تولید محتوا برای سایت

چگونه در تولید محتوا برای سایت موفق شویم؟

کافه محتوا؛ مجری تولید محتوای تخصصی سایت

با خرید اشتراک ویژه می توانید به اطلاعات سایت و مطالب آن دسترسی داشته باشید

*** تولید محتوا برای وبسایت های فروشگاهی را از اینجا مطالعه کنید….

 

اشتراک ویژه سایت

خرید اشتراک ویژه کافه محتوا

 

تولید محتوا برای سایت

در هنگام تولید محتوا برای سایت، صاحبان مشاغل کوچک غالباً طراحی را بر محتوا در اولویت قرار می دهند و زمان بیشتری را به جمع آوری منابع جهت زیباسازی محتوا برای سایت اختصاص می دهند.

فراتر از تصور اولیه‌، آنچه بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند این است که محتوای وب سایت شما و سرویسی که شما ارائه می دهید، برای حل نیازهایشان مفید باشد.

مهم نیست اگر وب سایت شما به زیبایی طراحی نشده باشد یا ورژن قالب شما ضعیف نوشته شده باشد و یا اینکه ساختاری برای راهنمایی بازدید کنندگان نداشته باشد.

در این پست، دستورالعمل های مهم تولید محتوا برای سایت ارائه شده است که به هدایت اهداف بازاریابی و رضایت مخاطبان شما کمک می کند.

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا موفقیت سایت فروشگاهی شما در گرو آن است و این مولفه است که کاربران به سمت سایت شما جذب می کند.

 

بهترین روش های تولید محتوا برای سایت

مهم نیست که در چه صنفی قرار دارید یا چه صفحه وب سایتی می نویسید‌، کلیه مطالب موجود در وب سایت کسب و کار شما باید به سؤالات مهم و فوری که ممکن است مشتریان آن ها را بپرسند، پاسخگو باشد. مثلا:

  • آیا این محصول یا سرویس می تواند راه حلی به من ارائه دهد؟
  • این راه حل چگونه توسط محصول یا سرویس ارائه می شود؟
  • هزینه دریافت این محصول یا سرویس چقدر است؟

به طور خلاصه‌، بازدید کننده هایی که از وب سایت شما بازدید می کنند، می خواهند بدانند: فایده این محتوا برای من چیست؟

پس برای تولید محتوای سایت به طور خلاصه اطلاعات مورد نظر را در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین باید این اطلاعات با موتورهای جستجوگر مانند Google ارتباط برقرار کنند تا این موتورها بتوانند کسب و کار شما را به افرادی که در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند معرفی کنند.

 رعایت نکات زیر به شما در نوشتن مطالب وب سایت و رسیدن به هدف کمک خواهد کرد.

مقالات کافه محتوا را از اینجا دریافت کنید….

چگونه تولید محتوا برای سایت فروشگاهی می تواند سئوی شما را بهبود بخشد؟

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

 

چگونه در تولید محتوا برای سایت موفق شویم؟

1-یک منوی هدایت کننده ساده تهیه کنید

اینکه یک بازدید کننده در وب سایت شما به راحتی از مطالب بازدید کند، درافزایش نرخ تبدیل و ترافیک وب سایت و همچنین ارتقای رتبه آن در موتورهای جستجو موثر است.

برای به حداقل رساندن میزان کاری که بازدید کنندگان شما باید انجام دهند تا به اطلاعاتی که نیاز دارند برسند‌، باید از فهرست توصیفی استفاده کنید.

این فهرست باید در صفحه اصلی باشد تا بازدید کنندگان بتوانند راه خود را پیدا کنند و همچنین لینکی از صفحه اصلی در هر صفحه دیگر وجود داشته باشد.

لینک دادن به صفحه اصلی در منوی پیمایش هر صفحه از اهمیت بسیاری برخوردار است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به هر بار مراجعه به صفحه اصلی‌، وب سایت شما را کاوش کنند.

به خاطر داشته باشید که همه بازدید کنندگان از طریق صفحه اصلی وارد نخواهند شد. برخی از طریق پست های وبلاگ‌، جستجوی سازمانی و برخی دیگر از طریق پست ها و تبلیغات رسانه های اجتماعی وارد می شوند.

وب سایت کسب و کار شما باید اطلاعات و گزینه های مختلفی را برای کاربر‌، با سرعت و با کمترین کلیک در اختیار وی قرار دهد.

این کار نه تنها به سهولت در برقراری ارتباط متقابل بین قسمت های مختلف وبسایت کمک می کند بلکه به موتورهای جستجوگر مانند گوگل کمک می کند تا سریعتر سایت شما را پیمایش کنند و این امر برای SEO مفید است.

مقالات گردشگری کافه محتوا را از اینجا مطالعه کنید….

 

2-درصفحه اول، یک چیدمان منظم داشته باشید!

صفحه اصلی شما مسیری است برای آغاز حرکت در وب سایت شما. این صفحه اولین تصور از شما برای بازدید کننده آنلاین است.

بازدید کنندگان پس از بارگذاری سایت شما‌، باید بلافاصله از محتوای صفحه اصلی مطلع شوند تا بتوانند بررسی کنند که آیا می توانند اطلاعات یا راه حل مورد نظر خود را پیدا کنند یا خیر.

از طراحی شلوغ صفحه اصلی امتناع کنید و صفحه ای با یک طرح تمیز و ساده که چشم بازدید کننده را برای ادامه جستجو در وب سایت شما ترغیب کند، استفاده کنید. به طور خلاصه بنویسید و به سرعت به حقایق اساسی اشاره کنید.

خوانندگان از کوتاه بودن متن و صمیمیت شما قدردانی می کنند. رسالت صفحه اصلی این است که در آن بتوانید هدف شغل خود را منتقل کنید و بازدید کنندگان جدید را به اطلاعات مورد نظر خود هدایت کنید.

پس این صفحه باید مقدار کارهایی را که خوانندگان شما باید انجام دهند تا به اطلاعات مربوطه برسند، به حداقل برساند.

برای یافتن مطالب خوب جهت به اشتراک گذاری در صفحه اصلی‌، مخاطبان خود را آنالیز کنید. پیدا کنید آن ها در وب سایت شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ به چه تصوراتی گرایش دارند؟ متن و محتوای تصویری در صفحه اصلی باید به طور خاص مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

تولیدمحتوابرای سایت

تولیدمحتوابرای سایت

آموزش تولید محتوای تخصصی با روش های خلاقانه و اصولی….. برای خرید محصول، کلیک کنید….

 

3-اعتبار خود را تعیین کنید

تولید محتوا برای سایت را بر اساس اعتبار کسب و کار حرفه ای خود تهیه کنید. شما می خواهید تخصص خود را نشان دهید‌، اما فقط به آن تظاهر نکنید بلکه سعی کنید در مورد آن با مخاطبان خود صحبت کنید.

اعتبار شما فقط شامل این نیست که بتوانید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. باید نشان دهید که چرا ارائه این سرویس در رفع آن نیازها منحصر به فرد است.

از محتوای وب سایت خود استفاده کنید تا به بازدید کنندگان خود نشان دهید چه چیزی تجارت شما را از رقبای شما متمایز کرده است.

دستاوردهای گذشته را ذکر کنید‌، مثلا از برش های مطبوعاتی یا نظرات دیگر مشتریان و مثال های مشخصی برای تعیین اعتبار خود استفاده کنید.

این محتوا را در صفحه خاصی مانند صفحه درباره ما یا صفحه اصلی قرار دهید تا بیشتر توجه مخاطب را به خود جذب کند.

هزینه تولید محتوای تخصصی سایت را از اینجا مطالعه کنید….

 

4-در تولید محتوا برای سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید

قبل از شروع به نوشتن محتوای وب سایت‌، لیستی کوتاه از کلمات یا عبارات مربوط به شغل خود را با تهیه کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت‌، محصول‌، خدمات و موقعیت مکانی شما برای نمایش در Google و سایر صفحات نتایج موتور جستجو بسیار مهم است.

آیا برای یافتن کلمات کلیدی به کمک نیاز دارید؟ روش های مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی در تجارت مدنظر شما وجود دارد مانند جستجوی ساده Google یا ابزارهای برنامه ریز کلمات کلیدی آنلاین.

به هنگام قرار دادن کلمات کلیدی در وب سایت خود مراقب باشید. این کلمات به موتورهای جستجوگر کمک می کند صفحات وب شما را برای فهرست بندی مشخص و طبقه بندی کنند.

اگر این صفحات با تعداد زیادی کلمات کلیدی پر شده باشد باعث می شود که موتور فرض کند شما ربات هستید، به همین علت به سرعت بازدید کنندگان خود را از دست می دهید.

Google و سایر موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی سایت ها به رفتار کاربر توجه می کنند‌، بنابراین حتما کلمات کلیدی را پیدا کرده و آن ها را به طور طبیعی درج کنید تا محتوای شما را شخصی تر و آسان تر سازند.

 

5-خطاها را بررسی کنید

پس از تولید محتوای وب سایت‌، مطمئن شوید که چندین نفر سایت شما را مرور می کنند. آن ها نه تنها باید محتوای را برای اشتباهات گرامری و دیگر غلط های نگارشی بررسی کنند‌، بلکه باید بخش هایی از مطلب که مشخص نیست یا دارای کلید کلمات ضعیفی است را هم معین کنند.

بعد از اتمام کارهایی که در ساخت سایت انجام دادید‌، باید حقوق قانونی استفاده از مطالب سایت را نیز تعیین کنید.

همچنین از افراد مختلف بخواهید تا مطالب موجود در وب سایت شما را بررسی کنند تا بتوانند پیوند های خراب یا غلط را پیدا کنند.

از آن ها بخواهید که در مورد چگونگی سازماندهی محتوا به شما کنند و در صورت ارائه هرگونه پیشنهادی آن را بررسی کنند.

مثلا لیستی متشکل از 5 مورد را برای جستجو در سایت خود ایجاد کنید (به عنوان مثال آدرس‌، اطلاعات تماس‌، واقعیتی درباره فروشگاه شما) و ببینید که چقدر طول می کشد تا فرد بتواند این اطلاعات را پیدا کند.

وب سایت کسب و کار در واقع می تواند بعنوان یک بازاریاب برای تجارت محسوب شود که هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته باز است و می توانید از پتانسیل های مربوط به شغل خود حتی در هنگام خواب نیز هم بهره ببرید و هم مطلع شوید!

ولید محتوای تخصصی صنعتی

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی

 

**برای نوشتن محتوای عالی برای وب سایت خود، این نکات را دنبال کنید تا وب سایت تجاری شما شروع به کار و بهره وری کند.

ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی سایت از طریق فرم ثبت نام در سایت….

کلمه کلیدی: تولید محتوا برای سایت

 

**شاید به این مطلب نیز علاقه من باشید: “تولیدمحتوای تخصصی چیست؟”

 

برای ثبت سفارش تولید محتوای گردشگری و صنعتی  از این قسمت وارد شوید….

با اشتراک ویژه وبسایت می توانید به مطالب تخصصی در حوزه گردشگری و صنعت دسترسی داشته باشید….

تبلیغات صنعتی

کافه محتوا؛ مجری تولید محتوای تخصصی گردشگری و صنعتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *