آپدیت محتوای سایت

بهترین زمان برای آپدیت محتوای سایت چه موقع است؟

پکیج تولید محتوای حرفه ای

پکیج تولید محتوای حرفه ای

چه موقع بهتر است محتواهای قدیمی سایت را بروزرسانی و آپدیت کنیم؟

آپدیت محتوای سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که هر وبمستر، مدیر وبسایت یا مدیر تیم بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای آنلاین باید انجام دهند. اما سوال مهم این است که بهترین زمان برای آپدیت کردن و به روزرسانی محتواهای قدیمی در وبسایت ها چه موقع است و باید چطور آن را انجام داد؟! اگر شما هم مانند ما به این موضوع علاقه دارید، مدیر وبسایت هستید و می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری از گوگل به دست بیاورید، با ما همراه باشید….

در این محتوا که یک متن راهنما است، بهترین شیوه ها را برای به روزرسانی محتوای وبسایت معرفی کرده ایم که قطعاً برای شما هم جذابیت دارد. آپدیت محتواهای قدیمی سایت، یک اقدام ضروری است و به مخاطبان سایت نشان می دهد آن وبسایت چقدر معتبر و فعال است. وقتی شما محتواهای سایت خود را در بازه های زمانی معین، آپدیت و به روزرسانی می کنید، به موتورهای جستجوگر نشان می دهید چقدر متخصص و حرفه ای هستید. اینجاست که تولید محتوای تخصصی به دردتان می خورد!

چه یک کسب و کار تک نفره داشته باشید، یا رهبری تیم بازاریابی محتوایی را بر عهده گرفته باشید، موارد زیادی وجود دارد که باید درباره آپدیت محتوای سایت، اجرا کنید. این یک استراتژی کاربردی است و به تولید محتوای موفق و بهبود رتبه سایت کمک زیادی می کند.

نشانه هایی که به شما می گویند باید محتوای سایت خود را آپدیت کنید….

اولین مرحله در آپدیت محتوای سایت این است که مشخص کنید آیا وبسایت شما به این کار نیاز دارد یا خیر. در ادامه این قسمت، چند نشانه معرفی می کنیم که به شما می گویند باید برای بروزرسانی محتواهای قدیمی سایت تان دست به کار شوید. پس اگر آماده هستید، همچنان با ما همراه باشید.

  • اگر به نظر می رسد مطالب قدیمی در سایت شما با روند جدید کسب و کارتان هنوز مطابقت ندارند، وقت آن رسیده است که آنها را آپدیت کنید. بهتر است یک تقویم محتوایی آماده کنید و کارتان را شروع کنید.
  • اگر متوجه شدید محتواهای قدیمی سایت شما با تلفن های همراه یا دستگاه های هوشمند، سازگار نیستند، آنها را آپدیت کنید تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آنها استفاده کنند.
  • وقتی تجربه کاربری سایت برای نمایش محتواها ضعیف باشد، بهترین موقع برای آپدیت محتوای سایت است. لازم است چیدمان محتوای قدیمی را مجدد تنظیم کنید تا قابل فهم باشد.
  • اگر نرخ بازدید از صفحات سایت شما پایین است، نرخ کلیک کاهش پیدا کرده یا سرنخ مشتری برایتان ایجاد نمی شود، احتمالاً زمان آن رسیده است که محتواهای قدیمی را بروزرسانی کنید. شاید نیاز باشد که متن های بیشتری به آن بیافزایید یا تصاویر جدید و جذاب تر اضافه کنید.

روش اولویت بندی محتوا برای آپدیت کردن چگونه است؟

آپدیت کردن محتوای سایت

آپدیت کردن محتوای سایت

قبل از به روز رسانی و آپدیت محتوای سایت، بسیار مهم است اولویت بندی کنید کدام صفحات یا بخش ها به بیشترین توجه نیاز دارند. در اینجا چند نکته برای این کار وجود دارد که با هم بررسی می کنیم:

  • کارتان را با صفحات پربازدید شروع کنید. این کار، تضمین می کند که اکثر مخاطبان شما بتوانند محتواهای به روز و مرتبط را بیشتر مشاهده کنند.
  • بر روی بروزرسانی محتواهایی تمرکز داشته باشید که اهداف وبسایت شما را نشان نمی دهند یا از روند فعلی کسب و کارتان عقب مانده است.
  • در محتواهای صفحات لندینگ سایت خود، بر روی طراحی دکمه های فراخوان تمرکز داشته باشید تا بتوانید مخاطب را متقاعد نمایید. محتوا باید در این صفحات، واضح و قابل درک باشد.
  • برای موفقیت در آپدیت محتوای سایت، بهتر است وبسایت های رقبا را مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه کم و کاستی ها یا نقص هایی وجود دارد و شما می توانید آنها را کامل کنید. متن هایی را اضافه کنید که منحصر به فرد و خلاقانه باشند و بتوانند بیشترین تأثیر را بر مخاطبان بگذارند.

انواع محتواهایی که باید در وبسایت خود، آپدیت کنید

1- محتوای صفحه اول وبسایت ( این محتواها باید شامل برند تجاری شما، خدمات یا محصولات اصلی شما باشند.)

2- محتواهای صفحات محصولات (اطلاعات منسوخ شده و قدیمی را با محتوای تخصصی حرفه ای، جایگزین کنید)

3- محتواهای وبلاگ (در این قسمت می توانید متن های قدیمی تر را آپدیت کنید، آخرین اخبار را منتشر نمایید و اطلاعات جدید و به روز را به مطالب قبلی خود اضافه نمایید.)

هدف از آپدیت محتوای سایت، جذب بازدیدکنندگان جدید است و چه بهتر اینکه بتوانید آنها را به مشتریان وفادار تبدیل نمایید. یک پیشنهاد خوب برای این کار، استفاده از اطلاعات تازه، آخرین اخبار صنعت خودتان، معرفی منابع تازه، و تولید محتوای همیشه سبز است. یک محتوای آسمان خراش، بهترین ابزار است تا بتواند هم رتبه سایت را ارتقا دهد و هم ترافیک بالاتری را جذب نماید.

خدماتی که به کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهیم.......

ما در وبسایت کافه محتوا، خدمات ویژه ای را برای تولید محتوای آسمان خراش ارائه می دهیم. انواع محتواهای متنی در موضوعات مختلف، برای همه وبسایت ها قابل انجام هستند. اگر متقاضی سفارش تولید محتوا مگاپست (تولید محتوای همیشه سبز) هستید، ابتدا موضوع خود را برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی نگارش متن برای آن انجام گیرد. سپس برای ادامه کار در خدمتتان خواهیم بود.

زمان مناسب برای آپدیت محتوای سایت چه موقع است؟

آپدیت محتوای سایت

آپدیت محتوای سایت

اگر از ما بپرسید که بهترین زمان برای آپدیت محتواهای سایت چه موقع است، باید به شما بگوییم که پاسخ دقیق و یکسانی برای این سوال وجود ندارد. اما لازم است بدانید آپدیت محتوای سایت کاملاً به هدف کسب و کار، اهداف و نوع محتواها بستگی دارد. با این حال، بهتر است ابتدا یک برنامه ریزی داشته باشید تا سردرگم نشوید. ما موارد زیر را به شما پیشنهاد می دهیم:

  • وبلاگ سایت خود را حداقل ماهانه یک بار با محتواهای جدید، مرتبط و جذاب، بروزرسانی کنید. این کار را برای محتواهای قدیمی تر اجرا کنید؛ در حالی که روزانه یک محتوای جدید نیز به وبلاگ تان اضافه می کنید.
  • هر سه ماه یکبار، صفحه اصلی سایت، صفحات محصولات یا خدمات خود را مطالعه نموده و آپدیت کنید.
  • هر 6 ماه یکبار، یک محتوای همیشه سبز منتشر کنید و محتواهای قدیمی خود را به صورت سالانه آپدیت کنید. بهتر است هر 6 ماه یک بار، نگاهی به محتوای آسمان خراش تان بیاندازید و متن های جدید به آن اضافه کنید.

این به روزرسانی های مکرر در محتواهای سایت شما، به موتور جستجوگر مانند گوگل می گویند شنا به پویایی وبسایت خود بسیار اهمیت می دهید؛ بنابراین، سایت تان را در رتبه های خوبی قرار می دهد و در عین حال باعث می شود که اعتبارتان بالاتر برود.

اهمیت آپدیت محتوای سایت چیست؟

بروزرسانی محتوای سایت، مزایای زیادی به همراه دارد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آپدیت محتوا، یک وبسایت را ارزشمند نگه می دارد و نشان می دهد با آخرین و جدیدترین اطلاعات و فناوری ها، مطابقت دارد.
  • بروزرسانی های جدید و منظم با استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک، و پوشش دادن موضوعات جدید، رتبه بندی سایت را بهبود می بخشد.
  • محتواهای به روز شده و جذاب می تواند تعامل سایت را افزایش دهد و نرخ تبدیل را بهبود ببخشد.
  • آپدیت کردن محتوای سایت به برندینگ کمک زیادی می کند.
  • بروزرسانی محتواهای یک سایت، آن را ارزشمند جلوه می دهد و باعث می شود از رقبا جلوتر بیوفتد.

دوره آموزش تولید محتوا

خدمات تولید محتوای متنی و حرفه ای را از ما بخواهید

تصمیم دارید محتواهای سایتتان را به روزرسانی کنید؟ برنامه ای منظم برای تولید محتوا در ذهن دارید اما نمی دانید بهترین کلمات کلیدی یا موضوعات جدید برای نوشتن محتوا کدام اند؟

نگران نباشید! می توانید بر روی کمک ما حساب کنید. اگر زمان کافی برای تولید محتوای سایت ندارید، ما در کنارتان هستیم تا وبسایتی جذاب و پویا داشته باشید. خدمات تولید محتوا در اصفهان ویژه همه سایت های اینترنتی ارائه می شود. می توانید تعرفه های تولید محتوای متنی را از قسمت فرم ثبت سفارش بررسی نموده و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

منبع: کافه محتوا؛ بهترین سایت تولید محتوا در اصفهان

نمونه کار تولید محتوا برای سایت های سفر و گردشگری را از این قسمت بخوانید……..

خدمات ترجمه تخصصی متن
قیمت تولید محتوا انگلیسی
تعداد کلمات محتوا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *