیدی معمولاً تنها از یک یا دو کلمه مانند شناخت سئو، خبرهای روز، خبرهای اقتصادی و… تشکیل می ‌شوند.

2-کلمه کلیدی بلند:

هر چه موضوع محتوا بلندتر باشد، به مراتب، کلمه کلیدی نیز بلند خواهد بود. البته به آن معنا نیست که برای محتواهای کوتاه نشود از این نوع استفاده کرد.

یکی از دلایل انتخاب اینگونه کلمات این است که در میان موضوعات متنوع موجود، مخاطب را مستقیم به محتوا مورد نظرش می‌رساند.

به بیان دیگر، سایت شما را تخصصی تر می‌کند تا مخاطبان خاص را جذب نماید و همچنین از ترکیب دو یا چند کلمه مانند اهمیت شناخت سئو در سایت، تحلیل خبرهای روز دنیا، خبرهای اقتصادی کشور و… ساخته می‌شود.

پس در هنگام انتخاب کلمات کلیدی می‌توانید از این نوع استفاده کنید.

شما با انتخاب بهترین کلمات کلیدی بلند می‌توانید به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید. درست است که مخاطبان با سرچ کلمه کلیدی کوتاه نیز به محتوا شما دسترسی پیدا می‌کنند اما طی تحقیقات به عمل آمده، مخاطبان، کمتر از سرچ کلمه کلیدی کوتاه استفاده می‌کنند و به طور معمول بیشتر از سه کلمه را سرچ می‌نمایند.

به همین خاطر باید این موضوع را در انتخاب کلمات کلیدی مورد توجه قرار دهید و علاوه بر آن باید تلاش نمایید که کلمه انتخابی ارتباط مستقیمی با محتوا شما داشته باشد.

 

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی

بعد از آشنایی با انواع کلمات کلیدی سایت، نوبت به بررسی نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی می‌رسد، این نکات مهم عبارت اند:

1-ایجاد تنوع و به کار گیری خلاقیت:

هیچ گاه نباید دقیقاً از کلمات کلیدی رقیب خود استفاده کنید؛ زیرا این کار مانع بزرگی در راه موفقیت شما به حساب خواهد آمد. بنابراین سعی کنید کلمات کلیدی موجود را با استفاده از خلاقیت تغییر داده و آنها را متمایز سازید.

2-در انتخاب کلمات کلیدی همیشه به روز باشید:

اگر یک بار، انتخاب کلمات کلیدی را انجام داده اید به این معنی نیست که دیگر از انجام آن معاف شده  اید؛ زیرا به طور مستمر باید کلمه کلیدی محتواهای تولیدی خود را به روز رسانی کنید تا بتوانید همواره از رقیبان خود جلوتر باشید.

3-از انتخاب کلمات کلیدی بسیار رایج دوری کنید:

می‌شود گفت عامل عدم موفقیت برخی سایت‌ها این است که از کلمات بسیار رایج در محتوای خود استفاده می‌کنند. این کار دریافت رتبه بالا را در میان رقیبان به کار سختی تبدیل می‌نماید؛ پس بهتر است به دنبال یافتن کلمات جدید و جالب تر باشید.

اگر قبل از اقدام به انتخاب کلمات کلیدی، ابتدا نوع آن و سپس نکات زیر را مد نظر قرار دهید، می‌توانید از میان کلمات مختلف بهترین آن را انتخاب کنید و رتبه سایت خود به طور قابل توجهی افزایش دهید.

 

ارتباط کلمه کلیدی با دیجیتال مارکتینگ

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی در دیجیتال مارکتینگ

در طی دهه گذشته تمایل افراد به فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از این راه افزایش چشمگیری داشته است که همین موضوع باعث شده تا به اطلاعات مهم در این زمینه نیازمند باشند.

یکی از مواردی که توانایی تخریب تمامی استراتژی‌های کاری شما و یا تقویت آنها را دارد، انتخاب بهترین کلمات کلیدی است.

هر چه انتخاب کلمات کلیدی، بهتر باشد و رتبه سایت شما بالاتر رود، طبیعتا مخاطبان بیشتری می‌توانند به راحتی شما را پیدا کرده، از سایت دیدن کنند و در صورت تمایل از شما خرید نمایند.

توجه داشته باشید که انتخاب بهترین کلمات کلیدی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به موفقیت های بزرگی برساند برای همین باید در هنگام انتخاب آن وقت کافی گذاشته و دقت لازم را داشته باشید.

انتخاب کلمات کلیدی در حوزه دیجیتال مارکتینگ باید دارای یک سری خصوصیات ویژه به صورت زیر باشند تا به شما در رسیدن به اهداف بلند مدت کمک نمایند:

1- عبارت قابل سرچ: این یعنی کلمه ای باشد که مخاطبان شما آن را سرچ کنند. به بیان دیگر باید دقیقاً مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد تا پیدا نمودن شما در فضای مجازی آسان تر گردد.

2-ارتباط با برند تجاری: اگر از برند خاصی استفاده می‌کنید برای آنکه آن را به مخاطبان معرفی کرده و شناخته شوید، بهتر است به انتخاب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با برند خود اقدام کنید.

3-قابل استفاده در تمام قسمت های محتوا: انتخاب کلمات کلیدی باید به گونه ای باشد که بتوانید در تمام قسمت های محتوا بدون کاهش خوانایی و… از آن استفاده کنید.

معمولا فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ به وبسایت محدود نمی‌شود؛ زیرا برای پیشرفت باید در پلتفرم‌های دیگر نیز فعالیت داشته باشید و در آنجا نیز به تولید محتوا بپردازید.

به همین علت، انتخاب کلمات کلیدی کمک می‌کند تا به میزان بیشتری بر محتواهای دیگر خود تمرکز داشته باشید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

 

کلمه کلیدی فروشگاه اینترنتی را چگونه تعیین کنیم؟

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

راه‌های پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی، جزو نخستین و مهم ترین قدم برای فروش محصولات و خدمات ارائه شده می‌باشد.

بنابراین باید تلاش کنید که کلمه کلیدی انتخابی، نه تنها مخاطبان را جذب کند بلکه باعث باعث افزایش فروش نیز شود.

یک نکته مهم قابل توجه آن است که مخاطبانی که به دنبال خرید محصول هستند ممکن است کلمات متفاوت تری را سرچ کنند.

برای همین باید به این موضوع در هنگام انتخاب بهترین کلمات کلیدی دقت داشته باشید.

به این منظور پیشنهاد می‌شود از ابزارهایی مانند kw finder استفاده کنید؛ زیرا این ابزار مزایای بیشماری برای انتخاب کلمات کلیدی فروشگاه اینترنتی را به همراه خواهد داشت.

این مزایا عبارت اند از:

1-آشنایی با کلمات متنوع: با این ابزار به راحتی از کلمات کلیدی مشابه در حوزه کاری خود آگاه می‌شوید. گاهی ممکن است از وجود برخی کلمات کلیدی بی اطلاع باشید؛ علاوه بر آن امکان دیدن آمار و میزان فعال بودن کلمات در موتورهای جستجوگر نیز قابل مشاهده خواهد بود. با این کار، انتخاب بهترین کلمات کلیدی به راحتی صورت می‌گیرد.

2-دریافت اطلاعات از میزان محبوبیت کلمات کلیدی: یکی دیگر از مزایای این ابزار برای انتخاب کلمات کلیدی آن است که به شما میزان محبوبیت کلمه کلیدی مورد نظر را در میان مخاطبان حوزه کاری شما نشان می‌دهد. حتی آمارهای مربوطه را می‌شود در ماه‌ های مختلف مشاهده نمود و آنها را برای انتخاب صحیح تر با دیگر کلمات مقایسه نمود.

البته باید بدانید که این ابزار، تنها سرچ چند کلمه را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و برای استفاده بیشتر جهت انتخاب کلمات کلیدی باید اشتراک آن را خریداری کنید؛ اما پرداخت این مبلغ در ازای مزیت های کلمه کلیدی مناسب ناچیز است.

یکی دیگر از ابزارهای موجود در این زمینه keyword planner است که با دارا بودن مزیت‌های ابزار قبلی به شما امکان سرچ کلمات نامحدودی را تنها با استفاده از اکانت گوگل ادز خواهد داد.

پس اگر به دنبال ابزار رایگان برای انتخاب کلمات کلیدی هستید حتما آن را به کار ببرید.

 

تراکم یا چگالی کلمه کلیدی در تولید محتوا به چه معناست؟

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

چگونگی محاسبه چگالی کلمه کلیدی

بعد از مطالعه مطالب فوق باید به این نکته اشاره کنیم که اگر موفق به انتخاب کلمات کلیدی شوید ولی چگالی و تراکم استفاده آن در محتوا را رعایت نکنید، در مدت زمان کوتاهی رتبه سئو محتوای سایت شما به سرعت افت پیدا خواهد کرد که جبران کردن آن کار سخت و دشواری است.

بنابراین بهتر است نسبت به میزان چگالی و تراکم استفاده از کلمه کلیدی در تولید محتوا آشنایی پیدا کنید تا دچار عواقب آن نشوید.

چگالی و تراکم کلمه کلیدی به این معنا است که شما بعد از انتخاب بهترین کلمات کلیدی در تولید محتوا خود چند بار و در چه قسمت‌هایی آن را به کار برده اید.

به همین خاطر در این قسمت به استاندارهای استفاده از کلمه کلیدی و همچنین نحوه محاسبه آن خواهیم پرداخت.

متاسفانه گوگل میزان مشخصی را برای استفاده از کلمه کلیدی در محتواهای متنی در نظر نگرفته است اما با تحقیقات به دست آمده بهتر است به طور متوسط کلمه کلیدی اصلی در محتوا بین 2 الی 3 درصد و همینطور کلمه کلیدی فرعی بین 1 یا 2 درصد باشد.

توجه داشته باشید که بعد از انتخاب کلمات کلیدی می‌توانید آنها را کمتر از میزان گفته شده نیز به کار ببرید؛ اما نباید تعداد آنها بیش از این اندازه باشد.

برای مثال اگر در هر صد کلمه، یک یا دو بار کلمه کلیدی را به کار ببرید مناسب است.

فرمول محاسبه چگالی کلمات کلیدی

نحوه محاسبه چگالی کلمه کلیدی در محتوا به این صورت است که شما ابتدا می‌بایست تعداد کلمات کلیدی به کار برده شده را بر تعداد کل کلمات تقسیم کرده و حاصل را در 100 ضرب کنید تا بدانید درصد استفاده از آن مناسب است یا خیر.

یک روش دیگر برای شمردن کلمه کلیدی در متن جستجو نمودن آن در ورد است، این کار میزان و محل به کار رفتن کلمات کلیدی را برای شما به نمایش می‌گذارد.

برای بالارفتن رتبه سئو باید پس از انتخاب کلمات کلیدی آنها را به طور متناسب در تمامی قسمت‌های محتوا مانند مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری به کار ببرید که به این کار تراکم کلمه کلیدی در محتوا گفته می‌شود.

همچنین سعی داشته باشید تا حد امکان از استفاده متمرکز و پشت سر هم کلمات کلیدی دوری کنید زیرا این کار از نظر گوگل، نقض قواعد سئو محسوب شده و ممکن است سایت شما جریمه شود.

مانند گذشته تنها تعداد کلمه کلیدی مهم نیست، بلکه استفاده صحیح و درست آن ملاک است بنابراین همواره به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

 

چگونه با کلمه کلیدی می‌توانیم فروش را افزایش دهیم؟

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

انتخاب کلمات کلیدی برای جذب مشتری

هنگامی که قصد شما از تولید محتوا، فروش محصول یا خدمات است و می‌خواهید از این طریق میزان فروش خود را افزایش دهید، توصیه می‌شود برای انتخاب کلمات کلیدی، قوانین مهم و ضروری آن را رعایت کنید؛ تا بعد از گذشت زمان کوتاهی فروش خود را به راحتی چند برابر نمایید.

قانون طلایی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای فروش بیشتر به شرح زیر است:

1-سعی کنید نیت مخاطبان خود را بفهمید:

یکی از موثرترین قوانین در انتخاب کلمات کلیدی آن است که شما متوجه شوید مخاطبان از سرچ نمودن کلمه کلیدی چه نیتی دارند.

برای فهمیدن آن بهتر است کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و نتایج آن را در سه صفحه اول مشاهده نمایید؛ زیرا موتورهای جستوجوگر گوگل نزدیک ترین نتایج به دست آمده را به نمایش می‌گذارند.

همچنین بهتر است واژه‌های پیشنهادی خودکار را نیز نگاه کنید و روی آنها کلیک نمایید. چون با این کار متوجه خواهید شد که آیا با سرچ کردن آن کلمه کلیدی صفحات مربوط به خرید نمایش داده می‌شوند یا خیر.

در صورت نمایش صفحات خرید، امر انتخاب کلمات کلیدی موفیقیت آمیز بوده است.

2-اطلاع پیدا کردن از هزینه های پرداختی:

بعد از آن که صفحات نمایش داده شده سه صفحه اول و میزان کل مطالب مرتبط را بررسی کردید قدم دوم برای انتخاب کلمات کلیدی، نگاه کردن به میزان هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات در صفحات اول است.

هر چه میزان تبلیغ در آن صفحات بیشتر باشد، می‌توان نتیجه گرفت که کلمه کلیدی رقیبان زیاد تری دارد.

برای اطلاع از این اطلاعات می‌شود از ابزارهای معرفی شده در قسمت قبل یعنی keyword planner استفاده کنید.

بنابراین هر چه میزان تبلیغات کمتر باشد، شانس موفقیت نیز کاهش می‌یابد و در این صورت باید به دنبال انتخاب کلمات کلیدی دیگری باشید تا در افزایش میزان فروش تاثیر مثبت تری داشته باشند.

3-ارزیابی همه جانبه موقعیت:

نکته مهم در انتخاب بهترین کلمات کلیدی آن است که آن را قبل از به کار بردن از تمامی جنبه‌ها مورد بررسی قرار دهید.

زیرا اگر آن کلمه نتواند بازدید بیشتری را برای شما داشته باشد، طبیعتاً باعث افزایش فروش نیز نخواهد شد.

 بنابراین قبل از شروع به کار باید به سوال هایی مانند سوال‌های زیر جواب دهید:

  • میزان سختی کلمه کلیدی انتخابی چقدر است؟
  • آیا کار بر روی آن کلمه ارزش هزینه نمودن دارد؟
  • به اندازه کافی برا مخاطبان جذاب هست یا نه؟

هر سایتی که در حوزه فروش محصولات و خدمات به فعالیت مشغول است برای انتخاب کلمات کلیدی موثر در افزایش فروش می‌بایست سه قانون طلایی گفته شده در بالا را مورد توجه قرار دهد و از آنها تحت هیچ شرایطی غافل نشود.

 

انتخاب کلمه کلیدی و چراغ سبز سئو یا یوآست

انتخاب کلمات کلیدی سایت

انتخاب کلمات کلیدی سایت

 

یوآست، یک افزونه در برنامه وردپرس است که به شما کمک می‌کند تا محتویا خود را مطابق قواعد سئو تولید کنید.

انتخاب بهترین کلمات کلیدی را جهت اخذ امتیاز بیشتر انجام دهید. یوآست این کار را با نشان دادن سه رنگ قرمز، زرد و سبز انجام می‌دهد. هر کدام از آنها به یک معنا می‌باشند:

1-چراغ قرمز یوآست: وقتی چراغ یوآست، قرمز است یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را حل نموده تا محتوای شما بتواند به مرحله بعد وارد شود و چراغ زرد یا سبز بگیرد.

2-چراغ زرد یوآست: چراغ سبز در یوآست، مرحله بعد از حل نمودن مشکل است و به معنای نیاز به بهبود می‌باشد.

3-چراغ سبز یوآست: هنگامی که چراغ یوآست، سبز می شود یعنی همه چیز کاملاً با قواعد سئو مطابقت دارد، همچنین استفاده و انتخاب بهترین کلمات کلیدی به درستی انجام شده و مورد تایید است.

با توجه به رنگ چراغ‌ها و پیام‌های آنها باید سعی کنید تا محتوا به گونه ای باشد که چراغ یوآست سبز شود اما ممکن است در طول تولید محتوا با پیام‌هایی در ارتباط با انتخاب بهترین کلمات کلیدی و نحوه استفاده آن مواجه شوید.

 به همین علت ما در این جا راه حل‌هایی برای رفع این گونه پیام‌ها و سبز نمودن چراغ یوآست را خواهیم گفت.

1-تراکم کلید واژه‌ کانونی، کم است: در این هنگام باید دوباره محتوای خود را چک کنید و تعداد کلمه کلیدی به کار برده در آن را بررسی نمایید. زیرا یا بیش از اندازه به کار برده اید و یا تراکم استاندارد را رعایت نکرده اید.

2-عدم ظهور کلید واژه متمرکز در URL: انتخاب کلمات کلیدی و به کار بردن آن در افزونه یوآست باید در لینک و آدرس سایت نیز آورده شود. در غیر اینصورت با مشکل رو به رو خواهید شد و چراغ این قسمت سبز نخواهد شد.

اگر شما دو مورد بالا را به خوبی رعایت کنید می‌توانید به آسانی چراغ سئوی محتوای خود را به رنگ سبز تغییر دهید و امتیاز بالاتری دریافت کنید.

 

جمع بندی

در انتها به عنوان جمع بندی مطالب فوق باید گفت که ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با اهمیت، کاربرد انتخاب کلمات کلیدی سایت و… آشنا کنیم.

همانطور که مطالعه نمودید امروزه برای آنکه در زمینه های مختلف مانند دیجیتال مارکتینگ و… به موفقیت‌های بالا دست پیدا کنید و به سرعت رقیبان خود را پشت سر بگذارید، به کسب دانش در خصوص قواعد تولید محتوا مطابق با قواعد سئو نیاز دارید. هر چه رتبه الکسای سایت شما بهتر باشد بازدیدکنندگان بیشتری را جذب خواهد نمود.

می دانید یکی از مهم ترین نکته ها در تولید محتوا، انتخاب بهترین کلمات کلیدی، میزان و جایگاه استفاده از آن می‌باشد.

به همین خاطر همواره ابتدا باید نوع مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کرده، سپس کلمات مرتبط با حوزه کاری را انتخاب نموده و بعد از آن شروع به تولید محتوا نمایید. نکات و قوانین مورد نیاز را رعایت نمایید.

با این حال هستند کسانی به دلیل عوامل مختلف مانند عدم توانایی لازم، نبود زمان کافی، مشغله ‌های فراوان و… نمی‌توانند به تولید محتوا و انتخاب بهترین کلمات کلیدی اقدام کنند؛ به همین خاطر سوال آنها این است که چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

امروزه افراد ماهر در این حوزه می‌توانند در مدت زمان اندکی کار انتخاب بهترین کلمات کلیدی را برای سایت شما انجام دهند و یک محتوای با کیفیت مطابق با قواعد سئو تولید کنند.

شما برای استفاده از این خدمات می‌بایست به سایت مربوطه مراجعه کرده و بعد از بررسی نمونه کارهای ارائه شده در سایت، سفارش خود را ثبت کنید تا هر چه زودتر مسیر موفقیت را طی نمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *