تولید محتوا گردشگری ارمنستان

تولید محتوا گردشگری ارمنستان؛ بهترین زمان سفر به ارمنستان

تولید محتوا گردشگری ارمنستان؛ بهترین زمان سفر به ارمنستان بدون شک تمام چهار فصل سال است!

ارمنستان کشوری توریست‌پذیر و دیدنی است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را از سرتاسر جهان به داخل مرزهای خود جذب می‌کند و درآمد سالانه بالایی از جذب توریست، حاصل می‌کند.

مردم این کشور معتقدند که هر فصلی در این کشور زیبایی‌های خاص خود را دارد و هر چهار فصل سال می‌تواند برای سفر به آنجا مناسب باشد.

فارغ از این عقیده در این مقاله قصد داریم به ترتیب بیشترین تردد گردشگران در ارمنستان و بهترین زمان سفر به آنجا را به شما معرفی نماییم.

تولید محتوا گردشگری ارمنستان

 

بهترین فصل برای سفر به ارمنستان

تولید محتوا گردشگری ارمنستان

تولید محتوا گردشگری ارمنستان

 

ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود از تنوع آب و هوایی بالایی برخوردار است و تابستان‌ها گرم و زمستان‌های سردی دارد.

میانگین دمای هوای تابستان در ایروان پایتخت این کشور به 35 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که دمای بالایی است و از سویی در زمستان‌ها میانگین دمایی آن به 2 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد!

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که با وجود قاره‌ای بودن اقلیم این کشور، اعتدال دمایی فقط در فصل‌های معتدل اتفاق می‌افتد و شاید همین موضوع، بهترین زمان سفر به ارمنستان را برای ما مشخص کند.

دلیل آنکه این کشور را به صورت چهار فصل برای سفر مناسب معرفی نمودیم، این است که زیرساخت‌های گردشگری ارمنستان برای پذیرش توریست در چهار فصل سال برنامه ریزی شده و شما در زمستان‌ها بهترین تفریحات زمستانی و کوهستانی و در تابستان نیز بهترین تفریحات تابستانی را در این کشور تجربه خواهید نمود.

تولید محتوا گردشگری ارمنستان؛ با این حال بهترین زمان برای سفر به این کشور، در اعتدال بهاری و اعتدال پاییزی است که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم:

1-سفر در اعتدال بهاری:

بهترین زمان برای تورهای ارمنستان، از 20 فروردین تا انتهای تیر ماه است. در این فصل است که شهرهای اصلی این کشور پر از مسافران خارجی می‌شود و همهمه تازه‌ای به جان شهر می‌افتد.

بهار در ارمنستان با آب شدن برف‌های زمستانی و باز شدن شکوفه‌های بهاری آغاز می‌شود. رطوبت معتدل و میانگین دمای 21 درجه باعث می‌شود حتی اهالی خود ارمنستان هم میلی به نشستن در خانه نداشته باشند.

در فصل بهار انواع فستیوال‌ها در چشمه سارها و پارک‌های ملی این کشور برگذار می‌شود و به قدری فضا دیدنی است که هر کسی میل به تجربه‌اش را خواهد داشت. تولید محتوا گردشگری ارمنستان

2-سفر در اعتدال پاییزی:

اعتدال پاییزی ارمنستان در بازه زمانی بین اواخر مهرماه تا اواخر آبان ماه اتفاق می افتد و دمای هوا و جشن رنگ‌های متنوع درختان پاییزی، حس خوب یک سفر به یاد ماندنی را به شما خواهد بخشید.

برای کسانی که در سفر، علاقه بیشتری به دیدن آثار تاریخی دارند و فستیوال‌ها برایشان اهمیتی ندارد، این فصل از نظر اقتصادی بهتر است.

چرا که در این فصل به دلیل خلوتی از نظر گردشگری قیمت هتل‌ها و سرویس‌های گردشگری نسبت به بهار و حتی زمستان کمتر است و شما می‌توانید سفری خاطره انگیز و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

به خاطر داشته باشید که تورهای تابستانه و زمستانه ارمنستان نیز طرفداران خاص خود را دارند.

آنچه در این مطلب به شما ارائه شد تنها بهترین زمان سفر به ارمنستان از نظر اعتدال آب و هوایی بود و این موضوع چیزی است که دولت این کشور نیز بیشتر از هر چیزی بر روی آن مانور می دهد.

تولید محتوا گردشگری ارمنستان

 

اگر تصمیم دارید برای سایت خود محتوای گردشگری با موضوع ایرانگردی، جهانگردی، تور مسافرتی، جاذبه های گردشگری ایران، معرفی شهرهای جهان و موضوعات مرتبط را منتشر کنید، ما در کنار شما خواهیم بود…

 

برای ایجاد یک محیط پویا در وبسایتتان، همراه شما خواهیم بود!

یک فنجان محتوای داغ، مهمان ما باشید…..

 

 

راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی
راهنمای خرید میز مدیریتی
تولید محتوا درباره مواد شوینده

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *