تولید محتوا گردشگری اسپانیا

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

زیباترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا را بشناسید.

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا به عنوان سومین پایتخت توریستی جهان متعدد، متنوع و بی همانند هستند. اسپانیا سرزمین رنگ و رقص و موسیقی، سرزمین نشاط و زیبایی و سرزمین توسعه و صنعت است.

این کشور که به سرزمین ماتادورها نیز معروف است، یکی از کشورهای اروپای غربی است که زبان و فرهنگ خود را به چندین کشور آمریکای جنوبی نیز صادر نموده و در دل خود نیز هزاران جاذبه دیدنی جای داده است.

در این مقاله قصد داریم مختصری از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا را برشمریم و اطلاعات آن‌ها را به شما به اشتراک بگذاریم.

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

 

 

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

 

شهرهای مهم گردشگری اسپانیا شهرهای والنسیا، مادرید، بارسلونا، سویا و مالاگا هستند. البته گزینش برخی از جاذبه‌های کشور اسپانیا کاری دشوار است؛ چرا که تعدد بسیار بالای این جاذبه‌ها نیازمند قلم فرسایی طولانی است. تولید محتوا گردشگری اسپانیا

اما بخاطر کوتاهی مجال، بی وقفه به معرفی برخی از مشهورترین جاذبه‌های توریستی این کشور می‌پردازیم:

1-کاخ الحمرا:

مجموعه الحمرا واقع در شهر گرانادای اسپانیا یکی از مهم‌ترین آثار به جا مانده از دوران قدرت اسلام در این کشور است که ساخت آن به قرن 8 میلادی باز می‌گردد و به خاطر شکوه برج‌ها و باروها و باغ‌های دیدنی، زیبایی غیر قابل وصفی را خلق می‌کند. نام الحمرا به خاطر سنگ‌های سرخ رنگی است که در ساخت این بنای با شکوه به کار رفته و بر هیبت آن افزوده است.

2-کلیسای ساگرادا فامیلیا:

معماری در اسپانیا پیشنیه تاریخی بسیار درخشانی دارد و آثا بجا مانده از تاریخ در این کشور بسیار پر شمار هستند. اما به جرات می‌توان گفت درخشان‌ترین و معروف‌ترین ساختمان اسپانیا، کلیسای ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلونا است که طراحی و آغاز اجرای آن توسط معمار مشهور «گانودی» انجام شد و از سال 1884 میلادی تا به امروز ساخت و تکمیل این بنای با شکوه همچنان ادامه دارد! دیدار از این کلیسای با شکوه یکی از به یادماندنی ترین خاطرات گردشگران خواهد بود.

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

3-جزیره ایبیزا:

یکی از اماکن معروف گردشگری در اسپانیا، جزیره ایبیزا است که به خاطر طبیعت بی نظیر و سواحل دیدنی و بافت طبقاتی ساختمان‌های آن، در جهان مشهور است. برای سفر به ایبیزا باید از ماه‌ها قبل برنامه ریزی نمایید و به فکر رزرو محل اقامت خود باشید. این موضوع میزان شهرت این جزیره را در صنعت توریسم اثبات می‌کند.

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

4-جزایر قناری:

جزایر قناری یکی از 17 منطقه خود مختار اسپانیا است که نام آن به گوش همه ما آشنا است و مجموعه ای متشکل از 7 جزیره مستقل است که به سبب زیبایی‌های غیر قابل وصف طبیعی و تفریحات تابستانی خود، در سراسر جهان به شهرت رسیده و سالانه هزاران هزار گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشاند.

5-فستیوال‌های ملی اسپانیا:

در کنار مناظر دیدنی و آثار تاریخی کشور اسپانیا، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا، فستیوال‌های شاد و مردمی این کشور است. اسپانیا همه ساله فستیوال‌های متعدد و با شکوهی را در تمام شهرهای خود برگزار می‌کند که باعث جذب گردشگر از سراسر جهان است.

از جمله این فستیوال‌ها می‌توان به فستیوال لاتامبورادا (جشنواره طبل و درام)، سامانا سانتا (جشن عید پاک) و لاس فایاس در والنسیا اشاره نمود.

تولید محتوا گردشگری اسپانیا

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط با اقامت، مهاجرت و تحصیل در خارج، محتوای تخصصی منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *